Stránka 1 z 1
rally - specifikace A7 - jaké úpravy
Napsal: 12 srp 2007 22:05
od JohnyVW
Zdravim všechny. Chystám se jezdit rally a potřebuji vědět, jaké úpravy v kategorii A7 mohu na voze provést. Shánim nějaký popis povolených úprav, zakázaných, povinných atd. Nějaký kompletní seznam jak si '' vyrobit '' rally vůz A7. Klidně v angličtině. Prosím o nějaké odkazy a podobně. Jen k věci, nepotřebuji rady týkající se ježdění amatérských soutěží, finanční náročnosti atd. Předem všem moc děkuji.
Napsal: 13 srp 2007 08:30
od Libas
http://rally-irc.cz/rally/technika/2.html
něco tam je, myslím, že u A7 je podstatná hranice HP, která je limitovaná na 280 hp, pohon přední nápravy, jsou to vlastně Kitový auta
ovšem jak postavit rally auto jsem zatím nenašel.....

Napsal: 13 srp 2007 11:57
od JohnyVW
Libas píše:http://rally-irc.cz/rally/technika/2.html
něco tam je, myslím, že u A7 je podstatná hranice HP, která je limitovaná na 280 hp, pohon přední nápravy, jsou to vlastně Kitový auta
ovšem jak postavit rally auto jsem zatím nenašel.....

Moc dik za snahu, ale tohle už mam pročteny, ale tady pišou vykon, velikost brzd atd, ale mě jde o to, jestly mužu ten vykon dosahnout turbem, karburatorama, kovaný díly motoru, odlehčenej setrvačník a potom jiný brzdy, stabilizátory, jestly můžu mit jinej diferenciál, překopanou převodovku atd... nebo jestly je prostě daný že turbo jo, karburatory ne, ... ale jinak dik

Napsal: 14 srp 2007 11:31
od Libas
zeptám se, jaké auto chceš předělávat na A7??
Napsal: 15 srp 2007 13:01
od MPI
JohnyVW píše:Libas píše:http://rally-irc.cz/rally/technika/2.html
něco tam je, myslím, že u A7 je podstatná hranice HP, která je limitovaná na 280 hp, pohon přední nápravy, jsou to vlastně Kitový auta
ovšem jak postavit rally auto jsem zatím nenašel.....

Moc dik za snahu, ale tohle už mam pročteny, ale tady pišou vykon, velikost brzd atd, ale mě jde o to, jestly mužu ten vykon dosahnout turbem, karburatorama, kovaný díly motoru, odlehčenej setrvačník a potom jiný brzdy, stabilizátory, jestly můžu mit jinej diferenciál, překopanou převodovku atd... nebo jestly je prostě daný že turbo jo, karburatory ne, ... ale jinak dik

Pokud vím, tak v A7 jezdí (u nás) buď atmosferický dvoulitry popřípadě turbodiesely, takže turbo u benzínu pro A7 třídu myslím nepřipadá v úvahu. Pokud se mýlím tak mě někdo opravte

Re: rally - specifikace A7 - jaké úpravy
Napsal: 16 srp 2007 13:18
od Rybízek
A7 je dnes ale u nás zabitá třída tím že zrušily v teto třídě kity. Auto musíš postavit podle homologace pro daný auto
www.fia.com.
takže mužeš použit jen to co je tam povolený třeba u velikosti brzd max pruměr atd atd.
jinak A7 je zásadně atmosfera s předním náhonem akorát u nás aby je měli kam zařadit když je jich málo tak do toho řadej i D9 diesel
Re: rally - specifikace A7 - jaké úpravy
Napsal: 16 srp 2007 17:07
od Libas
Rybízek píše:A7 je dnes ale u nás zabitá třída tím že zrušily v teto třídě kity. Auto musíš postavit podle homologace pro daný auto
www.fia.com.
takže mužeš použit jen to co je tam povolený třeba u velikosti brzd max pruměr atd atd.
jinak A7 je zásadně atmosfera s předním náhonem akorát u nás aby je měli kam zařadit když je jich málo tak do toho řadej i D9 diesel
tak tak.......

Napsal: 19 srp 2007 11:25
od Worm
A jaké máš auto?? Jinak hlavně u A7 je objem motoru do 2000ccm!! A hlavně se podiv kolik taková rally stojí... Jinak přeji hodně úspěchů.
Re: rally - specifikace A7 - jaké úpravy
Napsal: 20 srp 2007 14:14
od JohnyVW
Tak se všem omlouvám. Rozhodl jsem se jinak. Bude to peugeot 106 a buď N1, nebo N2. Jinak jsem to asi našel, tak to tu zveřejním, kdybi to ještě někdo sháněl:
http://www.accr.cz/show.php?page=acr/fa ... htm&asoc=2
http://www.accr.cz/show.php?page=acr/fa ... htm&asoc=2