Stránka 1 z 1

Nemá někdo el. schéma Tigry a Calibry

Napsal: 06 říj 2008 18:59
od Tiger.s
Sháním kvuli problémům s motorem :( díky :wink:

Napsal: 07 říj 2008 08:13
od Berry
Tome mam Tigra A / Corsa B :?:

Napsal: 07 říj 2008 11:18
od Tiger.s
mohl bys to prosím nějak naskenovat? :wink:

Napsal: 07 říj 2008 11:40
od Berry
Vezmu do prace a naskenuju a poslu mailem :)

Napsal: 07 říj 2008 12:13
od Tiger.s
:friends: díkkk :wink:

Re: Nemá někdo el. schéma Tigry a Calibry

Napsal: 07 říj 2008 12:53
od F.l.a.n.e.l.
tady máš el. schéma calibry :lol: co konkrétně potřebuješ? :-D

Obrázek
Obrázek

Napsal: 07 říj 2008 13:30
od Tiger.s
:lol: pěkný ...potřebuju zapojení el svazku c20xe....po prudkým přidání plynu mi vynechává motor ...uplně vypne... podle mě bude problém v porojení svazku tigry a c20xe

Re: Nemá někdo el. schéma Tigry a Calibry

Napsal: 07 říj 2008 16:19
od F.l.a.n.e.l.
já to vzal pro zichr kompet celé :-D jinak "motorový" problém to být nemůže určitě?

Napsal: 07 říj 2008 18:13
od Tiger.s
NO hází mi to chybu skrat/poškození teplotního čidla a to je ok mám doma 3 :D na jinejch motorech jeli ok .....takže bud bude někde v kabeláži škublej nebo někde v propojení jiskří :roll:

Re: Nemá někdo el. schéma Tigry a Calibry

Napsal: 08 říj 2008 07:59
od F.l.a.n.e.l.
zkusil bych vyměnit jen káblík od čidla teda, pokud hází právě čidlo chybu. začátkem týdne jsem řešil obdobný problém na Mondeu kdy jednou startovalo, a jednou ne a nakonci to nebylo ve snímači otáček ale káblíku od něj. normálně bych ho cvaknul, a natáhl stejný kábel na co nejdelší vzdálenost to půjde a uvidiš ;-)

Napsal: 08 říj 2008 09:34
od Tiger.s
8) Jasan zkusím to rozmotám i kabeláž a zkusím to natáhnout až k ecu snad to pomůže :D

Re: Nemá někdo el. schéma Tigry a Calibry

Napsal: 08 říj 2008 12:30
od F.l.a.n.e.l.
pokud ne, je to něco jiného a hledá se dál :-D

Napsal: 08 říj 2008 12:34
od Tiger.s
koupim na to webry a seru nějakkou eletriku :lol:

Re: Nemá někdo el. schéma Tigry a Calibry

Napsal: 08 říj 2008 13:08
od F.l.a.n.e.l.
chtělo by to větší motor, když už se dávaj dvoulitry i do škodovek :-D :lol:

Napsal: 08 říj 2008 13:30
od Tiger.s
Měls sehnat c20xe :wink:

Re: Nemá někdo el. schéma Tigry a Calibry

Napsal: 09 říj 2008 16:41
od F.l.a.n.e.l.
na hovno 16v , praskaj tomu hlavy a stačí C2ONE ;-) na těch 750-800kg ;-) šilhal jsem i po C2OSEH ale nebyl no :-( 16v jsem nechtěl... tečka :-D

Napsal: 09 říj 2008 17:18
od Tiger.s
Jak který hlavy dělali se dvě stačí věddět kterou kupuješ :D jinak máš pravdu na těch pár kg to bude lítat slušně 8)

Re: Nemá někdo el. schéma Tigry a Calibry

Napsal: 09 říj 2008 18:36
od F.l.a.n.e.l.
nepotřebuju coascast nebo jak se to píše ;-) Kdybych chtěl porno, dám C2OLET ;-) Tak stejný mám názor na cali. Buď Ekonom C2ONE nebo pak at to jede C2OLET. ;-)

Nemám rád kompromisy :-D

Vzhledem k váze cca 750-800kg a cca 115PS + - si myslím že teoreticky bych mohl konkurovat dospělým autům ( dospělé si představuju cca 1500kg + - a cca + - 2OO PS ) uvidíme v realu no.. ale myslím že nějaké takévé by to mohlo být i reálné abych jim stačil anebo aby mi ujížděly velice pomalu :?: :oops:

Re: Nemá někdo el. schéma Tigry a Calibry

Napsal: 09 říj 2008 19:47
od Ivan
F.l.a.n.e.l. píše:nepotřebuju coascast nebo jak se to píše ;-) Kdybych chtěl porno, dám C2OLET ;-) Tak stejný mám názor na cali. Buď Ekonom C2ONE nebo pak at to jede C2OLET. ;-)

Nemám rád kompromisy :-D
Co je to za blábol o kompromisech, prosímtě? Hlavy Cosworth jsou spolehlivé. Stejně kvalitní jako c20ne jsou i c20xe i c20let, pokud motoru dáš patřičnou údržbu.

Re: Nemá někdo el. schéma Tigry a Calibry

Napsal: 09 říj 2008 20:56
od F.l.a.n.e.l.
Psal jsem podmínky a důvody proč C2ONE výše :?: ;-)

Napsal: 09 říj 2008 21:58
od Tiger.s
Řekl bych že co se týče výdrže najetých km je NE téneměř nezníčitelný 16ventili přeci jen odchází trochu rychleji :D Já po roce používání na srintech musím dát new kroužky a kompletně přetěsnit. Hlava to vydržela v poho 8) A to mi točí 8tis ot.

Re: Nemá někdo el. schéma Tigry a Calibry

Napsal: 09 říj 2008 22:07
od F.l.a.n.e.l.
Tak neříkám hop dokud jsem nepřeskočil, motor jsem zatím neslyšel... třeba bude taky GO :-D

Re: Nemá někdo el. schéma Tigry a Calibry

Napsal: 09 říj 2008 22:07
od F.l.a.n.e.l.
EDIT: teda KO a pak bude následovat GO :lol:

Napsal: 10 říj 2008 00:08
od Tiger.s
:smich: mi tě chápem :D

Napsal: 10 říj 2008 01:36
od Ivan
Tiger.s píše: Já po roce používání na srintech musím dát new kroužky a kompletně přetěsnit. Hlava to vydržela v poho 8) A to mi točí 8tis ot.
V jakém stavu byl ten motor, když jsi ho tam dával? Neříkej mi, že po cca 50 sprintech za rok musíš dávat kroužky a přetěsňovat. Můj c20xe jezdil sprinty několik let a jediné, co se na motoru dělalo, byla pravidelná výměna oleje...

Napsal: 10 říj 2008 09:11
od Tiger.s
Byl naprosto ok ...Zrovna po výměně všeho co tu píšu :roll: Tak ono u mě to nejsou jen sprinty kamkoliv jedu tak ten motor vytáčím na max :oops: Začal papat olej a ne málo tudíš se bude muset rozebrat a povyměnovat co pujde ....

Re: Nemá někdo el. schéma Tigry a Calibry

Napsal: 10 říj 2008 11:23
od F.l.a.n.e.l.
Každý dobrý motor papá i olej :-D

Napsal: 10 říj 2008 21:05
od Ivan
Tiger.s píše:kamkoliv jedu tak ten motor vytáčím na max :oops: ....
A proč to děláš?

Re: Nemá někdo el. schéma Tigry a Calibry

Napsal: 11 říj 2008 14:43
od F.l.a.n.e.l.
Radost z jízdy :-D