Stránka 1 z 1
kupujem béčkovou vectru
Napsal: 06 dub 2008 11:20
od ...
jelikos se mi nak financne zadarilo

a ty vektry nejsou tak moc drahy

uvazuju o koupi

chtel sem sice astru ale vektra se mi libi vic
tak na co si mam dat pozor?? jaky sou dobry motory ??? atd....
Napsal: 06 dub 2008 11:23
od provocation
meli jsme 1,6 16V a to bylo liny.
A pak jsme meli edici 100 s motorem 2,2 16V a to byla bomba, jen to zralo kolem 1Ol...
ale co se tyka problemu, tak s tim autem zadny nebyly, jediny co, tak napln do klimatizace a olej + filtry, nicmene to delas s kazdym autem...
takze na co si dat pozor nevim, byly bez problemu a meli jsme 3, pak tata presel pres Octavii na Volvo

Napsal: 06 dub 2008 12:34
od ...
jasny jasny sem koukal na ty 1,6 2,2 nebo 2,5 nechci kvuli pojisteni atd... snim prijmen tedy kapesnym nejsem sebevrah
a co nakyho naftaka???
Re: kupujem béčkovou vectru
Napsal: 08 dub 2008 15:12
od Píček
a v jaky cene by se mela pohybovat? Ja mam VB 1.8 16V a zere mi vosum litru. Takze sem s ni spokojenej

Re: kupujem béčkovou vectru
Napsal: 08 dub 2008 15:18
od Nick
měl jsem vectru edici 100 , 1,6 16v , nejelo to špatně , málo to žralo , jen ty vectry trochu papaj olej , jebou se ty regulátory otáček , takže na volnoběh často nedrží točky . Jo a taky specialně 1,6 a myslím i 1,8 praskaj svody ...
Re: kupujem béčkovou vectru
Napsal: 08 dub 2008 16:18
od ...
Píček píše:a v jaky cene by se mela pohybovat? Ja mam VB 1.8 16V a zere mi vosum litru. Takze sem s ni spokojenej

tak nak odtech 50 az do tak nak 150 tisic na s bazuru pradav nekdo svetle modoru vektru za 50 mam duklou strechu(nekdo se po ni prosel) a vadu maa taky tukanec uz sem mu psal zatim neodpovedel ale hodne lidi na me at si to necham pritahnout z nemecka

Re: kupujem béčkovou vectru
Napsal: 08 dub 2008 16:29
od Píček
na cars.cz se daj taky najit docela good kousky ja i kamos sme ji tam sehnali a ani jeden si neztezujem.
Napsal: 08 dub 2008 17:47
od ...
jasny jasny zatim sem koukal jenom na anonce a na sbazar a sauto atd.. pak jeste musim juknout na to cars.cz tipcaars atd... nak na to neni cas

Napsal: 09 dub 2008 07:55
od Berry
Pokud diesl volil bych novejsi 2.2DTi jede krasne a malo papa, jinak pak jeste 2.0Di 60Kw a 2.0Di 74Kw (chladic stalceneho vzuchu navic) a nevim no u te silnejsi verze se to sere a ta slabsi nejede spatne ale zadny drak to neni ale jezdi kolem 6l
Napsal: 09 dub 2008 13:16
od ...
jasny jasny a co ta 1,7 ??? tu nebrat???
a tak dvoulitra nechci drahy poviny ruceni

a co ta 1,6 benzin??? tu taky nebrat?? 1,8 swe mi zda na zacatek moc

Napsal: 09 dub 2008 13:37
od Berry
od 1.7 TD ruce pryc orpavdu to by ses podelal z toho a navic to nejak valne nejede a je lepsi uz na novejsi ecotec motory opel od isuzu nebrat sralo se to dost, jinak 1.6 16V neni spatny motor na normalni jezdeni taky neni to brzda provozu a 1.8 16V jel jsme v tom v astre G combi a jede tu slusne ale tak pokud to chces na normlani jezdeni tak tech 10kw nevim jak bude znat ale spotrebu ma ta 1.8 vetsi asi o cca2litry myslim, takze nejaky extra rozsil neni spis zalezi na jaky kousek narazis
Napsal: 09 dub 2008 20:27
od ...
dobre dobre takze nafataka vubec
mam to na jezdeni kazdej den do skoly

a obcas nekam i dal jako treba nekam kousek zaprahu atd... myslim ze 1,6 16V by mohla stacit
ale koukal sem na bazary a AAA maj za 48 litru a nekdo ji prodava za 60litru jakto ze vtom je tak velkej cenovej rozdil?? vzdyt bazace co sem mel zkusenost byli vzdycky drasi

Re: kupujem béčkovou vectru
Napsal: 09 dub 2008 20:30
od milosh
Napsal: 10 dub 2008 08:15
od Berry
... píše:dobre dobre takze nafataka vubec
mam to na jezdeni kazdej den do skoly

a obcas nekam i dal jako treba nekam kousek zaprahu atd... myslim ze 1,6 16V by mohla stacit
ale koukal sem na bazary a AAA maj za 48 litru a nekdo ji prodava za 60litru jakto ze vtom je tak velkej cenovej rozdil?? vzdyt bazace co sem mel zkusenost byli vzdycky drasi

Jde ot o v jakym budou stavu jestli jsi z rpahy tak se muezem na enco mrknout ja jsem taky z prahy jinak vem si ze bazac to prodava za 48 za kolik to musel koupit aby na tom neco vydelal tak co to musi bej t za kepl, zalezi na tvem rozpoctu ale myslim ze 1.6 16V by byla dobra volba
Re: kupujem béčkovou vectru
Napsal: 10 dub 2008 08:26
od thomaswilliams
B vectru sem měl...pěkný pohodlný auto rychlý..se spotřebou kolem 10 - 12 litrů po Praze...svižnou jízdou jinak ani nejezdím...odešla z baráku měla nalítáno 330.000 km a opravy byly malé za pár peněz...snad jen dodám že to byl steinmetz 2,5 V ostrá vačka a čip....v nejlepší výbavě...a hlavně po face lift
Napsal: 10 dub 2008 08:57
od Berry
To je pravda pan tomas mel libovce

Napsal: 10 dub 2008 16:15
od ...
Berry píše:... píše:dobre dobre takze nafataka vubec
mam to na jezdeni kazdej den do skoly

a obcas nekam i dal jako treba nekam kousek zaprahu atd... myslim ze 1,6 16V by mohla stacit
ale koukal sem na bazary a AAA maj za 48 litru a nekdo ji prodava za 60litru jakto ze vtom je tak velkej cenovej rozdil?? vzdyt bazace co sem mel zkusenost byli vzdycky drasi

Jde ot o v jakym budou stavu jestli jsi z rpahy tak se muezem na enco mrknout ja jsem taky z prahy jinak vem si ze bazac to prodava za 48 za kolik to musel koupit aby na tom neco vydelal tak co to musi bej t za kepl, zalezi na tvem rozpoctu ale myslim ze 1.6 16V by byla dobra volba
jojo sem z prahy tak jkasny no to musel bejt des noo ale stejnak bych se jel na ni nikdy podivat noo cas jeste nakej mam vubec na to nespecham
a ta 1,6 16V to je ta neslabsi verze nebo se delaj jeste slabsi???
Napsal: 10 dub 2008 16:29
od qpc
1.6 je nejslabší,ale motor x16xel často rád papal olejíček a bylo s nim dost trápení.jako nejlepší se jeví kompromis s obsahem 1.8 a 2.0 Ecoteky s označenim x18xe a x20xe.
Jinak s x18xe najeto přes 300t kilometrů a pořád šlape.Spotřeba město 11,5,mimo město 7,5,kombinovaně 8.5/100.
Napsal: 10 dub 2008 16:30
od qpc
Základem nabídky byl archaický čtyřválec o objemu 1 598 ccm, ze kterého poskytoval výkon 55 kW(75 k) při 5 200 ot./min. Největší točivý moment činil 128 Nm při 2 600 ot./min. Osmiventilový čtyřválec vychází z padesátikilowatové šestnáctistovky z konce šedesátých let. Na druhé straně měl vcelku nízko položené maximum točivého momentu, což přispívalo k úsporné důchodcovské jízdě. Jenže jezdit pomalu se spotřebou těsně pod osm není žádná sláva a proto tento jinak spolehlivý motor nedoporučujeme. Přidá-li se k tomuto motoru čtyřventilová technika, výkon stoupne na 74 kW (100 k) při 6 200 ot./min. Největší točivý moment činil 150 Nm při 3 200 ot./min. Spotřeba se decentně snížila, dynamika lehce zlepšila, přesto působí tento motor podobmě těžkopádně jako osmiventil.
Dalším v nabídce byl čtyřválec se čtyřventilovou technikou o objemu 1 799 ccm s výkonem 85 kW (115 k) při 5 400 ot./min, největší točivý moment činil 170 Nm při 3 600 ot./min. Ten už slibuje daleko lepší dynamiku, ale počítejte se spotřebou kolem devíti litrů na sto kilometrů. Jako první v řadě však nabízí dynamické svezení.
V nabídce Opelu nechybí ani dvoulitr o objemu 1998 ccm. Největší výkon činí 100 kW (136 k) při 5 600 ot./min. Největší točivý moment činí 188 Nm při 3 200 ot./min. Maximální rychlost činí 207 km/h a spotřebu lze stlačit pod 10 l/100 km. Dvoulitr patří ke svižným motorům a dá se s ním jezdit úsporně, ale i dynamicky. Patří k nejlepším v nabídce, i když k jeho častým problémům patří praskání těsnění pod hlavou válců při náročném využití.
Také Opel nezapomněl na v devadesátých letech oblíbený dvouapůllitrový šestiválec. Ten měl zdvihový objem 2 498 ccm a největší výkon 125 kW (170 k) při 5 800 ot./min. Největší točivý moment 230 Nm je posazen k 3 200 ot./min. Vcelku průměrné hodnoty jsou vyváženy plynulým zátahem od nejnižších zatáček a spotřebou kolem 12 l/100 km.
Napsal: 10 dub 2008 16:30
od qpc
Po facelitu v roce 1999 se v nabídce objevil zbrusu nový zážehový čtyřválec o zdvihovém objemu 2 198 ccm s největším výkonem 108 kW (147 k) při 5 800 ot./min. Maximální točivý moment činí 203 Nm při 4 000 ot./min. Dvadvojka byla alternativou posazenou mezi dvoulitr a šestiválec, který nabízel dynamiku srovnatelnou se šestiválcem při kombinované spotřebě kolem 9 l/100 km. Tento motor je ale v českých autobazarech vzácností.
Od dubna 2001 byl v nabídce také modifikovaný šestiválec o objemu 2 597 ccm. Největší výkon 125 kW (170 k) při 5 800 ot./min. zůstal zachován, zvýšil se pouze maximální točivý moment na 250 Nm při 3 600 ot/min. Pravým důvodem modifikace nebyl ani tak točivý moment jako nutnost vyhovění přísnějším emisním normám.
Napsal: 10 dub 2008 16:35
od qpc
Napsal: 10 dub 2008 16:35
od qpc
pokud tě bude cokoliv zajímat,tak dej vědět...QPC
Napsal: 10 dub 2008 20:50
od ...
Napsal: 11 dub 2008 17:14
od qpc
rádo se stalo.Pokud nějakou koupíš a nebudeš si s něčim vědět rady,tak se stav na Oplu(viz lákna)