Stránka 1 z 1
rozdíl v motorech?
Napsal: 23 lis 2010 09:27
od P3RF3KT
Asi jsem ještě málo znalý (přece jen mam sopla necelej pul rok) a našel jsem dneska tabulku rozdelení motorů v níž jsem se dočetl že se dělali 3 druhy dvolitrových motorů. Do teď jsem si myslel že se dělali jen dva a to 2,0 8V 85kw a 2,0 16V 110kw ale koukám že se dělal ještě 2,0 16V 100kw. Zajimalo by mě jaký je v nich rozdíl na pohled? Ten 16V 110kw by měl být tento viz. foto

s označením C20XE potom ten 2,0 8V 85kw s označením C20NE

a ted jaky je ten 2,0 16V 100kw s označením X20XEV?? Já jsem v astře f jine než tyto dva zatím neviděl..
PS: Použil jsem fotky zdejších členů. Snad nevadí

Re: rozdíl v motorech?
Napsal: 23 lis 2010 10:02
od m.artty
Ony dvoulitrové motory z 80. a 90. let nejsou jen 2, ale v podstatě mají všechy dost podobnou stavbu.... X20XEV je už tuším Ecotec, sníženej výkon tam je asi kvůli tomu, že ten motor by měl plnit již euro 2.
Re: rozdíl v motorech?
Napsal: 23 lis 2010 11:02
od P3RF3KT
jo a ten 8V je tedy jen v jedne podobe a to 85kw?
Re: rozdíl v motorech?
Napsal: 23 lis 2010 12:40
od BIGPAPA
neee ještě se pak dělal s 95kW
jinak X20XEV má 100kW z důvodu snížení emisí, takže má EGR ventil, 2x lamda sondu, nemá klasickej rozdělovač ale cívku z níž jsou kabely

Re: rozdíl v motorech?
Napsal: 23 lis 2010 13:10
od FubuTomas
Tady je motor X20XEV a neco k nemu napsano
http://sk.wikipedia.org/wiki/X20XEV" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: rozdíl v motorech?
Napsal: 23 lis 2010 13:16
od FubuTomas
JInak motory C20NE 85kw a C20XE 110kw byly jeste jako verze bez katalizatoru 20NE 95kw a 20XE 115kw pismeno "C" oznacuje Katalizator..... jestli se pletu a pisu hovadiny,ta me nakopejte

Re: rozdíl v motorech?
Napsal: 23 lis 2010 13:56
od Chosse
20NE teda 95Kw určitě nemá

to má 20SEH
A na fotce je tady to NEčko co mám v garáži (už není v autě aůe zase bude)

Re: rozdíl v motorech?
Napsal: 23 lis 2010 14:13
od m.artty
osmiventilové dvoulitry
20NE - 85 kW - bez katalyzátoru a lambdy, o něco málo větši krouťák oproti C20NE
20SE - 90 kW
20SEH - 95 kW - jiná vačka, jiná klikovka, jiné písty, jiná klava,.....
C20NE - 85 kW - s katalyzátorem a lambdou
C20NEJ - 73 kW
C20NEF - 74 kW
šestnáctiventilové dvoulitry
20XE - 115 kW
20XEJ - 110 kW
C20XE - 110 kW
C - motor s katalyzátorem, plní euro 1
více na opel-infos.de

Re: rozdíl v motorech?
Napsal: 23 lis 2010 15:45
od P3RF3KT
krásně rozepsaný

de o to ze bych se rád dozvěděl co já mám vubec za motor

koupil jsem cabrio uz s transplantovanym dvoulitrem ale to je tak jediny co vim ze je to 2,0 8V ale víc nic. Vim jen ze to jede jak šlak. Podjel sem s tim znamyho lehce upravenou audi a3 1,9tdi se 167ps a dokonce i 16ti ventilovou astru se 110kw. Takze bud tam predchozi majitel delal nejake upravy a nebo mam tu nejsilnejsi 8mi ventilovou verzi tj. 95kw a hejbe to s tim cabriem velice slusne. Neberte to jako nejake vytahovani jen bych se rád dopídil k tomu co mam vlastne presne pod kapotou

Re: rozdíl v motorech?
Napsal: 23 lis 2010 15:49
od Chosse
Na bloku je co ?

Re: rozdíl v motorech?
Napsal: 23 lis 2010 17:59
od P3RF3KT
abych pravdu rek za pul roku co to mam sem na to nejak detajlnejs nekoukal

udelal sem na aute hodne veci ale co je vyrazenyho na bloku nevim

jen jestli dobre pamatuju OHC Injektion

tam je nekde vyrazeny primo treba C20NE?
Re: rozdíl v motorech?
Napsal: 23 lis 2010 19:14
od m.artty
Na bloku u 4. válce je to vyraženo (ten u rozdělovače). Ale pokud je to swapnuté, tak tam nejpíš bude přeražené označení motoru - jinak by byl problém při evidenčce. Až budeš mít cestu do Litvínova, tak napiš a mrkneme na to

Re: rozdíl v motorech?
Napsal: 23 lis 2010 19:23
od P3RF3KT
ted v patek de astra spinkat a vstávat bude až na jaře tak pak možná se projede do litvinova

Re: rozdíl v motorech?
Napsal: 24 lis 2010 12:02
od kubi
Jen bych ještě dodal, že 20SEH je poměrně raritní motor, takže to, že bys ho měl v Astře se mi nezdá

on ten C20NE frčí fakt super i v základu

U toho SEHu je výhodou, že má stejnou kompresi jako 16v takže jak jsem někde vyčetl na UK fóru, lze nahodit hlavu z 16v s ostatními nezbytnostmi a v podstatě legálně přestavět 8v na 16v a beze strachu, že se spodek odporoučí....

Re: rozdíl v motorech?
Napsal: 24 lis 2010 13:31
od FubuTomas
Ted me tak napadlo,jak vy jste dopadl pane Kubi s tou prestavbou?Povoleno?
Re: rozdíl v motorech?
Napsal: 24 lis 2010 13:47
od P3RF3KT
na bloku nemam vyrazenyho nic takže se toho asi moc nedozvim

Re: rozdíl v motorech?
Napsal: 24 lis 2010 13:52
od Chosse
tady to máš, v tomhle místě to je -
TADYK a pokud je vybroušený tak bacha na STK

Re: rozdíl v motorech?
Napsal: 24 lis 2010 13:58
od P3RF3KT
Ok diky jeste jednou detajlneji kouknu. Jinak stk delam bez auta takže to snad problem nebude

Re: rozdíl v motorech?
Napsal: 23 pro 2010 15:24
od Lukin_GSi
mluvíte z cesty hoši, Astrácký C20NE už může mít typ motoru na boku, kde jsem to zakreslil červeně.
Re: rozdíl v motorech?
Napsal: 25 pro 2010 11:15
od kubi
jop, tak jako to má i C20XE u Kadetta

Re: rozdíl v motorech?
Napsal: 26 pro 2010 19:18
od qpc
ještě jedna verze 2.0 16V se 118kw
http://tuning.sbazar.cz/opel-astra-opc- ... 84750.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: rozdíl v motorech?
Napsal: 26 pro 2010 19:36
od Lukin_GSi
bude jich více, ale tohle už se nedávalo do eFka

pokakané ecotecy

Re: rozdíl v motorech?
Napsal: 27 pro 2010 01:31
od BIGPAPA
jak piše Lukin je to ekotec - OPC - Phase I.
pak byly OPC - Phase II. a tam už byly motory Z20LET a jiným předním spoilerem a prahovými nástavci

Re: rozdíl v motorech?
Napsal: 28 pro 2010 14:42
od Berry
Nebylo nahodou o tomto uz tady mnohokrat rec jak o motorech atd, nebo si zalozte topic na kazdy model a tam rozebirejte dane verze, takhle kouskovat jednotliva temata, je nesmysl muzu lock nebo nekam presunout?
Re: rozdíl v motorech?
Napsal: 28 pro 2010 18:49
od P3RF3KT
muzes oboji nebo smazat
