Stránka 1 z 2
Dakarská rallye
Napsal: 04 led 2005 19:04
od Jergi
Nedá mi to, tak si musim rejpnout do kolegy Laconiho....VW totiž konečně sesadilo z trůnu vedení na Dakaru po letech Mitsubishi

Jenom aby jim to vydrželo až do cíle
1. Gordon (USA/Volkswagen) 1:14:01 hod.,
2. Peterhansel (Fr./Mitsubishi) -53,
3. Saby (Fr./Volkswagen) -1:08,
4. Alphand (Fr./Mitsubishi) -1:24,
5. Kleinschmidtová (Něm./Volkswagen) -2:10,
6. Kankkunen (Fin./Volkswagen) -2:40

Napsal: 04 led 2005 19:14
od Jenicek
4:2 no vypadá to na pěknej útok

Napsal: 04 led 2005 19:16
od Jergi
Z toho jedna ženská

Napsal: 04 led 2005 19:18
od mr.modena
F.N.T (Jergi): nechci ti kazit radost, ale soutěž ještě pořádně nezačala.....
... a znáš to....
.... první vyhrání, z kapsy.....
Napsal: 04 led 2005 19:20
od mr.modena
jinak moc moc díky za spuštění tohodle threadu !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Napsal: 04 led 2005 19:33
od Jergi
mr.modena píše:F.N.T (Jergi): nechci ti kazit radost, ale soutěž ještě pořádně nezačala.....
... a znáš to....
.... první vyhrání, z kapsy.....
No ale proti loňsku se VW setsakra vyhouplo nahoru....myslim že dominance je podle prvních výsledků značná

Napsal: 04 led 2005 19:38
od No_name
Tahle disciplína mi přijde ,jako bahínková ekvivalence k DTM

Napsal: 04 led 2005 19:38
od sic
a colin uz skocil ?

moc to nesledujem

Napsal: 04 led 2005 19:39
od Jergi
No_name píše:Tahle disciplína mi přijde ,jako bahínková ekvivalence k DTM

Spíš písečná, nebo prašná, na poušti totiž obvykle moc bahna neni

Napsal: 04 led 2005 19:41
od Jergi
sic píše:a colin uz skocil ?

moc to nesledujem

Nene, pokračuje,a el klesnul z první pozice na desátou....
Napsal: 04 led 2005 19:50
od mr.modena
F.N.T (Jergi) píše:sic píše:a colin uz skocil ?

moc to nesledujem

Nene, pokračuje,a el klesnul z první pozice na desátou....
Výsledky 5. etapy:
Motocykly
1. Caldecott KTM 4h 00' 09"
2. Coma KTM -00' 03"
3. Despres KTM -03' 30"
4. Cox KTM -05' 59"
5. Esteve Pujol KTM -06' 40"
6. Meoni KTM -07' 44"
53. KASTAN KTM -1h 07' 31"
Automobily
1. Mc Rae (Nissan) 3h 37' 14"
2. De Villiers (Nissan) - 06' 15"
3. Kleinschmidtová (Něm./Volkswagen) - 07' 18"
4. Al Attiyah (BMW) - 07' 20"
5. Alphand (Fr./Mitsubishi) - 08' 15"
6. Shinozuka (Nissan) - 08' 55"
Napsal: 04 led 2005 19:56
od mr.modena
F.N.T (Jergi) píše:No_name píše:Tahle disciplína mi přijde ,jako bahínková ekvivalence k DTM

Spíš písečná, nebo prašná, na poušti totiž obvykle moc bahna neni

ano ano, ale i na to bahínko se dá narazit a když je ještě přikrytý tenkou uschlou vstvou, může to být pořádná past...
...DTM....radši ne, Dakar byl o moc hezčí, když v něm nebylo tolik profesionálů
Napsal: 04 led 2005 20:36
od Trhyy
Taky děkuju za vytvoření tohodle tématu Dakar mě docela baví a sleduju ho a fandim tomu týpkovi (Cyril Ribas) kterej jede s Citroenem 2cv tomu se řiká fakt vodvaha

Napsal: 04 led 2005 20:48
od Jenicek
Trhyy píše:Taky děkuju za vytvoření tohodle tématu Dakar mě docela baví a sleduju ho a fandim tomu týpkovi (Cyril Ribas) kterej jede s Citroenem 2cv tomu se řiká fakt vodvaha

jo tak to musí bejt docela sranda

to se na to mrknu, až někde budou dávat nějakej pořad
no ve video sekci jsem koukal na gumball - jeli 3000 km a taky tam jel jeden s kachnou a dojel, asi se s tím dá jezdit hodně

Napsal: 04 led 2005 20:52
od sic
Jenicek píše:Trhyy píše:Taky děkuju za vytvoření tohodle tématu Dakar mě docela baví a sleduju ho a fandim tomu týpkovi (Cyril Ribas) kterej jede s Citroenem 2cv tomu se řiká fakt vodvaha

jo tak to musí bejt docela sranda

to se na to mrknu, až někde budou dávat nějakej pořad
no ve video sekci jsem koukal na gumball - jeli 3000 km a taky tam jel jeden s kachnou a dojel, asi se s tím dá jezdit hodně

to sou ty samy dva

j/k
Napsal: 04 led 2005 20:54
od Trhyy
Jenicek píše:Trhyy píše:Taky děkuju za vytvoření tohodle tématu Dakar mě docela baví a sleduju ho a fandim tomu týpkovi (Cyril Ribas) kterej jede s Citroenem 2cv tomu se řiká fakt vodvaha

jo tak to musí bejt docela sranda

to se na to mrknu, až někde budou dávat nějakej pořad
no ve video sekci jsem koukal na gumball - jeli 3000 km a taky tam jel jeden s kachnou a dojel, asi se s tím dá jezdit hodně

Ta kačena má ale 250 koní a jede 190km/h to musí takový malý auto roztrhnout vejpůl

Napsal: 04 led 2005 20:56
od mr.modena
Jenicek píše:Trhyy píše:Taky děkuju za vytvoření tohodle tématu Dakar mě docela baví a sleduju ho a fandim tomu týpkovi (Cyril Ribas) kterej jede s Citroenem 2cv tomu se řiká fakt vodvaha

jo tak to musí bejt docela sranda

to se na to mrknu, až někde budou dávat nějakej pořad
no ve video sekci jsem koukal na gumball - jeli 3000 km a taky tam jel jeden s kachnou a dojel, asi se s tím dá jezdit hodně

dakar je úplně něco jinýho, proti tomu je gumball brnkačka.....
Napsal: 04 led 2005 21:40
od Jenicek
Trhyy píše:
Ta kačena má ale 250 koní a jede 190km/h to musí takový malý auto roztrhnout vejpůl

no to teda, normálně kačena jede 70 km/hodinu nebo kolik ne....
Napsal: 04 led 2005 21:47
od martin
Tahle kačena má dva motory

leteeec
Napsal: 04 led 2005 21:49
od Trhyy
Napsal: 04 led 2005 21:52
od Trhyy
martin píše:Tahle kačena má dva motory

leteeec
Fakt tak to muselo dát hodně práce postavit a jakou má převodovku to tam má asi dvě ne

Napsal: 04 led 2005 22:58
od Laconi
To Jergi: Nesuď dne před večerem, uvidíme po skončení soutěže

Napsal: 05 led 2005 00:03
od Jergi
Laconi píše:To Jergi: Nesuď dne před večerem, uvidíme po skončení soutěže

Jojo, uvidíme

Napsal: 05 led 2005 14:40
od Jenicek
jo a ještě ho někdo táhnul viď

no docela by mě zajímalo jak to udělali. vždyť nacpat tam jinej motor a převodovku taky nemůže bejt žádná sranda. ale když se mu to podělá, tak má výhodu, že ho za půl hodiny může kompletně rozebrat

Napsal: 05 led 2005 14:52
od Eiffel
Jenicek píše:
jo a ještě ho někdo táhnul viď

no docela by mě zajímalo jak to udělali. vždyť nacpat tam jinej motor a převodovku taky nemůže bejt žádná sranda. ale když se mu to podělá, tak má výhodu, že ho za půl hodiny může kompletně rozebrat

ve světě motorů z 80´ let byla kačena se dvěma motorama rovnou z citroenu. Tohle stavěli jako repliku. Asi to bude masakr. Vzduchem chlazený motory...
Napsal: 05 led 2005 14:57
od Jenicek
Eiffel píše:ve světě motorů z 80´ let byla kačena se dvěma motorama rovnou z citroenu. Tohle stavěli jako repliku. Asi to bude masakr. Vzduchem chlazený motory...
no v noci se jim to bude chladit dobře

to je zima i na poušti, ale přes den to asi bude dobrej mazec. no ale takový starý tatrovky byly taky chlazený vzduchem a jakpak šlapaly...
Napsal: 05 led 2005 16:25
od mr.modena
05. 01. 2005 - 15:19 - Havárie Colina Mc Rae (Nissan 308)- na 410km ztratil dosu vedoucí jezdec dnešní etapy kontrolu nad svým vozem a vážně havaroval . Jezdec i navigátorka jsou v pořádku a snaží se svůj vůz opravit více...
05. 01. 2005 - 14:39 - Automobily: Havárie Gordona (Volkswagen 317) - Robby Gordon havaroval 10 km před CP2. Jezdec i navigátor jsou bez zranění a znaží se svůj vůz postavit zpět na čtyři kola.Posádky teamu volkswagen od CP1 zrychlily. Kleinschmidtová na 210 km. předjela de Villierse. Nejrychlejší vozy jsou nyní cca 40km za CP2, stále vede Colin Mc Rae více...
Napsal: 05 led 2005 16:39
od Krosmen
Jenicek píše:Eiffel píše:ve světě motorů z 80´ let byla kačena se dvěma motorama rovnou z citroenu. Tohle stavěli jako repliku. Asi to bude masakr. Vzduchem chlazený motory...
no v noci se jim to bude chladit dobře

to je zima i na poušti, ale přes den to asi bude dobrej mazec. no ale takový starý tatrovky byly taky chlazený vzduchem a jakpak šlapaly...
Jaký starý tatrovky??????????Tatra je pořád chlazená vzduchem,ale tatru co má loprais je motor DEUTZ vodou chlazenej o výkonu cca 800PS,tomeček měl od jakživa klasickej 12V vzduchem chlazenej obsah necelejch 20litrů dvě turba,čtyři mezichladiče,výkom podle vyladění,až 1000 koní,ale oficiálně se uvádí 600-800.
Jinak nej masakr byl když náklaďáky mohli mít dva motory,to byli monstra,ale pak se v dafu jedna posádka zabila,tak je zrušily...Tatra měla už na příští sezonu vyrobený auto s dvěma motorama o celkovém výkonu 1200Ps na váhu cca 8000 kilo,auto je v muzeu tatry.....
Napsal: 05 led 2005 16:40
od mr.modena
05. 01. 2005 - Právě došla nepříjemná informace o odstoupení Tomečkovi Tatry se startovním číslem 548
Napsal: 05 led 2005 16:54
od Jenicek
Krosmen píše:Jenicek píše:Eiffel píše:ve světě motorů z 80´ let byla kačena se dvěma motorama rovnou z citroenu. Tohle stavěli jako repliku. Asi to bude masakr. Vzduchem chlazený motory...
no v noci se jim to bude chladit dobře

to je zima i na poušti, ale přes den to asi bude dobrej mazec. no ale takový starý tatrovky byly taky chlazený vzduchem a jakpak šlapaly...
Jaký starý tatrovky??????????Tatra je pořád chlazená vzduchem,ale tatru co má loprais je motor DEUTZ vodou chlazenej o výkonu cca 800PS,tomeček měl od jakživa klasickej 12V vzduchem chlazenej obsah necelejch 20litrů dvě turba,čtyři mezichladiče,výkom podle vyladění,až 1000 koní,ale oficiálně se uvádí 600-800.
Jinak nej masakr byl když náklaďáky mohli mít dva motory,to byli monstra,ale pak se v dafu jedna posádka zabila,tak je zrušily...Tatra měla už na příští sezonu vyrobený auto s dvěma motorama o celkovém výkonu 1200Ps na váhu cca 8000 kilo,auto je v muzeu tatry.....
já myslel osobáky, jsem netušil, že náklaďáky jsou taky chlazený vzduchem, o ty se moc nezajímám...
