Stránka 1 z 2
Rada s kadettem
Napsal: 07 kvě 2008 15:48
od Johny18
Zdravim, potřeboval bych radu, vysypalo se mi moje auto a známej si ke mě dal kadetta r.87 kabrio by bertone, motor 2.0 ohc prej GSi, potřeuje na tom údržbu, olej svíčky atd... ale k věci kadet hrozně cuká za jízdy, zezačátku občas škytalo ale teď už se s tim nedá normálně jet volnoběh drží jen někdy, za studena to nedělá tolik ale když se ohřeje tak jde vytočit jen do 2tis. pak hrozně škube nebo přestane úplně táhnout dokud nepadne zase na ty 2tis. na palubce svítí motor a v něm blesk asi diagnostika, nemáte někdo zkušenosti ? popř. co by to mohlo dělat ? prošel jsem všechny kontakty atd ale bez zlepšení

Napsal: 07 kvě 2008 16:03
od Berry
Chlape tak to je jak u ecotecu kdyz je v prdeli vaha vzduchu plus skrtici klapka a palivovy filtr dohromady
No jinak zkus zkontrolovat tlak na palivovy pumpe, ale u tohoto motoru to slysim poprve no jinak zkouknu cely nasavaci trakt ale pokud se rozvesci kontrolka diagnostiky tak nejaky cidlo odeslo nebo je zaneseny
Re: Rada s kadettem
Napsal: 07 kvě 2008 17:22
od maRkusVT
berry to rek myslim ze dokonale
Napsal: 07 kvě 2008 18:17
od kubi
Pokud se ti rozsvítila kontrolka motoru tak bude problém v elektronice, čili můžeš si doma zrobit diagnostiku a víš to do 20 vteřin

dělá se to
takhle je to easy a hend víš na čem seš. Jen pro povzbuzení, já se s tím pral fest dlouho než sem přišel na to co tomu je. Často bývá v prd. krokový motorek ale ten fakčí jen když auto stojí a za jízdy ne, pak jsem měl problém v palci rozdělovače a hlavně ve svíčkách - nové ale BRISK.... Dal jsem NGK a je to lepší...

Kdyžtak zkus pohledat ve fóru na kadett.cz .... tam najdeš naprosto vše!!

Napsal: 07 kvě 2008 19:36
od Berry
Hele ja budu v sobotu v Melniku asi tak bych se pripadne stavil, ale zkus co jsem napsal ja to udelal u corsy a jezdi jak z praku

Napsal: 07 kvě 2008 21:09
od Johny18
Berry píše:Hele ja budu v sobotu v Melniku asi tak bych se pripadne stavil, ale zkus co jsem napsal ja to udelal u corsy a jezdi jak z praku

tak jsem zkusil tu diagnostiku, závada č. 13 lambda, zkusim pročistit kontakty atd. popř. seženu jinou
Napsal: 07 kvě 2008 21:28
od Berry
Tak ta umi udelat taky pekny bordel, no hlavne ze to ta diagnostika odhalila a ted to urcite bude ok tohle sou neznicigtelny motory mechanicky no proste kde je lektronika tam muze byt problem

Napsal: 07 kvě 2008 22:43
od Johny18
Berry píše:Tak ta umi udelat taky pekny bordel, no hlavne ze to ta diagnostika odhalila a ted to urcite bude ok tohle sou neznicigtelny motory mechanicky no proste kde je lektronika tam muze byt problem

tak v pátek pro ní letim, moc díky za rady

jinak to jezdí skvěle ani se mi nechce vracet zpět k sirce (a to jsem si myslel že si na jiný auto nezvyknu)
Napsal: 07 kvě 2008 23:42
od kubi
Berry píše:Tak ta umi udelat taky pekny bordel, no hlavne ze to ta diagnostika odhalila a ted to urcite bude ok tohle sou neznicigtelny motory mechanicky no proste kde je lektronika tam muze byt problem

jj pokud je to C20NE (2.0 8v) tak ten snad ani nejde zničit... Jinak s lambdou nevim. Mě ukazovala ECU 45 příliš bohaté plyny a stačilo lambdu očistit a vrátit zpět a ok ale chyba třináct v podstatě upozorňuje že přímo lambda je pofidérní a né něco jiného, co způsobuje bohatou/chudou směs což lambda jen zaznamená. A lambdy prý co mi říkal borec v obchodě se u Oplů prodávají jako zadara

Napsal: 08 kvě 2008 20:33
od Berry
No oni vsechny dily na C20NE je za babku a jsou to dobre zive motory s docela dobrou spotrebou a halvne motor ktery se nemuze potkat

ale ano 13 je ze lambda uz je KO
Napsal: 09 kvě 2008 00:10
od kubi
Berry píše:No oni vsechny dily na C20NE je za babku a jsou to dobre zive motory s docela dobrou spotrebou a halvne motor ktery se nemuze potkat

ale ano 13 je ze lambda uz je KO
jj nepotká se co vím ani C16NZ a hlavně C13N alias "kozídecho-agregáto"

Kurnik ale sem nasranej, někdo tady prodává za 8000 Kadetta GSi s motorem 1,6. Podle mě je tam jen přehozený motor a ostatní díly jsou z GSi...sakriš sakriš nechcete někdo? Je mi toho auta líto ale určo by udělalo ještě kopec parády... Mít kam, vemu ho sám

ale už tak mám problém u nás s parkováním

Vypadá docela zachovale tak kdyby někdo chtěl nahodim kontakt

Napsal: 09 kvě 2008 13:45
od Johny18
kubi píše:Berry píše:No oni vsechny dily na C20NE je za babku a jsou to dobre zive motory s docela dobrou spotrebou a halvne motor ktery se nemuze potkat

ale ano 13 je ze lambda uz je KO
jj nepotká se co vím ani C16NZ a hlavně C13N alias "kozídecho-agregáto"

Kurnik ale sem nasranej, někdo tady prodává za 8000 Kadetta GSi s motorem 1,6. Podle mě je tam jen přehozený motor a ostatní díly jsou z GSi...sakriš sakriš nechcete někdo? Je mi toho auta líto ale určo by udělalo ještě kopec parády... Mít kam, vemu ho sám

ale už tak mám problém u nás s parkováním

Vypadá docela zachovale tak kdyby někdo chtěl nahodim kontakt

Taky jsem na něj koukal, mít peníze už je doma, bohužel sierra stále stojí na dvoře a čeká na šikovný ruce, takhle jak je se neprodá, dnes mi měl majitel přivést na kadetta lambdu ale vyprdnul se na mě, už se s tim nedá jet, dodge mi zůstal u tesca na parkovišti nejspíš s prasklym táhlem ř.p., nevim jela s tim máma, jen mi volala že jede domů se známim že neví co s tim je, to je zase den

Napsal: 09 kvě 2008 20:06
od Johny18
tak tou lambdou si nejsem úplně jistej, teď jsem jí odpojil a skáče to pořád stejně
Napsal: 09 kvě 2008 22:13
od Berry
Tak zkontrolovat cely saci trakt a treba palivova pumpa netlaci tolik kolik by mela ale jest fakt nekde neco neni a co palivovy filtr a skrtici klapka
Napsal: 09 kvě 2008 22:29
od Johny18
Berry píše:Tak zkontrolovat cely saci trakt a treba palivova pumpa netlaci tolik kolik by mela ale jest fakt nekde neco neni a co palivovy filtr a skrtici klapka
pumpa byla měněna na podzim a s ní i filtr, klapka nevim, ale spíš to bude něco v el. vždy nad 2tis škubne a chcípne pak zpomaluje a při nízkejch otáčkách zase chytne, čim víc je auto ohřátý tim víc to vynechává, než se teplota vyšplhá do čtvrtky tak skoro neškubne a nechá se ochotě vytáčet, když se vyšplhá na půlku tak se s autem téměř nedá jet
Re: Rada s kadettem
Napsal: 10 kvě 2008 00:07
od kubi
Vypadá to že máš podobnej problém co mám já jen ve větší míře... Ne že bych ho neřešil, jen čekám na výplatu... Může to dělat přicpaná vstřik. tryska/trysky taky možná zasviněný vstřik, resp. oboje

Já jezdil ějakou dobu s vadným krokáčem a navíc jako chudej študák furt skoro na rezervu tak mi to sálo ty hovna ze dna nádrže (nj ale co dělat, bylo třeba jezdit

) a asi mi ten bordel nasálo čerpadlo až ke vstřiku... a teď furt kutím co s tím a co ne...
Já bych mrknul na elektriku možná... Palec víčko jestlis neměnil, možná jestli máš jiné svíčky tak zkusit prohodit, to palivové čerpadlo radši taky zkus - odpoj hadičku ze vstřiku a dej jí do 2L PET a zapni zapalování, měla by nacákat cca 1,5 l za minutu.... Některé motory však pouze natlakují (viz můj

) a po 5 sekundách už nic neteče tak si to pak musím propočíst a mě vyšlo že to čerpadlo dává cca 1,2 L což je podle kluků na Kadett.cz v poho.
Pak bych možná zkusil profouknout vracečku - druhá hadice co jde ze vstřiku do nádrže z5 taky bývá přicpaná a nedělá to dobrotu, u mě se situace trošku zlepšila ale furt to sakriš není ono...
Btw. Co to je za motor?? C20XE nebo C20NE? nepřeskočil ti rozvod o zub? I když to by asi jelo blbě furt stejně a nezhoršovalo se....
Víc už si nevzpomenu, hrabu do toho furt ale sem jen zručnější uživatel

Napsal: 10 kvě 2008 12:51
od Johny18
jenom bych se chtěl zeptat jestli ta chyba v diagnostice se opakuje 3x a pak zase bliká 1,2 1,2 1,2 protože teď mi to zase bliká 10.
Re: Rada s kadettem
Napsal: 10 kvě 2008 18:33
od kubi
jj všecko blikne pokud vím tříkrát...nejdřív 3x 12 jakože ECU fakčí, resp. paměť závad, pak třikrát všecky poruchy a pak zase 3x 12 a furt doookola
Napsal: 10 kvě 2008 21:19
od Johny18
tak mě teď vyblikává ECU 10 ale nevim co to je protože už mi nejdou ty stránky, profouknul jsem tu vracečku, mnohem líp to startuje ale pořád škube
Napsal: 10 kvě 2008 21:49
od Berry
A neni nekde neco zanesenyo a co treba kabely nebo skoda jestli nemas tu vec na mereni tlaku palivove pupmy jestli malo netlaci i kdyz je mozny nejaky cidlo, ale zrovna me nepada jaky protoze ty ktery jo tak by to nejelo

no je to zajimavy s tim motorme nikdy nejak velke problemy nejsou a zkouknul jsi cely ten saci trakt i ten MAF nebo MAP coz by mel byt predchudce vahy vzduchu
Napsal: 10 kvě 2008 22:10
od Johny18
Berry píše:A neni nekde neco zanesenyo a co treba kabely nebo skoda jestli nemas tu vec na mereni tlaku palivove pupmy jestli malo netlaci i kdyz je mozny nejaky cidlo, ale zrovna me nepada jaky protoze ty ktery jo tak by to nejelo

no je to zajimavy s tim motorme nikdy nejak velke problemy nejsou a zkouknul jsi cely ten saci trakt i ten MAF nebo MAP coz by mel byt predchudce vahy vzduchu
zejtra se budu nudit tak zkusim rozebrat a vyčistit vstřiky jestli se něco nezaneslo, kabely jsem všechny prošel vyčistil prostříkal jsem všechny kotakty kontaktolem i pod čidlama a konektorama, pak zkusim ještě ten tlak pumpy, MAF a MAP ? kde se to hledá

??
Napsal: 10 kvě 2008 23:52
od kubi
Johny18 píše:Berry píše:A neni nekde neco zanesenyo a co treba kabely nebo skoda jestli nemas tu vec na mereni tlaku palivove pupmy jestli malo netlaci i kdyz je mozny nejaky cidlo, ale zrovna me nepada jaky protoze ty ktery jo tak by to nejelo

no je to zajimavy s tim motorme nikdy nejak velke problemy nejsou a zkouknul jsi cely ten saci trakt i ten MAF nebo MAP coz by mel byt predchudce vahy vzduchu
zejtra se budu nudit tak zkusim rozebrat a vyčistit vstřiky jestli se něco nezaneslo, kabely jsem všechny prošel vyčistil prostříkal jsem všechny kotakty kontaktolem i pod čidlama a konektorama, pak zkusim ještě ten tlak pumpy, MAF a MAP ? kde se to hledá

??
No já se ohledně vstřiků ptal na fóru a bylo mi řečeno že trysky přímorozebrat nejdou a prý ony dělaj největší humus. Jinak to palivové čerpadlo zkus proměřit systémem flaška - zapnout zapalování - minuta - střííkej

Já myslím že ty budeš mít podobný průser co já a sice víc průserů najednou

co palivový filtr? Ten mnoho lidí nemění ačkoliv se má měnit po 60000km. Pak je to ucpaný a nejede to. V Kelly ho mají za cca 70 kč

výměna na 10 minut jen si pod to nedávej na zachycení paliva jako já starý polystyrenový truhlík nebo ti ho benál rozleptá

Já to budu řešit next week spolu s vyvářkou tak pak pisnu co to je... Ale doufám, že se to zlepší odedneška už jezdím tankovat jen na Shell
Btw. zkoušel jsi nalít nějakou sračku na čištění pal. soustavy a vstřiků do benálu? STP, nebo tak něco? V globu za 150 a za pokus to stojí

Re: Rada s kadettem
Napsal: 10 kvě 2008 23:56
od kubi
Jinak sem koukal a kód 10 sem nenašel.... neodkoukals to blbě?
Napsal: 11 kvě 2008 00:33
od Johny18
kubi píše:Johny18 píše:Berry píše:A neni nekde neco zanesenyo a co treba kabely nebo skoda jestli nemas tu vec na mereni tlaku palivove pupmy jestli malo netlaci i kdyz je mozny nejaky cidlo, ale zrovna me nepada jaky protoze ty ktery jo tak by to nejelo

no je to zajimavy s tim motorme nikdy nejak velke problemy nejsou a zkouknul jsi cely ten saci trakt i ten MAF nebo MAP coz by mel byt predchudce vahy vzduchu
zejtra se budu nudit tak zkusim rozebrat a vyčistit vstřiky jestli se něco nezaneslo, kabely jsem všechny prošel vyčistil prostříkal jsem všechny kotakty kontaktolem i pod čidlama a konektorama, pak zkusim ještě ten tlak pumpy, MAF a MAP ? kde se to hledá

??
No já se ohledně vstřiků ptal na fóru a bylo mi řečeno že trysky přímorozebrat nejdou a prý ony dělaj největší humus. Jinak to palivové čerpadlo zkus proměřit systémem flaška - zapnout zapalování - minuta - střííkej

Já myslím že ty budeš mít podobný průser co já a sice víc průserů najednou

co palivový filtr? Ten mnoho lidí nemění ačkoliv se má měnit po 60000km. Pak je to ucpaný a nejede to. V Kelly ho mají za cca 70 kč

výměna na 10 minut jen si pod to nedávej na zachycení paliva jako já starý polystyrenový truhlík nebo ti ho benál rozleptá

Já to budu řešit next week spolu s vyvářkou tak pak pisnu co to je... Ale doufám, že se to zlepší odedneška už jezdím tankovat jen na Shell
Btw. zkoušel jsi nalít nějakou sračku na čištění pal. soustavy a vstřiků do benálu? STP, nebo tak něco? V globu za 150 a za pokus to stojí

tak hned zejtra zkusim to čerpadlo, pal. filtr nevim, zeptám se majitele zejtra, ale s jeho přístupem bude ještě origo, polystyren s benzínem se nemají rádi, to už vim od mala když jsem si lepil mašinky a půlku desky jsem natřel lepidlem a deska skoro zmizela

nějakou tu sračku možná taky seženu, včera sem jí měl po obědě z tesca

jen škoda že jsem jí nepustil do nádrže
Napsal: 11 kvě 2008 16:14
od kubi
Johny18 píše:kubi píše:Johny18 píše:
zejtra se budu nudit tak zkusim rozebrat a vyčistit vstřiky jestli se něco nezaneslo, kabely jsem všechny prošel vyčistil prostříkal jsem všechny kotakty kontaktolem i pod čidlama a konektorama, pak zkusim ještě ten tlak pumpy, MAF a MAP ? kde se to hledá

??
No já se ohledně vstřiků ptal na fóru a bylo mi řečeno že trysky přímorozebrat nejdou a prý ony dělaj největší humus. Jinak to palivové čerpadlo zkus proměřit systémem flaška - zapnout zapalování - minuta - střííkej

Já myslím že ty budeš mít podobný průser co já a sice víc průserů najednou

co palivový filtr? Ten mnoho lidí nemění ačkoliv se má měnit po 60000km. Pak je to ucpaný a nejede to. V Kelly ho mají za cca 70 kč

výměna na 10 minut jen si pod to nedávej na zachycení paliva jako já starý polystyrenový truhlík nebo ti ho benál rozleptá

Já to budu řešit next week spolu s vyvářkou tak pak pisnu co to je... Ale doufám, že se to zlepší odedneška už jezdím tankovat jen na Shell
Btw. zkoušel jsi nalít nějakou sračku na čištění pal. soustavy a vstřiků do benálu? STP, nebo tak něco? V globu za 150 a za pokus to stojí

tak hned zejtra zkusim to čerpadlo, pal. filtr nevim, zeptám se majitele zejtra, ale s jeho přístupem bude ještě origo, polystyren s benzínem se nemají rádi, to už vim od mala když jsem si lepil mašinky a půlku desky jsem natřel lepidlem a deska skoro zmizela

nějakou tu sračku možná taky seženu, včera sem jí měl po obědě z tesca

jen škoda že jsem jí nepustil do nádrže

jinač nahoď foto toho GSi ať se pokucháme

GSi není nikdy dost a ani těch zlobivých....

Napsal: 11 kvě 2008 18:22
od Johny18
kubi píše:Johny18 píše:kubi píše:
No já se ohledně vstřiků ptal na fóru a bylo mi řečeno že trysky přímorozebrat nejdou a prý ony dělaj největší humus. Jinak to palivové čerpadlo zkus proměřit systémem flaška - zapnout zapalování - minuta - střííkej

Já myslím že ty budeš mít podobný průser co já a sice víc průserů najednou

co palivový filtr? Ten mnoho lidí nemění ačkoliv se má měnit po 60000km. Pak je to ucpaný a nejede to. V Kelly ho mají za cca 70 kč

výměna na 10 minut jen si pod to nedávej na zachycení paliva jako já starý polystyrenový truhlík nebo ti ho benál rozleptá

Já to budu řešit next week spolu s vyvářkou tak pak pisnu co to je... Ale doufám, že se to zlepší odedneška už jezdím tankovat jen na Shell
Btw. zkoušel jsi nalít nějakou sračku na čištění pal. soustavy a vstřiků do benálu? STP, nebo tak něco? V globu za 150 a za pokus to stojí

tak hned zejtra zkusim to čerpadlo, pal. filtr nevim, zeptám se majitele zejtra, ale s jeho přístupem bude ještě origo, polystyren s benzínem se nemají rádi, to už vim od mala když jsem si lepil mašinky a půlku desky jsem natřel lepidlem a deska skoro zmizela

nějakou tu sračku možná taky seženu, včera sem jí měl po obědě z tesca

jen škoda že jsem jí nepustil do nádrže

jinač nahoď foto toho GSi ať se pokucháme

GSi není nikdy dost a ani těch zlobivých....

OK nafotim ale nelekněte se vypadá no... nic moc

Napsal: 11 kvě 2008 18:26
od Berry
Johny18 píše:kubi píše:Johny18 píše:
tak hned zejtra zkusim to čerpadlo, pal. filtr nevim, zeptám se majitele zejtra, ale s jeho přístupem bude ještě origo, polystyren s benzínem se nemají rádi, to už vim od mala když jsem si lepil mašinky a půlku desky jsem natřel lepidlem a deska skoro zmizela

nějakou tu sračku možná taky seženu, včera sem jí měl po obědě z tesca

jen škoda že jsem jí nepustil do nádrže

jinač nahoď foto toho GSi ať se pokucháme

GSi není nikdy dost a ani těch zlobivých....

OK nafotim ale nelekněte se vypadá no... nic moc

Ten MAF je mezi airboxem a hrldem sani

Re: Rada s kadettem
Napsal: 11 kvě 2008 18:35
od kubi
A napiš pak, jestli se něco s autem změnilo...

Napsal: 12 kvě 2008 14:06
od Johny18
tak pro změnu pořád ukazuje ECU 9 vždy 3x nemůže to být ECU 27 ? ale to taky nic neni, tak asi zajedu koupit filtr a bude snad se to zlepší
Napsal: 12 kvě 2008 16:32
od Johny18
tak teď už to vůbec nechápu, viděl bych to na ř.j. protože ukazuje takový nesmysly že mi z toho jde hlava kolem

když vyblikává ECU tak nechá v určitym čísle vždy mezeru, třeba ECU 13 - 6+7 atd. a teď mi vyblikává,
4+4
4+4
4+4
6+7
6+7
6+7
7+2
7+2
7+2
pochopil bych 13, lambda ale 8 a 9 mi nejde do hlavy
