Stránka 1 z 1
swap D16Z6 misto D15B2 u 5g civica
Napsal: 20 bře 2007 19:21
od vagi
mam moznost koupit bouranou EG6ku esi za slusny penize a zajimalo by me jestli by sel prehodit motor do moji EG8ky lsi sedanu. mate nekdo zkusenosti presne s tema dvema motory? procital jsem par zahranicnich for a nejsem z toho moudrej..
takze me zajima co bych mohl pouzit z ty EG8ky a co bych si musel sehnat.. elektrika, poloosy, prevodovka?
dik za info!

Napsal: 13 dub 2007 11:45
od PreludeR
Zdravim. S timhle asi moc nepomůžu, ale zkus se zeptat Katyho, ten by ti mohl pomoct.Každopádně kdybych chtěl já 2.2 V-tec , tak bych musel udělat i poloosy,brzdy a možná i uložení motoru komplet nově.Pokud bych nešel do 4ws, což asi ne. A jak doufám, tak s převodovkou by problém snad nebyl. Každopádně swap je Swap.
Nebo řízení napravo a za 50tis. sem vyřešenej
2.2 VTEC-Si Honda Prelude 4.generace, motor H22A (200koní)- japonský import (JDM),
Napsal: 13 dub 2007 13:33
od Robik
Já si myslím že by levněji vyšlo prodat to tvoje a koupit to 1.6SOHC..já teď viděl na tipcars Civica 5.G 3D za 50 000,-. Rok 1994 a v modré metle..je faktpěkný jen mrkni

Re: swap D16Z6 misto D15B2 u 5g civica
Napsal: 14 dub 2007 01:56
od CAD
udelal bych swap a zbytek bych rozprodal
Napsal: 16 dub 2007 15:25
od Bordel
Robik píše:Já si myslím že by levněji vyšlo prodat to tvoje a koupit to 1.6SOHC..já teď viděl na tipcars Civica 5.G 3D za 50 000,-. Rok 1994 a v modré metle..je faktpěkný jen mrkni

ESi za pade bude srot... sam jsem jich nekolik objel nez jsem si vybral a pokud nebylo kolem 70, tak nebylo ok, bud hnilo, klepal motor, bylo bourany, zralo olej...

Napsal: 16 dub 2007 18:42
od CAD
Danecek píše:Robik píše:Já si myslím že by levněji vyšlo prodat to tvoje a koupit to 1.6SOHC..já teď viděl na tipcars Civica 5.G 3D za 50 000,-. Rok 1994 a v modré metle..je faktpěkný jen mrkni

ESi za pade bude srot... sam jsem jich nekolik objel nez jsem si vybral a pokud nebylo kolem 70, tak nebylo ok, bud hnilo, klepal motor, bylo bourany, zralo olej...

I zazraky se deji. Jel bych se na to podivat. Nekdy se toho chce nekdo rychle zbavit a nebo ani netusi co ma doma za skvost a povede se super kauf.
Napsal: 17 dub 2007 15:51
od vagi
Danecek píše:Robik píše:Já si myslím že by levněji vyšlo prodat to tvoje a koupit to 1.6SOHC..já teď viděl na tipcars Civica 5.G 3D za 50 000,-. Rok 1994 a v modré metle..je faktpěkný jen mrkni

ESi za pade bude srot... sam jsem jich nekolik objel nez jsem si vybral a pokud nebylo kolem 70, tak nebylo ok, bud hnilo, klepal motor, bylo bourany, zralo olej...

a to tvoje esicko olej nebralo?
jinak problem uz neni aktualni, zmena planu..... diky za prispevky
Napsal: 17 dub 2007 18:58
od Bordel
vagi píše:Danecek píše:Robik píše:Já si myslím že by levněji vyšlo prodat to tvoje a koupit to 1.6SOHC..já teď viděl na tipcars Civica 5.G 3D za 50 000,-. Rok 1994 a v modré metle..je faktpěkný jen mrkni

ESi za pade bude srot... sam jsem jich nekolik objel nez jsem si vybral a pokud nebylo kolem 70, tak nebylo ok, bud hnilo, klepal motor, bylo bourany, zralo olej...

a to tvoje esicko olej nebralo?
jinak problem uz neni aktualni, zmena planu..... diky za prispevky
bralo, ale taky jsem ho kupoval s tim, ze bude potreba udelat generalku

a kastle je v dobrym stavu bez rezu, nebourana a auto ma takrka plnou vybavu, krom sibru, kterej pri klime neni zas tak poteba a prednich mlhovek, ktery melo jen VTi

Napsal: 17 dub 2007 20:37
od Robik
No já se svezl ted v ESi a nejak mě začíná srát že mám jen lsi

Uvažoval bych taky o swapu..ale to by stálo asi peněz a peněz

Zase je mi líto tu mou Hondu prodávat když jsem ji ted koupil a ten lak je rok starý a kastle v super stavu bez jakékoliv rzi

Ted jsem tam nechal vyměnit těsnění pod hlavou a u ventilů, nové svíčky a také výměna oleje a navíc jsem si nechal upravit střední díl výfuku a zvyžuji kompletní generálku motoru...no tak uvažuji...jestli není lepší prodat auto a koupit ESI...

anebo mít lsi v 100% stavu...
Napsal: 19 dub 2007 00:24
od CAD
Robik píše:No já se svezl ted v ESi a nejak mě začíná srát že mám jen lsi

Uvažoval bych taky o swapu..ale to by stálo asi peněz a peněz

Zase je mi líto tu mou Hondu prodávat když jsem ji ted koupil a ten lak je rok starý a kastle v super stavu bez jakékoliv rzi

Ted jsem tam nechal vyměnit těsnění pod hlavou a u ventilů, nové svíčky a také výměna oleje a
navíc jsem si nechal upravit střední díl výfuku a zvyžuji kompletní generálku motoru...no tak uvažuji...jestli není lepší prodat auto a koupit ESI...

anebo mít lsi v 100% stavu...
Jak mas upravenej ten vyfuk?
Napsal: 19 dub 2007 07:45
od Robik
No jak jsem to koupil tak nevím proč ale předchozí majitel dal rezonátor až skoro k parohům.....no tak jsem si nechal udělat nový střední díl výfuku s nerezu, a rezonátor posunul více dozadu..... asi tak o jeden metr až 1.5 metru...
Napsal: 23 dub 2007 14:09
od CAD
Robik píše:No jak jsem to koupil tak nevím proč ale předchozí majitel dal rezonátor až skoro k parohům.....no tak jsem si nechal udělat nový střední díl výfuku s nerezu, a rezonátor posunul více dozadu..... asi tak o jeden metr až 1.5 metru...
Na kolik to tak vyjde a jak se to chova, rve to, zere to vic?
Mam v planu dat od svodu ke koncov. tlumici jen nerez. rouru. Chtel bych jen zmenit zvuk, ale nechci zhorsit jizdni vlastnosti a spotrebu.
Napsal: 23 dub 2007 23:40
od Fáboš
CAD píše:Robik píše:No jak jsem to koupil tak nevím proč ale předchozí majitel dal rezonátor až skoro k parohům.....no tak jsem si nechal udělat nový střední díl výfuku s nerezu, a rezonátor posunul více dozadu..... asi tak o jeden metr až 1.5 metru...
Na kolik to tak vyjde a jak se to chova, rve to, zere to vic?
Mam v planu dat od svodu ke koncov. tlumici jen nerez. rouru. Chtel bych jen zmenit zvuk, ale nechci zhorsit jizdni vlastnosti a spotrebu.
No nedávno jsem se o tom bavil s greedym, ten to na svý celice tak provizorně udělal a říkal, že auto se chová hůř, víc žere a hůř jede.
Napsal: 24 dub 2007 08:10
od Robik
CAD píše:Robik píše:No jak jsem to koupil tak nevím proč ale předchozí majitel dal rezonátor až skoro k parohům.....no tak jsem si nechal udělat nový střední díl výfuku s nerezu, a rezonátor posunul více dozadu..... asi tak o jeden metr až 1.5 metru...
Na kolik to tak vyjde a jak se to chova, rve to, zere to vic?
Mam v planu dat od svodu ke koncov. tlumici jen nerez. rouru. Chtel bych jen zmenit zvuk, ale nechci zhorsit jizdni vlastnosti a spotrebu.
Nevím ale za všechno co mi tam bylo děláno jsem dal necelých 5000,-

Napsal: 24 dub 2007 14:52
od CAD
Fáboš píše:CAD píše:Robik píše:No jak jsem to koupil tak nevím proč ale předchozí majitel dal rezonátor až skoro k parohům.....no tak jsem si nechal udělat nový střední díl výfuku s nerezu, a rezonátor posunul více dozadu..... asi tak o jeden metr až 1.5 metru...
Na kolik to tak vyjde a jak se to chova, rve to, zere to vic?
Mam v planu dat od svodu ke koncov. tlumici jen nerez. rouru. Chtel bych jen zmenit zvuk, ale nechci zhorsit jizdni vlastnosti a spotrebu.
No nedávno jsem se o tom bavil s greedym, ten to na svý celice tak provizorně udělal a říkal, že auto se chová hůř, víc žere a hůř jede.
Tak to si me moc nepotesil. Bavil sem se s kolegou z prace (civic 1.6 4g) a ten rikal, ze tam ma je tu rouru jak to myslim ja a spotreba OK, jen se trochu zvysila hlucnost.
to Robik: a jak se to chova? spotreba atd oproti serii (kat+stredni tlumic) ???
Napsal: 24 dub 2007 15:08
od Fáboš
CAD píše:Fáboš píše:CAD píše:
Na kolik to tak vyjde a jak se to chova, rve to, zere to vic?
Mam v planu dat od svodu ke koncov. tlumici jen nerez. rouru. Chtel bych jen zmenit zvuk, ale nechci zhorsit jizdni vlastnosti a spotrebu.
No nedávno jsem se o tom bavil s greedym, ten to na svý celice tak provizorně udělal a říkal, že auto se chová hůř, víc žere a hůř jede.
Tak to si me moc nepotesil. Bavil sem se s kolegou z prace (civic 1.6 4g) a ten rikal, ze tam ma je tu rouru jak to myslim ja a spotreba OK, jen se trochu zvysila hlucnost.
to Robik: a jak se to chova? spotreba atd oproti serii (kat+stredni tlumic) ???
třeba se to u každýho motoru chová jina. Skus napsat např Idahovi, bude o tom vědět určitě víc než já. Jenom říkám přetlumočený informace. Auto prej daleko víc řve, žere víc a míň jede. S tím, že z toho celkově byl taky překvapenej, zvlášť, když všude čte, jak tam všichni strkaj jeno roudu místo stře´dáku.
Napsal: 24 dub 2007 17:37
od CAD
Mam v planu dat od svodu ke koncov. tlumici jen nerez. rouru. Chtel bych jen zmenit zvuk, ale nechci zhorsit jizdni vlastnosti a spotrebu.[/quote]
No nedávno jsem se o tom bavil s greedym, ten to na svý celice tak provizorně udělal a říkal, že auto se chová hůř, víc žere a hůř jede.[/quote]
Tak to si me moc nepotesil. Bavil sem se s kolegou z prace (civic 1.6 4g) a ten rikal, ze tam ma je tu rouru jak to myslim ja a spotreba OK, jen se trochu zvysila hlucnost.
to Robik: a jak se to chova? spotreba atd oproti serii (kat+stredni tlumic) ???[/quote]
třeba se to u každýho motoru chová jina. Skus napsat např Idahovi, bude o tom vědět určitě víc než já. Jenom říkám přetlumočený informace. Auto prej daleko víc řve, žere víc a míň jede. S tím, že z toho celkově byl taky překvapenej, zvlášť, když všude čte, jak tam všichni strkaj jeno roudu místo stře´dáku.[/quote]
Uz jsem poslal Idahovi SZ aby napsal svuj nazor do diskuze, uvidime. Vim, ze tim ze svyho civica neudelam zadny letadlo, ale vali se mi doma jeden stred. tlumic (deravej) i s katem a tak to asi zkusim. Vemu priruby a mezi ne navarim rouru. Uvidime co to provede. Kdyz to bude spatny tak tam vratim original - no problem...
Napsal: 25 dub 2007 07:49
od Robik
CAD píše:to Robik: a jak se to chova? spotreba atd oproti serii (kat+stredni tlumic) ???
No oproti sérii nevím protože jsem to s rezonátorem už koupil, ale tím že jsem nechal vyměnit těsnění u hlavy a ventilů, dal tam nové svíčky NKG, nechal předělat ten výfuk a vyměnit olej tak je to o něco lepší....ale je to jen prozatimní řešení, chci tam pak nechat dát svody + dodělat zbytek výfuku..ale co jsem tak slyšel tak když si necháš udělat komplet výfuk tak si tím určitě pomůžeš a jediné proti si myslím je ta hlušnost
Re: swap D16Z6 misto D15B2 u 5g civica
Napsal: 25 dub 2007 08:02
od Idaho
Tak jak říkáte - svody rovná trubka a pruchozí koncák jsme měl na A20A4 ( acco aerodeck ) udělanej výfuk jelo to jak svině, žralo jako prase. Výkon s eposunul k vyšímotáčkám , proste pod 3,5-4tis rpm to vubec nejelo. řvalo to jako kráva a spotřeba taky nebyla nejnžší ale bral jsem to jako ntnou dan při upravách co tam byly. určitě bych dnes už nechal nebbo dal nový středový tlumič, ale nevolil bych serii al ezkusil bych nekterý z High low tlumiču od dynomaxe apoužil ho jako středový díl.
V mém setupu jsem byl spokojen , auto nebylo na dení ježdení, když jsme to vytáhnul mimo naší testovací dráhu ( voj,. prostor Brdy - v té dobe ne zrovna volně přistupný

) Tak jsme proháněl i taková auta jako prelude 2.2 ( 2.0 vtec neměla šanci ). Rovná trubka navíc dělal užasný efekt v tom že při přeřazení šlehly plameny z koncovky

ale na dení cestování je to absolutne nevhodné .
Spotřeba byla při velice klidné jízdně kolem 12l, p finálních uprvách a nakonec i pordeji mi nakonec majitel potvrdil, že se ustálila na 15l/100 ( paradoxně to s menšími - originál - vstřiky žralo více než ze vstřiky ze 110kW F22B )..
takže jednoznačne pokud to auto má jezdit a ty v něm cheš sedět, jiste dej středovej tlumič, a možná bych ani nedával rezonátor, ale skutečnej tlumič..
Re: swap D16Z6 misto D15B2 u 5g civica
Napsal: 25 dub 2007 09:30
od Robik
Idaho píše:Tak jak říkáte - svody rovná trubka a pruchozí koncák jsme měl na A20A4 ( acco aerodeck ) udělanej výfuk jelo to jak svině, žralo jako prase. Výkon s eposunul k vyšímotáčkám , ..
Posunul se k vyšším otáčkám protože si měl určitě svody 4-1 ne?? Podle mě upravené svody 4-2-1 zabírají zase už v níšších otáčkách ale zase není takový nárust výkonu ve vysokých...
A s těmi střiky to je u Hond vyzkoušné věc..co jsem slyšel tak u dvoubodů (třeba D15B2) co se dělá předělávky na 4bod tak ta spotřeba se sníží taky a výkon při tom naroste ze 66 na 74 KW ale samozřejmě je nutné tam dát i ECU ze 4bodu

Re: swap D16Z6 misto D15B2 u 5g civica
Napsal: 26 dub 2007 19:03
od Idaho
Robik píše:Idaho píše:Tak jak říkáte - svody rovná trubka a pruchozí koncák jsme měl na A20A4 ( acco aerodeck ) udělanej výfuk jelo to jak svině, žralo jako prase. Výkon s eposunul k vyšímotáčkám , ..
Posunul se k vyšším otáčkám protože si měl určitě svody 4-1 ne?? Podle mě upravené svody 4-2-1 zabírají zase už v níšších otáčkách ale zase není takový nárust výkonu ve vysokých...
A s těmi střiky to je u Hond vyzkoušné věc..co jsem slyšel tak u dvoubodů (třeba D15B2) co se dělá předělávky na 4bod tak ta spotřeba se sníží taky a výkon při tom naroste ze 66 na 74 KW ale samozřejmě je nutné tam dát i ECU ze 4bodu

nechaljsem to na puvodní ecu, protože to bylo ještě částečně řízené podtlaky. Svody byly 4-2-1 a ty jsen nechal, jen s udělala kopie ze silnějších ( prumerem ) trubek . Jinak motor točil lehce přes hranici 8tis RPM..