Stránka 1 z 1

REZONACIA MOTORA

Napsal: 21 zář 2005 12:29
od pcs
Mam este jeden problem o ktorom sa chcem s vami poradit. Ked mam motor vo volnobehu a chcem len tak v neutrali pridat tak ten motor dost zarezonuje, ale len pri nizkych otackach to je od 800 do asi 1000. Ten moment ja kratky ale dost drsny az tak ze mi z toho vrzga palubovka.
Mate to aj vy alebo je to nejaka vada ktora sa da odstranit a ak ano tak ako? :(

Napsal: 21 zář 2005 15:11
od l86m
no ja to nemam ale znamej tohle uz resil u felicie ve volnobehu mu silene drncel a poskakoval motor...pak se zjistilo ze mu blbe pridelali sani a motor si prisaval vzduch uz za vahou vzduchu tudiz mel vic vzduchu nez potreboval...je mozny ze je to ten samej problem co mas ty

Napsal: 21 zář 2005 15:14
od pcs
Ja mam volnobeh ok. akurat to pridanie je p..u. Mam podozrenie na zle nastavenie vstrekovania. Co ty na takuto alternativu

Napsal: 21 zář 2005 22:29
od l86m
hmm to si nemyslim urco to bude souviset se sanim...a nebo silembloky ale to si nemyslim

Napsal: 23 zář 2005 13:36
od Návštěvník
cau me to dela taky a to mezi 600 a 900 otackami je to dost neprijemny, ale n a nic jsem neprisel, ted kdyz jsem cetl vzkaz od 186m tak je teda pravda, ze nejakej vzduch navic mi to tahne, ale myslim , ze problem je jinde, spis mi to prijde jesli neni neco s klikovkou nebo tak

Napsal: 23 zář 2005 13:38
od pcs
A ako to zistis ze taha viac vzduchu?

Napsal: 25 zář 2005 23:18
od l86m
hehe zkontroluj vsechny hadice a trubicky kudy jde vzduch..a kde budou praskly nebo neco spatne pripevnenyho tak je to jasny

Napsal: 26 zář 2005 09:58
od pcs
A. Tak to mam OK. No tak teda ak Vas este nieco napadne tak sem s tym

Napsal: 26 zář 2005 22:32
od l86m
a nebo ti blbne vaha vzduchu:-))

Napsal: 26 zář 2005 22:33
od l86m
Nee uz vim co by to mohlo byt sme to meli u fabie....skrtici klapka ma uz bud netesnosti a nebo je spinava tak ji vycisti technickym benzinem...

Napsal: 27 zář 2005 10:31
od pcs
Dik to vyskusam. Inak vcera do mna nacuval jeden Mercedes. Stary ko.ot bol asi slepi. Ku.va taky som nasra.y ze to neni mozne. Cely zadny pravy
Blatnik preliaceny :cry:

Napsal: 27 zář 2005 20:42
od l86m
jj to me do predniho dal pesti ozralej kamos takze vyklepani a lak me ceka aspon si rovnou zavarim tu trapnou antenu v blatniku

Napsal: 28 zář 2005 10:06
od pcs
Tu antenu tam ja nemam. Ja ju mam ako fabia vzadu na streche. Je to zaujimave lebo vsetky co som videl boly v tom blatniku
8)

Napsal: 28 zář 2005 19:21
od l86m
tak uz to negdo pred tebou predelal jednoduchy vysvetleni...koupim si tu lepici na okno a schovam ji za zpetny zrcatko

Napsal: 30 zář 2005 08:19
od JamesT
Já mám anténu taky na střeše vzadu a řek bych, že to je už z výroby!!! Kde ji maj ostatní jsem si nikdy nevšim, ale na nárazníku jsem anténu ještě neviděl!!!

Napsal: 30 zář 2005 09:48
od pcs
No tak uz dneska mam zase autu doma. Blatnik ako novy. Aspom ze to spravili tak rychlo. S tou antenou mas pravdu. Treba ju nalepit a je to najjednoduchsie. Napr mne to tam okolo nej uz zacina zrat hrdza. Inak aj ja si myslim ze ju tam mam od vyroby aj ked nikdy nevies :hmm:

Napsal: 30 zář 2005 18:41
od l86m
hh nemuzes si bejt nicim jistej:-)

Napsal: 18 lis 2005 09:36
od PJ
Koukal sem na dobovej tisk a od vyrobce by mela bejt jako ji mam ja, vzadu na strese

Napsal: 18 lis 2005 14:40
od l86m
Hmm nee ja ji mel na blatniku...ale uz je zavarena a mam tu nalepovaci na sklo a mam ji za tou slunecni clonou takze neni vubec videt a hraje to fesne, pac ma vlastni zesilovac...stala 310Kc - myslim si, ze to byla dobra cena

Napsal: 19 lis 2005 08:49
od PJ
I86m: no vlastni zesilovac by mela mit dneska snad kazda antena na radio, vetsinou ho maj v tom hrbu do kteryho se sroubuje prut.

klepe motor

Napsal: 22 lis 2005 13:59
od StratoS
Hmm tak mam uplne stjeny problem pri malych otackach na volnobech se motor tak nejak poklepava a kdyz pridam plyn jakoby se snad na chvili zastavil a pak je to pekna rana jak se zatrese..

jinak ja mam antenu vepredu na strese

Re: REZONACIA MOTORA

Napsal: 22 lis 2005 14:21
od PJ
StratoS: hele mel by sis udelat poradek v podpisu, SXi bylo označení pro verzi 1,5i 75kW tak se mi zda ze v tom mas nejakej binec.

popisek

Napsal: 22 lis 2005 14:58
od StratoS
no tak jako to bych byl rad kdyby mi to nekdo vyjasnil tak dlouho sem lital po netu nez sem si byl jist tim co mam... a ted sem si vcelku jist

v technickau mam naspano ze mam 1.5 63 Kw (tusim)

na emisni knizce mam napsano, ze uz je to 1.5i
vsude na aute i na vzduchovym sani je ze je to 1.5 SXi

je to sportovni oplastovana verze cela v elektrice..
a tak ti mohu s klydnym srdcem rici ze mam 1.5 SXi 66Kw
protoze mam rizeny katalyzator! ;) kdybych nemel ten podelanej katalyzator tak mam 75 Kw a min to zere... ale bohuzel..

Napsal: 23 lis 2005 08:50
od PJ
No rozdil neni jenom v tom jestli tam mas kat nebo ne, ta silnejsi verze mela jiny el.vstrikovani, mela jiny sedacky,pristrojovku, vetsi brzdy, a jeste neco by se asi naslo, ale je mozny ze tak oznacovali i verze se "sport" vybavou :twisted:

Napsal: 24 lis 2005 21:08
od l86m
Ale v jednom se pletes...bez KATu by jsi mel vetsi spotrebu ne s nim;-)

Re: REZONACIA MOTORA

Napsal: 25 lis 2005 11:29
od StratoS
hmm tak to teda nevim, rizeny katalizator funguje prece tak ze lamda v nem hlida splodiny a podle toho upravuje pomer smesi tak aby byli lepsi plsodiny coz obcas potrebuje vice benzinu pro lepsi spalovani...

nejsem zazdny expert na auta, ale i Automekányk mi potvrdil ze s rizenym kat. budu mit nepatrne vyssi spotrebu nez bez nej..

Napsal: 25 lis 2005 12:26
od l86m
Nepatrne mozna ale ze by jsi ji mel vyrazne vyssi to ne...zalezi totiz jak slapes na plyn...pokud mas furt plyn seslaplej na doraz a auto nezrychluje tak mas spatny splodiny a pak tedy vice benzinu...