Stránka 1 z 6

Hondy a VTEC

Napsal: 07 čer 2007 14:46
od Mr_xx
Mám dotaz, jaké všechny hondy civic se dělali ve VTEC-u.
konkrétně mám namysli jestli je honda EJ2 ve VTECu.... :?:

Re: Hondy a VTEC

Napsal: 07 čer 2007 19:08
od Robik
Mr_xx píše:Mám dotaz, jaké všechny hondy civic se dělali ve VTEC-u.
konkrétně mám namysli jestli je honda EJ2 ve VTECu.... :?:
Ne, nedělala.

Re: Hondy a VTEC

Napsal: 07 čer 2007 22:15
od Mr_xx
Robik píše:
Mr_xx píše:Mám dotaz, jaké všechny hondy civic se dělali ve VTEC-u.
konkrétně mám namysli jestli je honda EJ2 ve VTECu.... :?:
Ne, nedělala.
a následující generace byla jaká?
a Ej2 je jaká generace?

Re: Hondy a VTEC

Napsal: 07 čer 2007 22:45
od Robik
Mr_xx píše:
Robik píše:
Mr_xx píše:Mám dotaz, jaké všechny hondy civic se dělali ve VTEC-u.
konkrétně mám namysli jestli je honda EJ2 ve VTECu.... :?:
Ne, nedělala.
a následující generace byla jaká?
a Ej2 je jaká generace?
EJ2 je 5.generace, 1.5 4 bod, dávala se do Coupé USA, v 5.generaci se dělali D15Z1 - ekonom VTEC a B16A2 - VTI. 6.generace se dávala do D15Z6 a B16A2 a pak B18C4 a dál se mi to už psát nechce :lol:

Napsal: 07 čer 2007 23:42
od Spiral
takze jestli to chapu dobre tak u 5g byly dva VTEC motory...

D15Z1 - ekonom VTEC - vykon 92kW - 125k ????

a

B16A2 - VTI - s vykonem nejakyhc 118kW????

je to tak?? porad v tom mam bordel :)

Napsal: 08 čer 2007 02:25
od Spiral
aha takze to mam blbe :( :)

uz vim jak to je :)

VTEChy jsou:
B16A2 je 1,6 VTi 118kW / 160k
a ten
D15Z1 je 1,5 VTEC-E 66kW/90k


a neVTEChy jsou:
D13B2 s 1,3 55kW/75k
D15B2 s 1,5 66kW/90k
a
D16Z6 s 1,6 92kW/125k

doufam ze ted to mam spravne.jen mi to ted nasadilo brouka do hlavy... kterej motor bude lepsi? jestli slabsi vtech nebo silnejsi bez vtechu?

Napsal: 08 čer 2007 08:21
od Robik
Spiral píše:takze jestli to chapu dobre tak u 5g byly dva VTEC motory...

D15Z1 - ekonom VTEC - vykon 92kW - 125k ????

a

B16A2 - VTI - s vykonem nejakyhc 118kW????

je to tak?? porad v tom mam bordel :)
Jo ještě jsem zapoměl...ten 92kw je taky VTEC SOHC..ale za pravý VTEC si myslím lze považovat jen VTI u 5.G....jinak kukni na www.hondaclub.cz..tam to máš v databázi modelů..veškeré info

Re: Hondy a VTEC

Napsal: 08 čer 2007 11:34
od Spiral
no ale u nej je tento popis:
Civic D16Z6 3D ESI .... tak je to VTEC nebo neni??? :) :) :)

Re: Hondy a VTEC

Napsal: 08 čer 2007 15:19
od Robik
Spiral píše:no ale u nej je tento popis:
Civic D16Z6 3D ESI .... tak je to VTEC nebo neni??? :) :) :)
ESI je "VTEC" ale znám Hondaře co to za VTEC ani nepovažují, když VTEC tak VTI, Integra, Type-R :-)

Re: Hondy a VTEC

Napsal: 08 čer 2007 15:33
od Spiral
No jo povazuji nepovazuji... ten system tam je a kazdej nema na Integru to je jasne :) jsem rad ze v tom mam uz jasno :) a uz se jdu po nejakem tom ESIcku shanet...

protoze sehnat VTI je dost nereal a kdyz tak za 120 :( a to fakt nemam :(

Re: Hondy a VTEC

Napsal: 08 čer 2007 15:34
od Spiral
krom to 118kW je na bezny jezdeni vazne az dost :)

Napsal: 08 čer 2007 15:53
od Robik
ESI v sedanu seženeš za pár šupů :) V hatch to je horší....a hlavně jsou hodně vylítané...jestli ti můžu radit, kup 4.generaci s motorem D16A6...je sice vzhledově škaredější než 5.g ale motory jedou fakt pěkně 8)

Re: Hondy a VTEC

Napsal: 08 čer 2007 15:59
od Spiral
ja prave chci 5G hatch ....

4g je fajn.. ale jsou uz to proste moc stary auta a clovek nema nikdy jistotu....

to uz bych pak spis si priplatil na 6G...

ale me se proste stejne nejvic libi ta 5g... takze zustanu u ni a budu schanet...

Napsal: 08 čer 2007 16:02
od Mr_xx
jo díky ;) ale
trochu jsem se v tom už ztratil..... nahodte to někdo o obrazkama :lol:

Re: Hondy a VTEC

Napsal: 08 čer 2007 16:02
od Spiral
jednu uz mam i vyhlidnutou:
Obrázek
Obrázek

Za 65tis bohuzel az z plzne :( to mam strasne daleko... ale jestli tam vydrzi tak kdo vi :)

Napsal: 08 čer 2007 16:04
od Spiral
Mr_xx píše:jo díky ;) ale
trochu jsem se v tom už ztratil..... nahodte to někdo o obrazkama :lol:
idealni jak se to dozvedet i s obrazkama je jak jak psal Robik na:
http://www.hondaclub.cz/modely.asp[/img]

Re: Hondy a VTEC

Napsal: 08 čer 2007 23:12
od CAD
Spiral píše:krom to 118kW je na bezny jezdeni vazne az dost :)
118Kw je dost dokud se toho nenabazis a pak budes chtit stejne vic. To je normalni "vyvoj" u Hondaru. Jdes porad vykonove vys a vys.......pokud se nekde nerosekas.

Re: Hondy a VTEC

Napsal: 08 čer 2007 23:21
od Spiral
no a to je prave vono :) proto chci zatim 92kW abych mel jeste kam jit.... nebo ze bych sel pak rovnou na preludku? :)

Re: Hondy a VTEC

Napsal: 09 čer 2007 00:50
od posero
CAD píše:118Kw je dost dokud se toho nenabazis a pak budes chtit stejne vic. To je normalni "vyvoj" u Hondaru. Jdes porad vykonove vys a vys.......pokud se nekde nerosekas.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ale nejde ani tak o ten vykon jako o ten pocit 8) ten motor je droga

Re: Hondy a VTEC

Napsal: 09 čer 2007 09:11
od Robik
Spiral píše:no a to je prave vono :) proto chci zatim 92kW abych mel jeste kam jit.... nebo ze bych sel pak rovnou na preludku? :)
Já jsem chtěl 118kw a nakonec jsem se spokojil s 66kw :lol:
Hold bylo málo peněz :(

Re: Hondy a VTEC

Napsal: 09 čer 2007 09:22
od Davidoff
kdyz vteca tak 6g :slina: a nebo bych se spokojil s 8g Type-R, a vubec nejlepsi by byla S2000 :lol: :lol: :lol:

Re: Hondy a VTEC

Napsal: 09 čer 2007 09:54
od posero
Davidoff píše:kdyz vteca tak 6g :slina: a nebo bych se spokojil s 8g Type-R, a vubec nejlepsi by byla S2000 :lol: :lol: :lol:
ee kdyz vtec tak c5g3d vti nebo ITR :lol:

Re: Hondy a VTEC

Napsal: 09 čer 2007 10:00
od Spiral
Robik píše:
Spiral píše:no a to je prave vono :) proto chci zatim 92kW abych mel jeste kam jit.... nebo ze bych sel pak rovnou na preludku? :)
Já jsem chtěl 118kw a nakonec jsem se spokojil s 66kw :lol:
Hold bylo málo peněz :(
a jak to jezdi ta 66?? ja pokud by nebylo nazbyt tak bych se s ni asi taky smiril... kdyzby byla ve fajn stavu a bylo tam vsech tech 90 koniku tak bych asi s tim taky vystacil...

ale spis bych chtel vic no :)

Napsal: 09 čer 2007 10:22
od Robik
Já to koupil s motorem trochu posmrti :lol: ale ted si nechávám dělat komplet GO motoru a před tou generálkou to jelo docela svižně...a hlavně můžeš točit do 7000 a stejně tak jezdit normální jízdou za 6...je to docela úsporný motor...no nevýhoda VTI a ESI a ostatních silnějších motorů je že většina s nima lítá jak chuji a točí to jak prasata a pak to můžeš koupit totálně vylítané :lol:

Re: Hondy a VTEC

Napsal: 09 čer 2007 12:13
od Davidoff
Spiral píše:
Robik píše:
Spiral píše:no a to je prave vono :) proto chci zatim 92kW abych mel jeste kam jit.... nebo ze bych sel pak rovnou na preludku? :)
Já jsem chtěl 118kw a nakonec jsem se spokojil s 66kw :lol:
Hold bylo málo peněz :(
a jak to jezdi ta 66?? ja pokud by nebylo nazbyt tak bych se s ni asi taky smiril... kdyzby byla ve fajn stavu a bylo tam vsech tech 90 koniku tak bych asi s tim taky vystacil...

ale spis bych chtel vic no :)
hele ja mam taky 1,4 90poniku a sem s tim nadmiru spokojenej 8) Zatim :lol:

Napsal: 09 čer 2007 12:30
od vagi
5g 1.5 90k sedan - na normalni jezdeni to staci, v 1 nebo 2 lidech to jede pekne a neni problem dat na prdel i 2.0 motorum.. ve vice lidech uz je to horsi :)
no a ta 1.6 ESI VTEC hatchback - jede o poznani lip, tahne uz odspod a celkove je tam ten vykonovej rozdil znat..
jinak jsem se vcera svezl v civicu 8g type-r a neskutecne jsem uchcaval :slina:

Re: Hondy a VTEC

Napsal: 09 čer 2007 16:57
od Spiral
vagi: no ty mas koukam uz slusnou sbirku :)))

ja este uvidim.. pokusim se najit nejakou slusnou 125 konovku kdyz nebude nebo nebudou penize asi se spokojim aj s tou 90ti konovou verzi :)

ja mam ted 1,6 66kW forda escorta ale je starsiho data uz takze bude par koniku uz pochcipanych :) navic je asi i o malicko tezsi jak civic takze si myslim ze by me tech 90 koni pod kapotou mohlo stacit....

Re: Hondy a VTEC

Napsal: 09 čer 2007 17:24
od the_Zed
Cau. Chtel jsem jen dodat ze motory z D-serie, nejsou zadny VTECy o ktery se vypravi povesti.. To jsou jen motory B-serie. Do roku 93 se tomu rikalo VTEC [ne VTEch.. :]] to jsou motory B16A1 a pak se preslo na oznaceni VTi - B16A2. Pak 7g ta ani zadne vylozene VTi nema. Tedy podle oznaceni, jenom TypeR a to je uz je zase uplne o necem jinem.. VTECi-e 7g a vys jsou jen ekonomy.. Co se tyce praveho VTECu, nejlepsi jsou samozrejme CRXa!! Maj 1000kg a nic krome TypuR lip nejede, bavime-li se ale tak nejak o seriove podobe motoru b16a ikdyz integry typeR maji na sprintech jen o malicko lepsi cas..Je to o vaze.. Navic CRX je naprosto sportovni vozitko plne adrenalinu.. Pracujeme s kamosem na videu, oba dva mame prave cera s b16a1..takze se teste..!!

Napsal: 09 čer 2007 18:09
od vagi
Spiral: fordovic motor a hondy motor se nedaji srovnavat, i kdyz maji papirove stejnej vykon.. :D velkou roli samozrejme hraje i ta hmotnost..

Zed: do roku 92 jsi asi myslel VT.. jinak povesti nepovesti, VTEC je VTEC, je tam proste ten system a je jedno jestli je to nej verze, nebo slabsi... btw: treba Zemiho exCero taky zna kazdej a VTEC vubec nemel...

Napsal: 09 čer 2007 19:36
od Spiral
vagi píše:Spiral: fordovic motor a hondy motor se nedaji srovnavat, i kdyz maji papirove stejnej vykon.. :D velkou roli samozrejme hraje i ta hmotnost..

Zed: do roku 93 jsi asi myslel VT.. jinak povesti nepovesti, VTEC je VTEC, je tam proste ten system a je jedno jestli je to nej verze, nebo slabsi... btw: treba Zemiho exCero taky zna kazdej a VTEC vubec nemel...
tak tak ... to ze jsou slabsi nic nemeni na tom ze ten system tam je :)proste to VTEC jsou.. :)