Stránka 1 z 1
TIGRA - Kabelaz / elektroschemy / zapojenie konetoru
Napsal: 11 lis 2015 16:25
od JRD McLAREN
predpokladam, ze tu su ludia co maju TIgru..
potreboval by som bud:
- elektroschemu vozu
- elektroschemu RJ pre motorizacie 1.6
- pinouty maleho 9pin konektoru pri riadiacej jednotke iduceho z mot. priestoru
totizto "nejaky kretän" v istej "renomovanej firme" zapajal kabelaz z C20XE na kabelaz do Tigry
a je to des a hruza. nieco je pocvikane uplne, niekde su zas k jednemu dratu pripajkovane dalsie 3 (iduce podla mna nikam)
ked pominiem fakt, ze na uspesne zapojenie a nastartovanie kabelaze z VA staci zapojit 3 draty.. (4 ak treba aj palivove cerpadlo)
a ostatne su uz len "signaly" pre budiky, klimu tak je mi z toho celeho "diela" do placu.
(na fotke konektor, ktoreho piny by som potreboval identifikovat, dakujem)
Re: TIGRA - Kabelaz / elektroschemy / zapojenie konetoru
Napsal: 11 lis 2015 17:42
od Lio666
http://ulozto.cz/xVt8GuJt/el-zapojeni-rar
lepší momentálně nemám, normálně používám autodata, ale pod Win 8.1 se mi je nepodařilo rozjet...
Re: TIGRA - Kabelaz / elektroschemy / zapojenie konetoru
Napsal: 11 lis 2015 18:05
od JRD McLAREN
dik..
ja som nasiel toto
http://uloz.to/xhFLTwB/elektro-corsa-b-tigra-pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
ale ako vidim, s rozkleslenim konektorov sa proste v tej dobe este nikto neobtazoval...
Re: TIGRA - Kabelaz / elektroschemy / zapojenie konetoru
Napsal: 11 lis 2015 23:18
od JRD McLAREN
kabelaz verzie " From Babylon Back To Babylon"

Re: TIGRA - Kabelaz / elektroschemy / zapojenie konetoru
Napsal: 12 lis 2015 00:44
od ernst
V autodatech všechno najdeš

dělal jsem to v astře, dával jsem do ní kabeláž z corsy.. a ony ty kebeláže v těch autech z té doby jsou prakticky stejné.
víceméně
zelený - otáčkoměr
hnědo bílý a hnědo žlutý - diagnostika
hnědomodrý - MIL
modročervený - pal. čerpadlo( ten silnější), nebo pal. relé (ten slabší pokud máš v zásuvce oba)
červený - stálé napájení jednotky
hnědý kostra
černý - svorka 15
Edit:
Tady máš něco z autodat.. pak už mohu dodat jen samotné schema. ale to už ti asi někdo poslal.
http://ulozto.cz/xA3WdeJA/x16xe-xps" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: TIGRA - Kabelaz / elektroschemy / zapojenie konetoru
Napsal: 12 lis 2015 07:54
od Lio666
Z autodat právě ne, protože mi na Win 8.1 nefungujou. A jsou tam i barvy jednotlivých drátů..
Re: TIGRA - Kabelaz / elektroschemy / zapojenie konetoru
Napsal: 12 lis 2015 08:32
od JRD McLAREN
uz som sa z toho vysomaril vcera.
Schemu ku kabelazi C20XE mam z VA, takze tam nebol problem s rozpoznanim.
Udivuje ma ale to, ze "niekto vo WCC" si da tu namahu, aby vyrobil (dodatocnu/druhu) kabelaz,
ktorou je treba prepojit/doviest draty z konektoru ukonceneho na pravej strane motoru / motoroveho zvezku
nas5 na lavu stranu k baterke a k ECU. A aby bola lahsia identifikacia, tak pouzije
cerveny drat, potom cerveny cerveny cerveny a nakoniec cerveny.
80-90% povodnej izolacie motorovej kabelaze bolo rozrezanej, a nasledne akotak izolackou
pomotanej a danej nas5. A kedze to bolo asi malo, tak na to dotycny navliekol este "klsicke" cierne creva. Pre istotu
Hadajte koklo vody mi z toho zacalo tiect ...
Vsetky gumenne prechodky su prerezane pozdlz a ta velka co je na prechod do kabiny ma este navyse
aj "kockaty vyrez" aby bolo kade potiahnut "tu druhu pridavnu kabelaz" .. "ktora sa vobec neprerezavala o hranu plechu"
(a este aby mala kade tiect voda do interieru)
Skratka ...
Vycviknut draty od konektora na pravej strane kabelaze ECU, pretiahnut / vytiahnut si ich z toho zvezku na lavu stranu, kde ich je treba, kde by bohate stacila ich dlzka a dali by sa krasne napojit na bateriu a konektor X6 v kabine,
je proste pre niekoho nadludsky vykon a zaroven zlozita a takmer nevykonatelna operacia
Re: TIGRA - Kabelaz / elektroschemy / zapojenie konetoru
Napsal: 15 lis 2015 20:55
od JRD McLAREN
tak po dvoch dnoch drbania sa s dratmi, je dufam funkcny vysledok..
este pre "pobavenie verejnosti", par fotiek o kvalite prace z Berlina...

a zaroven aj "navod"
AKO SA TO ROBIT NEMA !!!
Re: TIGRA - Kabelaz / elektroschemy / zapojenie konetoru
Napsal: 15 lis 2015 21:09
od JRD McLAREN
a este jedno male nevinne napojenie +15
(praaaamo na dratik od indukcnej cievky)
skoda len, ze uz som nemal silu fotit tie zhorene draty v kabelazi..
mozem sa asi len domnievat, ze v momente, kedy sa predrala izolacia na tom "specialnom pridavnom zvezku", strcenom cez tu "specialne upravenu prechodku"
tak to akosi zacalo vyrazat poistku priameho napojenia z baterky (+30)
"co dokazal skuseny autoelektrikar" vyriesit tak, ze si priviedol +15 na tento dratik od inducky,
vycvikol v kabelazi cerveny +30 iduci od baterky, a prepojil ho s cierno-zltym dratikom +15
a cele to dokazal "zaobalit do profesionalnej modrej izolacky" priamo pri riadiacej jednotke
(prudove zatazenie a prierez vodicov su asi nepodstatne)
Re: TIGRA - Kabelaz / elektroschemy / zapojenie konetoru
Napsal: 15 lis 2015 21:27
od JRD McLAREN
pre uplnost..
farby a zapojenie dratov
Konektor v Tigre:
+30 (staly plus) - červená, hruby drat
Pal.čerpadlo - červeno-modrá, hruby drat
Teplotné čidlo - modrá, pripadne ma na sebe čiernu buzirku
Otáčkomer - zelená
IMMO ?? - modro-červená
Diagnostika - hnedo-biely a hnedo-žltý
Kontrolka motora - hnedo-modrá, tenká
+15 (zapalovanie) - čierna, umiestnena v motorovom priestore "pri posilovači"
"Konektor" Kabelaz ECU C20XE
+30 (stály plus) - červená, hruby drat
Pal.čerpadlo - modrá, hruby drat
Otáčkomer - zelená
Diagnostika - hnedo-biely a hnedo-žltý
Kontrolka motora - hnedo-modrá, tenká
VSS - modro-červená
Palubný počitač - biela
+15 (zapalovanie) - čierno-zltá (príp. čierna)