Stránka 1 z 1

Opel Vectra 2.0 Dti R.v 98

Napsal: 09 črc 2014 17:25
od TiborH
čau chlapy, mám takovej problém... Motor mi normálně startuje ale při více jak 2 000 otáček se rozsvítí porucha čerpadla a motor nachvíly vypne na 5-6 vteřin. Někdy se to mění podle venkovní teploty Někdy se to vypíná i při 1500 otáčkách... Pak uberu plyn a zas naskočí Nevíte někdo čím by to mohlo být ? Čím vyšší teplotta venku tím horší...někdy trvá i 20 minut než nastartuje fakt dobře. Přitom teplota vody v normálu... Díky předem za rady !! :?

Re: Opel Vectra 2.0 Dti R.v 98

Napsal: 09 črc 2014 17:31
od wesly.TDI
tipuji nějaké čidlo nejspíš, diagnostika?

Re: Opel Vectra 2.0 Dti R.v 98

Napsal: 09 črc 2014 17:36
od TiborH
A nemohlo by to třeba dělat Turbo? Vzdy Kdyz by to mělo přejít do Turba Se to vypne...

Re: Opel Vectra 2.0 Dti R.v 98

Napsal: 09 črc 2014 17:36
od TiborH
Mělo by to tyhle příznaky ?

Re: Opel Vectra 2.0 Dti R.v 98

Napsal: 09 črc 2014 18:04
od BIGPAPA
jak to má přejít do turba??? :? :?

sežeň si někoho z okolí kdo má diagnostiku a udělejte jí 8) 8) 8)

Re: Opel Vectra 2.0 Dti R.v 98

Napsal: 09 črc 2014 18:06
od TiborH
No Turbo by mělo naskočit při 1700 otáčkách a mě to pokaždé okolo tech 1700-2000 otáčkách vypne motor... Ale zkusím tu diagnostiku Díky

Re: Opel Vectra 2.0 Dti R.v 98

Napsal: 09 črc 2014 18:11
od BIGPAPA
turbo je naskočený v autě furt :lol: akorát prostě nemá takový otáčky aby byl znát nárust výkonu 8)

Re: Opel Vectra 2.0 Dti R.v 98

Napsal: 10 črc 2014 00:25
od Tomitooo
Není to u těch opelů docela častá závada? Četl sem starší thready tady z fóra
a taky problémy stejnýho typu. Kamarád má zase Omegu 2.5 V6 td a furt mu to
skáče do nouzovýho režimu, jakmile to víc točí... u něj to bude nejspíš samotným
čerpadlem.

napadá mě ještě váha vzduchu nebo egr