Stránka 1 z 2
Taky jsem si udělal radost - GSI 16v :o)
Napsal: 13 čer 2006 15:11
od remix
Přistoupil jsem do řad Opelistů... pořídil jsem si Kadetta GSI 2.0 16v. V sérii 165PS
Teď se na něm usilovně pracuje, vzadu je již koni podvozek, ještě do předu (už je vyhlídnutý), půjdou na to 15" a přikleknout na zem. Jsou potažené zadní lemy ven a to je vše.

Chci to nechat v sérii. Ještě doladit pár detailů a připravuje se na nový lak.
Chci se věnovat hlavně motoru, protože je v super kondici. Jinak...zrychlení z 0-100km za 6,3sek

měřeno G-TECHem

Re: Taky jsem si udělal radost :o)
Napsal: 13 čer 2006 15:23
od F.l.a.n.e.l.
Remix - kuwa ty budeš hovadko

Re: Taky jsem si udělal radost :o)
Napsal: 13 čer 2006 15:38
od thomaswilliams
6,3 je moc hezký čísličko
Re: Taky jsem si udělal radost :o)
Napsal: 13 čer 2006 15:41
od Erik
Chceme fotky fotky!!!
remix píše:V sérii 165PS
c20xe ma serie 150 ps.
20xe (bez katalisator) ma 156 ps.
Edit: uz jsem nasel par fotek:
http://remix.xf.cz/novyprojekt.htm 
Napsal: 13 čer 2006 18:51
od Ilegaltuner
pěkné vozítko(hlavně motor

),jakou to má maximálku?
Napsal: 13 čer 2006 19:40
od Erik
Ey Remix,
jsem byl zvedave, proc si myslis ze mas 165 ps v serii...
Hodne lidy rikaji jine vetsi...
Vim ze c20xej malo najdes v Evrope...
Odkud ten Kadett mas?
- Hlavne je ze Opel pouziva tenhle code: c20xe
c > kvuli emisse (kat)
20 > 2000cc
x > urcitou kompresse (Jnak mezi 10.5 a 11 me se zda)
e > urcitiou benzinovou system
A "J" > znamena "snizenou silu"
Takze mas v serie min nes 150 koni
Jsem zvedave co ty o tom vis...

Napsal: 13 čer 2006 20:22
od Boháček
c-řízený kat
20 - objem
x - komp.poměr 10-11,5
e - systém vstřikování - vícebodové
5.pozice
H-vysoký výkon
P-verze s vysokým výkonem
T- plnění turbodmychadlem
K-zvýšená komprese
R-zvýšený výkon
J-snížený výkon
c20xe má 150PS při 6000otmin
196Nm při 4800otmin
jestli to je stejnej motor co byl v AF GSi, tak tam to bylo brutální
na 1. maximálka 107kmh
na 5. maximálka 237kmh
tenkrát - v roce 1996 měřeno Ramerem, ale fotky už nemám

Napsal: 13 čer 2006 20:26
od Ilegaltuner
A co znamenají písmena u C30se?
Napsal: 13 čer 2006 20:33
od Erik
Ilegaltuner píše:A co znamenají písmena u C30se?
S = komp.poměr 9,5 - 10,0 : 1
Zbytek najdes u Boháček

Napsal: 13 čer 2006 23:06
od Boháček
Erik píše:Ilegaltuner píše:A co znamenají písmena u C30se?
S = komp.poměr 9,5 - 10,0 : 1
Zbytek najdes u Boháček

já ti to přeložím
řízený kat
3000 obsah
komprese - viz výše
e - vicebod.vstřik

Re: Taky jsem si udělal radost :o)
Napsal: 14 čer 2006 09:51
od remix
Tak už jsem tu.......zkusím to pohledat na netu, už nevím kde to bylo psané, jinak sériový motor 2.0 16V C20XE má 150PS, tento má už z výroby komplet výfukovou soustavu Übersprächer 4-2-1 a výrobce udává výkon 165PS v sérii..
to je první díl výfuku..
jinak na autě se teď dost pracuje, tak vypadá strašně. Na své stránce fotku motoru bohužel nemám, dodám odpoledne až příjdu z práce. Jinak motor mám tento:

Re: Taky jsem si udělal radost :o)
Napsal: 14 čer 2006 09:52
od remix
thomaswilliams píše:6,3 je moc hezký čísličko
se spálenou spojkou, tento čas ještě zajel bývalý majitel. Spojka se bude měnit co nevidět

Napsal: 14 čer 2006 11:32
od zviratko
Tohle lejlepší motor na zvyšování výkonu , gratuluji , doporučoval bych ještě komplet sání a bude to super motor.
Měl jsem AF CARAVAN s motorem S16SE a v základu to má myslím 105PS , udělal jsem komplet výfuk, vačku, sání , ŘJ a jezdilo to neskutečně , měl jsem tam akorát podvozek a alu kola a bylo to super vozítko , ale bohužel musel odejít

Re: Taky jsem si udělal radost :o)
Napsal: 14 čer 2006 11:39
od Sly
Jo, tak na to auto jsem hodne zvedavy.
Napsal: 14 čer 2006 13:01
od qpc
jo,jo,zlatej Káda GSi,toho jsem měl moc rád..

Re: Taky jsem si udělal radost :o)
Napsal: 14 čer 2006 13:40
od remix
Já to zatím ještě pořádně neprojel, teď to stálo skoro měsíc v garáži, předevíčrem jsem přejel s jedné garáže do druhé a stačilo mi

... Neuvěřitelně to plave na cestě, zadek jsem přitáhl na pevno, ale předek je strašný a ještě k tomu to je na plechách, tak si to předstate no..ale všechno má svůj čas

Napsal: 14 čer 2006 13:41
od newman13
Nahoď nejakou fotku mje představivost zero

Re: Taky jsem si udělal radost :o)
Napsal: 14 čer 2006 13:45
od remix
Teď jsem v práci a tady nemám fotky, něco málo je na
www.remix.xf.cz ale nic moc taky. Jinak prozatím to vypadá strašně, každý díl je jiné barvy, už se bude pracovat jen na laku, tak to snad bude co nevidět v jedné farbě

Napsal: 14 čer 2006 13:53
od newman13
Co tam půjde za barvu?
Taky bych potřeboval nalakovat auto ale jenom jednu stranu a jeden blatník

Re: Taky jsem si udělal radost :o)
Napsal: 14 čer 2006 14:24
od remix
No já taky měl původně v plánu lakovat jen některé díly, nakonec to ale bude celolak. Nebudu z toho dělat showcar, takže na laku nebudu nic vymýšlet, chtěl jsem modrou metalízu z Mazdy6, ale rozhodl jsem se pro obyč černou, černá okna a hotovo...
Re: Taky jsem si udělal radost :o)
Napsal: 14 čer 2006 23:29
od remix
Slíbené foto motoru...práce na něm teprve začnou

Prvně třeba dát do kupy exteriér ....

Napsal: 15 čer 2006 10:44
od Erik
Ey Remix, motor vypada good
Nechci byt drzej, ale tihle svody, jsou original, standard 4-2-1, Opel c20xe
Zadnou Leidinger nebo jine lepsi svody

Re: Taky jsem si udělal radost :o)
Napsal: 15 čer 2006 10:47
od remix
Zkusím s tím zajet na brzdu......každopádně čas který to zajíždí se nerovná tomu že by to mělo 150PS a přitom na motoru nejsou žádné úpravy, jen filtr K&N..
Re: Taky jsem si udělal radost :o)
Napsal: 15 čer 2006 11:07
od Erik
remix píše:Zkusím s tím zajet na brzdu......každopádně čas který to zajíždí se nerovná tomu že by to mělo 150PS a přitom na motoru nejsou žádné úpravy, jen filtr K&N..
Ja nehci rict ze nemas pravdu, nemysli ze to myslim zle.
Jen me zajima ten c20xeJ

Ale vubec, vsechni motori me zajimaji haha
Ale neco tam nepassuje, chtelo by se to zijstit na brzdu no.
Kdyz ten bivalej majitel uz nerekl pravda o svody, kdo rika ze rikal pravda o ten cas?
Ten 6.3 cas me taky zda moc richle s 165 ps.
Kdybyz tam mel kratsi prevodovka, tak zase musis jeste jednou radit pred 60mph a to je taky extra cas zase...
Ale kdybyz mel jnake otaznky nebo neco o ten motor, mozna te muzu pomoct, tady se zahrajeme taky s tihle motori

Re: Taky jsem si udělal radost :o)
Napsal: 15 čer 2006 11:12
od remix
Byvaly majitel je muj dobry znamy a jel jsem s nim
Kde je psany typ motoru, je to jen v technicaku? Ja totiz jeste technicak nemam, jeste jsme to neprepsali ...
Re: Taky jsem si udělal radost :o)
Napsal: 15 čer 2006 11:24
od Erik
remix píše:Byvaly majitel je muj dobry znamy a jel jsem s nim

Ok
remix píše:Kde je psany typ motoru, je to jen v technicaku? Ja totiz jeste technicak nemam, jeste jsme to neprepsali ...
Je to napsano na motor (no, zmlatily to do neho)
Jak mas tvoje fotka, od svody. Tak na pravo vidyz ventilator.
Za ten ventilator na motor to najdes.
kde motor je spojene na prevodovka.
Je to ale o 90 stupnu otocene, musis to cist od spodek na horu.
Je to takovou stverecna, rovnou, kousek, as 2cm x 10cm jnak
Je mozne ze tam je plnou bordel atd na tom, ze to nevidyz hned.
Bude tam neco jak: C20XE 14 ... ...
Re: Taky jsem si udělal radost :o)
Napsal: 15 čer 2006 11:26
od remix
Hned co budu doma z práce, tak na to mrknu, díky

Re: Taky jsem si udělal radost - GSI 16v :o)
Napsal: 16 čer 2006 17:48
od remix
Tak tam mam psano C20XE
Napsal: 16 čer 2006 18:24
od Erik
No, tak nemas c20xeJ no.
Ale c20xe, s standard 150 koni.
Ale neboj, da s stim udilat hodne, ja mam taky 187 koni

Re: Taky jsem si udělal radost - GSI 16v :o)
Napsal: 15 srp 2006 07:58
od remix
Tak po včerejšku je engine C20XE venku, půjde do Corsy A
