Stránka 1 z 1

turbo

Napsal: 30 led 2006 11:30
od tomasz
Zdravim... chtěl bych se dozvědět co nejvíc o zástavbě turba, problémy, postřehy, fotky... pochybuju že o tom vyšla třeba knížka takže uvítám všechny odkazy a pod. .... chci se o této problematice prostě dozvědět maximum

děkuju

Re: turbo

Napsal: 30 led 2006 14:31
od Bordel

Re: turbo

Napsal: 30 led 2006 14:44
od Idaho
copak chceš oturbit? poslední dobou se s lidmi co se snaží "na něco plácnout turbo" a nic o tom neví roztrhnul pytel. :D
předpokládm že nejkou hondici, když jsi tady :D

Re: turbo

Napsal: 30 led 2006 14:51
od tomasz
jo jde o hondu civic 92/96 motor D15XX

Re: turbo

Napsal: 30 led 2006 15:25
od Bordel
tomasz píše:jo jde o hondu civic 92/96 motor D15XX
on ma B16A2 8)

Re: turbo

Napsal: 30 led 2006 15:44
od Idaho
tojebordel píše:
tomasz píše:jo jde o hondu civic 92/96 motor D15XX
on ma B16A2 8)
hmm i kybys měl b16A2 - myslím že pokud o tom nic nevíš, radši to nech někoho udělat a to pouze profesionálně ( tzn připrav si 30 a více tis.. ) jinak je to stejné jako jít a hodit motor rovnou do sběrny surovin - ušetříš čas..

jiank pokud ti to trošku pálí, porjdi tsaré přízpěvky co se týkají oturbení obecně , už se to tu omýlalo stokrát, jen nováčci jsou líní hledat..

Re: turbo

Napsal: 30 led 2006 15:47
od Bordel
Idaho píše:
tojebordel píše:
tomasz píše:jo jde o hondu civic 92/96 motor D15XX
on ma B16A2 8)
hmm i kybys měl b16A2 - myslím že pokud o tom nic nevíš, radši to nech někoho udělat a to pouze profesionálně ( tzn připrav si 30 a více tis.. ) jinak je to stejné jako jít a hodit motor rovnou do sběrny surovin - ušetříš čas..

jiank pokud ti to trošku pálí, porjdi tsaré přízpěvky co se týkají oturbení obecně , už se to tu omýlalo stokrát, jen nováčci jsou líní hledat..
jj jsou :(

Tady od BMW neco malo >> http://www.e30.cz/technika/turbo.html

Re: turbo

Napsal: 30 led 2006 17:23
od MarAt
Idaho píše:
tojebordel píše:
tomasz píše:jo jde o hondu civic 92/96 motor D15XX
on ma B16A2 8)
hmm i kybys měl b16A2 - myslím že pokud o tom nic nevíš, radši to nech někoho udělat a to pouze profesionálně ( tzn připrav si 30 a více tis.. ) jinak je to stejné jako jít a hodit motor rovnou do sběrny surovin - ušetříš čas..
No myslim,že pokud to má k něčemu vypadat tzn. včetně generálky motoru,tak spíš 60-70t za nejobyčejnější přestavbu s nárustem 50-70 koní. :(
Myslím,že jednodušší a hlavně levnější je vzít přirozenej turbomotor a auto s RWD/AWD.Já jsem to stavěl tak trochu v duchu toho,abych ovládl kategorii do 3l,na což je to poměrně vhodný kandidát,neboť přeplňovaných 1.6 je málo a nebo se mi vůbec nelíbí (mazda323)..

Re: turbo

Napsal: 30 led 2006 19:41
od tomasz
já nejsem línej forum sem prolít a o tom bmw sem taky čet... já se na to nechystám hned, prostě časem a do tý doby se vo tom prostě chci dozvědět co to pujde, je mi jasný že toi neni nic jednoduchýho... žádnej učenej z nebe nespad ne?
jinak dík za rady pokračujte prosím dál

Re: turbo

Napsal: 30 led 2006 23:45
od MattiK
2 Marat : jak je na tom vubec ted tvuj civic? cetl sem ten clanek co mas na strankach ale tam to konci tim ze jsi motor rozebral... spolupracoval sem s alienem na T-civicovi a to auto nejelo vubec zle.... a to sme turbily SOHC....

Re: turbo

Napsal: 31 led 2006 01:28
od Beaver
MarAt píše:
Idaho píše:
tojebordel píše: on ma B16A2 8)
hmm i kybys měl b16A2 - myslím že pokud o tom nic nevíš, radši to nech někoho udělat a to pouze profesionálně ( tzn připrav si 30 a více tis.. ) jinak je to stejné jako jít a hodit motor rovnou do sběrny surovin - ušetříš čas..
No myslim,že pokud to má k něčemu vypadat tzn. včetně generálky motoru,tak spíš 60-70t za nejobyčejnější přestavbu s nárustem 50-70 koní. :(
Myslím,že jednodušší a hlavně levnější je vzít přirozenej turbomotor a auto s RWD/AWD.Já jsem to stavěl tak trochu v duchu toho,abych ovládl kategorii do 3l,na což je to poměrně vhodný kandidát,neboť přeplňovaných 1.6 je málo a nebo se mi vůbec nelíbí (mazda323)..
Absolutní souhlas - pokud chce turbit motor co má, tak bych do toho šel zásadně s turbokitem pro tenhle typ. Jinak platí to co psal Idaho - odnýst motor do šrotu uspoří čas a ušetří to člověka ošklivýho zážitku s propáleným pístem při rychlosti xx kilometrů za hodinu.

Re: turbo

Napsal: 31 led 2006 16:39
od MarAt
MattiK píše:2 Marat : jak je na tom vubec ted tvuj civic? cetl sem ten clanek co mas na strankach ale tam to konci tim ze jsi motor rozebral... spolupracoval sem s alienem na T-civicovi a to auto nejelo vubec zle.... a to sme turbily SOHC....
27.února to jedu odbrzdit,abych měl pak měsíc času k přípravě na renocar.Tajně doufám,že se mi podaří pokořit 500Hp,ale i 400 budu považovat za úspěch. :D

Re: turbo

Napsal: 01 úno 2006 00:01
od MattiK
kolik mas najezdeno s turbem???

Re: turbo

Napsal: 01 úno 2006 15:47
od MarAt
MattiK píše:kolik mas najezdeno s turbem???

Uplně nevím,jak si mám tvou otázku vyložit,ale zřejmě ses chtěl zeptat na to,kolik ten motor s tím turbem vydrží.
Měl by být na každodenní ježdění,ale vzhledem k tomu,že s ním chci jezdit i sprinty a okruhy,tak nepočítám,že víc než 100tis Km s běžnou údržbou po cca 5tis.Nějaké slabé místo se během té doby určitě zase objeví(těsnění,ložisko,kroužek),ale pohyblivé části,blok a hlava by měli vydržet. Na brzdu jedu proto,aby se naprogramovala řídící jednotka,takže ve stávající verzi motor ještě nejezdil,pár set kilometrů najede v záběhovém režimu na brzdě víceméně z tradice,než se začne do ruda vytáčet. Jinak první motory vydrželi jen pár tisíc km,zčásti díky mé neznalosti,zčásti díky chybám mechanické práce.Za ty dva roky vývoje jsme se ale posunuli o pěkný kus dopředu a když se ohlédnu na spouštˇ,kterou jsem za sebou zanechal v podobě několika bloků (4),sad pístů (4),hlav a dalších dílů,tak si říkám,že jsem tehdy opravdu otevřel pandořinu skříňku. Právě ale výdrž motoru byla klíčový cíl,protože postavit vysokovýkonný motor na pár tisíc km už dnes není problém ani u nás. Doufám a předpokládám,že se to podařilo,i když některé technologicé finesy bude muset prověřit až praxe.
Co ale teď již vím,že bude muset projít důkladnější přestavbou budou ještě netknuté části převodovky.

Re: turbo

Napsal: 01 úno 2006 16:41
od CAD
Myslím,že jednodušší a hlavně levnější je vzít přirozenej turbomotor a auto s RWD/AWD

Plne souhlasim s timto nazorem. Myslim, ze cena teto stavby neni primo umerna vysledku. Ten motor to stejne dlouho nevydrzi, protoze se snazis "nalepit" turbo na typ motoru kterej na to neni stavenej.

Je to muj osobni nazor. Nikomu ho nevnucuju. Vim, ze se to da s vetsima upravama udelat a doufam, ze me tu hned nekteri z vas neukamenujou .....jak je tu obcas zvykem

Re: turbo

Napsal: 01 úno 2006 23:17
od MattiK
MarAt píše:
MattiK píše:kolik mas najezdeno s turbem???

Uplně nevím,jak si mám tvou otázku vyložit,ale zřejmě ses chtěl zeptat na to,kolik ten motor s tím turbem vydrží.
Měl by být na každodenní ježdění,ale vzhledem k tomu,že s ním chci jezdit i sprinty a okruhy,tak nepočítám,že víc než 100tis Km s běžnou údržbou po cca 5tis.Nějaké slabé místo se během té doby určitě zase objeví(těsnění,ložisko,kroužek),ale pohyblivé části,blok a hlava by měli vydržet. Na brzdu jedu proto,aby se naprogramovala řídící jednotka,takže ve stávající verzi motor ještě nejezdil,pár set kilometrů najede v záběhovém režimu na brzdě víceméně z tradice,než se začne do ruda vytáčet. Jinak první motory vydrželi jen pár tisíc km,zčásti díky mé neznalosti,zčásti díky chybám mechanické práce.Za ty dva roky vývoje jsme se ale posunuli o pěkný kus dopředu a když se ohlédnu na spouštˇ,kterou jsem za sebou zanechal v podobě několika bloků (4),sad pístů (4),hlav a dalších dílů,tak si říkám,že jsem tehdy opravdu otevřel pandořinu skříňku. Právě ale výdrž motoru byla klíčový cíl,protože postavit vysokovýkonný motor na pár tisíc km už dnes není problém ani u nás. Doufám a předpokládám,že se to podařilo,i když některé technologicé finesy bude muset prověřit až praxe.
Co ale teď již vím,že bude muset projít důkladnější přestavbou budou ještě netknuté části převodovky.
ne ne, ptal sem se na to kolik ma motor najezdeno s namontovanym turbem, ale ted uz je mi to jasny....

Japonec

Napsal: 18 úno 2006 00:24
od Heini
Tak jestli mohu takhle to řeším já.
Obrázek

Napsal: 18 úno 2006 16:42
od kentoya
a já mám turbíčko, špičkovej stav garret t25 za cca 9t