Jak jsem zaslepil AGR ventil na 1.2 16V
Napsal: 25 čer 2006 21:11
Hledal jsem tu nějaké info na zaslepení AGR ventilu na motoru typu X12XE, ale nic konkrétního nebo nějaký návod jsem nenašel.
Tak jsem se v sobotu do toho pustil a výsledek posuďte sami
Tak vypadá ještě plně funkční :

tady ještě trochu z blízka:

takto to vypadá po demontáži ventilu:

tak to je ten ventil, který dělá celou tu paseku v sání
... ale už nebude

takto vypadá orig. těsnění AGR:

obkreslil jsem těsnění na duralový plech:

a zhotovil tuto duralovou plechovou zaslepku:

no a jednoduše vše namontoval celé zpátky ... samozřejmě s dalším tesněním navíc, neboť se těsní už dvě plochy:

No a kámen úrazu na tom všem je, že na emisích se vůbec nic nezměnilo, ať tam AGR je jako funkční nebo ne ... posuďte sami:

Tímto oblafnete Ř.J. neboť AGR sice nadále pracuje, ale naprázdno a to už Ř.J. nepozná
V Oplu mi říkali takové bláboly, že se to musí přeprogramovat, jinak to bude hlásit chybu a já nevím co ještě, ale od počátku se mi to její tvrzení nezdálo
Oplík jede úplně normálně, a řekl bych, že i trochu líp od spoda.
Tak co na to říkáte kluci. Nakonec postrádám logiku AGR ventilu
, když se to na emisích vůbec neprojevilo a to tam je ,, hlavně ´´ kvůli emisím. Podotýkám, že jsem měl téměř stejné hodnoty, když jsem tam ten AGR ventil měl ještě funkční.
Tak jsem se v sobotu do toho pustil a výsledek posuďte sami

Tak vypadá ještě plně funkční :

tady ještě trochu z blízka:

takto to vypadá po demontáži ventilu:

tak to je ten ventil, který dělá celou tu paseku v sání



takto vypadá orig. těsnění AGR:

obkreslil jsem těsnění na duralový plech:

a zhotovil tuto duralovou plechovou zaslepku:

no a jednoduše vše namontoval celé zpátky ... samozřejmě s dalším tesněním navíc, neboť se těsní už dvě plochy:

No a kámen úrazu na tom všem je, že na emisích se vůbec nic nezměnilo, ať tam AGR je jako funkční nebo ne ... posuďte sami:

Tímto oblafnete Ř.J. neboť AGR sice nadále pracuje, ale naprázdno a to už Ř.J. nepozná

V Oplu mi říkali takové bláboly, že se to musí přeprogramovat, jinak to bude hlásit chybu a já nevím co ještě, ale od počátku se mi to její tvrzení nezdálo

Oplík jede úplně normálně, a řekl bych, že i trochu líp od spoda.
Tak co na to říkáte kluci. Nakonec postrádám logiku AGR ventilu
