Setrvačník
Napsal: 29 říj 2006 14:54
Chtěl bych nechat ztočit setrvačník na mé Hondici,prosím o radu kde to v Praze dělají ze všim všudy(demontáž,ztočení,vyvážení,montáž).Díky.
Největší forum o tuningu na českém internetu
./forum/
Vyser se na staceni, kup Fidanzu.Civi píše:Chtěl bych nechat ztočit setrvačník na mé Hondici,prosím o radu kde to v Praze dělají ze všim všudy(demontáž,ztočení,vyvážení,montáž).Díky.
Pokud chces riskovat, ze ti ten upravenej rupne...Civi píše:Je v Praze nějaká firma která upravuje ten origo????
Tak přesně tohle jsou důvody, proč jsem se do setrváků zatím nepustil a ještě hodně dlouho nepustím! Mám z jejich namáhání docela strach...Taboo píše:Fidanza pouziva pet rozdilnych materialu s rozdilnou roztazitelnosti. Pred lety byly s jejich flywheels problemy s tim, ze ty locating pins pritlacneho talire casto vypadavaly. Co je u aluminum flywheels s jednodilnou ocelovou plochou problemem je to, ze ta plocha se po case zacne teplem vlnit (i presto, ze je k tomu setrvacniku prichycena nekolika srouby). Co si hodne lidi neuvedomuje (protoze to nejde videt) je, ze ten setrvacnik a pritlacny talir jsou mnohdy treba pri delsim zavode na nejakem technickem okruhu rozpaleny do cervena. Co se tyka chrome-moly setrvacniku, nektere jsou tak tenke (napriklad JUN), ze nestaci to teplo ucinne absorbovat a po jejich sundani clovek muze videt stopy jejich prehrivani i na jejich druhe strane.Idaho píše:Taboo : spatná zkušenost? - mužeš nejak přiblížit, a případne doporučit jinou značku??
Pokud chcete hlinikovy setrvacnik, tak jeho ocelova treci plocha by mela byt rozdelena (segmented), aby mela moznost se patricne roztahovat bez vlneni. Takovy setrvacnik dela treba RPS. Pokud chcete chrome-moly setrvacnik, tak ACT StreetLite (ne ProLite). Cim vic pujdete s tou hmotou materialu dolu, tim snadneji se ten setrvacnik nude prehrivat a zacne praskat.
Rekl bych, ze Taboo to ma uz casem vyzkouseny a nevidim duvod mu neverit. Patrne jsi setrvacnik na Honde zatim jeste netrapil dostatecneH-Honza píše:jen by me zajimalo kde na tohle Taboo prisel, kde to vycetl... aniz chci vyvolavat flamewar...
Proc se ptam.
Jedna Fidanza mi tady uz jezdi 2 roky a je v pohode.
Druhou na S2000 davali pred pul rokem a taky neni problem.
Mno Taboo ma neco, co bys nazval "tuningovou firmou" v USA, se specializaci na Mysaky. Tyhle dily mu uz rukama prochazi roky. Pochopitelne nemuzu mluvit za nej, proto rikam jen muj nazor.H-Honza píše:je mi jedno co Ty bys rekl....![]()
Tenhle Tvuj pohled na vec je pro me zcestny.
Myslim ze nemusi byt ucelem montaze prave treba odlehceneho setrvacniku to, ze chci auto honit po okruhach nebo jezdit sprinty, zajima me normalni pouziti nebo sportovni jizda.
chci vedet jak na to Taboo prisel.
Jestli ze zkusenosti, nebo to nekde cetl, nebo mu to nekdo rekl.
Moje informace se lehce lisi.
Mam tu poptavku na dalsi 2 setrvaky, a nechci si nabehnout
Preplnujete nebo spise jdete atmosferickou cestou ? Tak jako tak se obecne Honda bere jako vyrobce vysokootackovych motoru a majitele Hondy tim obvykle radi argumentuji - zpravidla oblibenym vyrokem typu "tam kde ty mas omezovac, Honda zacina casovat ventily". Z tohoto uhlu pohledu pak docela chapu snahu odlehcovat rotujici a pohyblive casti a umoznit tomu motoru dostat se rychle do vysokych otacek, kde ma svoje maximum krouticiho momentu (a ted mozna kecam a ani ho tam nema...). Ne ze by to tedy motory s mnohem nizsi red line nevyuzily taky, ale obcas mi prijde, ze upravy Hond smeruji k tomuhle cili.Taboo píše:Malym "tajemstvim" (aspon tady) je, ze pracujeme mnohem vice na Hondach, nez kterychkoliv jinych znackach.
hej to ja taky rikam o toyoteBeaver píše:Preplnujete nebo spise jdete atmosferickou cestou ? Tak jako tak se obecne Honda bere jako vyrobce vysokootackovych motoru a majitele Hondy tim obvykle radi argumentuji - zpravidla oblibenym vyrokem typu "tam kde ty mas omezovac, Honda zacina casovat ventily". Z tohoto uhlu pohledu pak docela chapu snahu odlehcovat rotujici a pohyblive casti a umoznit tomu motoru dostat se rychle do vysokych otacek, kde ma svoje maximum krouticiho momentu (a ted mozna kecam a ani ho tam nema...). Ne ze by to tedy motory s mnohem nizsi red line nevyuzily taky, ale obcas mi prijde, ze upravy Hond smeruji k tomuhle cili.Taboo píše:Malym "tajemstvim" (aspon tady) je, ze pracujeme mnohem vice na Hondach, nez kterychkoliv jinych znackach.
Polozil jsem jasne a slusne otazku.Taboo píše:Pokud se chces na neco zeptat aniz chces vyvolavat flamewar, poloz sve otazky ve slusne, inteligentni a ne rado-by ponizujici forme. Uvedom si, prosim, ze nikdo nema zadnou povinnost s tebou neco sdilet anebo potrebu ti neco dokazovat jen proto, ze ty chces. Mne k tomu navic jeste chybi duvod a osobni zajem, pro ktere bych byl ochoten obetovat cast sveho casu...H-Honza píše:jen by me zajimalo kde na tohle Taboo prisel, kde to vycetl... aniz chci vyvolavat flamewar...
![]()
Tp Beaver:
Malym "tajemstvim" (aspon tady) je, ze pracujeme mnohem vice na Hondach, nez kterychkoliv jinych znackach.
na jakych forech si videl nekoho hanet fidanzu??Zemi píše:A proc to vubec chces? Naprosto k hovnu uprava na seriovym motoru... Kamos si ho nechal stocit tak ze mu vymlel ojnicni saly...A na tu fidanzu jsem taky neslysel moc chvaly po zahranicnich forech... Investuj radsi do vacky... Mas VTEC tak proc toho nevyuzit...
Snad honda-tech.com ? Nevim presne a nechci kecat. Jen vim ze to bylo v zahranici.H-Honza píše:na jakych forech si videl nekoho hanet fidanzu??Zemi píše:A proc to vubec chces? Naprosto k hovnu uprava na seriovym motoru... Kamos si ho nechal stocit tak ze mu vymlel ojnicni saly...A na tu fidanzu jsem taky neslysel moc chvaly po zahranicnich forech... Investuj radsi do vacky... Mas VTEC tak proc toho nevyuzit...
Chodim na ruzny Honda fora, vcetne S2000 for, kdyz jsem shanel setrvak patral jsem po informacich o Fidanze a prochazel jsem je a nikde jsem nic takovyho necetl