Stránka 1 z 1
Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)
Napsal: 10 lis 2015 15:13
od JRD McLAREN
Kupim brzdice z Cali turbo, pripadne z V6
take co pasuju na 280mm kotuc
kotuce nepotrebujem, niesu podmienkou.
Re: K: brzdice Calibra Turbo / V6 280mm kotuc
Napsal: 10 lis 2015 21:12
od maxi126
sedia aj z vectry b
mal som to tak na tigre
Re: K: brzdice Calibra Turbo / V6 280mm kotuc
Napsal: 11 lis 2015 11:03
od JRD McLAREN
Dik za tipy ..
Lordik ma SZ...
..
este ma tak napada, aky tam dam hlavny valec..
kedze je asi treba upgradnut primer na 23.80mm
Re: K: brzdice Calibra Turbo / V6 280mm kotuc
Napsal: 11 lis 2015 11:20
od m.artty
JRD McLAREN píše:este ma tak napada, aky tam dam hlavny valec..
kedze je asi treba upgradnut primer na 23.80mm
Tohle by mě také zajímalo, brzdiče mám, kotouče mám, ale nevim co k tomu za válec...
Re: K: brzdice Calibra Turbo / V6 280mm kotuc
Napsal: 11 lis 2015 11:35
od Lio666
Já je mám na Tigře s origo válcem (20,6mm) a pedál sice zabírá trošku níž, ale je to úplně v pohodě. Mají pozvolný nástup, ale když přitlačím, tak není problém kola zablokovat i ve 160 (plynulým tlakem, žádné dupnutí).
Re: K: brzdice Calibra Turbo / V6 280mm kotuc
Napsal: 11 lis 2015 12:33
od lukin66
Ten brzdový válec bych taky chtěl poresit,na gsi 16 v to s tema 280 brzdí dobře ,ale je třeba vice tlacit na pedál a už to nnení tak ostre a citlivé jak s origo brzdama
Re: K: brzdice Calibra Turbo / V6 280mm kotuc
Napsal: 11 lis 2015 13:29
od m.artty
lukin66 píše:Ten brzdový válec bych taky chtěl poresit,na gsi 16 v to s tema 280 brzdí dobře ,ale je třeba vice tlacit na pedál a už to nnení tak ostre a citlivé jak s origo brzdama
To je právě to, čeho se bojím a JRD asi také

Každopádně by jsme toto povídání mohli přesunout do Opel sekce

bzdice calibra/vectra v6/turbo
Napsal: 11 lis 2015 14:11
od lukin66
Tak pojďme tady poresit jaký brzdový válec zvolit při výměně malých kotoučů za větší s většimy brzdici a pistky
Re: K: brzdice Calibra Turbo / V6 280mm kotuc
Napsal: 11 lis 2015 14:38
od Gooder
Já na Corsu 1.4 dával kotouče i třmeny z GSi a taky se mi propadnul pedál a docela znatelně. Ze začátku mi přišlo, že šlapu do hovna a musel jsem si zvykat, že pedál zabírá nad podlahou.
Šlo o přechod z nechlazeného 236mm na chlazený 256mm, ale velikost pístku si už nepamatuju.
Re: bzdice calibra/vectra v6/turbo
Napsal: 13 lis 2015 21:16
od JRD McLAREN
no ja viem prispiet jedine tym, ze HBV na Nexii ma priemer 22.21mm (niekde je udavany rozmer 22.10, alebo 22.20 a pod)
mam system "DELPHI", teda uchytenie je na dva vodorovne sruby..
este som menil aj posilovac za mensi, kvoli uspore miesta pre ITB, ale to je vedlajsie..
Predne brzdice maju piestiky 52mm
Zadne brzdice (AF-GSI) 2x35mm
vsetko su to ATE
ako sa to zachova pri piestikoch 54 alebo 57mm ..zatial netusim..
Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)
Napsal: 26 lis 2015 08:09
od m.artty
Už někdo přišel na to, co tam dáme? Já zatím ne, ale neměl jsem na to moc času teď to hledat.
Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)
Napsal: 26 lis 2015 12:36
od vectry
Na Cali mám brzdiče z V6, kotouče 280mm Meriva CDTi , brzdový válec mám původní
16V, nástup lehčí jak již bylo psáno ,ale při dravější jízdě fungují parádně... Rozhodně bych se toho nebál ,ve srovnání s původními 256mm to brzdí o pořádný kus lépe.
Jinak leží mi doma přední brzdiče z Opel Astra G 1.8 16V SPORT jsou na 280mm kotouč ,takže kdyby měl někdo zájem.

Jsou k mání.

.
Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)
Napsal: 28 lis 2015 21:14
od m.artty
Všechno co má hlavní brzdovej válec 23,81, tak má ABS a tím pádem jen 2 vývody. Koukal jsem na Opely a na Saaby.
Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)
Napsal: 29 lis 2015 02:05
od JRD McLAREN
dva vyvody niesu taky problem...
skor mi vadi potom to ine uchytenie valca k posilovacu ...
kedze momentalne mam (uz) posilovac DELCO z CosraB/Tigra
Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)
Napsal: 30 lis 2015 09:25
od m.artty
Aha, to mě nějak nenapadlo, že to bude mít jiné uchycení. Každopádně jsem včera koukal na Calibru a posilovač má zruba stejný jako GSI, takže by to šlo komplet vyměnit (asi).
Mě trošku dělají problém ty 2 vývody místo 4, jak to řešit?
Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)
Napsal: 30 lis 2015 10:02
od JRD McLAREN
na odliatkoch HBV su vacsinou "kusy materialu" v ktorych proste len niesu navrtane diery..
Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)
Napsal: 30 lis 2015 11:13
od lukin66
Bud navrtat nebo udelat rozbocku u každého vyvodu
Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)
Napsal: 30 lis 2015 11:24
od m.artty
V tpm pripade by se to asi dalo navrtat tedy. Az se zase dostani do dilny, musim to poradne okouknout na Calibre ☺
Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)
Napsal: 30 lis 2015 11:54
od lukin66
Pozjistuj to.jinak bych mohl mít ze senátora válec.
PS:ten senátor je cely na díly a ma i digital

Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)
Napsal: 30 lis 2015 12:24
od lukin66
Jak je to s průměry válců u omega A/B
Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)
Napsal: 30 lis 2015 12:45
od m.artty
Podle brzd. Čtyřválce mají malé brzdy, asi 256 mm a šestiválce mají pořádné. Průměr hbv je potom potřebných 23,81. U těch "malých" nevim.
Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)
Napsal: 30 lis 2015 13:17
od lukin66
Hmm,zajdu na vrakac a podívám se na to.ten senátor je 3.0 v6 z toho by to slo