Stránka 1 z 1

K: Shanim Omegu TDs 110Wk kombi

Napsal: 04 lis 2007 21:56
od Biturb
Zdravim, nevite nekdo o pekne Omege TDs 110kw?

... lidičky naučte se číst.. odtoho je nahoře bazárek... lock... Erik

Napsal: 05 lis 2007 08:26
od Berry
A kolik by jsi chtel zainvestovat juknu na neco takze opel omga B TDS :D

Napsal: 05 lis 2007 09:11
od Biturb
Max 80tkc

Napsal: 05 lis 2007 09:55
od Berry
Ok kdyz bude neco good nahazu sem odkazy 8)

Napsal: 05 lis 2007 10:02
od milonovo
A chceš TDS,nebo 110KW?Protože to druhý za 80k bude asi oříšek,pokud nemyslíš v několika kusech :D

Re: K: Shanim Omegu TDs 110Wk kombi

Napsal: 05 lis 2007 10:18
od Biturb
No pokud to dobre chapt,tak Tds je DTi a to je 110kw,ne?
a je velky rozdil mezi tou 96kw a 110kw?ktera je pripadne lepsi na cip..

Napsal: 05 lis 2007 10:24
od milonovo
TDS má 130PS,DTI 150PS.Problém vidím v tom,že DTI se dává až po faceliftu do posledního modelu a 80k je na to dost málo...

Napsal: 05 lis 2007 10:30
od Berry
http://cars.cz/xchanger/uni/carDetail.j ... =undefined

Tady jedno TDS jinak presne vsechny TD a TDS mely 96kw pak DTI 110Kw a nektere verze 125Kw ale to jsou ceny za ne fakt dost vysoke jinak najit hezke TDS je fakt tezke ale neni problem najit 2.5 V6 sport nebo MV6, ale to je se spotrebou nekde jinde

Jinak nasel jsem hezkou fak tmoc hezkou Omegu B s motorem X20XE tedy 2.0 16V ale moc zachovalou teda apson tak vypadala

http://opel.sbazar.cz/opel-omega-2-0i-1 ... 84856.html 8) 8) a se spotrebou na tm budou mozna podobne jak 2.5 TDS

Re: K: Shanim Omegu TDs 110Wk kombi

Napsal: 05 lis 2007 10:40
od Biturb
no ale mi se pofacelift, ala Omega C nelibi,jak interier,tak venek..:(

Re: K: Shanim Omegu TDs 110Wk kombi

Napsal: 05 lis 2007 11:16
od Biturb
A ktery z nich ma nejmensi spotrebu?Ma cenu ocipovat tu 96kw?Ona je komurkovy system,ze?A 110kw ma primy vstrik,nepletu li se..

Napsal: 05 lis 2007 12:04
od Berry
Ono DTI uz je novy comonrail no Omega C obcas tomu nekdo rika ale je to porad omega s vyraznym faceliftem mylsim i samotny opel ji oznacuje jako omegu C jinak s tim motorem X20XE 2.0 16V se da jezdit v poho za 8l dalky mozna 7,5 kdyz ej to uplne v acajku i kdyz je omega tezka tak ten motor si s ni poradi preci jen 100Kw na normalni jezdeni je ok jinak po meste tak tech 10-11l si vezme jina co vim tak s 2.5Td zas tak sporic neni prumer tech 7-8l kazdopadne me to prijde jako nepovedene motory coz o DTI se rict neda ale zas ty ceny jsou mnohem vys protoze je to v mnohem mladsich rocnicich 8) pokud omegu B tak bych hledal zachovalou 2.0 16V a enbo za tyto penize se da sehant hezka Vectra B

Napsal: 05 lis 2007 17:16
od milonovo
Oba jsou to BMW motory,ten DTI je sice o něco úspornější,ale zase má neduhy CR motorů.Já bych šel do benzínu,jestli potřebuješ šetřit,tak s LPG

Napsal: 05 lis 2007 19:37
od Biturb
Ja uz vazne nevim co mam teda shanet...
Benzin nechci protoze chci pruznost dieslu v nizkych otackach..
nejradsi asi to TDs, treba neco dotahnout z D...

Napsal: 05 lis 2007 22:09
od milonovo
V tom případě MV6 :D Ta má dost krouťáku a dá se s ní jezdit za cca 11 pokud je v cajku,s LPG v tom zkušenost nemám ale počítej cca litr navíc u vstřikování.Řeknu Ti to takhle,pokud koupíš dobrý TDS,asi není co řešit,otázka je jestli seš to schopnej poznat.To samý platí i o tý MV6,jen je na ní míň věcí co by se měli posrat.

Napsal: 06 lis 2007 08:15
od Berry
TD a TDs byli v korporaci BMW ale DTI a nasledne co ted delaji CDTI tak jsou normlane od GM samozrejme ve spolupraci s automobilkama co tam spadaji

Jinak jak pise milan a psal sjem i na zacatku v teto cenove kategorii sezenes fakt dobrou MV6 a narvat do plyn tak myslim ze to je pekny, ted ael spoctat prvotni naklady na zastavbu plynu a nebo jak rikas neco privest z Reichu 8)

Napsal: 06 lis 2007 09:17
od milonovo
Berry:To DTI (CDTI,nebo DTI v jinejch autech už jsou něco jinýho,třeba i do tý omegy se dávalo 2,2DTI,což je myslím od Isuzu,nebo tak nějak)je BMW,je to R6 stažený na 150PS,mám ho v e39,tam je to 525d(163PS).Naopak BMW má aspoň k tomuhle motoru GM převodovku.Výhoda MV6 u nás je,že nikdo tyhle obsahy moc nechce,takže by si jí mohl pořídit levnějc.To LPG počítej cca 35 tis.

Napsal: 06 lis 2007 09:54
od Berry
DTI uz neni isuzu, isuzu byli motory do Corsy A, B a do prvnich aster F a kadetta F, to jsou obsahy 1.5D, 1.5TD, 1.7D a 1.7TD, omega byla vyjimka ta mela prave jak rikas BMW priskrceny a pak uz zacala delat svoje diesly GM a to jsou DTI a DTI 16V, kde zacali do faceliftu omegy B, Vectry B, do Merivy, Frontery tam byla jen verze 16V a motory DTi uz zacinaji byt minulosti, jeste DTI byla v corse C, kde byla i verez bez turba 1.7DI, a novy nastup CDTI je takovy spis meznarodni projekt, kazdopadne asi se oba shodneme sehant zachovalou MV6 udelat pyln nebo uz v yplnu uz jsem taky videl i 2.5V6 sport v plynu jsou castym jevem protoze tam je vyhoda i povinneho ruceni do 2.500ccm :D

Napsal: 06 lis 2007 10:32
od Biturb
NO kurnik, vy mi delate porad v hlave binec!!
Jako benzinacek bude mit krasny kultivovany chod, to je asi jasne, oproti dieslu, vetsi puzitelne otacky, ale zase mene Nm, prece jen kdyby se ta Tds 96kw 250Nm cipla na 300Nm, coz by nemel byt problem, tak to zatahne si myslim o hodne lepe, nez atmosfera..
No budu se v obou jeste muset v nejakem bazaru projet, abych si udelal predstavu..
Kdyz uz tak bych sel radeji do te MV6, ale jedine na LPG...
Kolik vlastne dela rozdil v pojistce na 3.0 a 2.5?

Napsal: 06 lis 2007 11:02
od Berry
Vem si ze na obsah 2.0-2.5 mas od 7100 do 9800,- dle pojistovny a 3.0 vejs mas treba kolem 12tis a vys kdyz ms normlane do pojistovny na pobocce nevim kolik je to od lidi ktery delaji povinny ruceni ktery maji lepsi ceny, ale co jsem se bavil se znamym co dela u jedna pojistovyn tak tam je to mylsim 11tis a na 2.0 my to sehnal za 4tis na rok ale tak to je vsechno na tobe, tak uvidis co najdes no jen ze v teto cenove kategorii ty TDS moc nejsou v dobrem stavu ale tak uvidis co najdes kdyz ybch na enco narazil tak ti hodim link sem 8)

Re: K: Shanim Omegu TDs 110Wk kombi

Napsal: 06 lis 2007 12:18
od Biturb
no ja fakt nevim..
v cem se lisily ty verze sport 2.5? od obyc 2.5?
a spotreba 2.5 vs 3.0? a je to obrovsky rozdil i v pruznosti,asi 100%,ze?

Napsal: 06 lis 2007 13:05
od Berry
Jinak motory X20XE 2.0 16V 100Kw, vrtání 86 mm a zdvih 86 mm, komprese 10,8, výkon 100 kW (136 koní) při 5600 ot/min, točivý moment 185 Nm při 4000 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2730 mm, hmotnost 1445 kg, maximální rychlost 210 km/h a zrychlení na stovku za 11,0 s
pak X25XE 2.5 24V vrtání 81,6 mm a zdvih 79,6 mm, komprese 10,8, čtyřventil, výkon 125 kW (170 koní) při 6000 ot/min, točivý moment 227 Nm při 3200 ot/min. hmotnost 1510 kg, maximální rychlost 223 km/h a zrychlení na stovku za 9,5 s.
pak X30XE ted premylsim jestli uz nemeli oznaceni XEV ale to je jedno 3.0 24V vrtání 86 mm a zdvih 85 mm, komprese 10,8, výkon 155 kW (210 koní) při 6200 ot/min, točivý moment 270 Nm při 3600 ot/min,hmotnost 1575 kg, maximální rychlost 240 km/h a zrychlení na stovku za 8,8 s.

2.5TD Naftový řadový šestiválec s rozvodem OHC a objemem 2497 cm³, vrtání 80 mm a zdvih 82,8 mm, komprese 22,0, přeplňování turbodmychadlem, výkon 96 kW (130 koní) při 4500 ot/min, točivý moment 250 Nm při 2200 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2730 mm, hmotnost 1575 kg, maximální rychlost 195 km/h a zrychlení na stovku za 12,5 s.

Jinak pak v omeze C nebo vraznejsi facelift at to rika kazdy jak chce , pak byli 2.2 16V nahradil 2.0 16V, 2.6 24Vnahradil 2.5 24V, 3.2 V6 nahradil 3.0 V6 a pak 2.2 DTI 88kw nahradil 2.5 TD


Jinak ten sport to byla vyba trosku odlisna a nektere byl v automatu se sportovnim modem coz jeidna fuknce byla rychlejsi kick-down :wink:

Napsal: 06 lis 2007 13:06
od Berry
Tak aspon z tohoto mensi usudek o spotrebe rychlosti atd.
Jinak MV6 prumer tak tech 12l
2.5 V6 tak tech 9-10
2.0 16V tak kolem 8

Vse ber jako kombinovana spotreba s normalni jizdou :wink:

Napsal: 17 lis 2007 02:22
od Biturb
Tak uz mam koupenou MV6ku v kombiku..
dekuji za rady..
uz jen ji hodit na lpg, a jezdi se vesele..
neznate nejakou slusnou dirmu v okoli Koprivnice,Novy Jicin,Roznov...

Napsal: 18 lis 2007 20:23
od Berry
Tak gratluluju s MV 6 je to hodne zajimave tak at dobre slouzi tyhle motory hodne vydrzi 8)

Re: K: Shanim Omegu TDs 110Wk kombi

Napsal: 18 lis 2007 20:25
od Biturb
Ted mi jeden clovek rekl, ze MV6 ma odpojovani valcu pri nizkem vykonu? Je to kec,ne? Jsem s ni spokojeny jako prase, jen musim udelat sekvencni vstrik LPG, a to me vyjde prez 40tkc:(

Napsal: 18 lis 2007 20:36
od Berry
Ne to je kravina to opravdu omega nemela co vim aspon v Evrope a nikde jinde po svete myslim ze taky ne to maji az novejsi produkty GM tak at dobre slouzi jel jsme v ni 2x a paradne to jede na takove auto 8) no 40litru je celkem dost ale zas ono se to crati kdyz hodne jezdis 8)