Stránka 1 z 1
Nemá někdo el. schéma Tigry a Calibry
Napsal: 06 říj 2008 18:59
od Tiger.s
Sháním kvuli problémům s motorem

díky

Napsal: 07 říj 2008 08:13
od Berry
Tome mam Tigra A / Corsa B

Napsal: 07 říj 2008 11:18
od Tiger.s
mohl bys to prosím nějak naskenovat?

Napsal: 07 říj 2008 11:40
od Berry
Vezmu do prace a naskenuju a poslu mailem

Napsal: 07 říj 2008 12:13
od Tiger.s

díkkk

Re: Nemá někdo el. schéma Tigry a Calibry
Napsal: 07 říj 2008 12:53
od F.l.a.n.e.l.
Napsal: 07 říj 2008 13:30
od Tiger.s

pěkný ...potřebuju zapojení el svazku c20xe....po prudkým přidání plynu mi vynechává motor ...uplně vypne... podle mě bude problém v porojení svazku tigry a c20xe
Re: Nemá někdo el. schéma Tigry a Calibry
Napsal: 07 říj 2008 16:19
od F.l.a.n.e.l.
já to vzal pro zichr kompet celé

jinak "motorový" problém to být nemůže určitě?
Napsal: 07 říj 2008 18:13
od Tiger.s
NO hází mi to chybu skrat/poškození teplotního čidla a to je ok mám doma 3

na jinejch motorech jeli ok .....takže bud bude někde v kabeláži škublej nebo někde v propojení jiskří

Re: Nemá někdo el. schéma Tigry a Calibry
Napsal: 08 říj 2008 07:59
od F.l.a.n.e.l.
zkusil bych vyměnit jen káblík od čidla teda, pokud hází právě čidlo chybu. začátkem týdne jsem řešil obdobný problém na Mondeu kdy jednou startovalo, a jednou ne a nakonci to nebylo ve snímači otáček ale káblíku od něj. normálně bych ho cvaknul, a natáhl stejný kábel na co nejdelší vzdálenost to půjde a uvidiš

Napsal: 08 říj 2008 09:34
od Tiger.s

Jasan zkusím to rozmotám i kabeláž a zkusím to natáhnout až k ecu snad to pomůže

Re: Nemá někdo el. schéma Tigry a Calibry
Napsal: 08 říj 2008 12:30
od F.l.a.n.e.l.
pokud ne, je to něco jiného a hledá se dál

Napsal: 08 říj 2008 12:34
od Tiger.s
koupim na to webry a seru nějakkou eletriku

Re: Nemá někdo el. schéma Tigry a Calibry
Napsal: 08 říj 2008 13:08
od F.l.a.n.e.l.
chtělo by to větší motor, když už se dávaj dvoulitry i do škodovek

Napsal: 08 říj 2008 13:30
od Tiger.s
Měls sehnat c20xe

Re: Nemá někdo el. schéma Tigry a Calibry
Napsal: 09 říj 2008 16:41
od F.l.a.n.e.l.
na hovno 16v , praskaj tomu hlavy a stačí C2ONE

na těch 750-800kg

šilhal jsem i po C2OSEH ale nebyl no

16v jsem nechtěl... tečka

Napsal: 09 říj 2008 17:18
od Tiger.s
Jak který hlavy dělali se dvě stačí věddět kterou kupuješ

jinak máš pravdu na těch pár kg to bude lítat slušně

Re: Nemá někdo el. schéma Tigry a Calibry
Napsal: 09 říj 2008 18:36
od F.l.a.n.e.l.
nepotřebuju coascast nebo jak se to píše

Kdybych chtěl porno, dám C2OLET

Tak stejný mám názor na cali. Buď Ekonom C2ONE nebo pak at to jede C2OLET.
Nemám rád kompromisy
Vzhledem k váze cca 750-800kg a cca 115PS + - si myslím že teoreticky bych mohl konkurovat dospělým autům ( dospělé si představuju cca 1500kg + - a cca + - 2OO PS ) uvidíme v realu no.. ale myslím že nějaké takévé by to mohlo být i reálné abych jim stačil anebo aby mi ujížděly velice pomalu

Re: Nemá někdo el. schéma Tigry a Calibry
Napsal: 09 říj 2008 19:47
od Ivan
F.l.a.n.e.l. píše:nepotřebuju coascast nebo jak se to píše

Kdybych chtěl porno, dám C2OLET

Tak stejný mám názor na cali. Buď Ekonom C2ONE nebo pak at to jede C2OLET.
Nemám rád kompromisy
Co je to za blábol o kompromisech, prosímtě? Hlavy Cosworth jsou spolehlivé. Stejně kvalitní jako c20ne jsou i c20xe i c20let, pokud motoru dáš patřičnou údržbu.
Re: Nemá někdo el. schéma Tigry a Calibry
Napsal: 09 říj 2008 20:56
od F.l.a.n.e.l.
Psal jsem podmínky a důvody proč C2ONE výše

Napsal: 09 říj 2008 21:58
od Tiger.s
Řekl bych že co se týče výdrže najetých km je NE téneměř nezníčitelný 16ventili přeci jen odchází trochu rychleji

Já po roce používání na srintech musím dát new kroužky a kompletně přetěsnit. Hlava to vydržela v poho

A to mi točí 8tis ot.
Re: Nemá někdo el. schéma Tigry a Calibry
Napsal: 09 říj 2008 22:07
od F.l.a.n.e.l.
Tak neříkám hop dokud jsem nepřeskočil, motor jsem zatím neslyšel... třeba bude taky GO

Re: Nemá někdo el. schéma Tigry a Calibry
Napsal: 09 říj 2008 22:07
od F.l.a.n.e.l.
EDIT: teda KO a pak bude následovat GO

Napsal: 10 říj 2008 00:08
od Tiger.s

mi tě chápem

Napsal: 10 říj 2008 01:36
od Ivan
Tiger.s píše: Já po roce používání na srintech musím dát new kroužky a kompletně přetěsnit. Hlava to vydržela v poho

A to mi točí 8tis ot.
V jakém stavu byl ten motor, když jsi ho tam dával? Neříkej mi, že po cca 50 sprintech za rok musíš dávat kroužky a přetěsňovat. Můj c20xe jezdil sprinty několik let a jediné, co se na motoru dělalo, byla pravidelná výměna oleje...
Napsal: 10 říj 2008 09:11
od Tiger.s
Byl naprosto ok ...Zrovna po výměně všeho co tu píšu

Tak ono u mě to nejsou jen sprinty kamkoliv jedu tak ten motor vytáčím na max

Začal papat olej a ne málo tudíš se bude muset rozebrat a povyměnovat co pujde ....
Re: Nemá někdo el. schéma Tigry a Calibry
Napsal: 10 říj 2008 11:23
od F.l.a.n.e.l.
Každý dobrý motor papá i olej

Napsal: 10 říj 2008 21:05
od Ivan
Tiger.s píše:kamkoliv jedu tak ten motor vytáčím na max

....
A proč to děláš?
Re: Nemá někdo el. schéma Tigry a Calibry
Napsal: 11 říj 2008 14:43
od F.l.a.n.e.l.
Radost z jízdy
