Stránka 1 z 1
Snížení listového péra
Napsal: 03 pro 2006 17:32
od mikin
borci co snižují trabanty, tak tam dávají svorky a podložky. Je to jednoduché.
Re: Snížení listového péra
Napsal: 04 pro 2006 22:44
od PJ
No tim se pružina stáhne, ale zase se tim podle mě nezmění charaktristika což by při zachování původní tuhosti asi nebylo to pravý ořechový
Napsal: 04 pro 2006 22:49
od Merglos
Snížíš to těma podložkama pod pérem(na tý fotce nařezanejma kusama péra)ty svorky to stahujou ale když to snížíš brutálně tak musíš vyměnit i ty šrouby za delší

Snížení listového péra
Napsal: 10 pro 2006 21:54
od mikin
To je pravda, musí se dát delší šrouby. To ale není problém spíš si říkám jestli by se na tlumiče neměly dát dorazy, protože to auto bude podle mého názoru měkčí....???
Napsal: 22 pro 2006 12:08
od JamesT
Jo, tím, že ji takhle stáhneš, ji vlastně narovnáš => konce pružuny budou vejš!!! Jen jsem vás moc nepobral s těma delšíma šroubama...!!! Nad podobným způsobem jsem furt dumal, ale tenhle způsob mě nanapadl!!! To je pohodička!!! Jediný, co se musí vodzkoušet je dýlka tý podložky, aby jsme dostali požadovaný snížení!!! Přičemž tuhost pružiny by mohla bejt skoro stejná!!! Nedávno jsem získal radu ohledně snížení lisťáku a to přidáním a otočením některejch listů!!! Řekl bych, že to je trošku složitější, ale taky funkční řešení!!!
Napsal: 22 pro 2006 12:09
od JamesT
A dorazy už tam jsou, náprav!!!
Napsal: 13 dub 2008 22:09
od 7matus7
tak ale pokial ja viem tak na ibize je iba jedno listove pero, takže ho darmo budete stahovať svorkami