Stránka 1 z 1

Omega MV6

Napsal: 03 pro 2007 21:02
od Celica2.0GTI
Nemá někdo zkušenosti s těma motorama? ten muj nema vykon nebo aspon mi ot pripada co by mohlo ten vykon rapidne snizit?

Napsal: 03 pro 2007 21:10
od Berry
Nezvysila se ti spotreba, ze by lamba nebo snimac otacek na vacce a co mozna velmi pravdepodobne u opelu vaha vzduchu, mel jsi to na diagnostice nebo palivove cerpadlo nemusi davat pod takovym tlakem a nebo spatne tlaky na zapalovaci liste no je toho moc, neco blizsiho

Re: Omega MV6

Napsal: 03 pro 2007 21:14
od Celica2.0GTI
Mam to i na plyn strata vykonu je na obe paliva coz vyrazuje palivovou sostavu a vse s ni spojeny lambda uz mne napadla ta vaha vzduchu je taky mozna nejaka jednoducha diagnostika s edkama a tak jak byva u nekterych aut tu asi nebude co?

Napsal: 03 pro 2007 21:17
od Berry
Ted nevim jakym systemem to ma beckova omega mas pred facliftem nebo po, u corsy b jak mas ten TID display tak tema tlacitkama si muzes vytukat dano chybu, ale kdyz to nekam das za 400 na diagnostiku tak by ti to mohli poznat ale vaha vzduchu je docela casta vubec u opela tak uvidis

Re: Omega MV6

Napsal: 03 pro 2007 21:18
od Celica2.0GTI
ta vaha by sla promerit nejspis draha je to blbej potak ne?

Napsal: 03 pro 2007 21:28
od Berry
Ted jsem otazku nejak nepochopil, jinak cena vahy vzduchu je na MV6 (verze3.0 V6):http://www.e-cat.cz/c-1069_172231_20041 ... duchu.html

MV6 (3.2 V6): http://www.e-cat.cz/c-1069_172231_20697 ... duchu.html

Re: Omega MV6

Napsal: 03 pro 2007 21:29
od Celica2.0GTI
no ze draha te vahy vzduchu bysla promerit jelikoz to bude obyc potenciometr

Napsal: 03 pro 2007 21:31
od Berry
No vaha vzduchu je proste kus plastu v tom je cidlo s vlastni ECU a tak posila data dal do ECU motoru a udava hodnoty o prutoku nasavaneho vzduchu kravinka ale dokaze poradne ovlivnit chod motoru ja jsem to udelal (teda nechal udelat u opelu a je to nebe a dudy)

Re: Omega MV6

Napsal: 03 pro 2007 21:36
od Celica2.0GTI
co byly ty starsi byla to klapka ktera se otevirala prutokem vzducha a byla napojena na drahu potenciometru a menenim hodnoty odporu si to prebrala jednotka to se prave ptam jestli to je jeste klasika s potakem nebo uz neco chytryho

Napsal: 03 pro 2007 21:43
od Berry
Aha tak to uz neni, ted u verzi ECOTEC, je to kus plastu, ve kterem je to cidlo a pak se to posila dal k ECU motoru, no kazdopadne kdyz zajedes nekam na diagnostiku tak nic neskazis a nejlepe k opelu tam ja jezdim k Opel Steiger a tam vse vyzkouseji a zjisti cim to je a zkusi tu vahu maji svoji vlastni ok a kdyz to nebude tou vahou tak budou hledat dal,a le nevim proc ty ecotecy jsou an ty vahy tak nacylny nekdo rika tim agr ventilem ktery se zasira a pak to posila dal ale to je kravina protoze je na druhem konci, proste patne konstrukcni reseni :?:

Napsal: 03 pro 2007 21:44
od Ilegaltuner
skus mrknout na všehny podtlakoové hadičke jestli někne není díra a mrkni na levou i pravou stranu jsou tam trubky které pouští výfuk do sání(ekotec) jestli nejsou praské ty gumové přechody(kus hadice)

Napsal: 03 pro 2007 21:53
od milonovo
Taky bych zkontroloval ty podtlaky,nestřelil Ti ten plyn?Pak bych začal klasicky,svíčky,filtry.Mě to cukalo a byli to těsnění pod ventildeklama.Natekl olej na svíčky a špatně to pálilo.Zajímavá závada.

Re: Omega MV6

Napsal: 03 pro 2007 21:55
od Celica2.0GTI
ty hadice jsem spravoval s prasklyma to prdelo ale vykonove bezezmeny. ma to uz moc picovin co muzou zlobit

Re: Omega MV6

Napsal: 19 pro 2007 21:11
od Celica2.0GTI
Cirou nahodou nevite kde ta mrcha ma spinac na spateckovy svetla?

Napsal: 29 pro 2007 10:16
od qpc
www.opelclubrenbau.cz

zeptej se kluků :wink: