Stránka 1 z 3
2.0 16V C20XE - úpravy
Napsal: 04 dub 2011 23:19
od Lukin_GSi
Jsou zde samé nesmyslné vlákna, ale nikde nevidím vlákno s tímhle suprovým motorem. Tak valte zde fotky a info co provádíte na vaších hustokrutých TDYčkách s označením XE.
Mám XEčko M2.5 z 92 roku, najeto 139tis
Můj zásah se dotkl již odvětrání klikové skříně napojením na otevřený filtr.. jelikož to není štástný způsob díky ekonormě euro mínus 5 bude to třeba předelat do nádoby s vodou. Dále jsem vyměnil ten komický SFi box za karbonový domeček, do airboxu vložil KN vložku, do ECU zapravil chip od GX Tuning, o bohatost směsi se již nestará vypojená lambda sonda, ale potenciometr na váze vzduchu.. výfukový systém v orig. průmeru 50mm je celoprůchozí s rezonátorem 550/60 a konc. tlumičem Remus. Celou tu techniku hlídají 2 přídavné VDO budíky tlaku a teploty oleje. CCA za týden jde motor z auta ven, čeká ho komplet. přetěsnění.. repas hlavy, nová spojka, nový olej, a nějaká malá kosmetická úprava. Zvažuju taky odlehčení setrvačníku, v létě asi nové výfukové potrubí v 55mm a nějaký kit sání místo airboxu. Taky bych to rád odbrzdil, co tam říkají ty kobyly
Fotečka na závěr, a další prosím

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Napsal: 04 dub 2011 23:21
od m.artty
Nechej vyčistit vstřiky pokud si to nedělal

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Napsal: 04 dub 2011 23:24
od Lukin_GSi
Elektrolyticky to nechat vyčistit jo? Myslíš že to pomůže.. že by to bylo tak zaprasené

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Napsal: 04 dub 2011 23:28
od m.artty
Prý na zanešených vstřikách a zhoršené kompresi starší motory přicházejí o poměrně dost výkonu. Kdyždopádně bych to zkusil, když ho budeš dělat.... zase taková investice to není.
http://www.jetservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Napsal: 05 dub 2011 00:41
od Filip:)
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Napsal: 05 dub 2011 05:00
od BIGPAPA
to nevim proč tě to výjde draho když máš stále jen 4 vstřikovače......
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Napsal: 05 dub 2011 07:06
od Lukin_GSi
taky jsem to nepochopil, vsak mam taky 16V V4 takze 4 vstriky

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Napsal: 05 dub 2011 10:15
od Chosse
Tady na TF to dělá kluk z Frýdku levnějc než JET

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Napsal: 05 dub 2011 21:34
od kubi
Co se mě týče, tak z úprav zatím jen pan Fridrich (zlomené hadice si nevšímat

) a časem je v plánu EDS Phase 3 chip. A samo něco podobného jak psal Luke Skywalker jelikož má ten motor najeto skoro 250 tis a je to už trošku znát

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Napsal: 05 dub 2011 21:37
od Filip:)
Lukin_GSi píše:taky jsem to nepochopil, vsak mam taky 16V V4 takze 4 vstriky

špatně jsem to pochopil.. omlouvám se...

jsem vocas nějak mi to nedošlo

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Napsal: 05 dub 2011 21:43
od m.artty
To by jste mu měl dopřát kompletní GO, pane kubi

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Napsal: 05 dub 2011 21:49
od Michelin
"Bohatost směsi se již nestará vypojená lambda sonda, ale potenciometr na váze vzduchu.."
Tohle me zajima, jak nato?
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Napsal: 05 dub 2011 21:49
od JRD McLAREN
mam zacat ja ..??
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Napsal: 05 dub 2011 21:50
od BIGPAPA
Lukin_GSi píše:Mám XEčko M2.5 z 92 roku, najeto 139tis
jakej je rozdíl mezi tou tvou M2,5 a M2,8??? která je u té Astry GSi bez GSi plastů???
Jardo sakra začni

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Napsal: 05 dub 2011 21:52
od JRD McLAREN
M2.8 je tzv. dizzi-less ...teda verzia bez rozdelovaca..
teda lepsia presnost predzapalu vo vysokych otackach ....
(a stym spojene benefity)
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Napsal: 05 dub 2011 21:55
od BIGPAPA
a jakej je v cívce rozdíl oproti rozdělovači????
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Napsal: 05 dub 2011 22:13
od JRD McLAREN
no v rozdelovaci ti raz iskra preskoci medzi palcom a kontaktom na hlave rozdelovaca..
a az potom na sviecke...
jasne je to len chvilka.. ...ale co pri takych 6000ot/min.. (nech sa ti to lahsie pocita)
"wasted-spark" modulom tym padom odstranis jedno iskriste..
a tym padom mash aj zazeh o dost presnejsi a spolahlivejsi..
lepsie sa ti ladi predzapal vo vyssich otackach, a tiez aj detonacie su menej caste..(pripadne povedzme ze takmer ziadne)
OT
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Napsal: 05 dub 2011 22:52
od Lukin_GSi
JRD McLAREN> začni, pohub se.. ať to máme v kostce..
Jinak k tomu M2.8.. osobně bych ho nechtěl, to tak mít další dva na díly.. jsou hodně kazové a je jich málo.. stejně to je jen k vůli ekologii, protože plní euro 2

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Napsal: 06 dub 2011 13:47
od kubi
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Napsal: 06 dub 2011 14:33
od Chosse
já chci tu kozu na motor... dělat to na zemi je nahovno

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Napsal: 07 dub 2011 12:00
od Coudy
Nemáte někdo zkušenosti s ostrejma vačkama na XE? jestli se to vyplati kupovat nebo ne

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Napsal: 07 dub 2011 15:54
od Lukin_GSi
I takhle se dá vyřešit náporové sání

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Napsal: 08 dub 2011 15:58
od Lukin_GSi
Hoši od jakého výrobce nabrat spojku na XEčko? LUK, Sachs? Valeo? Tak samo je to seřazeno cenově
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Napsal: 08 dub 2011 16:22
od gsi22
U nás v Olmu měli v nabídce i spojkovou sadu od výrobce starline, ale asi to nebude žádnej zázrak za tu cenu

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Napsal: 08 dub 2011 17:02
od Michelin
Ja jezdim pokud to jde sachs.
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Napsal: 08 dub 2011 18:16
od kubi
Já bych jednoznačně zajel těch 350 metrů do Polska co to máš a v první pšontkomototechně nabral LUKa

za ty kačky kurde....
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Napsal: 08 dub 2011 21:39
od JRD McLAREN
Coudy píše:Nemáte někdo zkušenosti s ostrejma vačkama na XE? jestli se to vyplati kupovat nebo ne

..kuapovat sa to neviplatiii ....

(ostatne ako vsetko)
ale vyznam to maaa...
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Napsal: 09 dub 2011 09:50
od Lukin_GSi
gsi22 píše:U nás v Olmu měli v nabídce i spojkovou sadu od výrobce starline, ale asi to nebude žádnej zázrak za tu cenu

Se Starlinem na me nechod

mam od Starline lanko na tacho a i to skrvrci

Tu spojku bych radeji videt nechtel.
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Napsal: 09 dub 2011 10:10
od misokgb
Kup nejlevnejsi LUK a preoblozit renovak.cz a mas spojku na 100.000km ostre jizdy

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Napsal: 09 dub 2011 10:29
od Lukin_GSi
To nevyada spatne, to bych mohl nechat oblozit orig. lamelu co mam v aute a koupit jen novy pritlacak ne?
