Stránka 1 z 1
Má to něco do sebe...
Napsal: 15 lis 2006 10:15
od Ondras
Napsal: 15 lis 2006 10:17
od Pipotuning
heh je to paráda a ani ty nálepky by mi tam nevadili jsou na tom pěkné!Cele je to dost dobře udělaný kousek!

Napsal: 15 lis 2006 10:31
od Jardafox
no na to jak je to přeplácaný hlavně nálepkama se mně to líbí, až na ty červený středy kol, máš i parametry motoru? a o kolik je to lehčí díky použití toho karbonu?
Re: Má to něco do sebe...
Napsal: 15 lis 2006 10:37
od Ondras
Hodnoty známy nejsou. Jen seznam úprav:
Exterior
Carbon Fiber Fender flares custom by BRS-Autodesign
Carbon Fiber VIS Mugen Style Hood
Carbon Fiber Vision Motorized mirrors
Carbon Fiber C8 JDM weave hatch
Carbon Fiber Seibon Mugen Style Lip
Carbon Fiber Seibon Mugen Style Rear spoiler
Carbon Fiber Seibon side skirts
Carbon Fiber Seibon rear lip
Color Matched Mugen Grill
JDM access window visors
Custom Mugen Stripe graphic
JDM Honda Badges
JDM CTR Headlights
JDM ITR Side markers
JDM Red Hs
Mugen Hood Pins
Mugen Badges
Interior
JDM DC2 Recaro SRD seats (black with red stitching)
Custom Wedge Brackets
Nardi steering wheel
NRG Locking Hub
NRG carbon fiber quick release
Momo hub
Stripped interior painted black
Ignited led switches with push start button
JDM Honda Shift boot
OEM Honda HOP Shift knob
2 Sparco 4pt clubman harnesses
Autometer Shiftlight
Autometer Phantom II Gauges
Boost/Air-Fuel/ Water Temp/ Oil Pressure/ EGT
Custom Audio system in progress
Custom Headliner in Blue Suede
Custom Door Inserts in Blue Suede
Custom Pillars in Carbon Fiber Vinyl
Custom Sun Visors in Blue Suede and Carbon Fiber Vinyl
Engine
K20a3 Motor and transmission
Greddy Turbo Kit
Greddy Intercooler
Greddy Type RS blow off valve
Greddy Blue E-manage
Apexi Turbo Exhaust with 2.5 inch piping
NRG EPAC voltage stabilizer system
NRG grounding system and wires
NRG oil catch can
Mugen Reservoir Socks
Custom Powdercoated blue Valve cover
Spoon Carbon Kevlar Spark plug cover
AEM Fuel Rail
Mugen Oil Cap
Mugen Radiator Cap
Suspension
Megan Racing 32 way adjustable coil over system
DC Sports front titanium strut tower bar
MR Alex Rear Strut Bar
MR Alex C Pillar Bar
Custom rear upper “upper” strut bar
SportMax P002 15x8 ;0 offset
JLine SL10 17x8.5 wheels
Buddy club extended nuts
Auto Power 4point roll bar
ARP extended Wheel Studs
Napsal: 15 lis 2006 11:10
od Fildik
Moc hezký kousek. Ještě víc, než samolepky, mě však mrzí ty drobné kolečka, na kterých to stojí. Takže až na kola a samolepky je to paráda.
Napsal: 15 lis 2006 11:19
od Pinky
pěkna,zajimalo by mě jak by vypadala v jedny barvě a treba jen z černou kapotou,možna by to bylo lepší
Napsal: 15 lis 2006 11:22
od vagi
tohle spis to tuningu nez stylingu

K20A3 nevim co je, ale K20A2 se daval do type-r s 200ponikama..
jinak seznam uprav motoru je hustej.. turbo atd.. to bude mit brutal vykon - tipoval bych min. 500k
Napsal: 15 lis 2006 11:55
od LuckyR
mě se to líbuje .. ty nálepky sou docela v poho seděj k tomu...
Re: Má to něco do sebe...
Napsal: 15 lis 2006 12:38
od SkejT
dve veci ktere nesedi me,
1) jsou ty lemy kol (vypada to jak prinitovany)
2) ty odrazky kolem celeho auta
Napsal: 15 lis 2006 13:05
od krulis
pripomina mi to horsky kolo moji babicky s odrazkama atd... mysim, ze tohle auto jde udelat mnohem lip...
Re: Má to něco do sebe...
Napsal: 15 lis 2006 13:12
od Ondras
Jaké odrazky? Jestli myslíte pozičky, tak je to potřeba brát v úvahu, že auto je z USA...
Napsal: 15 lis 2006 13:20
od Ryba
Napsal: 15 lis 2006 13:36
od Jardafox
jo to od ryby se mně líbí mnohem víc

Napsal: 15 lis 2006 13:47
od krulis
Panda píše:jo to od ryby se mně líbí mnohem víc

j presne tak - to se mi libi tez....

Napsal: 15 lis 2006 13:48
od SkejT
Napsal: 15 lis 2006 14:37
od rallik
naprostý libovky!obě 2

Napsal: 15 lis 2006 15:23
od Bordel
vagi píše:tohle spis to tuningu nez stylingu

K20A3 nevim co je, ale K20A2 se daval do type-r s 200ponikama..
jinak seznam uprav motoru je hustej.. turbo atd.. to bude mit brutal vykon - tipoval bych min. 500k
A2 ma lepsi brzdy, ma snad jinou hlavu a ventily, VTEC spina pozdeji, vetsi koprezi a vetsi vykon o 40hp
K20A3 (tusim) 160hp/6500 ot/min a 9.8:1 oproti 11:1 a 200hp/7400 ot/min u K20A2
Re: Má to něco do sebe...
Napsal: 15 lis 2006 17:13
od Kingmichal
ty kolecka sou krasny!!!
Napsal: 16 lis 2006 01:11
od sandokan
Danecek píše:vagi píše:tohle spis to tuningu nez stylingu

K20A3 nevim co je, ale K20A2 se daval do type-r s 200ponikama..
jinak seznam uprav motoru je hustej.. turbo atd.. to bude mit brutal vykon - tipoval bych min. 500k
A2 ma lepsi brzdy, ma snad jinou hlavu a ventily, VTEC spina pozdeji, vetsi koprezi a vetsi vykon o 40hp
K20A3 (tusim) 160hp/6500 ot/min a 9.8:1 oproti 11:1 a 200hp/7400 ot/min u K20A2
K20A3 maji americke verze EP3 02+ Si a RSX a maji petistupnovy manual o celkovem vykonu +- 160HP.
K20A2 obsahuji napriklad EU verze CTR a ITR (ta se u nas neprodava). K20A2 ma sestistupnovy manual a kompletne jiny mechanismus VTEC oproti K20A3 .
Na
www.ephatch.com lze ziskat podrobnejsi informace. Napriklad kastle jsou sice podobne EU vs. US, ale v hodne odlisne v detailech. Predni bumpery/spoilery z US jdou na EU pouze s hardcore upravama apod.