Stránka 1 z 2
Zapojeni pridavnych budiku
Napsal: 26 říj 2005 10:29
od Nio
Nevite nekdo jak a kam se maji zapojit pridavne budiky na Octavii TDi.Jde o budiky na tlak turba a tlak oleje.
Diky Nio
Napsal: 26 říj 2005 10:38
od Beaver
Podle návodu. Jinak budík tlaku/podtlaku by měl snímat tlak v sacím potrubí a budík tlaku oleje se zapojuje na snímač tlaku oleje, kterej se dá někam do bloku motoru (pokud je tam místo) nebo někam kde se vejde. Například u měřáků co prodávám dostaneš v sadě i snímač a příruby, vymontuješ nějakou olejovou zátku v bloku, našroubuješ místo toho přírubu, do té namontuješ snímač a pak stačí napojit budík na napájení a snímač a už to měří.
Napsal: 26 říj 2005 10:57
od Nio
Kdyz ja zrovna navod k tomu nemam a nikdy jsem to nezapojoval tak ani nevim kam.No tak diky ale ja bych to potreboval trochu presneji mozna by me pomohla i nejaka ta fotecka kam to spravne zapojit.Ja jsem amater tak sorry ze to chci tak nejak detailne, pac v tom motoru je hadic ze nevim kam s tim a ktera je ta spravna hadice co se tyce tohu tlaku turba a o oleji uz ani nemluvim.Takze diky za detailni pomoc.
Napsal: 26 říj 2005 16:27
od Beaver
Nio píše:Kdyz ja zrovna navod k tomu nemam a nikdy jsem to nezapojoval tak ani nevim kam.No tak diky ale ja bych to potreboval trochu presneji mozna by me pomohla i nejaka ta fotecka kam to spravne zapojit.Ja jsem amater tak sorry ze to chci tak nejak detailne, pac v tom motoru je hadic ze nevim kam s tim a ktera je ta spravna hadice co se tyce tohu tlaku turba a o oleji uz ani nemluvim.Takze diky za detailni pomoc.
No nemám Oktávku a tlakoměr turba i oleje mám sériově v palubce, takže těžko ti něco můžu popsat konkrétně. Pokud jsi ten měřák koupil v nějakým krámu, tak musíš chtít návod nebo popis tam, pokud od nějakýho člověka, tak se zkus poptat jeho. Případně zkus Octavia klub, jestli to někdo z nich nemá. Kdyby to nikdo neměl, tak snad najdeš aspoň někoho, kdo by tě navedl na správnou cestu - třeba poradil místo na bloku, kam by šel osadit ten snímač. Pokud máš ten snímač tlaku mechanickej (tj. osazuje se na hadičku), potom navíc budeš muset ještě vyřešit protáhnutí hadičky do interiéru k měřáku.
Napsal: 26 říj 2005 17:21
od Fazeey
zkus spíš dieselpower.cz.. jakej motor máš, jestli máš čidlo tlaku na trubce k sání nebo jestli až v řj, kdyby jo tak povede hadice od ty trubky jinak draty.. tu hadici rozřízneš, dáš tam Téčko a na něj připojíš hadičku k budíku.. jestli máš čidlo na trubce tak jedině vyvrtat někde díru - a radši do plastový trubky, do ty gumový bych to nedaval.. pak to jenom protahneš do interieru..
Napsal: 31 říj 2005 15:16
od Nio
Tak jsem to hodil i na to dieselpower tak uvidime zda me nekdo pomuze a tady to fakt jeste nikdo nedaval na TDI?
Napsal: 31 říj 2005 15:30
od amogh
jinak tohle uz mi moc styling nepripadne

Napsal: 31 říj 2005 15:30
od Fazeey
ja budik na tlak mam
Napsal: 31 říj 2005 15:31
od Fazeey
myslim na tlak turba na tdi.. zapoji se to tak jak sem psal
Napsal: 01 lis 2005 07:21
od Nio
No kdyz jsem se tak zlehka dival jak jsi to psal, tak od turba vede gumove koleno a pak je plast pak je IC a z nej vede take plast ale zadnou malou hadicku jsem tam nevidel.Kam by se to melo spravne dat?Do trubky za turbo nebo do trubky az za IC?
Napsal: 01 lis 2005 12:49
od Fazeey
celkem jedno hlavně to navrtej do plastovy trubky, já to mám až uplně u sání
Napsal: 01 lis 2005 13:05
od Nio
No tak radsi jsem prilozil obrazek abych to spravne pochopil, sorry ale jsem asi magor co?
No pred turbo to asi nema vyznam co?Na obrazku jsem udelal krizek, co tam to dat?Kde to bude nejlepsi a neefektejsi?
Jo jeste jak mas zapojenou elektriku aby se ti budik roznul kdyz zapnes palubku?
Diky Nio
Napsal: 01 lis 2005 13:34
od Fazeey
no před turbo to moc význam nemá

navrtej to do tý plast hadice jestli ti ji neni líto

Napsal: 01 lis 2005 13:45
od Nio
No pockej jak jako lito?To se tim jako neco posere.
A jak mas resenou tu elektriku, na co to mas zapojeny?
a kde to mas ty?Mas fotku?
Napsal: 01 lis 2005 14:45
od Fazeey
neposere.. ja ho osvětlenej nemam a ani to řešit zatim nebudu, jinak to napoj třeba k rádiu jestli se ti zapíná při zapnutí zapalování

Napsal: 01 lis 2005 16:40
od Beaver
Fazeey píše:neposere.. ja ho osvětlenej nemam a ani to řešit zatim nebudu, jinak to napoj třeba k rádiu jestli se ti zapíná při zapnutí zapalování
...img...
Ty jo Fazeey, kdes sebral tak ošklivej měřák, tos ukrad z kompresoru někde u pumpy ?

Napsal: 01 lis 2005 19:10
od Fazeey
náhodou.. viděl sem hnusnější

hlavni je že to fachá
Napsal: 02 lis 2005 07:43
od Nio
Jo merak je v pohode, jen ja ho budu davat do drzaku na sloupku.No radio se me nezapina, ja bych to chtel zapojit tak ze kdyz se rozne palubka tak se roznou i ty budiky jen nevim kam to napojit.
Nemas foto motoru tam kam jsi dal to cidlo ty?
Mas Audi tim padem mas stejnej motor co mam ja takby me to pomohlo.
Diky Nio
Napsal: 02 lis 2005 17:03
od Fazeey
motor mám možná 1.9TDi ale podélně, takže vše jinak, trubky hadice atd jiný.. je to mechanickej budík takže žádný čidlo
Napsal: 02 lis 2005 17:27
od Beaver
Nio píše:Jo merak je v pohode, jen ja ho budu davat do drzaku na sloupku.No radio se me nezapina, ja bych to chtel zapojit tak ze kdyz se rozne palubka tak se roznou i ty budiky jen nevim kam to napojit.
Nemas foto motoru tam kam jsi dal to cidlo ty?
Mas Audi tim padem mas stejnej motor co mam ja takby me to pomohlo.
Diky Nio
Elektriku si můžeš nechat zapojit od autoelektrikáře a máš pokoj, hlavně pokud si nejseš jistej tím, co vlastně potřebuješ napíchnout.
Napsal: 03 lis 2005 08:17
od Nio
Mam tady navod ale vubec tomu nerozumim, muze me s tim nekdo pomoct.Diky Nio
Co se tyce te elektriky tak jak je napsanov navodu tak + a - jde normalne na baterii ale ten jeden by mel byt zapojen nekam do palubovky (v navodu je napsano night lamp)
Tady ty fota navodu.
Napsal: 03 lis 2005 08:23
od Nio
Pak tady mam jeste ty soucastky co jsou pro pripojeni.
Je tam to tecko k tomu cerna hadicka a do te hadicky prijde asi ten dil co je vlevo.Ale to je pro pripojeni do hadicky ale u Octavie TDi to budu muset navrtat do plast hadice a to by mely byt asi soucastky co jsou na fotce " Veci3" ze ?
Napsal: 03 lis 2005 09:39
od Fazeey
jasně, navrtáš, našroubuješ uplně ten první díl a připojíš hadičku.. pokud bys měl místo el. čidla tlaku hadici vedoucí do řj tak ji rozřízneš a dáš tam to Tčko
Napsal: 03 lis 2005 09:52
od Nio
No a ja mam tu el.cidlo nebo tu hadicku do rj?
U toho tecka me je to jasne ale jaky dil mam dat to te trubky kdyz to budu muset vrtat to vubec nevim.
Napsal: 03 lis 2005 10:04
od Fazeey
řek bych to ulně nahoře vlevo... s tim el. čidlem nevim to se musíš podivat, bud tam bude jedno nebo druhy, nemam ted instalovanou etku tak se ti nepodivam

Napsal: 03 lis 2005 10:10
od Nio
No ale na to levy neni vrchni matka jak tam pridelat tu hadicku co vede od budiku.Pls zkus se podivat zda tam je nebo ne, a kde to najdu jedna Etka ja na natu a to tady:
http://babelfish.altavista.com/babelfis ... F&lp=ru_en
Tak se pls mrkni a rekni kam to mam zapojit.
Diky Nio
Napsal: 03 lis 2005 16:06
od Beaver
Podle toho návodu to vypadá, že ten budík je mechanickej, proto je tam taky ten T-kus. Na budík se našroubuje redukce, na kterou se navleče ta hadička od T-kusu.
Elektrika by byla nejlíp zapojená asi takhle: žlutej by měl být zapojenej někam, kde je proud po otočení klíčkem, bílej na světla, aby se podsvícení budíku zapnulo při zapnutí parkovaček a černej pochopitelně někam na kostru.
Napsal: 03 lis 2005 18:01
od Fazeey
mno a co máš za r.v. a typ motoru? ten vlevo nahoře - vyvrtal bych díru a našrouboval to tam
Napsal: 04 lis 2005 08:09
od Nio
Mam Skodu Octavii rv98 motor TDi - 66kW ale typ ted nevim.No to Tecko je pro me prej naprd, pry se to musi vyvrtat do plastove trubky co jde z IC.Tak ted nevim kam s tim a jak to zapojit mam v tom peknej hokej.
Napsal: 04 lis 2005 17:03
od Beaver
Tak to vem logicky - měřák ti musí měřit skutečnej tlak v sání. Takže pokud ho dáš před turbo, nebude ti logicky ukazovat přetlak. Musíš si proto najít místo, kde máš přístup a možnost napojit tu hadičku a to buď tím T-kusem (pokud bys měl možnost přerušit nějakou co tam už je) nebo přímo do nějakýho místa mezi turbem a hlavou motoru. To napojení bys měl udělat pořádně a kvalitně, jinak ti tama bude proudit vzduch. V návodu je tam ta varianta naznačená - navrtáš sací potrubí, uděláš závit a do něj našroubuješ přírubu. Do příruby se pak přišroubuje redukce na hadičku. Na to pak nasadíš hadičku, protáhneš do interiéru k budíku, na kterým by měla být taky redukce na hadičku. Napojíš na budík, potom připojíš elektriku a máš to hotový.