Stránka 1 z 1
Probe tuning
Napsal: 31 pro 2006 00:30
od logrus
Re: Probe tuning
Napsal: 31 pro 2006 01:18
od robinek
nějakej lepší motor, abys příště nedostal na prdel od malé ibizy (viz výsledky Renocar podzim 2006)
Napsal: 31 pro 2006 01:20
od Pepezx
me se to libi

Napsal: 31 pro 2006 01:38
od logrus
To Robi: nesrovnávej časy a koukej přijet na start vedle mě. Ani jsem tě tam neviděl. Uvidíme příště.

Napsal: 31 pro 2006 07:44
od Beaver
Co se tyka vykonu, tak nebylo nic uvedeno, takze se neda posoudit. Co se tyka designu, silne mi tam chybi kridlo z US verze, je to bez nej nejaky moc holy...
Vzhledem k absenci prefromance specifikaci bych to presunul do stylingu.
Re: Probe tuning
Napsal: 31 pro 2006 08:39
od PJ
Tak tak, jelikož jsou tu jen fotky auta, je zřejmé že majitel chce spíš hodnotit styling vozu, takže sem pro přesun.
Napsal: 31 pro 2006 11:39
od logrus
Motor je série V6 2,5 se sáním pod autem. V plánu mám KL-ZE což je motor jen pro japonsko s 200 HP místo 165. Svody jsem zatím nedával protože mě láká turbo a pak jsou součástí kitu. Podvozek pružiny platimex - 4 cm a tuhostně stavitelný KONI. Kola 17" v plánu 18" a podložky. Výfuk je ze závodů do vrchu jen upravený aby nebyly vidět koncovky. Brzdy víceméně série. V plánu 4 pístky a 12" kotouče. Zatím nejsou hotový unašeče. Křídlo tam není schválně - věc osobního vkusu. Ze stylingu ještě černý folie a interiér do světlé kůže.

Re: Probe tuning
Napsal: 31 pro 2006 11:47
od DaveS
osobne se mi vubec nelibi zadni cast vozu..... zadni lampy, navic sou to dost maly fotky a neni na nich nic moc videt....
Napsal: 31 pro 2006 12:15
od Beaver
logrus píše:Motor je série V6 2,5 se sáním pod autem. V plánu mám KL-ZE což je motor jen pro japonsko s 200 HP místo 165. Svody jsem zatím nedával protože mě láká turbo a pak jsou součástí kitu. Podvozek pružiny platimex - 4 cm a tuhostně stavitelný KONI. Kola 17" v plánu 18" a podložky. Výfuk je ze závodů do vrchu jen upravený aby nebyly vidět koncovky. Brzdy víceméně série. V plánu 4 pístky a 12" kotouče. Zatím nejsou hotový unašeče. Křídlo tam není schválně - věc osobního vkusu. Ze stylingu ještě černý folie a interiér do světlé kůže.
To uz zni zajimaveji. Ty brzdy chvalim, to je nemoc Probe. Dokonce seriove predni kotouce Probe jsou mensi nez moje zadni. KL-ZE motor je urcite rozumna volba, s turbokitem by bezpecne mohl davat zhruba 250 koni, coz uz je zajimava hodnota. Ohledne kridla chapu osobni vkus, ale aspon ty modernejsi svetla by tomu sedly

Re: Probe tuning
Napsal: 31 pro 2006 12:22
od PJ
Kurna bobře jakto že sem toho proba u nás ještě neviděl, když podle SPZ musí bydlet někde poblíž

Podle těch panel hausů co vidim na dalších fotkách bych si i tip kde

Re: Probe tuning
Napsal: 31 pro 2006 12:36
od Beaver
PJ píše:Kurna bobře jakto že sem toho proba u nás ještě neviděl, když podle SPZ musí bydlet někde poblíž

Podle těch panel hausů co vidim na dalších fotkách bych si i tip kde

Tak to ja uz nevim, to uz je na tobe abys sledoval mistni provoz

Kazdopadne otec drahe polovicky ma taky jednoho v garazi, zrovna s temahle svetlama a nevypada to zle.
Napsal: 31 pro 2006 12:36
od logrus
Ty modernější světla jsou ze starší americké verze

Nemám osvětlení spz v kufru i když to není problém ale mě se SPZ mezi světli nelíbí. To spíš tohle

Re: Probe tuning
Napsal: 31 pro 2006 12:41
od DaveS
Tak to co sem dal Beaver vypada z myho pohledu 100x lip.... jeste mi tam chybi kridlo origo a byla by to parada.Ale kazdej mame jinej vkus.... kazdymu se libi holt neco jinyho, od toho mame taky tolik veci na vyber.
Napsal: 01 led 2007 19:15
od Fáboš
přijde mi to spíš do sekce styling, tak to přesouvám
Napsal: 02 led 2007 01:17
od DOEMIXXX
co treba cira optika??

Re: Probe tuning
Napsal: 02 led 2007 01:23
od MarauderZ28
čirá optika neexistuje a ty lampy na červeným jsou z modelu 95-97 ty na modrým 93-94 a ty na Logrusově modrým jsou 94-97 EU verze