Stránka 1 z 1
C20NE ostrá vačka + vstřiky
Napsal: 23 kvě 2011 22:40
od P3RF3KT
Mám moznost od jednoho zdejsiho clena koupit za docela pekne penize ostrou vacku, udajne nejostrejsi ktera s tim motorem komunikuje + k tomu větší vstriky. Chci se zeptat zda tady nekdo nema zkusenosti jaky je pak cca vykon motoru a jak to po upravach jede? Pripadne jestli s vymenou vstriku vzroste a asi o kolik spotreba? Jezdim ted cca za 11l na 100km tak je pro me kazdy dalsi narust dost dulezity

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Napsal: 23 kvě 2011 22:46
od m.artty
Jestli jezdíš za 11, tak je něco špatně nebo tomu dáváš pořád za uši. Je chce udělat větší GO, tak si tam klidně dej potom ostrou vačku, ale vzít motor, kterej už není v kondici (minule si povídal jak z toho teče olej) a cpát tam ostrou vačku se mi zdá jako nesmysl. Nehledě na to, že k ostré vačce by měla být odladěná řídící jednotka.... Jinak většina zásahů směřujících k vyššímu výkonu zvyšuje spotřebu

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Napsal: 24 kvě 2011 01:10
od kubi
Tak třeba EDS u C20XE uvádí, že při použití Ph.3 Sady (Chip, vačka, powercap..) spotřeba az určitých okolností poklesne. Ale tam se počítá právě nejen s vačkou ale i s dalšími komponenty a hlavě s motorem v dobrém stavu..... takže jak říká martty, raději dát do kupy motor a pak takové věci

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Napsal: 24 kvě 2011 07:05
od P3RF3KT
motor je v cajku vymenilo se gufero a je klid, motor lítá pěkně a napadlo me jeste nez pude ven tohle vyzkouset. Vacka se z neho da dycky sundat a prodat potom sólo dál.
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Napsal: 24 kvě 2011 10:39
od kubi
No ale 11 L je nějak moc vysoká spotřeba, to ten motor v pořádku nebude

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Napsal: 24 kvě 2011 10:47
od m.artty
Mě se právě taky ta spotřeba nezdá. S GSičkem jsem letos jezdil v podstatě jen pro radost se střechou dole (a né na spotřebu) a přes 8,5 litru jsem se nedostal. Jak už jsem psal, záleží jak s tím jezdíš, ale pokud normálně, tak je něco špatně

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Napsal: 24 kvě 2011 14:32
od Chosse
it´s perfect

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Napsal: 24 kvě 2011 15:46
od P3RF3KT
jezdim s tim taky jen tak pro radost tedy když je hezky coz je ted vcelku dost

a nesetrim to

ano umim s tim jet za 9l ale to me nebaví. Nechtel jsem tu ale resit spotrebu ta me nejak nezajima podstata je to na co jsem se ptal hore

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Napsal: 24 kvě 2011 15:51
od m.artty
Něco je špatně a doporučuju zjistit co. Já umím jet i za 6,6 litru s tím motorem.... a to mám krátkou převodovku....
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Napsal: 24 kvě 2011 17:17
od P3RF3KT
neřeš spotřebu prosim jo? Ta je mi jedno
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Napsal: 24 kvě 2011 22:38
od m.artty
P3RF3KT píše:Jezdim ted cca za 11l na 100km tak je pro me kazdy dalsi narust dost dulezity

Vždyť jí řešíš taky

Jen prostě říkám, že pokud ti ten motor jezdí za to, co píšeš, tak asi není něco v pořádku a motoru by více pomohla oprava problému než ostrá vačka. Já nechápu, že každej chce stavět motor, ale aby začal nejprve opravou věcí, které mají zůstat, to ne. Stavět dobré motory stojí hodně peněz a nevyplatí se šetřit, pokud to má opravdu fungovat.
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Napsal: 25 kvě 2011 07:34
od P3RF3KT
Tak znova. Má to fungovat cca 3 mesice. Na konci leta de motor ven a do šrotu. Mam moznost to koupit za supr penize tak se ptam jaky to bude mit vysledek? Potom to z motoru vyndam a prodam treba zas dál. Jenze vy furt o voze a ja o koze..

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Napsal: 25 kvě 2011 08:08
od Chosse
Tak to kup

ale počítej s tím, že vačku vyměníš těžko na autě

takže palice dolů... Já to zkoušel na autě a technicky to možné je ale nedal jsem to...
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Napsal: 25 kvě 2011 10:49
od kubi
No já bych se s tím nesral, kvůli tří měsícům to celý rozebírat.... další věc je že záleží na tom jak ostrá ta vačka bude.... co já vím tak u některých vaček už ty auta držej volnoběh trochu výš popř. jedou líp jen v určitých otáčkách atd.... kašli na to jestli to nemáš na dýl

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Napsal: 25 kvě 2011 17:46
od P3RF3KT
vačku i vstriky by mi tam nasadily mechanici v praci s tim bych se nesral takze to neresim. Jde mi hlavne o to jestli to bude nejak znat a neco to udela. Typek tvrdi ze ma tu nejostrejsi vacku co se da na tenhle motor sehnat. Vic nevim.. jelikoz sem nikdy na nic vacku ani vetsi vstriky nedaval nevim jakej je finalni vysledek. Abych se nedostal o +5 hp a tim to haslo.
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Napsal: 25 kvě 2011 18:03
od kubi
Tak na to bych se raději asi vysral. Akorát to bude mít vysoký volnoběh, spotřeba stejná si taky myslím nezůstane.... co to je za značku vačky?

Schrick, Lexmaul...?
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Napsal: 25 kvě 2011 20:11
od kenys
a má k tý vačce i ventilový pružiny, pokud má nejostřejší a ty necháš pružiny seriový, tak spíš tak o 20 koní přijdeš a ten motor nepojede skoro vůbec.
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Napsal: 26 kvě 2011 07:03
od P3RF3KT
k značce mi bylo napsáno toto: vacka je original opel vyroba pro ostry 18E motory,vstriky jsou bosch 254ccm tusim
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Napsal: 26 kvě 2011 10:11
od m.artty
Takže je není žádná nejostřejší vačka, ale klasická vačka z motoru 18E..... je o něco ostřejší než NEčková.
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Napsal: 26 kvě 2011 12:44
od Chosse
cena ?

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Napsal: 26 kvě 2011 12:57
od m.artty
Chosse píše:cena ?

Nebuďte zvědavej

nic takovýho tam dávat nebudete.... pak vám neujedu

Já jí mám taky v garáži někdy, ikdyž dlouho jsem jí už neviděl... ale někde tam bude
Sorry za OT

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Napsal: 26 kvě 2011 13:04
od Pustil
Chosse píše:cena ?

Se mrknem na dílně, jestli se tam něco neválí a dáme vědět

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Napsal: 26 kvě 2011 16:35
od P3RF3KT
muzu ji mit za 3000,- s tema vetsima vstrikama komplet za 3500,- pokud je to tedy seriova vacka z jineho motoru je treba take resit ty ventilove pruziny? A co ten vykon dokaze uz nekdo tipnout o kolik by mohl vzrůst?
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Napsal: 26 kvě 2011 19:40
od m.artty
Jestli je to opravdu originál vačka z 18E (jako, že na 90% bude), tak ti jí též za 3000 Kč rád nechám

Jelikož je 18E vačka podobná s vačkou 20SEH a 20SEH má výkon o 10 kW vyšší (ale taky komplet jinej vnitřek vč. řj), tak bych ten nárůst viděl tak na maximálně 5 kW a to myslím, že přeháním....
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Napsal: 27 kvě 2011 08:04
od Chosse
za 3000,-

Tuning, no....

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Napsal: 27 kvě 2011 08:39
od P3RF3KT
no proto se tady ptam jestli to za ty prachy ma cenu. Jinak koupim celey XE ktery stejne chci po sezone davat
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Napsal: 27 kvě 2011 09:20
od Chosse
Já bych se na to vys... Asi tak můj názor

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Napsal: 27 kvě 2011 10:54
od kubi
Jako Pepa....

XE je XE

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Napsal: 27 kvě 2011 16:38
od P3RF3KT
ja bych nejradsi kdyz uz tak LETko jeste uvidim po cem po lete sahnu. Na konci leta budu stejne na deni jezdeni kupovat a6 biturbo a astra bude jen na stourani a hezke vikendy tak uvidim co do ni posadim

Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Napsal: 13 bře 2015 18:26
od Radunov
m.artty píše:Jestli je to opravdu originál vačka z 18E (jako, že na 90% bude), tak ti jí též za 3000 Kč rád nechám

Jelikož je 18E vačka podobná s vačkou 20SEH a 20SEH má výkon o 10 kW vyšší (ale taky komplet jinej vnitřek vč. řj), tak bych ten nárůst viděl tak na maximálně 5 kW a to myslím, že přeháním....
podobná není, ve skutečnosti je 20SEH o 1° tupější (273° myslím) ale dřív otvírá ventily a je tak do vyšších otáček....a 18E má 296 nebo 297°

takže nárůst tam musí být znát, jen nepujde na jeho rozdělovač

a ty vstřiky jsou moc velký, lepší zvýšit tlak se seriovýma...