Nazdarek kluci, proc me neptate hnedka?
Jedinou co pasuje primo na Corsa B, jsou komplet kotouce od Corsa C 1.8 GSi.
Ale s tim pak mas kola na oboj stranu o 10mm vice ven.
A zatim je tenhle system jeste moc drahe.
Od Kadett a Astra F to nepasuje, musis presvarit jnake veci.
Jestli mas komplet zadni naprav tak to muzes udelat takle:
Ale ja mam ten vec co u Corsa nasvaris od Mathijssen Technics, to je trochu otocene, a pak nemas problemi s schroubama, vsak se podivejte:
Mtech nascannovane.pdf
Nevim jak to vse se jmenuje, ale myslim ze obrazky rikaji vice nes 100 slov haha.
Pak je plus u Kadetta, ze tam jsou tech lozisky, proste tech kulecky, aby to vse tocilo jednoduche, oni jsou zvlast, tak tam muzes levne dat nove.
Na Astra F to je celej naboj komplet, draha vec, ale jestli jnake mas, ktere jsou jeste v pohode, tak v pohode.
Ja mam i miry na ten vec od Mathijssen Technics, ten zeleznej s dirama, kdyby nekdo hi chtel.
Kotouce jsou spis na krasu, kdyz mas min nes 180 koni!
Ja mam min, a jeste me to brzdy super.
Dulezitejsi je vepredu, dejte tam aspon s 2.0 16v Astra treba, kdyz bude menit brzdy, to je uz mnohem lepsi!
Ja mam s Calibra turbo, to pak potrebujes ale specialni kotouce s 4 diry stat 5. Ale tech najdes v Nemecku, tady, nebo v UK.
To ti brzdy moc dobre, i na Nurburgringu
Ja uz delam asi 3 roky, zadni kotouce.
Uz mam 3 roky tech co drizy desticky, s Zafira OPC.
Jnak 2 roky tech Mtech zelezo, uz tak rok zadni naprav, a zacinal jsem tak pred mesic haha...
Presvarit, zmenit jnake drzaky atd, to je jeste jinak nes u Kadett a Astra F.
A pak pozinkovat:
Necham ho ale s coating udelat na cerno, aby nebilo videt haha.
Ale as v lete s tim zacinam asi, protoze od unora budu pul roku v Brne
Douvam ze neco s tohle pochopite haha
