s tím beer omezovačem zápasí kámoš na fiatu coupé...
Re: řízený omezovač
Napsal: 21 zář 2012 19:16
od bóďa
no ku..va drát k čemu je tohle dobrý? to je taky ten stilynk?
Re: řízený omezovač
Napsal: 21 zář 2012 19:29
od Bohuš
Původní omezovač otáček při dosáhnutí stanovené hranice odpojí přívod paliva do valců (fuel cut) a tím může dojít k poškození z důvodu príliš chudé směsi. Citlivé jsou na to zejména upravené atmosférické (N/A) motory a také přeplňované motory. Bee-R omezovač pri dosáhnutí maximálních otáček odpojí zapalování, takže nemůže dojít k ochuzení směsi jako při klasickém omezovači
Re: řízený omezovač
Napsal: 21 zář 2012 19:32
od Dejv
tee hezký..ale úplně k hovnu..uleje svíce a jdou dohajzlu...tak jako třeba i kat (je mi jasný že ten tu ale nikdo neřeší)
Re: řízený omezovač
Napsal: 21 zář 2012 19:37
od Bohuš
Jakože samo takové věci nejsou do daily auta.
Re: řízený omezovač
Napsal: 24 zář 2012 10:02
od bóďa
aha a proč použivaj normalni turbomotory fuelcut, když je to tak nebezpečný?
Re: řízený omezovač
Napsal: 24 zář 2012 15:13
od Juraj
taky se nepredpoklada ze to auto budes drzet na omezovaci nehlede na to ze by bylo znacne neekonomicke a neekologicke vypostet nespalenou smes do vyfuku
Re: řízený omezovač
Napsal: 24 zář 2012 16:25
od bóďa
no to opravdu nepředpokládám v žádném případě, takže nechápu smysl toho omezovače co odpojuje zapalování
Re: řízený omezovač
Napsal: 24 zář 2012 18:57
od Juraj
viděl jsi někdy ostry start treba u WRC??? a podobnych aut? tam to smysl ma... za nejake tuningare se nestavim jen rikam kde se to pouziva a ma to smysl
Re: řízený omezovač
Napsal: 24 zář 2012 19:34
od Tead
Přesně tak odpojování zapalování má smysl u každýho závodního auta, kde se předpokládá, že se do něj prostě párkrát za trať podívá, fuel cut je rozhodně varianta, který motoru neprospívá, omezovač kterej odpojuje zapalování kurví "jen" kat...ostatně všechny pořádný závodní auta při řazení odpojují zapalování, aby jsi mohl přeřadit sekvenčně bez spojky