Stránka 1 z 1

rally - specifikace A7 - jaké úpravy

Napsal: 12 srp 2007 22:05
od JohnyVW
Zdravim všechny. Chystám se jezdit rally a potřebuji vědět, jaké úpravy v kategorii A7 mohu na voze provést. Shánim nějaký popis povolených úprav, zakázaných, povinných atd. Nějaký kompletní seznam jak si '' vyrobit '' rally vůz A7. Klidně v angličtině. Prosím o nějaké odkazy a podobně. Jen k věci, nepotřebuji rady týkající se ježdění amatérských soutěží, finanční náročnosti atd. Předem všem moc děkuji.

Napsal: 13 srp 2007 08:30
od Libas
http://rally-irc.cz/rally/technika/2.html

něco tam je, myslím, že u A7 je podstatná hranice HP, která je limitovaná na 280 hp, pohon přední nápravy, jsou to vlastně Kitový auta

ovšem jak postavit rally auto jsem zatím nenašel..... :twisted:

Napsal: 13 srp 2007 11:57
od JohnyVW
Libas píše:http://rally-irc.cz/rally/technika/2.html

něco tam je, myslím, že u A7 je podstatná hranice HP, která je limitovaná na 280 hp, pohon přední nápravy, jsou to vlastně Kitový auta

ovšem jak postavit rally auto jsem zatím nenašel..... :twisted:
Moc dik za snahu, ale tohle už mam pročteny, ale tady pišou vykon, velikost brzd atd, ale mě jde o to, jestly mužu ten vykon dosahnout turbem, karburatorama, kovaný díly motoru, odlehčenej setrvačník a potom jiný brzdy, stabilizátory, jestly můžu mit jinej diferenciál, překopanou převodovku atd... nebo jestly je prostě daný že turbo jo, karburatory ne, ... ale jinak dik :wink:

Napsal: 14 srp 2007 11:31
od Libas
zeptám se, jaké auto chceš předělávat na A7??

Napsal: 15 srp 2007 13:01
od MPI
JohnyVW píše:
Libas píše:http://rally-irc.cz/rally/technika/2.html

něco tam je, myslím, že u A7 je podstatná hranice HP, která je limitovaná na 280 hp, pohon přední nápravy, jsou to vlastně Kitový auta

ovšem jak postavit rally auto jsem zatím nenašel..... :twisted:
Moc dik za snahu, ale tohle už mam pročteny, ale tady pišou vykon, velikost brzd atd, ale mě jde o to, jestly mužu ten vykon dosahnout turbem, karburatorama, kovaný díly motoru, odlehčenej setrvačník a potom jiný brzdy, stabilizátory, jestly můžu mit jinej diferenciál, překopanou převodovku atd... nebo jestly je prostě daný že turbo jo, karburatory ne, ... ale jinak dik :wink:
Pokud vím, tak v A7 jezdí (u nás) buď atmosferický dvoulitry popřípadě turbodiesely, takže turbo u benzínu pro A7 třídu myslím nepřipadá v úvahu. Pokud se mýlím tak mě někdo opravte :wink:

Re: rally - specifikace A7 - jaké úpravy

Napsal: 16 srp 2007 13:18
od Rybízek
A7 je dnes ale u nás zabitá třída tím že zrušily v teto třídě kity. Auto musíš postavit podle homologace pro daný auto www.fia.com.

takže mužeš použit jen to co je tam povolený třeba u velikosti brzd max pruměr atd atd.

jinak A7 je zásadně atmosfera s předním náhonem akorát u nás aby je měli kam zařadit když je jich málo tak do toho řadej i D9 diesel

Re: rally - specifikace A7 - jaké úpravy

Napsal: 16 srp 2007 17:07
od Libas
Rybízek píše:A7 je dnes ale u nás zabitá třída tím že zrušily v teto třídě kity. Auto musíš postavit podle homologace pro daný auto www.fia.com.

takže mužeš použit jen to co je tam povolený třeba u velikosti brzd max pruměr atd atd.

jinak A7 je zásadně atmosfera s předním náhonem akorát u nás aby je měli kam zařadit když je jich málo tak do toho řadej i D9 diesel
tak tak....... 8)

Napsal: 19 srp 2007 11:25
od Worm
A jaké máš auto?? Jinak hlavně u A7 je objem motoru do 2000ccm!! A hlavně se podiv kolik taková rally stojí... Jinak přeji hodně úspěchů.

Re: rally - specifikace A7 - jaké úpravy

Napsal: 20 srp 2007 14:14
od JohnyVW
Tak se všem omlouvám. Rozhodl jsem se jinak. Bude to peugeot 106 a buď N1, nebo N2. Jinak jsem to asi našel, tak to tu zveřejním, kdybi to ještě někdo sháněl:

http://www.accr.cz/show.php?page=acr/fa ... htm&asoc=2

http://www.accr.cz/show.php?page=acr/fa ... htm&asoc=2