Stránka 1 z 1
Jak je náročné přehodit kotouče místo bubnů - Kadett E
Napsal: 14 pro 2010 14:34
od Chosse
tak chlapci - pište vaše postřehy a zážitky z přehazování nápravy
Co všechno je jiný,co zůstává atd.
Děkujeme

Re: Jak je náročné přehodit kotouče místo bubnů - Kadett E
Napsal: 14 pro 2010 14:39
od tomio007
Kubi dával kotouče dozadu a po kontrolách s klukama mu to šlo pěkně.
Re: Jak je náročné přehodit kotouče místo bubnů - Kadett E
Napsal: 14 pro 2010 14:45
od m.artty
Měníš nápravu, brzdovej válec, lanovody od ručky a asi brzdové hadičky....
Neříkal si v jiném tématu, že necháš vzadu bubny?

Re: Jak je náročné přehodit kotouče místo bubnů - Kadett E
Napsal: 14 pro 2010 14:52
od Chosse
Neříkal ale psal

nechám je ale je tady mrtvo tak to trochu rozhejbem a navíc se něco dozvím kdybych se nudil a tobě zůstala náprava

Re: Jak je náročné přehodit kotouče místo bubnů - Kadett E
Napsal: 14 pro 2010 14:54
od m.artty
Náprava mi asi nezůstane, protože mám jen jednu....

ale kdyby si chtěl, tak až v létě koupím něco na ND, tak ti nápravu zarezervuju

Re: Jak je náročné přehodit kotouče místo bubnů - Kadett E
Napsal: 14 pro 2010 14:56
od Lukin_GSi
pokud máš přišroubované náboje, tak to máš 4 matky/šrouby na kolo

Trubičky měnit nemusíš, akorát ten brzdový válec a lanko.
Re: Jak je náročné přehodit kotouče místo bubnů - Kadett E
Napsal: 14 pro 2010 15:22
od Chosse
Náboje mám na šroubech... Ale zase Gsi 16V má stabíka
A ještě dotaz, když mám to ABS tak jdou ty čidla z bubnů použít na kotouče ?

Re: Jak je náročné přehodit kotouče místo bubnů - Kadett E
Napsal: 14 pro 2010 15:23
od m.artty
Stabík nepotřebuješ. Moje náprava z 16V má jen ten vnitřní jako klasické GSI.... ten vnější asi někdo ukradl nebo nevim

Re: Jak je náročné přehodit kotouče místo bubnů - Kadett E
Napsal: 14 pro 2010 15:29
od Lukin_GSi
a takhle, Chosse.. bude nejrozumnější koupit nápravu z GSi 16V Astry, už jen k vůli tomu ABS

Martty - u Tebe právě asi někdo přehodil náboje.
Re: Jak je náročné přehodit kotouče místo bubnů - Kadett E
Napsal: 14 pro 2010 15:34
od m.artty
Je to možné..... celý to auto byl jeden velký bastl, takže bych se tomu nedivil

Re: Jak je náročné přehodit kotouče místo bubnů - Kadett E
Napsal: 14 pro 2010 15:35
od Conscious
sice to není o opelu ale to peču,dotaz je všeobecnej. BMW E21 - všechny modely měly vzadu bubny,jen 323i měla kotouče. Mám kotoučový ramena s deskama,brzdičema a kotoučema... ale zajímalo by mě jak složitý by bylo toho veterána rozšířit právě o ABS. Použil bych čerpadlo z E34 525i a řídící jednotku z téhož... Tááák...

Obecně... jde abs dodatečně namontovat do pekáče kterej to nikdy neměl?

Re: Jak je náročné přehodit kotouče místo bubnů - Kadett E
Napsal: 14 pro 2010 15:36
od Chosse
Lukin_GSi píše:a takhle, Chosse.. bude nejrozumnější koupit nápravu z GSi 16V Astry, už jen k vůli tomu ABS

Martty - u Tebe právě asi někdo přehodil náboje.
A to je slovo do pranice

tak když na něco narazím tak budu přemýšlet

Re: Jak je náročné přehodit kotouče místo bubnů - Kadett E
Napsal: 14 pro 2010 15:43
od JRD McLAREN
Re: Jak je náročné přehodit kotouče místo bubnů - Kadett E
Napsal: 14 pro 2010 15:47
od Lukin_GSi
Vyčkej, něco bude skladem na jaro
Chosse píše:Lukin_GSi píše:a takhle, Chosse.. bude nejrozumnější koupit nápravu z GSi 16V Astry, už jen k vůli tomu ABS

Martty - u Tebe právě asi někdo přehodil náboje.
A to je slovo do pranice

tak když na něco narazím tak budu přemýšlet

Re: Jak je náročné přehodit kotouče místo bubnů - Kadett E
Napsal: 14 pro 2010 15:57
od m.artty
Conscious píše:sice to není o opelu ale to peču,dotaz je všeobecnej. BMW E21 - všechny modely měly vzadu bubny,jen 323i měla kotouče. Mám kotoučový ramena s deskama,brzdičema a kotoučema... ale zajímalo by mě jak složitý by bylo toho veterána rozšířit právě o ABS. Použil bych čerpadlo z E34 525i a řídící jednotku z téhož... Tááák...

Obecně... jde abs dodatečně namontovat do pekáče kterej to nikdy neměl?

Teoreticky když nějak vymyslíš čidla ke kolům, tak ostatní nebude problém.
Re: Jak je náročné přehodit kotouče místo bubnů - Kadett E
Napsal: 14 pro 2010 20:24
od Conscious
ajooo,na čidla jsem zapomněl...

Budu muset prozkoumat jak vlastně fungujou a na co jsou zapojený a co snímaj. A co pak s čerpadlem? vedou do něj brzdový trubky od jednotlivých kol a z něj další do brzdovýho válce a posilovače... A co s řídící jednotkou ABS? nemám tušení kam se to zapojí,odkud vzít šťávu a co vlastně kam zapojit aby plně šlapala. V tom autě není nic v el. kromě nastavování zrcátek takže by se muselo asi hodně vymýšlet. obecně funkci toho znám,ale nemám nejmenší tušení jak na to.

Re: Jak je náročné přehodit kotouče místo bubnů - Kadett E
Napsal: 14 pro 2010 20:33
od miveccolt
Teoreticky pokud tebou zmíněnej model měl někdy ABS z prvovýroby, tak je nejlepší pokusit se sehnat schéma zapojení originál ABS, pak už by to byla celkeme brnkačka

Re: Jak je náročné přehodit kotouče místo bubnů - Kadett E
Napsal: 14 pro 2010 20:38
od Conscious
Re: Jak je náročné přehodit kotouče místo bubnů - Kadett E
Napsal: 14 pro 2010 20:49
od m.artty
Conscious: Pokud se moc nemáš rád z autoelekrikou, jakože asi ne, jak to tak čtu, tak se na to vykašli..... ikdyž ta "drátovačka" by byla asi to nejmenší. Prvním a asi nejvěším problémem by bylo vyřešit ty čidla k ABSsku.
Re: Jak je náročné přehodit kotouče místo bubnů - Kadett E
Napsal: 14 pro 2010 21:15
od Tiger.s
m.artty píše:Je to možné..... celý to auto byl jeden velký bastl, takže bych se tomu nedivil

Až na motor

Jak je náročné přehodit kotouče místo bubnů - Kadett E
Napsal: 14 pro 2010 21:54
od m.artty
Motor tam byl taky nabastlenej..... ale naštěstí celkem normálně. Karoserie byla původně z diesela, co jsem zjistil z původního VIN

Re: Jak je náročné přehodit kotouče místo bubnů - Kadett E
Napsal: 14 pro 2010 23:42
od Conscious
elektrika mi neva... ale elektronika jooo. Když to je já nevim spínač brzdových světel---------drát--------žárovka tak tomu hovim a je to v pohodě,ale kdybys viděl tu elektrárnu v e38 třeba... z toho by se zbláznil i elektrikář. A pak v tom něco hledej.

Re: Jak je náročné přehodit kotouče místo bubnů - Kadett E
Napsal: 15 pro 2010 08:22
od Chosse
JRD - díky

Re: Jak je náročné přehodit kotouče místo bubnů - Kadett E
Napsal: 15 pro 2010 10:44
od FubuTomas
Conscious: Vse najdes v ETK draku
http://www.realoem.com/bmw/select.do" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Jak je náročné přehodit kotouče místo bubnů - Kadett E
Napsal: 21 úno 2011 14:51
od Chosse
Jak se oteplí, jdu na to

Re: Jak je náročné přehodit kotouče místo bubnů - Kadett E
Napsal: 03 bře 2011 15:34
od Chosse
U bubnu je v náboji vybrání pro pohodlé vyražení kroužku ložiska, u kotouče není nic a jde to pěkně na kokot - toť včerejší zjištění

Re: Jak je náročné přehodit kotouče místo bubnů - Kadett E
Napsal: 07 bře 2011 10:03
od Chosse
Mám pár dotazů - opravná sada na zadní brzdiče (gumičky k pístkům,gumičky mezi třmeny,prachovky) kde se dá sehnat ? Zadní kotouče Kadett - drážkované,vrtané - dělají se ? (mám tam ještě kroužek pro ABS, ale predpokládám, že by se sundal a nový kotouč případně stočil aby se kroužek dal narazit). Pístky bych chtěl nechat pozinkovat - bude to OK nebo to bude dělat bordel ? Popř mě napadlo to dát do zinku a pak to z té třecí plochy nějakou pastou strhnout... Díky za rady

Re: Jak je náročné přehodit kotouče místo bubnů - Kadett E
Napsal: 11 srp 2011 14:06
od doupavoj
Ahoj lidi, asi budu za blba. Chci si vyměnit zadní bubny na kotouče. Ale nevim co si mam sehnat. Moje kočička je Kadett 1,6i 5 dveřák. A pokud bude mít někdo nějaký zkušenosti tak bych i nějakou radu na výměnu motoru. Ten co tam je se mi zdá slabej. Pokud možno tak odpovědi na email.
Dík Vojta
Re: Jak je náročné přehodit kotouče místo bubnů - Kadett E
Napsal: 11 srp 2011 14:34
od Chosse
Většinu věcí najdeš tady na fóru a nebo na kadett.cz
Pasuje tam náprava z jinýho kadetta a nebo Astry F (ta už má ale jiný náboje a tak se výměna se špatným uložením může prodražit)...