Stránka 1 z 1

nove auto a par otaziek

Napsal: 10 kvě 2005 13:42
od pcs
Takze ahoj porschaci. Pred 2 tyzdnami som si kupil 1,2 porsche. Som celkom spokojny ale:
Uz som bol v servise, odyslo mi palivove cerpadlo a teraz cakam, ze pojde aj starter. Niekedy ani nepipne :(
A mam este jednu vecicku. Mam aj nieco s prevodovkou, lebo trojku mi nechce zobrat bez pocitania zubov. Prosim poradte mi ze co s tym.
A mohla by sa najst aj mala rada ako odstranit strasne hrkanie paky. Prestane len vtedy, ked ju vychylim na bok a necham na nej ruku.
Motor je uplne perfektny a moja sluzobna fabia moze ist niekam.......
8) :lol: Vopred Vam vsetkym dakujem

Napsal: 10 kvě 2005 14:16
od Návštěvník
Ahoj!
Vitaj v klube! Odkial si? Ja som v Blave a zhruba mám tie isté problémy s autom ako ty. Mám ho 1 rok. Daj kontakt, pokecáme.
Trojku musis davat s citom, viac ti nepoviem, ja tak jazdim rok a pohoda, ale zda sa, ze pal. cerpadlo je problemove. Teraz pomaly repasujem a oprvujem vsetko, co sa dá. Ozvi sa!

Napsal: 10 kvě 2005 14:18
od omm
Sem odpis, sorry, nebol som prihlaseni... :wink:

KONTAKT

Napsal: 10 kvě 2005 14:27
od PCS
Anonymous píše:Ahoj!
Vitaj v klube! Odkial si? Ja som v Blave a zhruba mám tie isté problémy s autom ako ty. Mám ho 1 rok. Daj kontakt, pokecáme.
Trojku musis davat s citom, viac ti nepoviem, ja tak jazdim rok a pohoda, ale zda sa, ze pal. cerpadlo je problemove. Teraz pomaly repasujem a oprvujem vsetko, co sa dá. Ozvi sa!
Ani som necakal taku skoru reakciu.
Ja som tiez v BA. Stale stojim na Spitalskej pred Gorenje obchodom.
Ak chces cinkni na 52921513

Napsal: 10 kvě 2005 14:58
od Návštěvník
Nemas nahodou taku striebornu farbu? S novsou maskou? S naraznikmi vo farbe?

Re: KONTAKT

Napsal: 10 kvě 2005 15:00
od Návštěvník
Aha, asi nie...to bude niekto iny...aky rocnik mas?

Napsal: 17 kvě 2005 11:47
od JamesT
Jsem na tom podobně: palivový čerpadlo už šlo taky do háje a pokud tam loupnu trojku ve větší rychlosti, tak taky počítám zuby, prostě synchron v ryti!!! Nevim, jestli se to dá repasovat, ještě jsem to nezkoušel!!! A s tim hrkáním jsem se setkal u tý Ibizi, co jsem si vezl domu a taky se to spravilo, když jsem ji vychýlil, ale taky nevim, co s tim!!! Tu převodovku mám ještě doma!!! Holt tyhle auta na čerpadla a převodovky trpěj :mad: !!!

Napsal: 18 kvě 2005 09:34
od omm
JamesT: ja jazdim tak uz rok, zatial to ide, na tu trojku si treba davat pozor. Ked viete niekoho, kto sa do toho vyzna, napiste, moze byt aj okolo Brna.
Ake si mal priznaky pri tom pal. cerpadle?

Napsal: 21 kvě 2005 20:13
od JamesT
Občas bylo strašně hlučný!!! Nevim, jestli někdo víte, jakej dělá rachot stejnosměrnej motůrek, když má vychozený uložení rotoru na osyčce (dělaj to třeba větráčky na PC), ale takovej to dělalo rachot!!! Prostě ten rotor vybroval a dělalo to strašnej rachot a na tomhle čerpadle jsem to jednou slyšel už taky:-(!!!

Napsal: 22 kvě 2005 14:55
od Pospa
Čau všichni, před měsícem jsem koupil taky jednu ibizu 1,2iCLX 5.dv., jsem z ní opravdu nadčenej co do motorový části, při jízdě kolem 130 do Brna si vzala 6,5 litru plně bych tohle auto srovnaval s felckou, ale má i svoje velké mouchy, rovněž mám asi v hájí to palivové čerpadlo :mad: , taky jsem zjistil, že po delší době jízdy mi od někud začíná vychcávat chladící kapalina, měl jsem podezření na pumpu protože hrozně vrže, ale nejvíc vlhký je to pod chladičem, tak snad tam není díra, no a největší problém mám se zadním pružením, předchozí majitel to zřejmě používal jako náklaďák :cry: takže ty listový péra jsou úplně v háji a sedí to na těch silentblokách a kola jsou do V. Nevím jak se hodně ničej ramena :( , nevíte někdo na kolik ty listy příjdou?? Akde se daj sehnat?? Nejlépe Praha nebo prachaticko, díky za rady, zatím .....ICQ Pospa 211058984

Napsal: 23 kvě 2005 09:20
od omm
Tak, to by som bol docela rád, keby aj mne helfol niekto, ten samy problem s listami.

Napsal: 24 kvě 2005 18:34
od SkR@Bi
Mě tam šli rychlosti taky přes zuby a vypadávaly mě horní rychlosti..nakonec to byl jenom špatně chycenej motor,po výměně spojky...

Napsal: 27 kvě 2005 09:27
od omm
Kolko silentov treba na motor? A za kolko si ich zohnal odkial?

Napsal: 10 čer 2005 21:54
od DAQ
Tak jeden je pred motorem ten je hodne dulezitej me kdyz byl urvanej preskakovala dokonce poloosa tak sem vyhazoval prevodovku jak sem to tam dal z5 tak jsem zjistli ze je to tim , druhej je pred prevodovkou ten byva v pohode, a posledni je za prevodovkou na takove pasovine ten vcelku taky vydrzi ale ten predni je dost blbej a da se sehnat jenom nizkej (to je ten treti) a to je blby je potreba to potom nadstavit jinak to dela velkej bordel s tema poloosama(lita to 15cm nahoru dolu) listovy pera nevim ty sem mel dobry akurat sem menil rameno vzadu (v zime sem ho ohnul trosku :( ) dalsi vec pokud nekomu vypadavaji kvalty tak se to da seridit a ne hybat celym motorem (kdyz je moc spatne tak ho srovnat) a pokud nekdo ma vuli v razeni je potreba vymenit dole ten kriz na tom tahle k prevodovce tak aby nemel vuli (nejlip udelat do nej vlozku bo se taky neda sehnat ) a synchron vetsinou spis dvojka jak ted u me na vectre a me se povedlo (uz sem to tu asi psal) rozsypat diferak moc nevydrzi taky a palivovy cerpadlo sem menil taky asi po poul roce co jsem ji mel projevilo se tak ze po nastartovani hned chcipla cerpadlo totiz davalo malo

Napsal: 12 čer 2005 20:59
od JamesT
Já jsem taky vychytal vůli v řazení výměnou šteftů v tom kříži!!! Jinak listový pero bych měl, jenom ale až se mi povede nějak dostat z rajchu to snížený pružení, na kerý jsem si už našetřil!!!

Napsal: 24 čer 2005 22:03
od l86m
No mne jde trojka taky pres zuby dyz ji tam loupnu rychle sou v haji synchrony, jinak mam problem s vrzanim od zadnoho ramena nevim vubec odkad a palivovy cerpadlo jsem jeste nastesti nemenil facha very good