Stránka 1 z 1
Omega...
Napsal: 14 srp 2008 12:42
od Chosse
Čaute kluci,já mám toho kadetta a jsem spokojen... Teď se mi ozval kamoš že může mít Omegu 2,5 V6i z rv. 94 v sedanu,nalítáno to prý má 200 tis. a bude na tom potřeba udělat brzdy,spojku,tlumiče,rozvody... Jinak je prý pěkná... Chce za to 20 000,- a teď otázka co vy na to ? Hodí se to za ty prachy a ten motor, je to taky držák ? Děkuji za názory...
Napsal: 14 srp 2008 13:58
od Berry
No nevim 1994 to je jedna z prvnich co omega vysla, motor myslim ze je dostacujici mel jsem moznost s tim jezdit a to v automatu a slusny, ale musi byt motor sparvne sestelovany jinak nic moc, hlavne u prvnich u omeg at si da pozor na korozi ta tam proste je, jinak tech veci neni malo teda co je zapotrebi, ale pokud da za ni 20tis at si da radsi 30tis na stranu, protoze vlajkove lodi znacek nemaji levne dily ale tak jde i o ostatni veci co jsou zapotrebi udelat, no tezko soudit a nevidet to, ale rozhodne km nejsou zadny problem ten rok lepsi je rok 1997 a vys to uz je po faceliftu, ale co se da delat ma tuto moznost, no zalezi co od toho ocekava a jaky ma rozpocet navic a zda uz pak treba se nekouknout po jine i kdyz tady by mel jistotu co si na tom vsechno sam udelal a tam ne, tak je to sporny,ale tak omega neni spatne auto naopak

Napsal: 14 srp 2008 14:16
od Chosse
No taky jsem ji ještě neviděl... Uvidíme až mi ji ukáže než to vezme,teda pokud to vezme...
Napsal: 14 srp 2008 14:45
od Berry
Tak mi to dzytak pak hod zas nejaky foto do mailu, kazdopande asi je to jen o tom kolik na to ma zasobu penez do budoucna

Napsal: 14 srp 2008 15:34
od Chosse
No původně chtěl Astru F GSi ale když viděl ty ceny tak je to buď tuzing a nebo nehorázně drahý... Tak mu kámoš nabídl tohle... Počítá s tím že se na 30 - 40 dostane po opravách ale bude za to funkční auto... Než vzít za 60 a do toho ještě vrážet... No pak sem hodím fotky pokud budou a mrknu hlavně na tu korozi. Díky Tome.
Re: Omega...
Napsal: 14 srp 2008 16:22
od kubi
Koroze se spíš týká blatníků a spodků dveří si myslim než podlahy tak je v klidu a to je hlavní. Jinak napiš na kadett.cz standovi ten ji má a pěje chválů, jednak prý pro ten motor, který dává tak polovic výkonu než jse schopen čili 200.000 najeto není problém, papá tak stejně co ta 2,0 16V a co hlavně tak to prý jede velmi slušně. Mega B 2,5 je pro mě taky jeden z kandidátů na nástupce kadetta

Napsal: 14 srp 2008 17:18
od qpc
šestiválec tohohle roku výroby tě spolkne.jen ty rozvody máš s prací za cca 7tis,pak budeš opravovat korozi,řízení,čepy řízení,možná silentbloky nápravy,tlumiče.Je to na tobě,ale pokud se ti něco kiksne na motoru,tak to převýší cenu celího auta
www.opelclubrenbau.cz __PORADNA__
Re: Omega...
Napsal: 14 srp 2008 18:36
od kubi
Btw. nemáte někdo nějakou tabulku s výbavami Omeg B dle roku a motorizace? Docela by mě zajímalo jak je to s bočními airbagy, odkdy byly a jestli i pro 2.0...
Napsal: 15 srp 2008 07:55
od Berry
Bocni pytle byli ale za priplatek a myslim ze po faceliftu, motor mas jedno, ale to vis ze MV6 to mela v zakladu, no jinak QPC ma pravdu jestli mu odejde motor tak je v kyblu, a musim potvrdit co pise Pepa, ze astry gsi vetsinou je hrozny tuzing, ale kamardovi ze doporucuju tu astzru tuzing se da odstranit nebo tak neco, omega je drahy sport
Re: Omega...
Napsal: 15 srp 2008 19:49
od kubi
jo dost na prd je hlavně fakt že v rámci "eklologických opatření" ty Omegy s 2.0 16V měly jen 100kw/136 koní ale uvažuju, že bych na poježdění nějakou taky pořídil, i když asi ne nějakou voňavku, prostě něco na normální urban rollin, páč se poslední dobou v Kadettu přestávám cítit bezpečně

Mega z postraníma pytlema dostala 4 * ze 4 a i bez nich dosáhla dvojnásobného skóre oproti stejně staré E36 (1998)....
http://www.euroncap.com/tests/opel_vaux ... 98/53.aspx
Napsal: 15 srp 2008 22:01
od Berry
No tak to je velky auto podstivy plech proste korab silnic tam uz ma neco ochranit:)
Re: Omega...
Napsal: 15 srp 2008 23:25
od kubi
No asi tak nějak a hlavně to má RWD takže jak bude průser tak nastoupí ti boki pyčo wísh ne yak hey???

No jen jsem koukal že Vectra B dopadla o hůře.... teda ten starší ročník
Napsal: 15 srp 2008 23:38
od Tiger.s
B omegu mám v plánu ..Je to super auto

Napsal: 16 srp 2008 09:57
od YANEK
ty poslední omešky byli dost luxusní káry a už se daj sehnat za super penis

Re: Omega...
Napsal: 16 srp 2008 10:28
od kubi
jj ty po faceliftu vypadají fakt suprově, a za ty peníze myslím dost muziky

no přes zimu se bude makat aby byly hrášky

jen škoda těch nic moc dieselů, vím co se s tím tetka natrápila... ale slouží pořád
Napsal: 16 srp 2008 12:08
od SAM
dneska sou uz levny ale pozor ne kazda za ten penis ma dobrej stav,napr me stala mv6 rv 97 ,66 tis a hnilej zadni lem,spatnej kompresor klimatizace,cepy a ses v tom za dalsich 16 navic,ja do svoji nacpal uz tak 100 tis,ale nastesti zadny problem s motorem pouze upravy, takze......

Re: Omega...
Napsal: 16 srp 2008 13:53
od kubi
jj to prý oba ty v6 jak 2,5 tak 3,0 jsou dost náročný na údržbu a opravy co se finančních prostředků týče. I těch 136 HP by mělo stačit ne? jezdili jsme s 2,5 TD Caravan, s vlekem a na něm 3 4kolky a dvě minibajky a jelo to

Napsal: 16 srp 2008 14:45
od SAM
2,0 litrik teda nic moc na tak velkou a tezkou kravu a kdyz uz mas platit za 2,0 tak aspon si vem 2,5 platis uplne stejne,lepsi svezeni a spotreba o 1 litr te nezabije,a nevim kdes vzal ze je to narocny na udrzbu oproti 2,0 ta 2,5 a 3,0
Re: Omega...
Napsal: 16 srp 2008 14:53
od kubi
tak díly na ty šestiválce budou asi trošku dražší ne? fakt nevím, někdo už to tady psal ne? to víš že 2,5 by se mi líbil víc ale nevim kolik bude money... pokdu mě škola nebude bavit tak možná víc

ale to má ještě čas, teď je na řadě kadýtek... se nemůžu dočkat podvozku snad do dvou týdnů bude

Napsal: 16 srp 2008 17:27
od SAM
o nejaky peniz to drazsi bude ale ne nejak extra,ale rozhodne 136 koniku na omegu je silene malo.....
Re: Omega...
Napsal: 16 srp 2008 19:54
od kubi
jj na tom něco bude

ale jsem přesvědčen že po přechodu s 60 koníků by mi to takovou potíž nedělalo

Napsal: 16 srp 2008 22:01
od Tiger.s
Stím výkonem souhlasím jel sem ve 2,0 v sedanu a hruza

Bud MV6 nebo možná deisela kvuli kroutáku
Napsal: 16 srp 2008 22:22
od milonovo
Omega je dobrá kára,po faceliftu vypadá líp,až na ty tragický papundekly na dveřích,to je hrůza.Měl jsem 3l v automatu a průměr cca 11.5 a to jsem měl v prdeli termostat.Koupil jsem ho ale nedal jsem ho tam,myslím že toho musí dost dolů,takže bych do udělal preventivně při rozvodech.Ten 3l je ideál.2,5 jsem měl ve vectře a nic moc,nemá takovej krouťák dole a nahoře vadne skoro jak diesel.Podle mě reálnej rozdíl spotřeby bude kolem toho litru.Pokud budeš chtít jezdit svižně,tak možná míň,naopak ve městě víc.Ty provozní náklady budou vyšší,ale nijak tragicky,rozvody se nedělaj zrovna obden a co se týče náprav,brzd atd. tak to podle mě bude stejný.
Napsal: 22 srp 2008 21:16
od dj.radim
Já mám Omegu B 2,0l 8V r.v.1995 už sedmý rok,při koupi měla najeto 100tkm a ted má dalších 280tkm ujeté s vozíkem za sebou.Za celou tu dobu mi jednou odešel altík,ale dojel jsem domů.Samozřejmě je o ni dobře starano.Předtím jsem měl Omegu A a ta byla taky super.Ted mám i Omegu r.v.2002,ale ta už není tak spolehlivá,jako ty předtím.Starou Omegu doporučuji 2,0 8V.