Stránka 1 z 1
Zaslepení EGR ventilu
Napsal: 26 kvě 2005 20:17
od spodli
Chci si teďko nechat vyříznout záslepku EGR ventilu, ale nevím jakej otvor mám nechat a jakej mám tedy zaslepit, na stránkách opelastra jsem se dočet, že se má zaslepit komůrka ventilu, ale nevím přesně co tím myslej , jestli zaslepit tu prázdnou komůrku a nebo ten pružící ventilek dík

Napsal: 26 kvě 2005 22:25
od Erik
Douvam ze jsem te pochopil dobre.
Reknu ti aspon jak ja bych zadelal EGR ventil.
Tam kde EGR je namontovan, s dvouma schrubi, musis dat neco mezitim.
Aby vzduch s vyfuku se nemuze dostat pres EGR ventil.
Tak se myslis, ze zadelas oba diry. Ale to nejde.
Protoze ten blbec s pruzinou jde i ven, jestli nemuze, protoze je zadelane, tak da chibu do motormanagement (motronic) a to neni dobri haha. To by bilo stejne, jako kdyby se EGR ventil rozbyl.
Tak zo mame delat?
Neco mezitim, ale to dira kde ten blbec je s pruzinou mas nechat otrevreno.
U Opeldealer se da koupit tohle:

Stoji min nes 10 euro, a je special pro EGR ventil.
Ale sam taky neco muzes vyrabet.
Jen v tohle musis navrtat dira, tak velky aby ten blbec s pruzinou se dostal pres to, tohle cervena dira:
(Tohle male cervene dira je ten s toho blbec s pruzinou)
Tak jeden kanal bude uzavren, vzduch nejde pres EGR ventil, a zustane v pohode, a nedostanes ten brdel s novou do motoru.
Jen musis asi vzyt 2 delsi schruby abyz EGR ventil zase mohl namontovat.
Douvam ze s toho mojou Cestina neco pochopis haha

Napsal: 26 kvě 2005 22:27
od YANEK

skrátka a jednoduše tu pružinu musíš nechat funkční

Napsal: 26 kvě 2005 22:29
od Sokolda
Až mě rozbolela hlava než jsem to pochopil ...ale good
Napsal: 26 kvě 2005 22:29
od Erik
YANEK píše:
skrátka a jednoduše tu pružinu musíš nechat funkční

Hahaha, to mas pravda
Ach jo...

Napsal: 26 kvě 2005 23:12
od spodli
Erik píše: Douvam ze s toho mojou Cestina neco pochopis haha

dobrá čeština i když šlo to klidně stručněji ale vše jsem pochopil, jinak jsem se pobavil u pojmenováni blbec s pružinou

Napsal: 14 čer 2005 16:32
od spodli
To erik:můžeš jsem šoupnou ten odkaz na tu orig. záslepku od Opela, ptal jsem se v teplicích u aut.prodejce a oni to tam vůbec nemaj a ani neprodávaj díky

Napsal: 14 čer 2005 22:56
od YANEK

TAK TŘEBA U ZRALÝHO JÍ MAJ KOUKLAL SEM NA NÍ

Napsal: 16 čer 2005 15:10
od Erik
To Spodli: Tento myslis?
Je na C14SEL, protoze tihle nekteri meli EGR, nekteri ne.
Ale pasuje i na x14xe atd... To jsem uz delal...
GM partnumber:
125 54 606
Holandske EPC number:
58 51 970
EPC v Cesku taky pouzivaji u dealer, tak i to spodni cislo by meli znat.
Vrchni je GM cislo, podle toho ho najdu na 100%
Ale musi se hi chtit
Anebo vem tohle sebou, mam doma Angliskou EPC, to by meli taky pochopit:
KLIK

Napsal: 17 čer 2005 16:36
od spodli
YANEK píše:
TAK TŘEBA U ZRALÝHO JÍ MAJ KOUKLAL SEM NA NÍ

jestli tam ještě půjdeš tak jse mi prosím tě zeptej jestli tam maj záslepky na tenhle typ motoru: x16szr r.v 96 a hlavně na cenu dík

jestli by to nebylo až příliš předražený tak bych si tam v tejdnu pro to sjel.
Napsal: 17 čer 2005 20:45
od YANEK

nedostanu ale skus hledat or volat
http://www.zraly.cz/
Napsal: 21 čer 2005 21:20
od spodli
tak mi ji konečně kámoš v práci udělal, ale po namontování a vyzkoušení se mi zdá že se mi rapidně snížil výkon v otáčkách

Napsal: 22 čer 2005 19:06
od Erik
spodli píše:tak mi ji konečně kámoš v práci udělal, ale po namontování a vyzkoušení se mi zdá že se mi rapidně snížil výkon v otáčkách

To nema nic spolecne s záslepenou EGR...

Napsal: 25 čer 2005 19:26
od spodli
čet jsem si někde na netu postup rekalibrace ECU a zajímalo by mě jestli když udělám všechny ty kroky jak tam píšou a po několika hodinách odpojím baterku jestli se nově získané údaje zase nevymažou, a ještě jeden lama dotaz: jaká potřebná minimální tlouštka plechu musí být na záslepku a z jakého materiálu by měla být, někde jsem se dočet že se používá hliník a já ji mám udělanou z mědi o tlouštce 2mm nevadí to

Napsal: 27 čer 2005 17:09
od spodli
máte někdo zkušenosti s vyčištěním EGR ventilu, na jedněch stránkách jsem se dočet, že se to má vyčistit ňákým karbonovým rozpouštědlem(nevíte kde se dá koupit), a pak do toho stříknout něco jako teflon,nevíte přesněji čím se to má stříknout a kde to sehnat dík

Napsal: 27 čer 2005 22:10
od spodli
to Erik: nemám zaslepit ještě tu podtlakovou hadičku co vede k EGR ventilu a tím ho úplně vyřadit, kdyby jo tak sem nahoď návod díkes, jo a může mi někdo odpovědět na předešlý 2 dotazy

Napsal: 30 čer 2005 15:43
od Milan(Plša)
Hej pánové možná si těť řeknete co to je za blbce. Ale co to vůbec je EGR ventil? K čemu je dobrej a čeho docílím když ho ucpu? a ještě něco mám ho vůbec na A vectře r.v.1989?
Moc díky.
Napsal: 30 čer 2005 16:45
od spodli
skoukni tyhle stránky - je tam vysvětlený jak EGR funguje a k čemu se vlastě montoval do aut:
http://www.opelastra.cz/technika/egr.htm
a s tou druhou otázkou si nejsem jist, zkus se zeptat jestli ti tady nikdo neodpoví buď na týhle adrese co jsem ti napsal výš je tam někde forum nebo na
http://www.opelclubrenbau.cz 
Napsal: 01 črc 2005 00:50
od Erik
V roce 1989 jeste nemeli EGR
@Spodlï: Jestli mas u EGR ten velkej kanal zadelani, tak je to v pohode a nepotrebujes vice delat.
Napsal: 01 črc 2005 10:05
od spodli
to erik: ten sací kanál mám zadělanej tou záslepkou, a ten otvor pro ten ventil jsem nechal volnej i když jsem se někde dočet, že se ten otvor nemusí vůbec pro ten ventil vyříznout, když ventil nepřesahuje což je můj případ.
jinak ohledně záslepky tý hadičky jsem si přečet, že když se zaslepí tak se nemusí už dělat žádná záslepka EGR ventilu, protože vlastně už žádný pokyny nejdou z ECU do EGRU, takže tím pádem je úplně vyřazenej a může se sundat, tak by mě docela zajímal postup

Napsal: 01 črc 2005 17:58
od Milan(Plša)
Eriku není EGR náhodou tohle?
Napsal: 01 črc 2005 18:16
od PJ
spodli: no hlavně ať to pořádně jezdí

Napsal: 01 črc 2005 20:26
od spodli
to Milan: podle fotek nevím co sy myslel, měl si to aspoň zakroužkovat, ale nevím jak u veky ale u astry je to za motorem takovej černej hříbeček, je na dvou šroubech a vedou k tomu kabely - zkoušel jsem na netu vyhledat foto abys viděl jak to vypadá ale budež se holt muset spokojit s mým popisem
to PJ:to taky doufám, ale žádný zázraky si od toho neslibuju, snad jen že klesne spotřeba - no uvidíme zatím ujedu za 300Kč 120km se skoro lehkou nohou na podlaze a co tobě? máš už to spravený

Napsal: 01 črc 2005 20:30
od PJ
no tak prumerna spotreba je 6,5l a jak vidis v mim podpisu tak furt nic, musim vydelat a pak opravit, mel bych snad mit brigadu u pokrejvacu a tak si vydelat nejaky money
Napsal: 01 črc 2005 20:31
od spodli
to PJ: OT, teďko jsem si všimnul tý čajovny co máš v popisu bydliště, nechodíš náhodou do tý nový co je v dominikánský, já jenom že to vlastní kámoš bráchy a vlastně brácha mu tam pomáhá

to Milan: tak jsem něco našel je to egr ventil typu motoru C16NZ
http://freez.unas.cz/phprs/phprs/galler ... media_id=5
Napsal: 01 črc 2005 20:36
od PJ
spodli: jj je to ona (vona je i jiná??) se zeptej jestli tam videl typka na kratko, vetsinou s holkou s kratkejma blond vlasama...no a vetsinou jeste nekym

Napsal: 08 lis 2005 08:32
od K2
Zaslepení EGR ventilu
TADY
Napsal: 15 lis 2005 11:24
od Gullwing
Ten EGR se řešil na
http://www.opelclubrenbau.cz/ mockrát a pro všechny motory.
2 Erik: zajímalo by mě jestli jste u Vás vyřešili zaslepení EGR pro motor s dvěma lambda sondama. U nás tvrdí, že to nejde protože to ECU pozná
Napsal: 29 lis 2005 19:17
od Erik
spodli píše: že se ten otvor nemusí vůbec pro ten ventil vyříznout, když ventil nepřesahuje což je můj případ.
U x14xe a x16xe urcite jo, i kdyz to vypada ze nepresahuje, ale je to tak haha. U jine motori to nevim, ale maji vsichny stejne princip
spodli píše:jinak ohledně záslepky tý hadičky jsem si přečet, že když se zaslepí tak se nemusí už dělat žádná záslepka EGR ventilu, protože vlastně už žádný pokyny nejdou z ECU do EGRU, takže tím pádem je úplně vyřazenej a může se sundat, tak by mě docela zajímal postup

Toto jsem nepochopil, sorry, jnak je to Cestina takle moc slozite na me haha
Milan(Plša) píše:Eriku není EGR náhodou tohle?
Nene, tohle je na palivo.
Nevim jak to presne rict Cesky, ale proste ma za prace aby paliva tlak je dobre
To Gullwing: Tedka nevim, namontovali jsme pred par roky na Corsa C Powerbox, ale uz nevim jestli se tam zaslepovalo AGR. Zkusim to zijtit.
Ale rekl bych ze ECU to nepozna kvuli toho ze ma 2 lambdi, to by mel i ECU s 1 lambda mel poznat, protoze vse se stane pred toho lambda.
Je jen mozni ze u tech motori s 2 lambdi, software je jinak, ze kdyz AGR je otevreni ze vy ze lambda ma byt trochu jinak, ale rekl bych ze to je blbost! Ale nevim to na 100%, zijstim to
