Stránka 1 z 1

rozdíl v motorech?

Napsal: 23 lis 2010 09:27
od P3RF3KT
Asi jsem ještě málo znalý (přece jen mam sopla necelej pul rok) a našel jsem dneska tabulku rozdelení motorů v níž jsem se dočetl že se dělali 3 druhy dvolitrových motorů. Do teď jsem si myslel že se dělali jen dva a to 2,0 8V 85kw a 2,0 16V 110kw ale koukám že se dělal ještě 2,0 16V 100kw. Zajimalo by mě jaký je v nich rozdíl na pohled? Ten 16V 110kw by měl být tento viz. foto Obrázek s označením C20XE potom ten 2,0 8V 85kw s označením C20NE Obrázek a ted jaky je ten 2,0 16V 100kw s označením X20XEV?? Já jsem v astře f jine než tyto dva zatím neviděl.. :?

PS: Použil jsem fotky zdejších členů. Snad nevadí :pifko:

Re: rozdíl v motorech?

Napsal: 23 lis 2010 10:02
od m.artty
Ony dvoulitrové motory z 80. a 90. let nejsou jen 2, ale v podstatě mají všechy dost podobnou stavbu.... X20XEV je už tuším Ecotec, sníženej výkon tam je asi kvůli tomu, že ten motor by měl plnit již euro 2.

Re: rozdíl v motorech?

Napsal: 23 lis 2010 11:02
od P3RF3KT
jo a ten 8V je tedy jen v jedne podobe a to 85kw?

Re: rozdíl v motorech?

Napsal: 23 lis 2010 12:40
od BIGPAPA
neee ještě se pak dělal s 95kW 8)
jinak X20XEV má 100kW z důvodu snížení emisí, takže má EGR ventil, 2x lamda sondu, nemá klasickej rozdělovač ale cívku z níž jsou kabely 8)

Re: rozdíl v motorech?

Napsal: 23 lis 2010 13:10
od FubuTomas
Tady je motor X20XEV a neco k nemu napsano
http://sk.wikipedia.org/wiki/X20XEV" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: rozdíl v motorech?

Napsal: 23 lis 2010 13:16
od FubuTomas
JInak motory C20NE 85kw a C20XE 110kw byly jeste jako verze bez katalizatoru 20NE 95kw a 20XE 115kw pismeno "C" oznacuje Katalizator..... jestli se pletu a pisu hovadiny,ta me nakopejte :lol:

Re: rozdíl v motorech?

Napsal: 23 lis 2010 13:56
od Chosse
20NE teda 95Kw určitě nemá :D to má 20SEH

A na fotce je tady to NEčko co mám v garáži (už není v autě aůe zase bude) :lol:

Re: rozdíl v motorech?

Napsal: 23 lis 2010 14:13
od m.artty
osmiventilové dvoulitry
20NE - 85 kW - bez katalyzátoru a lambdy, o něco málo větši krouťák oproti C20NE
20SE - 90 kW
20SEH - 95 kW - jiná vačka, jiná klikovka, jiné písty, jiná klava,.....
C20NE - 85 kW - s katalyzátorem a lambdou
C20NEJ - 73 kW
C20NEF - 74 kW

šestnáctiventilové dvoulitry
20XE - 115 kW
20XEJ - 110 kW
C20XE - 110 kW

C - motor s katalyzátorem, plní euro 1

více na opel-infos.de :wink:

Re: rozdíl v motorech?

Napsal: 23 lis 2010 15:45
od P3RF3KT
krásně rozepsaný 8) de o to ze bych se rád dozvěděl co já mám vubec za motor :-D koupil jsem cabrio uz s transplantovanym dvoulitrem ale to je tak jediny co vim ze je to 2,0 8V ale víc nic. Vim jen ze to jede jak šlak. Podjel sem s tim znamyho lehce upravenou audi a3 1,9tdi se 167ps a dokonce i 16ti ventilovou astru se 110kw. Takze bud tam predchozi majitel delal nejake upravy a nebo mam tu nejsilnejsi 8mi ventilovou verzi tj. 95kw a hejbe to s tim cabriem velice slusne. Neberte to jako nejake vytahovani jen bych se rád dopídil k tomu co mam vlastne presne pod kapotou :-D

Re: rozdíl v motorech?

Napsal: 23 lis 2010 15:49
od Chosse
Na bloku je co ? :D

Re: rozdíl v motorech?

Napsal: 23 lis 2010 17:59
od P3RF3KT
abych pravdu rek za pul roku co to mam sem na to nejak detajlnejs nekoukal :-D udelal sem na aute hodne veci ale co je vyrazenyho na bloku nevim :-D jen jestli dobre pamatuju OHC Injektion :lol: tam je nekde vyrazeny primo treba C20NE?

Re: rozdíl v motorech?

Napsal: 23 lis 2010 19:14
od m.artty
Na bloku u 4. válce je to vyraženo (ten u rozdělovače). Ale pokud je to swapnuté, tak tam nejpíš bude přeražené označení motoru - jinak by byl problém při evidenčce. Až budeš mít cestu do Litvínova, tak napiš a mrkneme na to :D

Re: rozdíl v motorech?

Napsal: 23 lis 2010 19:23
od P3RF3KT
ted v patek de astra spinkat a vstávat bude až na jaře tak pak možná se projede do litvinova :mrgreen:

Re: rozdíl v motorech?

Napsal: 24 lis 2010 12:02
od kubi
Jen bych ještě dodal, že 20SEH je poměrně raritní motor, takže to, že bys ho měl v Astře se mi nezdá 8) on ten C20NE frčí fakt super i v základu ;-) U toho SEHu je výhodou, že má stejnou kompresi jako 16v takže jak jsem někde vyčetl na UK fóru, lze nahodit hlavu z 16v s ostatními nezbytnostmi a v podstatě legálně přestavět 8v na 16v a beze strachu, že se spodek odporoučí.... :mavani:

Re: rozdíl v motorech?

Napsal: 24 lis 2010 13:31
od FubuTomas
Ted me tak napadlo,jak vy jste dopadl pane Kubi s tou prestavbou?Povoleno?

Re: rozdíl v motorech?

Napsal: 24 lis 2010 13:47
od P3RF3KT
na bloku nemam vyrazenyho nic takže se toho asi moc nedozvim :-(

Re: rozdíl v motorech?

Napsal: 24 lis 2010 13:52
od Chosse
tady to máš, v tomhle místě to je - TADYK a pokud je vybroušený tak bacha na STK :oops:

Re: rozdíl v motorech?

Napsal: 24 lis 2010 13:58
od P3RF3KT
Ok diky jeste jednou detajlneji kouknu. Jinak stk delam bez auta takže to snad problem nebude :?:

Re: rozdíl v motorech?

Napsal: 23 pro 2010 15:24
od Lukin_GSi
mluvíte z cesty hoši, Astrácký C20NE už může mít typ motoru na boku, kde jsem to zakreslil červeně.

Re: rozdíl v motorech?

Napsal: 25 pro 2010 11:15
od kubi
jop, tak jako to má i C20XE u Kadetta 8)

Re: rozdíl v motorech?

Napsal: 26 pro 2010 19:18
od qpc
ještě jedna verze 2.0 16V se 118kw

http://tuning.sbazar.cz/opel-astra-opc- ... 84750.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: rozdíl v motorech?

Napsal: 26 pro 2010 19:36
od Lukin_GSi
bude jich více, ale tohle už se nedávalo do eFka 8) pokakané ecotecy :lol:

Re: rozdíl v motorech?

Napsal: 27 pro 2010 01:31
od BIGPAPA
jak piše Lukin je to ekotec - OPC - Phase I.
Obrázek

pak byly OPC - Phase II. a tam už byly motory Z20LET a jiným předním spoilerem a prahovými nástavci
Obrázek

Re: rozdíl v motorech?

Napsal: 28 pro 2010 14:42
od Berry
Nebylo nahodou o tomto uz tady mnohokrat rec jak o motorech atd, nebo si zalozte topic na kazdy model a tam rozebirejte dane verze, takhle kouskovat jednotliva temata, je nesmysl muzu lock nebo nekam presunout?

Re: rozdíl v motorech?

Napsal: 28 pro 2010 18:49
od P3RF3KT
muzes oboji nebo smazat :-)