Stránka 1 z 1

Volnoběh

Napsal: 23 pro 2006 18:10
od Termik
Ahojte,
zdá se mi, že mám tak nějak vysoký volnoběh. Při ohřátém motoru cca. 1150ot./min. Někde jsem četl, že volnoběh ovlivní nastavení směsi (konektor). Při při druhé variantě než mám je volnoběh prý kolem 800ot./min. Která poloha je tedy správná?? Poraďte pls.. auto šlape v pohodě, jen by mě to prostě zajímalo :)

Napsal: 25 pro 2006 13:36
od Termik
:(

Napsal: 25 pro 2006 17:26
od Michelin
no volnobeh by mel byt neco koelm 800 ot/min :wink:

Re: Volnoběh

Napsal: 25 pro 2006 17:30
od mcsow
a za studena by to mnělo bejt tak nějak jak to máš za tepla jestli se nepletu,

Napsal: 25 pro 2006 19:37
od Termik
A můžu něco zkazit přepnutím toho konektoru na benzín?

Napsal: 26 pro 2006 20:14
od Termik
Hergot tady je to už uplně mrtvý :(

Napsal: 04 led 2007 16:52
od Termik
:mad: :mad: :mad:

Napsal: 04 led 2007 18:55
od kolouch
tím konektorem nic nezkazíš jen bude jinak nastavenej počitač (na jinej oktan)a auto bude mít jiný otáčky a nebude mít takovej výkon nebo bude škubat a teplej motor má mít otáčky 800až900 víc ne pak na "sitič"má mít asi 1200 jinak mrtvo je tu už delší dobu

Napsal: 04 led 2007 21:45
od Termik
Já mám kolem těch 1200 pořád :shock: :shock: :mad: :mad: :? :?

Napsal: 04 led 2007 22:12
od kolouch
na jakej benzín jezdíš a na jakej máš přeplou tu zásuvku pokud to máš dobře tak bys pak jedině musel mít závadu jinde

Napsal: 05 led 2007 10:00
od Termik
kolouch píše:na jakej benzín jezdíš a na jakej máš přeplou tu zásuvku pokud to máš dobře tak bys pak jedině musel mít závadu jinde
Shell V-Power a mám to tuším na 95... ale podívám se, teď nejsem doma.. :(

Napsal: 06 led 2007 21:14
od Termik
Tak jo, měl jsem to na 95, když jsem to dal na 91 tak se mi strašně rychle zvedala teplota tak jsem to zase vypnul.... :? :?

Napsal: 06 led 2007 22:07
od kolouch
a tedˇmáš volnoběh jakej?svítí ti check?

Napsal: 08 led 2007 08:12
od Termik
Při jakémkoli zapojení je volnoběh při ohřátém motoru 1200 ot./min. Nikde to nehlásí žádnou chybu.... Ale je fakt že mi přijde že to nějak moc žere :mad: :? .. Vůbec netušim co s tím je. :(

Napsal: 08 led 2007 08:40
od kolouch
V první řadě skus zkontrolovat podtlaky všechny hadičky kolem je to nejčastější příčina závad a check jí neukáže.Další věc co to může dělat je potenciometr škrtící klapky nebo krokovací motůrek

Napsal: 08 led 2007 14:13
od Termik
Dík moc! Prolezu to 8)