Stránka 1 z 2

Setrvačník

Napsal: 29 říj 2006 14:54
od Civi
Chtěl bych nechat ztočit setrvačník na mé Hondici,prosím o radu kde to v Praze dělají ze všim všudy(demontáž,ztočení,vyvážení,montáž).Díky.

Re: Setrvačník

Napsal: 29 říj 2006 18:42
od Beaver
Civi píše:Chtěl bych nechat ztočit setrvačník na mé Hondici,prosím o radu kde to v Praze dělají ze všim všudy(demontáž,ztočení,vyvážení,montáž).Díky.
Vyser se na staceni, kup Fidanzu.

http://www.titanmotorsports.com/fiflforhoci9.html

Re: Setrvačník

Napsal: 29 říj 2006 19:26
od Idaho
jj pokud bys měl o ni zájem tak s eozvi :) zrovinak mi dve jdou do CR, sice ne na tve auto ale mohu hodit do další zásilky.

Napsal: 29 říj 2006 21:11
od Lukes
jaké sou ceny?

Re: Setrvačník

Napsal: 29 říj 2006 21:24
od Taboo
Smazano

Re: Setrvačník

Napsal: 29 říj 2006 22:06
od Idaho
Taboo : spatná zkušenost? - mužeš nejak přiblížit, a případne doporučit jinou značku??

Re: Setrvačník

Napsal: 31 říj 2006 00:43
od Taboo
Smazano

Napsal: 31 říj 2006 01:10
od Beaver

Napsal: 31 říj 2006 01:47
od Taboo
Smazano

Re: Setrvačník

Napsal: 31 říj 2006 08:24
od Idaho
Taboo : Thanx

Napsal: 31 říj 2006 12:03
od Civi
Je v Praze nějaká firma která upravuje ten origo????

Napsal: 01 lis 2006 01:00
od Beaver
Civi píše:Je v Praze nějaká firma která upravuje ten origo????
Pokud chces riskovat, ze ti ten upravenej rupne... :roll:

Napsal: 01 lis 2006 19:49
od Civi
Ok,věděl by někdo o nějakym solidním za solidní cenu??

Re: Setrvačník

Napsal: 01 lis 2006 21:54
od Zemi
A proc to vubec chces? Naprosto k hovnu uprava na seriovym motoru... Kamos si ho nechal stocit tak ze mu vymlel ojnicni saly... :roll: A na tu fidanzu jsem taky neslysel moc chvaly po zahranicnich forech... Investuj radsi do vacky... Mas VTEC tak proc toho nevyuzit...

Re: Setrvačník

Napsal: 10 lis 2006 08:59
od Bidrin
Taboo píše:
Idaho píše:Taboo : spatná zkušenost? - mužeš nejak přiblížit, a případne doporučit jinou značku??
Fidanza pouziva pet rozdilnych materialu s rozdilnou roztazitelnosti. Pred lety byly s jejich flywheels problemy s tim, ze ty locating pins pritlacneho talire casto vypadavaly. Co je u aluminum flywheels s jednodilnou ocelovou plochou problemem je to, ze ta plocha se po case zacne teplem vlnit (i presto, ze je k tomu setrvacniku prichycena nekolika srouby). Co si hodne lidi neuvedomuje (protoze to nejde videt) je, ze ten setrvacnik a pritlacny talir jsou mnohdy treba pri delsim zavode na nejakem technickem okruhu rozpaleny do cervena. Co se tyka chrome-moly setrvacniku, nektere jsou tak tenke (napriklad JUN), ze nestaci to teplo ucinne absorbovat a po jejich sundani clovek muze videt stopy jejich prehrivani i na jejich druhe strane.
Pokud chcete hlinikovy setrvacnik, tak jeho ocelova treci plocha by mela byt rozdelena (segmented), aby mela moznost se patricne roztahovat bez vlneni. Takovy setrvacnik dela treba RPS. Pokud chcete chrome-moly setrvacnik, tak ACT StreetLite (ne ProLite). Cim vic pujdete s tou hmotou materialu dolu, tim snadneji se ten setrvacnik nude prehrivat a zacne praskat.
Tak přesně tohle jsou důvody, proč jsem se do setrváků zatím nepustil a ještě hodně dlouho nepustím! Mám z jejich namáhání docela strach...

Napsal: 10 lis 2006 10:05
od Cyborg
no..ja mel upravenej setrvacnik v aute uz kdyz sem ho koupil a zatim drzi :pray:

ale kdyz to porovnam s motorem bez tyhle upravy...tak davat meziplyny je s timhle fakt radost :wink:

Napsal: 14 lis 2006 10:44
od H-Honza
jen by me zajimalo kde na tohle Taboo prisel, kde to vycetl... aniz chci vyvolavat flamewar...

Proc se ptam.
Jedna Fidanza mi tady uz jezdi 2 roky a je v pohode.
Druhou na S2000 davali pred pul rokem a taky neni problem.

Ja si ted na svoji S2000 koupil setrvacnik a spojku od Spec. Je na nem Spec logo, prisel ve Spec krabici.
Po vybaleni koukam, zpracovani napadne podobne Fidanze.
Vaha shodna s Fidanzou. :lol:
Mimo vygravirovanyho loga Spec je to podle me to samy co jsem dostal predtim jako Fidanza, tim si jsem jisty.

Pisu to proto, ze si myslim ze tyhle famy co se siri mezi lidma jsou proste nepodlozeny. VETSINA tech tuning sra*ek co si kupujete je cina nebo taiwan, jak jsem se ted presvedcil i nektere velice zname a renomovane znacky si nechavaji svoje podvozky, vyfuky, svody, sani nebo carbon dily vyrabet v cine nebo taiwanu, pouze se na to bouchaji jina loga.
Mam z veletrhu Mechanika 2006 v nemecku nekolik kontaktu na firmy, ktere ve svem vyrobnim programu maji komponenty jako spojky - vyrabeji jeden typ pro 3 znacky, ktere si na ne placaji svoje loga a odlisuji je barvou. Ta sama firma vyrabi podvozky, ty samy podvozky lze koupit na trhu od 2 firem. Lisi se jen barvou... Nemluvim o replikach... jsou to ty samy dily.

Vsechno je to o penezich, a pokud nekdo prohlasi ze je tohle za 300$ spatny a ze misto toho by si koupil neco super japan znacky za 1000$, mel by si uvedomit, ze zalezi taky na financni strance.
Obrázek

Napsal: 14 lis 2006 10:46
od H-Honza
Obrázek

Obrázek

Napsal: 14 lis 2006 19:28
od Beaver
H-Honza píše:jen by me zajimalo kde na tohle Taboo prisel, kde to vycetl... aniz chci vyvolavat flamewar...

Proc se ptam.
Jedna Fidanza mi tady uz jezdi 2 roky a je v pohode.
Druhou na S2000 davali pred pul rokem a taky neni problem.
Rekl bych, ze Taboo to ma uz casem vyzkouseny a nevidim duvod mu neverit. Patrne jsi setrvacnik na Honde zatim jeste netrapil dostatecne :D Az se ti to povede, bude zrejme hrozit, ze se rozpadne.

Jinak to, ze se v Cine vyrabi hafo veci je znama vec. Firmy co tam nechavaji vyrobit velky objemy zbozi tam ale vzdycky maji cloveka co dohlizi na kvalitu, aby to Cinani nesidili. Takze problem neni v tom, kde to je vyrobeny, ale v technologii.

Napsal: 14 lis 2006 19:42
od H-Honza
je mi jedno co Ty bys rekl.... :lol:

Tenhle Tvuj pohled na vec je pro me zcestny.
Myslim ze nemusi byt ucelem montaze prave treba odlehceneho setrvacniku to, ze chci auto honit po okruhach nebo jezdit sprinty, zajima me normalni pouziti nebo sportovni jizda.

chci vedet jak na to Taboo prisel.
Jestli ze zkusenosti, nebo to nekde cetl, nebo mu to nekdo rekl.
Moje informace se lehce lisi.
Mam tu poptavku na dalsi 2 setrvaky, a nechci si nabehnout :nono:

Napsal: 14 lis 2006 19:55
od Beaver
H-Honza píše:je mi jedno co Ty bys rekl.... :lol:

Tenhle Tvuj pohled na vec je pro me zcestny.
Myslim ze nemusi byt ucelem montaze prave treba odlehceneho setrvacniku to, ze chci auto honit po okruhach nebo jezdit sprinty, zajima me normalni pouziti nebo sportovni jizda.

chci vedet jak na to Taboo prisel.
Jestli ze zkusenosti, nebo to nekde cetl, nebo mu to nekdo rekl.
Moje informace se lehce lisi.
Mam tu poptavku na dalsi 2 setrvaky, a nechci si nabehnout :nono:
Mno Taboo ma neco, co bys nazval "tuningovou firmou" v USA, se specializaci na Mysaky. Tyhle dily mu uz rukama prochazi roky. Pochopitelne nemuzu mluvit za nej, proto rikam jen muj nazor.

Souhlasil bych s tim, ze pokud nebudes mit v planu zhavit setrvak doruda, pak i Fidanza splni svuj ucel bezchybne. Jakmile ale budes casto a tvrde radit, dostane setrvak poradnej tepelnej zahul. V tom okamziku bych pro jistotu sahnul po RPS.

Napsal: 14 lis 2006 21:00
od Taboo
Smazano

Napsal: 14 lis 2006 21:41
od Beaver
Taboo píše:Malym "tajemstvim" (aspon tady) je, ze pracujeme mnohem vice na Hondach, nez kterychkoliv jinych znackach. :lol:
Preplnujete nebo spise jdete atmosferickou cestou ? Tak jako tak se obecne Honda bere jako vyrobce vysokootackovych motoru a majitele Hondy tim obvykle radi argumentuji - zpravidla oblibenym vyrokem typu "tam kde ty mas omezovac, Honda zacina casovat ventily". Z tohoto uhlu pohledu pak docela chapu snahu odlehcovat rotujici a pohyblive casti a umoznit tomu motoru dostat se rychle do vysokych otacek, kde ma svoje maximum krouticiho momentu (a ted mozna kecam a ani ho tam nema...). Ne ze by to tedy motory s mnohem nizsi red line nevyuzily taky, ale obcas mi prijde, ze upravy Hond smeruji k tomuhle cili.

Napsal: 14 lis 2006 21:51
od Flinta
no co kazdej ma svuj nazor snad ne?? ja taky klidne reknu ze Vw je srac a v zivote bych si ho nekoupil dam radsi prednost japoncum konkretne mitsubishi
kdyz ma na ti znacku takovej nazor tak mu ho nikdo neveme ne?? druhej je zas spokojenej
:wink:

Napsal: 14 lis 2006 22:19
od GReddy
Beaver píše:
Taboo píše:Malym "tajemstvim" (aspon tady) je, ze pracujeme mnohem vice na Hondach, nez kterychkoliv jinych znackach. :lol:
Preplnujete nebo spise jdete atmosferickou cestou ? Tak jako tak se obecne Honda bere jako vyrobce vysokootackovych motoru a majitele Hondy tim obvykle radi argumentuji - zpravidla oblibenym vyrokem typu "tam kde ty mas omezovac, Honda zacina casovat ventily". Z tohoto uhlu pohledu pak docela chapu snahu odlehcovat rotujici a pohyblive casti a umoznit tomu motoru dostat se rychle do vysokych otacek, kde ma svoje maximum krouticiho momentu (a ted mozna kecam a ani ho tam nema...). Ne ze by to tedy motory s mnohem nizsi red line nevyuzily taky, ale obcas mi prijde, ze upravy Hond smeruji k tomuhle cili.
hej to ja taky rikam o toyote :D

Napsal: 15 lis 2006 05:09
od Taboo
Smazano

Napsal: 15 lis 2006 16:02
od H-Honza
Taboo píše:
H-Honza píše:jen by me zajimalo kde na tohle Taboo prisel, kde to vycetl... aniz chci vyvolavat flamewar...
Pokud se chces na neco zeptat aniz chces vyvolavat flamewar, poloz sve otazky ve slusne, inteligentni a ne rado-by ponizujici forme. Uvedom si, prosim, ze nikdo nema zadnou povinnost s tebou neco sdilet anebo potrebu ti neco dokazovat jen proto, ze ty chces. Mne k tomu navic jeste chybi duvod a osobni zajem, pro ktere bych byl ochoten obetovat cast sveho casu...
:wink:

Tp Beaver:
Malym "tajemstvim" (aspon tady) je, ze pracujeme mnohem vice na Hondach, nez kterychkoliv jinych znackach. :lol:
Polozil jsem jasne a slusne otazku.
Pokud cekas ze Te budu prosit abys mi osvetlil svoje nazory, jsi mimo.
Jestli mas cas tu sirit zpravy o tom ze tohle je spatny a nebrat, mel bys najit i trochu casu napsat jak jsi k tomu prisel.
Diky :?

Re: Setrvačník

Napsal: 15 lis 2006 18:22
od H-Honza
Zemi píše:A proc to vubec chces? Naprosto k hovnu uprava na seriovym motoru... Kamos si ho nechal stocit tak ze mu vymlel ojnicni saly... :roll: A na tu fidanzu jsem taky neslysel moc chvaly po zahranicnich forech... Investuj radsi do vacky... Mas VTEC tak proc toho nevyuzit...
na jakych forech si videl nekoho hanet fidanzu??
Chodim na ruzny Honda fora, vcetne S2000 for, kdyz jsem shanel setrvak patral jsem po informacich o Fidanze a prochazel jsem je a nikde jsem nic takovyho necetl :nono:

Re: Setrvačník

Napsal: 15 lis 2006 18:25
od Zemi
H-Honza píše:
Zemi píše:A proc to vubec chces? Naprosto k hovnu uprava na seriovym motoru... Kamos si ho nechal stocit tak ze mu vymlel ojnicni saly... :roll: A na tu fidanzu jsem taky neslysel moc chvaly po zahranicnich forech... Investuj radsi do vacky... Mas VTEC tak proc toho nevyuzit...
na jakych forech si videl nekoho hanet fidanzu??
Chodim na ruzny Honda fora, vcetne S2000 for, kdyz jsem shanel setrvak patral jsem po informacich o Fidanze a prochazel jsem je a nikde jsem nic takovyho necetl :nono:
Snad honda-tech.com ? Nevim presne a nechci kecat. Jen vim ze to bylo v zahranici. :D Neni takhle nahodou Fidanza jedna z nejlevnejsich? Jen mi to tak napadlo... Ze vsude ctu Spoon, TODA, HKS atd... To jsou takovy ty znacky co maj cesky tuneri na dverich tak asi jsou cool. :lol:

Napsal: 15 lis 2006 18:38
od Rajdlos
Zna nekdo setrvaky NUMBER #1 ? Material ocel, jak jsou na tom s kvalitou. Ocel mi prijde lepsi material pro setrvacnik nez ruzne slitiny hliniku.