crx vtec
Napsal: 26 úno 2006 00:21
docela me zajima kolik jezdi po CR CRX Vtec,myslim ze to je 2. generace...
Delali se 1990 - 1992.Myslim motory EF8 a EE8...Ma to nekdo?
Delali se 1990 - 1992.Myslim motory EF8 a EE8...Ma to nekdo?
Největší forum o tuningu na českém internetu
./forum/
Ja znam jednoho, pokud ji jeste ma. Ta byla v paradnim stavu. Motor origo bez uprav. Vlastne mel jen lepsi kola a vejfuck. Videl jsem ho v akci a trochu jsme si i zasprintovali. Mel jsem moznost sprintovat hned vedle neho. Jeli jsme 4 hondy vedle sebe (ne v Mimoni).2x CRX II DOHC, 1x CIVIC s motorem CRX DOHC a CRX II VTEC a ze by nam nak brutalne ujel to neee. Je tam znat kdyz sepne ten VTEC, ale ze zacatku jsme jeli na stejno......dokud mu to neseplo.Sagi píše:docela me zajima kolik jezdi po CR CRX Vtec,myslim ze to je 2. generace...
Delali se 1990 - 1992.Myslim motory EF8 a EE8...Ma to nekdo?
Presne jak rikas. Taky jsem si myslel ze to bude buhvi co kdyz mi kamos rikal poprve o VTECu a pak kdyz jsem ho videl.... Na tom letisti byl i CTR a to uz bylo sakra znat kdyz jeli CRX DOHC II, CRX VTEC a CTR. Jasne ze se neni cemu divit kdyz jsou to motory s jinyma vykonama, ale je hezky videt v realu kolik kdo komu ujede. Ten den se sjelo na letisti 20 ruznych Hond a clovek aspon videl jak jede Accord, civic, CRX, CRV...tojebordel píše:berte ze VTEC ma sice o 20ps vic nez non VTEC, ale taky ma o 150kg vic protoze je f plny palbetakze zrychleni v serii se o moc lisit nebude, kdyz pomer vaha/vykon je nastejno
nevim jestli klimu maji vsechny, ale maj treba i kuzi, ktera asi nebude nejlehciCAD píše:Maji vsechny VTECy servo, okna v el., klima atd a nebo to meli jen US verze ??? Servo a klima sebere sakra hodne vykonu(
zalezi na co ten vykon potrebujes...Sagi píše:ja totiz chci poridit crx a planuju upravu motoru,mimojiny:) Vse ted zalezi na penezich ktery nejsou,tak zatim jen planuju...Moje predstava je narvat do upravy motoru neco kolem 50 000,- takze spekuluju jestli je pro me lepsi koupit s motorem D16A9 (popripade D16Z5,D16A8,...) nebo uz VTEC...
Chci to na sprinty,ale i na normalni jezdeni...tojebordel píše:zalezi na co ten vykon potrebujes...Sagi píše:ja totiz chci poridit crx a planuju upravu motoru,mimojiny:) Vse ted zalezi na penezich ktery nejsou,tak zatim jen planuju...Moje predstava je narvat do upravy motoru neco kolem 50 000,- takze spekuluju jestli je pro me lepsi koupit s motorem D16A9 (popripade D16Z5,D16A8,...) nebo uz VTEC...
Kdyz zas bych chtel,aby jsem nemel velky problemy s technickou...Wheelman píše:VTEC se blbě schání a nejsou na něj díly, je jednoduší sehnat samotný motor z německa třeba, takže bych byl pro klasickou ED9 třeba i s D16A6 (SOHC) nebo s kleklym motorem a proházet to. Ušetříš tim i nějaký to kilo.
Kolega prodava vymazlenou ED9-ku, jestli bys mel zajem. Je v cervene barve, na 16", komplet vyfukovy system, chiptuning, sani a jine drobnosti. Motor D16Z5. Cena 80tis. Pokud bys mel zajem, napis SZ, poslu ti na nej cislo.Sagi píše:ja totiz chci poridit crx a planuju upravu motoru,mimojiny:) Vse ted zalezi na penezich ktery nejsou,tak zatim jen planuju...Moje predstava je narvat do upravy motoru neco kolem 50 000,- takze spekuluju jestli je pro me lepsi koupit s motorem D16A9 (popripade D16Z5,D16A8,...) nebo uz VTEC...
A jak to slo? Co se musi prizpusobit nebo to v pohode pasuje??? A co elektrika a ECU? (vim, ze se musi dat i k tomu patrici elektrika)Je tam naky uskali?H-Vtec píše:Mno já mám jedno Crx ve Vtecu,ale není to oruginál......ten motor sem tam dával já
Sel bych do ty levnejsi varianty a to ze bych koupil ED9 a pak dokoupil VTECovej motor a potrebny veci na prestavbu nebo zborenyho VTECa(jsem si vedom toho, ze se to spatne shani). Je to casove narocnejsi, ale pokud si to budes delat sam tak te to vyjde levnejs nez kdyz budes shanet "celyho" VTECa kterej je dost mezi Hondarema cenenej a kdo ho prodava tak si je toho vedom. V TM 03/2006 je VTEC 1991 za 119 000,- coz je dost penez (ale nevim v jakym je stavu tak me hned nekamenujte)Sagi píše:Kdyz zas bych chtel,aby jsem nemel velky problemy s technickou...Wheelman píše:VTEC se blbě schání a nejsou na něj díly, je jednoduší sehnat samotný motor z německa třeba, takže bych byl pro klasickou ED9 třeba i s D16A6 (SOHC) nebo s kleklym motorem a proházet to. Ušetříš tim i nějaký to kilo.
Diky za info. Takhle to vypada, ze ta prestavba neni az takovy problem POKUD clovek sezene motor, SWAP kit, ECU ...Wheelman píše:No jestli to vyjde levněji to nevim a s tou dostupností to je taky dost bída!
Musí se použít kompletně celá kabeláž k danému motoru, samozřejmě i ECU a poloosy.
Motor nesedí do původních uložení na karoserii, tak buď se musí převařit, čehož nejsem zastánce, auto pak může vybrovat atd... a nebo seženeš tzv. SWAP kit což jsou upravený silentbloky pro výměnu motoru. Možná bude pár kousků na prodej i tady v ČR
Ja bych koupil CRX II DOHC (130PS) a "pohral" bych si s ni. Zas o tolik ten VTEC rychlejs nejede. Pokud chces kupovat "celyho" VTECa tak za nej dost vysolis. Jestli chces jeste vetsi vykon tak CIVICa 1.6 VTI a vejs.Sagi píše:nevim no...
Nechce se mi kupovat VTEC ale taky nechci kupovat ED9 a davat tam motor z VTECa...Nejradsi bych vyladil motor z ED9,ale zas jestli by to nebylo moc drahy a min uciny...
držáky na motor jsou uplně jiný,bude semsuej převařit a nebo si obědnat u US sadu na swap motoru,pak musíš vyměnit komplet elektriku,pak řazení je malinko jinačí dýlkou,pak už jenom takový doladování jako poloosy a jezdíšCAD píše:A jak to slo? Co se musi prizpusobit nebo to v pohode pasuje??? A co elektrika a ECU? (vim, ze se musi dat i k tomu patrici elektrika)Je tam naky uskali?H-Vtec píše:Mno já mám jedno Crx ve Vtecu,ale není to oruginál......ten motor sem tam dával já
Coz o to, zajem bylH-Vtec píše:Mno kdyby měl někdo zájem,tak toho svojeno možná prodám,když mě někdo ukecápořád uvažuju o Nissanu S13 nebo S14.
mo tak to potom nemá cenu sem psát co za toCAD píše:Coz o to, zajem bylH-Vtec píše:Mno kdyby měl někdo zájem,tak toho svojeno možná prodám,když mě někdo ukecápořád uvažuju o Nissanu S13 nebo S14.
Ale prachy nejsou...
: 9