Stránka 1 z 1

Re: prosím pomoste...

Napsal: 03 pro 2006 14:26
od DaveS
Co rozdelovac?

Re: prosím pomoste...

Napsal: 03 pro 2006 15:13
od DaveS
Kdyz zase netoci motor tak to je divny no. Sem si to spatne precetl, sem myslel ze motor se toci ale nechyta..... divny skus Honda-Club.cz

Napsal: 03 pro 2006 15:55
od Beaver
Relé startéru, případně může být špatná kostra, nebo i samotnej startér nefunguje jak má. Těžko soudit podle toho zběžnýho popisu. Pokud při startování cvakne startér, zkontroluj napojení napájecího kabelu a taky samotný kabely na baterce, startér potřebuje hafo proudu aby otočil motorem. Chyba může být ovšem i přímo v něm. Pokud ani necvakne startér, může být problém v relé, to je někde schovaný a při startování by mělo být slyšet, že sepne. Jinak u Favorita se mi taky stalo i to, že byla povolená matice, co drží kovovej pásek, spojující převodovku a motor kvůli kostření a auto nestartovalo a přitom startér cvaknul. Po dotáhnutí matice všechno bez problémů. Někdy je to fakt úplná hovadina :D

Re: prosím pomoste...

Napsal: 03 pro 2006 16:05
od remix
já bych viděl taky chybu ve startéru..

Napsal: 04 pro 2006 23:44
od kentoya
tipl bych to na kostru tak35%

Napsal: 05 pro 2006 18:52
od blázen
uhlíky ve sterteru KO, nebo ta kostra

Re: prosím pomoste...

Napsal: 06 pro 2006 07:54
od Idaho
přesen , pokud jen cvakne jde do startéru málo "štávy" což muže znamenat bude satnou civku startéru nebo problém nekde po ceste.. nejčastejiš práve ta kostra, ale muže to být kontakt v podstate kdekoliv po ceste ke starteru, zkontroluj oba "ty silné kabely a prölez i kostry, koukni se taky na relé startéru.

Re: prosím pomoste...

Napsal: 07 pro 2006 08:53
od Idaho
no nemusí být slabá, pokdu je to takehl tak bych to videl spíš na ten špatnej kontakt..
pokud by byla slabá tak by to delala pořád, ne jen někdy..

Napsal: 07 pro 2006 22:38
od kentoya
kolikrát to dělává i když je zanešený komutátor startéru měděnými částečky od opotřebování (myslím tím že zhasnou světla a kontrolky a hůř to startuje), ale první přived kostru na startér potom zkontroluj + ke startéru, potom vyčisti jak cívku tak komutátor a teprve potom hledej jinde