Stránka 1 z 1
crx 2g - svicky, olej. filtr
Napsal: 27 dub 2006 22:49
od Peet.cz
cau.
mel bych par dotazu...
co by ste doporucili za svicky do crx2g?
hodne lidi radi NGK, ale jakej typ?
a jakej olejovej filtr? MANN?
popr. jeste jakej olej do motoru - cca 180 000 najeto... (5w40 Castrol TXT polosyntetika muze byt?)
diky za kazdou radu...
peet
Re: crx 2g - svicky, olej. filtr
Napsal: 28 dub 2006 10:19
od Idaho
Peet.cz píše:cau.
mel bych par dotazu...
co by ste doporucili za svicky do crx2g?
hodne lidi radi NGK, ale jakej typ?
a jakej olejovej filtr? MANN?
popr. jeste jakej olej do motoru - cca 180 000 najeto... (5w40 Castrol TXT polosyntetika muze byt?)
diky za kazdou radu...
peet
olej bych určitě radil 10W40 - polosyntetiku, co doporučuje výrobce, osoben jsem dával castrol ale jsou i lepší jen méne známé.. filtr stačí Delphi, a svíčky no NGK je klasika, pokud s echceš plácnout přes kapsu tak Denso iridium, enbo bosch platinum..
Napsal: 28 dub 2006 10:25
od Lobo
bosh nedela v japonskejch autech dobrotu.. jedine NGK

Re: crx 2g - svicky, olej. filtr
Napsal: 28 dub 2006 10:30
od Idaho
hmm znám opár liddí co maj v prelidkách bosh platinum ajsou spokojenejší než s "obyč" NGK, a hlavbně je to levnější než DDenso ir..
Re: crx 2g - svicky, olej. filtr
Napsal: 28 dub 2006 11:09
od Lobo
Idaho píše:hmm znám opár liddí co maj v prelidkách bosh platinum ajsou spokojenejší než s "obyč" NGK, a hlavbně je to levnější než DDenso ir..
je to mozny, ale ja se setkal vetsinou jen se zapornejma reakcema..
denso jsou pro nase motory vis na co....na nic(nevyuzitelny)

Re: crx 2g - svicky, olej. filtr
Napsal: 28 dub 2006 11:24
od Idaho
Proč myslíš? dost hondařu si bere na vteci i jiné densa a jsou spokojeni.. jak to mylsíš nevyužitelné??
Napsal: 28 dub 2006 13:50
od Peet.cz
ok, diky za rady...

Re: crx 2g - svicky, olej. filtr
Napsal: 28 dub 2006 22:48
od CAD
Dal bych osvedceny NGK a olej 10W40 uuuplne staci a je jedno jestli Castrol, Mogul nebo Super Turbo Mega Aral...
INFO: !!! 10W40 patri i do prevodovky !!!
Pokud ale mas v CRXce 5W40 tak ho tam musis opet dat. Na "horsi " nesmis prechazet (ale to urcite vis)
Filtry Mann jsou kvalitni (Z doslechu)- Do toho bych sel.
Re: crx 2g - svicky, olej. filtr
Napsal: 28 dub 2006 22:50
od MarauderZ28
tak nevím jak u japan auta ale 10w-40 do převodovky určitě nepatří ...
Re: crx 2g - svicky, olej. filtr
Napsal: 28 dub 2006 22:50
od Bulda
taky sem slisel ze 10W40 de do prevodovky ale ja tam davam origo prevodovej do skodovek a pohoda ale nevim viskozitu
Re: crx 2g - svicky, olej. filtr
Napsal: 28 dub 2006 22:52
od CAD
MarauderZ28 píše:tak nevím jak u japan auta ale 10w-40 do převodovky určitě nepatří ...
Taky jsem se tomu divil, ale je to tak. Kazdej na to kouka divne, protoze to nikde nevidel a ja taky nee.
Re: crx 2g - svicky, olej. filtr
Napsal: 28 dub 2006 22:55
od CAD
CAD píše:MarauderZ28 píše:tak nevím jak u japan auta ale 10w-40 do převodovky určitě nepatří ...
Taky jsem se tomu divil, ale je to tak. Kazdej na to kouka divne, protoze to nikde nevidel a ja taky nee.
Myslim, ze jsem to cetl i v knizce JAK NA TO? - Honda civic a tam pisou, ze pokud motor civica zere 1L/1000 km oleje tak je to v norme/v poradku.....ale s timhle argumentem ja nesouhlasim.
Re: crx 2g - svicky, olej. filtr
Napsal: 28 dub 2006 22:59
od Bulda
to je trochu moc pisou tam picovyny to je moc i na S120L
Re: crx 2g - svicky, olej. filtr
Napsal: 28 dub 2006 23:08
od MarauderZ28
třeba do aut co mám se většinou dává Dexron
Re: crx 2g - svicky, olej. filtr
Napsal: 28 dub 2006 23:10
od Bulda
MarauderZ28 píše:třeba do aut co mám se většinou dává Dexron
¨
jako prevodak hups to sem jeste neslisel popis ale ty mas ameriky a nahon na prdel tam to je neco jinyho
Re: crx 2g - svicky, olej. filtr
Napsal: 28 dub 2006 23:17
od CAD
Schvalne se na to nekde preptejte, ale neee v autoriz. servisu Honda, protoze tam vam doporuci pouze a jen jejich prevodovy olej. Ale za jakou cenu...
Pak sem napiste co ste zjistili
Re: crx 2g - svicky, olej. filtr
Napsal: 28 dub 2006 23:23
od Bulda
manualy maj pravdu vetcinou
Napsal: 29 dub 2006 00:29
od kentoya
no hádat se nebudu, nejakej manuál už jsem viděl, ale motorovej olej do převodovky ještě ne každej má jiný vlastnosti a viskozita není hlavní pro typ oleje, ale zcela jistě můžu říct, že kdyby ti vytekl olej z převodovky a potřeboval ba si pouze někam dojet tak tam klidně nalej i 15w40 jen at ta prevodovka nejde na sucho ale jako origo nápln se mi to jeví jako cirej nesmysl
počkám co napíšou profíci z oboru
a jinak denso iridium si myslím že jsou zbytečný na turbomotorech význam mají, ale na NA si myslím že pokud nějaký význam či zlepšení, tak je to tak nepatrný, že cena převýší hodnotu užitku
jo a jinak nechápu proč by nemohl po 5w40 tam nalít 10w40 řekl bych že je to nesmysl a jeden z mýtů, oba jsou to u většiny značek minerální oleje stejného základu s použitím aditiv a u 5w je jich o štamprli víc
Napsal: 29 dub 2006 10:34
od Roume-n
ja kdyz sem si byl kupovat olej do prevodovky do moji hondy prelude 3G, tak mi prodavac jeho slovy hondy znalej doporucil 10W40, este se pro jistotu kouk na kompl a zachvilku si to potvrdil... takze mam 10w40 v motoru i prevodovce..no a taky este po celym motoru a vobcas i pod autem

Re: crx 2g - svicky, olej. filtr
Napsal: 29 dub 2006 11:42
od Zemi
MarauderZ28 píše:tak nevím jak u japan auta ale 10w-40 do převodovky určitě nepatří ...
Do prevodovek u CRX vzdy jen 10W-40. Das tam prevodovej a vysype se. Praxe praxe praxe a zadny jalovy kecy.

Probiral jsem to s vicero lidma, ale urcite se najde nejaka vyjimka, ktera se pak divi ze ji zacne hucet lozisko.

Re: crx 2g - svicky, olej. filtr
Napsal: 30 dub 2006 08:58
od Idaho
MarauderZ28 píše:tak nevím jak u japan auta ale 10w-40 do převodovky určitě nepatří ...
Máro budu oponovat, pokud si otevřeš manuál a koukneš se co doporučuje výrobce ( Honda ) je tam jasně naspáno 10W-40i v převodovce, dost jsem to nepobíral a šel po tom, udělal i pár svých pokusů, pokecal na pár forech a udělal jsem si svůj závěr..
Samozřejmě je lepší dávat tam převodák, ale v případě že vozidlo bylo servisováno tak, že tam majitel lil po 150tis km to co je předepsáno a nový majitel tam v yápalu nadějě že autu pomůže když tam dá to nejlepší naleje do převodovky převodový olej dochází k tomu že se po pár tisících kilometrech začnou rapidně oývat synchrony a není záchany..
Ovšem v případě opačném, že celou dobz byl dáván převodový olej a po xdesírtek tisícu km se nalej e 10w-40 jak doporučuje Honda, nic se neděje a je to v pohodě..
Rakže pokud to shrnu, pokud víš co tam bylo celou dobu dáváno amáš jistotu že to byl převodový olej ( pozor ne jen poslední výměna , ale delší dobu - pokud máš servisku ) dej tam převodák, pokud si nejsi jistej dej tam 10W-40 nic nezkazíš..
BTW ještě cd7 co končila výrobou v 1997 má doporučeno do motoru stejnej olej jako v převodovce - 10W40.
Nechi se hádat, sám sjem si těmyto pokusy odkurvil dvě převodovky ( resp. synchrony ) navíc nemám tolik zkušeností abych si sám řekl co tam dát, a proto vždy dávám to co doporučuje výrobce.
Re: crx 2g - svicky, olej. filtr
Napsal: 30 dub 2006 09:51
od FCS
Zemi píše:MarauderZ28 píše:tak nevím jak u japan auta ale 10w-40 do převodovky určitě nepatří ...
Do prevodovek u CRX vzdy jen 10W-40. Das tam prevodovej a vysype se. Praxe praxe praxe a zadny jalovy kecy.

Probiral jsem to s vicero lidma, ale urcite se najde nejaka vyjimka, ktera se pak divi ze ji zacne hucet lozisko.


To nevadí...at si hučí

Re: crx 2g - svicky, olej. filtr
Napsal: 30 dub 2006 10:02
od Bulda
FCS píše:Zemi píše:MarauderZ28 píše:tak nevím jak u japan auta ale 10w-40 do převodovky určitě nepatří ...
Do prevodovek u CRX vzdy jen 10W-40. Das tam prevodovej a vysype se. Praxe praxe praxe a zadny jalovy kecy.

Probiral jsem to s vicero lidma, ale urcite se najde nejaka vyjimka, ktera se pak divi ze ji zacne hucet lozisko.


To nevadí...at si hučí

ty si fakt pako

koukam ze tomu asi hodne rozumis a sam mas takovy pastiky

Napsal: 30 dub 2006 15:21
od kentoya
tak pro mne novinka 10w40 do převodovky, člověk se učí celej život
Re: crx 2g - svicky, olej. filtr
Napsal: 01 kvě 2006 08:00
od CAD
Tak je to jasny. Jsem rad, ze ste mi to tu potvrdili
Myslim, ze 10W40 v prevodovce ma jen Honda. Proc?
Re: crx 2g - svicky, olej. filtr
Napsal: 02 kvě 2006 08:15
od Idaho
CAD - jo to nevím,a le ze zásady leju jen to co doporučuje výrobce, a nejlepší je když to neví ani ve značkovém servisu

Re: crx 2g - svicky, olej. filtr
Napsal: 02 kvě 2006 19:15
od monty01
v hondách je doporučenej motorovej olej 10w40(30), pouze u převodovek s diferákem s omezenou svorností(VTI) je motorový povolen jen jako nouzový a musí se používat pouze originál H MTF.Pokud vím,používání obyč převoďáku vede min ke ztíženému řazení,po výměně za motorový obtíže mizí,jestli poškozené sinchrony jsou dílem převodového oleje nechci spekulovat ,ale ...
Origo H MTF stojí kolem 250kč/l tzn že jednou za dva roky nebo po 20000 km 500,- nikoho nezruinuje. Honda není jediná která předepisovala motorák do převodovky -i Bmw to jeden čas požadovalo.
Re: crx 2g - svicky, olej. filtr
Napsal: 07 kvě 2006 22:44
od dynomax
jinak jste tady nakousli svicky NGK, objednaval jsme je ted , ale primo typ NGK POWER a NGK RACING, budou levnejsi nez zavodni DENSA, u nejdrazsi svicky by snad cena nemela presahnout cenu 400 kc, akorat bohuzel nebudou pro vsechny typy motoru, prijde i zavodni verze kabelu 8 mm MOROSO, bohuzel zase nebudou pokryty na Hondy vsechny motory
Napsal: 14 kvě 2006 17:04
od Mario
Zajimalo by me,jestli si olej menite doma sami,nebo si to radej nechate delat v servisu.Nekde jsem slysel,ze na vymenu olejovyho filtru potrebuju nejakej specialni klic

Ale me se to moc nezda....Co na to rikate?
Napsal: 14 kvě 2006 20:16
od Celica2.0GTI
No sice se tomu říká klíč ale nemá to s klíčem nic společnýho dá se to koupit na benzínce za pár korun takže si tu výměnu uděláš v pohodě sám. Ale doporučuju nekupovat řetízkovej ale ten s tou pásovinou líp se s tím dělá a navíc to i líp povoluje nesklouzává to a podobně