Stránka 1 z 2
Kterou HONDU??
Napsal: 06 bře 2007 16:05
od Robik
Do měsíce chci kupovat auto a jednoznačně chci Hondu.

Ted jenom řeším jakou. Vybírám mezi Hondou CRX, 4.generací 1.6 (110 koní) a pak 5.generací tuším lsi (1.5 - 90 koní). Máte nějaké zkušenosti s těmito vozy?? Jinak v obou případech bych chtěl hatch.
Původně jsem chtěl tu 5G ESI ale nevyjdou asi love...
Za jakékoliv postřehy budu vděčný

Re: Kterou HONDU??
Napsal: 06 bře 2007 16:57
od DaveS
Hele sorry mozna ze se dost mejlim. ale CRX ma podle me 3 generace.... 2G mela motory 1.6 s VTEC a bez pri cemnz se vykony pohybuji kolem 92-96-110KW
3G Targy mela i VTI pri cemz nejvyssi vykon 118KW
Mozna ze mas na mysli civic....
Re: Kterou HONDU??
Napsal: 06 bře 2007 18:45
od Peet.cz
2Daves: rekl bych, ze vybira ze 3 aut: CRX2g/civic 4g 1.6/civic5g 1.5
ale je dulezity to, na co to auto budes potrebovat
jestli jen na cestu do prace a jezdeni pro zabavu tak crx
jestli chces c4g 3d, tak podobny jak crx, akorat vic mista pro pasazery
jestli c4g 4d - rodinny auto
c5g 3d tak takovej kompromis
a c5g 4d - rodinny auto...
asi tak to vidim ja
Re: Kterou HONDU??
Napsal: 06 bře 2007 18:57
od CAD
CRX - sportovni nacini
4g 1.6 - dobrej motor. ve starsim vydani v civilnim kabate
5g 1.5 - auto pro bezny provoz v novejsim kabate (rodinny vuz)
Jde o to co chces, jestli si zazranej do Hond a koupis 1.5 tak te to po chvili zacne sr*t a budes chtit vic (vykon). Mas 2 moznosti: bud sezenes lepsi motor + potrebny veci a das to do auta a nebo koupis rovnou neco lepsiho (usetri ti to praci). Chapu ze nikdo prachy netiskne, ale je lepsi si bud pockat a nebo priplatit za lepsi kousek.
Je to na tobe. Zitra si jedu pro Hondu a zeptam se ti. Zdar a silu v motoru
Napsal: 06 bře 2007 19:11
od vagi
mam 5g lsi 90k. starsi generace se mi az tak nelibej, takze bych chtel jedine tuhle. motorove vychazi v porovnani se stejnymi obsahy dobre, je lehka a jede dobre. stejne bych si radsi pockal na nejakou ESI nebo nejlip VTI byt tebou. moje vybava: 4x el. okna, el. zrcatka, el. sibr, central na dalku, chybi jen klima. ten sedan je lepsi na vic zavazadel. dozadu se vejdou v klidu 4 dospely lidi.
nejvetsi slabiny jsou zadni lemy, prachy a taky casto zerou olej..
to je vsechno, co me tedka napada, klidne me nekdo doplnte

Napsal: 06 bře 2007 19:33
od Robik
To DaveS: Peet.cz to vystihl, Bud CRX, nebo 4.generace 1.6 a 5.generace 1.5.
No jde o to že od malička se mi hrozně líbí ta pátá generace hlavně Hatch, než jsem si Koupil tu N14, tak jsem chtěl VTI, ale do 100.000,- jsem žádné neviděl,ESI jsem nechtěl protože to je SOHC

ale ted bych ho bral všemi deseti.
Jako je mi jasné že jak to moje GTI Honda nepojede ale prostě jsem namlsaný a mám rád sem tam nějakou tu rychlejší jízdu. Auto budu potřebovat sem tam do práce po Jížní spojce, a sem tam zajet nakoupit a +- 1xměsíčně jezdím do Karviné na víkend (420km tam a 420km z5).
No co jsem počítal tak od pojištovny toho moc nedostanu, takže max 70.000,- a to se musím vejít i s přihlášením a výdaji kolem toho. A ty Civicy VT co jsem koukal tak po 70 v dobrém stavu nejsou.
Napsal: 06 bře 2007 19:34
od CAD
vagi píše:mam 5g lsi 90k. starsi generace se mi az tak nelibej, takze bych chtel jedine tuhle. motorove vychazi v porovnani se stejnymi obsahy dobre, je lehka a jede dobre. stejne bych si radsi pockal na nejakou ESI nebo nejlip VTI byt tebou. moje vybava: 4x el. okna, el. zrcatka, el. sibr, central na dalku, chybi jen klima. ten sedan je lepsi na vic zavazadel. dozadu se vejdou v klidu 4 dospely lidi.
nejvetsi slabiny jsou zadni lemy, prachy a taky casto zerou olej..
to je vsechno, co me tedka napada, klidne me nekdo doplnte

Mame doma 2x 5g 1.5 lsi a pohodicka. Daji se i trochu upravit motory ale to by museli byt bracha a tata trochu zapaleny do tuningu jako ja.
to robik: a nebo to muzes udelat jak radi tady. Kup 5g 1.5 a az budes ve vate tak "vylepsi" motor:
http://www.hondaclub.cz:8080/forum/view ... uk&start=0
Napsal: 06 bře 2007 20:34
od Robik
To jsem četl.....a na swap nevím nevím....je tam třeb anejen vyměnit motor ale i vše ostatní to by pak vyšlo si myslím nastejno než nekupovat a šetřit...no a ty 1.5 jdou alespon trochu nějak zlepšit?? jsem četl že často se tam mění střiky za střiky z Coupé 101 koní...jak to je nákladné?
Napsal: 06 bře 2007 20:42
od CAD
Robik píše:To jsem četl.....a na swap nevím nevím....je tam třeb anejen vyměnit motor ale i vše ostatní to by pak vyšlo si myslím nastejno než nekupovat a šetřit...no a ty 1.5 jdou alespon trochu nějak zlepšit?? jsem četl že často se tam mění střiky za střiky z Coupé 101 koní...jak to je nákladné?
to tam v tom odkazu taky psali:
ono na tomhle bývá nejvíc ceněný rozdělovač(2-3t) , ecu se dá pořídit cca za 1t a kabeláž a sání už bývá levnější , ideální by bylo ovšem sehnat nějakou bouračku abys měl vše při ruce kdyby náhodou.
Napsal: 06 bře 2007 21:03
od Robik
CAD píše:Robik píše:To jsem četl.....a na swap nevím nevím....je tam třeb anejen vyměnit motor ale i vše ostatní to by pak vyšlo si myslím nastejno než nekupovat a šetřit...no a ty 1.5 jdou alespon trochu nějak zlepšit?? jsem četl že často se tam mění střiky za střiky z Coupé 101 koní...jak to je nákladné?
to tam v tom odkazu taky psali:
ono na tomhle bývá nejvíc ceněný rozdělovač(2-3t) , ecu se dá pořídit cca za 1t a kabeláž a sání už bývá levnější , ideální by bylo ovšem sehnat nějakou bouračku abys měl vše při ruce kdyby náhodou.
Takže taky nic levného....jinak ještě jeden dotaz?? jak velký rozdíl je mezi tou novější 1.5 a starší 1.6?? Jistě že ta starší je lehší a má o 20 koní navíc..ale jak se to projeví na cestě??
Napsal: 07 bře 2007 08:58
od Peet.cz
Robik píše:
Jako je mi jasné že jak to moje GTI Honda nepojede
nedavno tu bylo naprodej CRX VTEC asi za 80k, kterej by si s Nissanem Sunny Gti (jestli sem to dobre pochopil ze to bylo tvoje drivejsi auto)asi pohral.
Napsal: 07 bře 2007 11:12
od Robik
Peet.cz píše:Robik píše:
Jako je mi jasné že jak to moje GTI Honda nepojede
nedavno tu bylo naprodej CRX VTEC asi za 80k, kterej by si s Nissanem Sunny Gti (jestli sem to dobre pochopil ze to bylo tvoje drivejsi auto)asi pohral.
No v době jak jsem to kupoval Sunny zajel 400m za 13.98, tak pokud se VTEC dostane pod 14 tak je to možné....no jak jsem ho koupil vážil 900 kg

Ten VTEC od Esa jsem viděl, je nádherný
Jinak můžu mít za docela dobrou cenu ESi ale hnilé lemy...na kolik vyjde oprava i s prací???
Napsal: 07 bře 2007 20:48
od 2Bera
a co tak coupe 5G? aj tych 100koni sa nezda

Napsal: 07 bře 2007 23:20
od Robik
Jo ty jsou taky ok jenže cenově se pohybují trochu výše....no tak se mi podařilo najít jedno ESi ale bohužel 4 dvéřové..ale uvidíme..je fakt za dobrou cenu....zítra budu volat

Napsal: 08 bře 2007 08:58
od CAD
Robik píše:Jo ty jsou taky ok jenže cenově se pohybují trochu výše....no tak se mi podařilo najít jedno ESi ale bohužel 4 dvéřové..ale uvidíme..je fakt za dobrou cenu....zítra budu volat

Jestli by bylo v dobrym stavu tak bych ho bral, protoze ty 4 dvere se ti do budoucna urcite budou hodit.
mas SZ
Napsal: 08 bře 2007 13:08
od Robik
CAD píše:Robik píše:Jo ty jsou taky ok jenže cenově se pohybují trochu výše....no tak se mi podařilo najít jedno ESi ale bohužel 4 dvéřové..ale uvidíme..je fakt za dobrou cenu....zítra budu volat

Jestli by bylo v dobrym stavu tak bych ho bral, protoze ty 4 dvere se ti do budoucna urcite budou hodit.
mas SZ
No právě že stav asi o ničem, podle fotek prohnilý jeden lem, trochu poškrábaný interiér, téměř nefunkční ruční brzda, no a rozvody je prý třeba vyměnit...no a tlumiče a brzdy...ještě neříkal

Dnes mi má napsat...uvidím
Napsal: 08 bře 2007 16:42
od CAD
Robik píše:CAD píše:Robik píše:Jo ty jsou taky ok jenže cenově se pohybují trochu výše....no tak se mi podařilo najít jedno ESi ale bohužel 4 dvéřové..ale uvidíme..je fakt za dobrou cenu....zítra budu volat

Jestli by bylo v dobrym stavu tak bych ho bral, protoze ty 4 dvere se ti do budoucna urcite budou hodit.
mas SZ
No právě že stav asi o ničem, podle fotek prohnilý jeden lem, trochu poškrábaný interiér, téměř nefunkční ruční brzda, no a rozvody je prý třeba vyměnit...no a tlumiče a brzdy...ještě neříkal

Dnes mi má napsat...uvidím
tak to bych si zjistil ceny toho co musis koupit a rozmyslet se jestli se ti to vyplati.
Jinak ja mam uz civica doma jen doresit prihlaseni

Napsal: 08 bře 2007 22:27
od Robik
No právě zvažuji že od toho upustím, další skládačku už nemusím.....chci normál Civica co koupím, max výměna rozvodů a oleje

Napsal: 10 bře 2007 01:55
od CAD
Robik píše:No právě zvažuji že od toho upustím, další skládačku už nemusím.....chci normál Civica co koupím, max výměna rozvodů a oleje

rozumna volba

Jinak ja dnes dal do hondy radio, zkontroloval ECU, pripravuju se na vymenu oleje, svicek a rozvodaku.
Napsal: 10 bře 2007 06:52
od Robik
CAD píše:Robik píše:No právě zvažuji že od toho upustím, další skládačku už nemusím.....chci normál Civica co koupím, max výměna rozvodů a oleje

rozumna volba

Jinak ja dnes dal do hondy radio, zkontroloval ECU, pripravuju se na vymenu oleje, svicek a rozvodaku.
Tak mě spousta známých překecává na to CRX, že když si koupím tu 1.5 tak mě to bude srát že to nic nejede

Tak nevím no... mám ted nabídku na jednu 1.5 rok 1995 v bílé barvě s novu technickou a 170 nalítáno za 37.000, údajně v dobrém stavu...akorát tam ted o víkendu manžety a v pondělí se mám ozvat, bihužel nedodal foto že když bude vážný zájemce dojede se podívat...no z Práglu do Zlína to zrovna kousek není

Napsal: 10 bře 2007 08:02
od CAD
Robik píše:CAD píše:Robik píše:No právě zvažuji že od toho upustím, další skládačku už nemusím.....chci normál Civica co koupím, max výměna rozvodů a oleje

rozumna volba

Jinak ja dnes dal do hondy radio, zkontroloval ECU, pripravuju se na vymenu oleje, svicek a rozvodaku.
Tak mě spousta známých překecává na to CRX, že když si koupím tu 1.5 tak mě to bude srát že to nic nejede

Tak nevím no... mám ted nabídku na jednu 1.5 rok 1995 v bílé barvě s novu technickou a 170 nalítáno za 37.000, údajně v dobrém stavu...akorát tam ted o víkendu manžety a v pondělí se mám ozvat, bihužel nedodal foto že když bude vážný zájemce dojede se podívat...no z Práglu do Zlína to zrovna kousek není

1995 za 37.000 je podezrele nizka cena, i kdyz vsechno je mozny. Kdyz se na ni pojedes podivat tak zkoukni ty manzety a vyzkousej poloosy a to tak ze vytocis kola treba uplne doleva a razantne se rozjed a nesmi v nich krupat ani cvakat. Spousta tvych znamych ma pravdu, ale zalezi na tobe co chces.
Bracha si koupil taky nejdriv 1.3 (to mu nestacilo), pak CRX II (130ps) no a ted ,a 1.8 VTI a jeho zena 1.5.
Napsal: 10 bře 2007 13:54
od Robik
No právě že to je moc malá cena proto zvažuji jestli má tam cenu jet....aby to nebyl vrak

Re: Kterou HONDU??
Napsal: 10 bře 2007 17:52
od Bordel
za 70 sezens i ESicko

Re: Kterou HONDU??
Napsal: 10 bře 2007 18:39
od Robik
Danecek píše:za 70 sezens i ESicko

JO jenže v jakém stavu a kolik musíš do něho obratem hodit?? Má tu někde zkušenosti s Civicem 5G VTEC - E..tuším ten ekonomický model..
Re: Kterou HONDU??
Napsal: 10 bře 2007 19:00
od vagi
Robik píše:Danecek píše:za 70 sezens i ESicko

JO jenže v jakém stavu a kolik musíš do něho obratem hodit?? Má tu někde zkušenosti s Civicem 5G VTEC - E..tuším ten ekonomický model..
myslim ze tech u nas moc nebude..
Re: Kterou HONDU??
Napsal: 11 bře 2007 00:10
od Fáboš
Robik píše:Danecek píše:za 70 sezens i ESicko

JO jenže v jakém stavu a kolik musíš do něho obratem hodit?? Má tu někde zkušenosti s Civicem 5G VTEC - E..tuším ten ekonomický model..
jedině, v 6. generaci 5D. a abych řekl pravdu taky jsem tady snad žádnýho 5. neviděl....
Re: Kterou HONDU??
Napsal: 11 bře 2007 10:06
od Robik
Fáboš píše:Robik píše:Danecek píše:za 70 sezens i ESicko

JO jenže v jakém stavu a kolik musíš do něho obratem hodit?? Má tu někde zkušenosti s Civicem 5G VTEC - E..tuším ten ekonomický model..
jedině, v 6. generaci 5D. a abych řekl pravdu taky jsem tady snad žádnýho 5. neviděl....
No jeden je v Budějovicích a už jsem kontaktoval majitele...jinak tady máte třeba dalšího..
http://www.tuningbazar.cz/inzerce.php?i ... d=&form1=1
Re: Kterou HONDU??
Napsal: 11 bře 2007 16:13
od Bordel
Robik píše:Danecek píše:za 70 sezens i ESicko

JO jenže v jakém stavu a kolik musíš do něho obratem hodit?? Má tu někde zkušenosti s Civicem 5G VTEC - E..tuším ten ekonomický model..
Kolik? Ja ho treba koupil s tim, ze to zere olej, investoval jsem 4000 (pistni krouzky a tesneni) a uz ho nezere, 3200 za novy svicky a rozvody, ktery (jak se pozdeji ukazalo) nebyly potreba. Podvozek je zatim v poradku, spodek nikde nerezne, lemy jsou delany predchozim majitelem, auto urcite nebylo bourany, klima je funkcni, elektrika funguje, a jeste jsem musel investovat jeste 500kc za cidlo ABS, ktery uz tedy funguje. Takze jsem do nej obratem hodil tak 5000 i s cestovnym pro dily...
A pak drobnosti:
Pred zimou jsem koupil vosky ve spreji, venkovni gumu na dvere, vystrikal dutiny a spodek, 2 novy zimni pneu, a dalsi maly drobnosti, jeste mozna vymenim silenbloky, protoze trochu (po 13ti letech) vrzou, asi jako u nasi 2roky stary Skodovky
VTEC-E v 5.gen bude asi dost malo, spis jsou normal 1.5ky
Napsal: 11 bře 2007 17:12
od Robik
No to ESI od Brna co jsem zjištoval, tak rozvody neví ked byly měněny, dále nefunkční ruční brzda, motor prý ok..tlumiče a brzdy říkal že by měly být v poho...no chce za ni 50 a je to sedan...ten VTEC - E bude asi rychlejší než ta 1.5 že?? Koukal jsem ve srovnání s klasickou 1.5 stejný výkon ale při nižších otáčkách a větší krouták.
Napsal: 11 bře 2007 21:27
od infinity
1.5 VTEC-E neni zadny delo...rekl bych, ze jede jako hondackej 1.5 SOHC. Ten vtec-e je ladeny spis na spotrebu, nez na vykon. Jinak si myslim ze i ty 1.5ky bez vtecu (D15B7/B2) nejsou zas tak spatny...sam mam D15B7 se 101 koniky a stovka do 9s maximalka 200+, bezporuchovy a v kombinaci s cca 1010kg to neni zas takovy pomaly. Ber to tak, ze 1.5 v hodne neni to co 1.5 v pekaci nebo necym podobnym...
Jinak CRX je tak trochu hrob.
Jo a btw VTEC-E jsem v 5g (92-95) moc nevidel. Jsou spis v 6G, ty uz jsou drazsi a vzhledem k vyssi vaze vozidla jsou pomalejsi nez obyc 1.5 v 5G...