Stránka 1 z 2
Re: VTi s přeplňováním nebo bez?
Napsal: 14 led 2006 14:30
od Wheelman
Nemá!
Co já vim, tak honda nikdy žádný benzín s turbem nedělala.
Má to jenom proměné časování ventilů, ale to s přeplňovánim nemá nic společnýho!!
Napsal: 14 led 2006 14:34
od MarAt
Hehe,kéž by tam nějaké přeplňování bylo

by mi to ušetřilo hromadu práce. Jinak honda přeplňovala benzíny jen pro domácí trh a dosahuje těch ojedinělých výkonů opravdu bez turba,je to její image.
Napsal: 14 led 2006 17:41
od Zemi
Jsem ti odpovidal na ICQ ze je to nesmysl.

A ani nevim ze by Honda davala Turba u sebe v Japonsku...

imo ten motor co ukazujes nahore ma navic od ostatnich promennou delku saciho potrubi...
Napsal: 14 led 2006 18:21
od MarAt
Zemi píše: A ani nevim ze by Honda davala Turba u sebe v Japonsku...
No ze současné produkce je to takový malý vozítko s 660ccm přeplňovaným benzínem,jmenuje se honda vamos.
Z 90.let je to např. teréňáček se stejným motorem,který se zoval honda zz.
Je to dáno tím,že v jap. mají spec. segment vozů do této kubatury a aby to trochu jelo,tak i ekologická honda prostě přeplňuje,dokonce se dají obě vozítka koupit i 4x4.
Napsal: 15 led 2006 04:07
od Zemi
MarAt píše:Zemi píše: A ani nevim ze by Honda davala Turba u sebe v Japonsku...
No ze současné produkce je to takový malý vozítko s 660ccm přeplňovaným benzínem,jmenuje se honda vamos.
Z 90.let je to např. teréňáček se stejným motorem,který se zoval honda zz.
Je to dáno tím,že v jap. mají spec. segment vozů do této kubatury a aby to trochu jelo,tak i ekologická honda prostě přeplňuje,dokonce se dají obě vozítka koupit i 4x4.
Tyhle kriply jsem opomnel.

Napsal: 15 led 2006 13:53
od kentoya
ad waci já nemám rád kokoty co mi svítí do zrcátek zezadu dálkovýma, potom zapnu aspon mlhovky at se maji taky na co koukat

Napsal: 15 led 2006 17:09
od Zemi
waci píše:Já vím Zemi, že jsi mi odpovídal na ICQ. Jen jsem chtěl mít jako argument pro kámoše daf lidí

Neříkám že žádná honda nemá turbo. Spor byl v tom, že on tvrdí, že Civic 1.8 nemůže mít tolik koní bez nějakého přeplňování. Prý to četl v nějakém časopisu. (asi blesk

) Tak jsem zvědavej až mi ho pošle, co tam budou psát...

Tak nevim co by rikal na tuhle 1,6ku co ma 185PS.
http://www.hondaclub.cz/default.asp?wha ... 02&s_id=13
Napsal: 15 led 2006 17:16
od Maco
Zemi píše:waci píše:Já vím Zemi, že jsi mi odpovídal na ICQ. Jen jsem chtěl mít jako argument pro kámoše daf lidí

Neříkám že žádná honda nemá turbo. Spor byl v tom, že on tvrdí, že Civic 1.8 nemůže mít tolik koní bez nějakého přeplňování. Prý to četl v nějakém časopisu. (asi blesk

) Tak jsem zvědavej až mi ho pošle, co tam budou psát...

Tak nevim co by rikal na tuhle 1,6ku co ma 185PS.
http://www.hondaclub.cz/default.asp?wha ... 02&s_id=13
A na tu co ma 201PS si zabudol

Napsal: 15 led 2006 17:17
od Zemi
Maco píše:Zemi píše:waci píše:Já vím Zemi, že jsi mi odpovídal na ICQ. Jen jsem chtěl mít jako argument pro kámoše daf lidí

Neříkám že žádná honda nemá turbo. Spor byl v tom, že on tvrdí, že Civic 1.8 nemůže mít tolik koní bez nějakého přeplňování. Prý to četl v nějakém časopisu. (asi blesk

) Tak jsem zvědavej až mi ho pošle, co tam budou psát...

Tak nevim co by rikal na tuhle 1,6ku co ma 185PS.
http://www.hondaclub.cz/default.asp?wha ... 02&s_id=13
A na tu co ma 201PS si zabudol

Ta je ale silene upravena...

Re: VTi s přeplňováním nebo bez?
Napsal: 15 led 2006 17:18
od Sly
Jde to, otazkou zustava, na jak dlouho.

Napsal: 15 led 2006 17:19
od Maco
Re: VTi s přeplňováním nebo bez?
Napsal: 15 led 2006 17:21
od Maco
Sly píše:Jde to, otazkou zustava, na jak dlouho.

To uz je vedlajsie
Napsal: 15 led 2006 19:51
od MarAt

Koukám,že vám ten Nyxův motor nedá spát. Jezdí s autem zatím celou zimu a krom trochy oleje žádná speciální údržba.
Maco určitě dobře ví,že dyno graf od Brázdila neukazuje žádný hausnumera.
Někdo holt tuní motor a někdo odlehčuje...nic ve zlym

Napsal: 15 led 2006 20:29
od Maco
MarAt píše:
Koukám,že vám ten Nyxův motor nedá spát. Jezdí s autem zatím celou zimu a krom trochy oleje žádná speciální údržba.
Maco určitě dobře ví,že dyno graf od Brázdila neukazuje žádný hausnumera.
Někdo holt tuní motor a někdo odlehčuje...nic ve zlym

No nikto tu na nic nenarazal,len sa spomenulo,ze je 201PS Honda,nic viac a nic menej,takze ze by som kvoli nej nemal spavat tak to teda nie
Tak isto,nikto nenapisal,ze na grafe su hausnumera,proste ma to odbrzdene a spadla klec.
Inac Saxik dostal nove zvody+stred+koncak+osadili sa kovane piesty ktore boli v krabici,takze uz ho len caka cesta do nemecka na ladanie,takze ani ja nespim a nas ciel je jednoznacny,zajazit ako prvi v triede do 1.600ccm pod 14 sek,zatial sme blizko v sezone 2005 sme mali naj cas 14,066,v Prerove dokonca v treningu 14,030
Napsal: 15 led 2006 21:24
od Bordel
Zemi píše:Maco píše:
A na tu co ma 201PS si zabudol

Ta je ale silene upravena...

ale jako od JUN to stejne neni

Napsal: 15 led 2006 23:52
od MarAt
tojebordel píše:Zemi píše:Maco píše:
A na tu co ma 201PS si zabudol

Ta je ale silene upravena...

ale jako od JUN to stejne neni

Jestli myslíš toho 257 koňovýho civica,tak to je převrtávka na 1842ccm a hlavně má kompresi,se která už je téměř nekompatibilní s dením provozem. Originál kubaturu má nejvíc St3 B16A,která už je určena pro závodní použití a daný výkon(215hp) zaručují jen při použití jejich ecu atd.
Při použití daných materiálů a technologií je takový motor vždy kompromisem mezi výkonem a výdrží. Samozřejmě,že laborováním s tvarem spalovacího prostoru a velikostí antidetonační štěrbiny by se ještě dalo něco vydolovat a už dnes o několika konstrukčních nedostatcích víme,ale stejně si myslím,že u šestnáctistovky,která by měla bez generálky vydržet 50-100tis km se přes 210koní nepřehoupneme,totéž platí o krouťáku.
Před náma se tam brzdila kitcárová 16tka ze saxo vts (

jenom náhoda) a konstruktér tam zůstal,protože ho samozřejmě zajímal náš výsledek,tak jsme chvilku kecali. Oni tam měli tuším 235 koní a kolem 197Nm krouťák (neměl bych o tom mluvit,takže jsou to přibližné hodnoty),ale sám přiznal,že motor je na 3000tis km a pak se dělá celý znovu.
Napsal: 16 led 2006 00:01
od MarAt
Maco píše:MarAt píše:
Koukám,že vám ten Nyxův motor nedá spát. Jezdí s autem zatím celou zimu a krom trochy oleje žádná speciální údržba.
Maco určitě dobře ví,že dyno graf od Brázdila neukazuje žádný hausnumera.
Někdo holt tuní motor a někdo odlehčuje...nic ve zlym

No nikto tu na nic nenarazal,len sa spomenulo,ze je 201PS Honda,nic viac a nic menej,takze ze by som kvoli nej nemal spavat tak to teda nie
Tak isto,nikto nenapisal,ze na grafe su hausnumera,proste ma to odbrzdene a spadla klec.
Inac Saxik dostal nove zvody+stred+koncak+osadili sa kovane piesty ktore boli v krabici,takze uz ho len caka cesta do nemecka na ladanie,takze ani ja nespim a nas ciel je jednoznacny,zajazit ako prvi v triede do 1.600ccm pod 14 sek,zatial sme blizko v sezone 2005 sme mali naj cas 14,066,v Prerove dokonca v treningu 14,030
S Nyxem je v tomhle moc těžká práce,chtěl by s tím nejraději jezdit do kina do Olympie a tak místo odlehčování se tam chystá naplácat tunu kitu a zahladit všechny lišty,značky atd. Ostatně před rokem jsem udělal totéž.
Možná se mi ho ale podaří přemluvit,abychom motor překopali do crxka nebo shuttle,anebo postavili druhý pro tento účel a tam by potom 14s určitě vzalo za své.
Napsal: 16 led 2006 07:33
od Maco
MarAt píše:Maco píše:MarAt píše:
Koukám,že vám ten Nyxův motor nedá spát. Jezdí s autem zatím celou zimu a krom trochy oleje žádná speciální údržba.
Maco určitě dobře ví,že dyno graf od Brázdila neukazuje žádný hausnumera.
Někdo holt tuní motor a někdo odlehčuje...nic ve zlym

No nikto tu na nic nenarazal,len sa spomenulo,ze je 201PS Honda,nic viac a nic menej,takze ze by som kvoli nej nemal spavat tak to teda nie
Tak isto,nikto nenapisal,ze na grafe su hausnumera,proste ma to odbrzdene a spadla klec.
Inac Saxik dostal nove zvody+stred+koncak+osadili sa kovane piesty ktore boli v krabici,takze uz ho len caka cesta do nemecka na ladanie,takze ani ja nespim a nas ciel je jednoznacny,zajazit ako prvi v triede do 1.600ccm pod 14 sek,zatial sme blizko v sezone 2005 sme mali naj cas 14,066,v Prerove dokonca v treningu 14,030
S Nyxem je v tomhle moc těžká práce,chtěl by s tím nejraději jezdit do kina do Olympie a tak místo odlehčování se tam chystá naplácat tunu kitu a zahladit všechny lišty,značky atd. Ostatně před rokem jsem udělal totéž.
Možná se mi ho ale podaří přemluvit,abychom motor překopali do crxka nebo shuttle,anebo postavili druhý pro tento účel a tam by potom 14s určitě vzalo za své.
Dufam ze mas s kolegom/kamaratom nastudovane propozicie FMS na spinty

kde Vas potom asi zaradia

Napsal: 16 led 2006 10:04
od MarAt
Napsal: 16 led 2006 10:49
od Maco
ja som sa uz k tomu mojmu zaradeniu x krat vyjadril,propozicie FMS na sprinty neexistuju a tym to pre mna hasne,tak ako som pustil s hlavy nase preradenie,myslim si o tom svoje a nechcem to dalej vlacit po nete,ake bude radenie na zrazoch,tak podla toho sa zariadim,aj ked tento rok je priorita cislo jeden Cesko-Moravsky Berg Cup a tam uz FMS vobec nefiguruje a pocitam,ze ani na zrazoch uz asi nebude merat,pretoze organizatorom zrazov sa prihlasili novy zaujemcovia o meranie,ktori maju techniku na inej urovni ako FMS/napr kuk na Prerov,po prejdeni cielom sa zobrazi tvoj cas,alebo Ti pride cas na mobil
Napsal: 16 led 2006 11:11
od Ladislav
Aj tapecirung má ....

Re: VTi s přeplňováním nebo bez?
Napsal: 17 led 2006 22:15
od MarAt
Na to se musíš zeptat Zemiho,za kolik to teď jezí.

Re: VTi s přeplňováním nebo bez?
Napsal: 18 led 2006 22:35
od xenon04
no něco do placu....
http://www.honda-club.cz/view.php?id=96
"ACURA RDX představuje zcela nový přeplňovaný čtyřválec se systémem i-VTEC o obsahu 2,3 litru, který poskytuje výkon 240 koňských sil (179 kW) a kroutící moment 352 Nm. Poprvé tak byla v dějinách Acury uplatněna technika přeplňování turbodmychadlem.
Revoluční i-VTEC turbo technologie využívá turbodmychadlo s variabilním prouděním, vyvinuté výhradně pro RDX, a poskytuje tak zásadně vyšší výkon při udržení vynikající úspornosti"
Napsal: 03 dub 2006 17:25
od Firearms
Re: VTi s přeplňováním nebo bez?
Napsal: 03 dub 2006 21:23
od monty01
"sám přiznal,že motor je na 3000tis km a pak se dělá celý znovu."
myslím,že na ten výkon slušná životnost

,ne, chápu na 3t km.Jen by to bylo hezký

Napsal: 05 dub 2006 06:13
od Zemi
MarAt píše:že dyno graf od Brázdila neukazuje žádný hausnumera.

Tak konecne je to venku.

Nejede nahodou Nyx taky do Mimone?
waci píše:To mi neříkejte, že Zemi se svojí CRX má sprint za vic jak 14s... já v tom autě jel

A i s rapidem se vejdu do 17s

14,9s posledne.

Holt jsem pomala lemra.

Letos bych chtel 14,5s a to mi bude stacit s tim non-VTEC motorem... Pak mi napadlo ho prodat se vsim vsudy a poridit B16 (nejlepe A2)...

Muj sen je K20A s kterym umi kastle CRX zajet pod 12s (se zakladnima upravama viz.
http://ozhonda.com/forum/showthread.php ... post197989 ), ale me by radsi bavilo honit to po okruhu...

Snad o tom nebudu porad jen basnit a konecne si zajezdim s plne funkcnim motorem (musim vymenit kruhy + gufera pac mi to po GO sem tam nejak blafa)...
Napsal: 05 dub 2006 09:50
od MarAt
Myslím,že do Mimoně pojede...to s tím pod 12s zůstane myslím jen sen

to už totiž není jen o poměru výkon/váha,ale i o všech ostatních věcech mezi asfaltem a řidičem(včetně).Myslím,že takovej čas u nás pojedou atm. dvoulitry tak za 3 roky..
Napsal: 05 dub 2006 11:59
od Zemi
MarAt píše:Myslím,že do Mimoně pojede...to s tím pod 12s zůstane myslím jen sen

to už totiž není jen o poměru výkon/váha,ale i o všech ostatních věcech mezi asfaltem a řidičem(včetně).
Myslím,že takovej čas u nás pojedou atm. dvoulitry tak za 3 roky..
Buh vi jestli...
Re: VTi s přeplňováním nebo bez?
Napsal: 05 dub 2006 13:02
od MarAt
Nejednodušší by bylo,kdyby Maco začal používat do svých ultralightů motory honda

Re: VTi s přeplňováním nebo bez?
Napsal: 05 dub 2006 14:12
od Zemi
MarAt píše:Nejednodušší by bylo,kdyby Maco začal používat do svých ultralightů motory honda

Ja mu to rikam porad.
