Stránka 1 z 2
Plameny z vyfuku > jak na to?
Napsal: 23 zář 2007 21:32
od misokgb
Anglicky exahust flames. Ide mi cisto o vizualny efekt, viem, ze niektore auta s turbom to potrebuju, aby dosiali podtlak vo vyfukovom potrubi, tak sa vstrekne benzin do potrubia a vyslahnu plamene. Ja to chcem len na vizualny efekt. Na jednej zo stranok som ale cital, ze to nie je monze namontovaj na motory s injektorom > riadene elektronicky, kde je lambda sonda a kontrolne senzory vo vyfukovom potrubi. Co vy na to? Mam auto, 4 bodovy vstrek.
Nasiel som na to kity, no cenu nikde, ani na CZ/SK shopoch som to nevidel, homemade asi nehorzi?
http://www.axdo.net/
http://www.eatmyflames.com/
http://www.hotlicksexhaust.com/
http://www.flamekitz.com/
Ako na to?

Fakt to chcem
Vdaka.
EDiT: tuto to stoji 100 dolarov :o
http://www.flamekitz.com/flamingexhaustproducts.html
To by mozno stalo za to

Napsal: 23 zář 2007 21:48
od máca
zkus
www.maxipervers.cz, ty to delaj
Re: Plameny z vyfuku > jak na to?
Napsal: 23 zář 2007 21:50
od SPEEDY
Kdybys měl Shade 120, tak tam stačí o kousek posunout předstih a je z Tebe úplnej baron prášil

Re: Plameny z vyfuku > jak na to?
Napsal: 23 zář 2007 23:16
od Kvidas
V HK na TP sem videl nakyho mladyho typka. mel celkem v poho upravenou karu. Ale uz si fakt nepamatuju co to bylo.Jen vim ze to bylo zluty

Jestli mozna Kadett nebo nevim. Treba ho nekdo zna a poradi. Ted jeste premejslim jestli to nebyl Polak

Napsal: 24 zář 2007 17:00
od MComb
Ten týpek je z Brna a má žluto černou Calibru. Jezdí každej čtvrtek na sraz v Brně k UH. A tam šlehá celej večer...
Re: Plameny z vyfuku > jak na to?
Napsal: 24 zář 2007 18:43
od crossic
Za knowhow se platí...
Napsal: 24 zář 2007 18:50
od ATTSpeed
Napsal: 24 zář 2007 18:52
od Kvidas
MComb píše:Ten týpek je z Brna a má žluto černou Calibru. Jezdí každej čtvrtek na sraz v Brně k UH. A tam šlehá celej večer...
tak asi jo mas pravdu. si to fakt nepamatuju. Mas foto?
Re: Plameny z vyfuku > jak na to?
Napsal: 24 zář 2007 18:52
od Beaver
misokgb píše:Anglicky exahust flames. Ide mi cisto o vizualny efekt, viem, ze niektore auta s turbom to potrebuju, aby dosiali podtlak vo vyfukovom potrubi, tak sa vstrekne benzin do potrubia a vyslahnu plamene. Ja to chcem len na vizualny efekt.
To teda víš blbě

Vůbec to nepotřebujou a žádnej podtlak se tím nedělá. Když už se to používá, tak je to tzv. misfire systém, kterek zapálí směs ve "špatnej okamžik" a tím udrží turbo roztočený. Žádnej benzín se nikam nevstřikuje. Navíc to, co dělá plameny u turbomtoru, je ve většině případů blow off ventil co odfoukne do atmosféry (a to jen u motorů s AFM senzorem) a ty plameny vzniknou, když u roztočenýho motoru sundáš nohu z plynu.
Seš si naprosto jsitej, že tuhle ptákovinu, co se snaží napodobit dospělý motory, potřebuješ ? Hádám, že to bude na nějakej vrak, kterej je jinak absolutně nezajímavej a tohle je tvůj zoufalej pokus jak se odlišit

Napsal: 24 zář 2007 18:53
od Kvidas
Re: Plameny z vyfuku > jak na to?
Napsal: 24 zář 2007 19:13
od Taboo
Smazano
Napsal: 24 zář 2007 19:19
od Ozzy_Vita
tyvolekokotinymojenervy
Re: Plameny z vyfuku > jak na to?
Napsal: 24 zář 2007 20:04
od paveld
Me se to taky libi, nejak jsem po tom nikdy moc nepatral.. spis me napadlo neco ve smyslu mit na konci vejfuku zvlast vstrik a svicku a necim to ridit... co vy na to?
Napsal: 24 zář 2007 20:10
od Flinta
u atmosfery bych tohle opravdu neresil

ale u turba mozna jo pokud mas dost penez na benal
Jak ALS pracuje?
Jakmile dá jezdec nohu z plynu, změní se načasování zážehu a motor začne dostávat bohatší směs. Sací ventil zůstává lehce pootevřený a do motoru je stále přiváděn vzduch. Do spalovacího prostoru se tak dostává bohatá směs i přesto, že jezdec plyn nepřidává. Protože k zážehu nedojde hned, dostává se směs do výfukového potrubí téměř nespálená. Svíčka zažehne až v okamžiku, kdy se začíná otevírat výfukový ventil. Při kontaktu nespálené směsi s rozpáleným výfukovým potrubím dojde k explozi. Ta se odehraje v místě napojení turba a udrží ho v otáčkách.
Systém ALS má ale svá omezení a nevýhody:
- rychlý násrůst teploty turba, kdykoli je systém aktivován (dochází ke skoku z cca 800°C na cca 1100°C.
- velké napětí ve sběrném potrubí výfuku (při namontování tohoto systému do běžného auta byste s ním neujeli více než 50 - 100 kilometrů)
- motor je přeplňovaný i při běhu na volnoběh
- exploze se ze sběrného potrubí dostává v podobě plamenů do výfukového potrubí (někdy možno pozorovat)
- snižuje možnost brzdění motorem
Takže. Neustále pootevřený sací ventil = bohatá směs + pozdější zážeh = ALS. Takže bohatost i předstih.
http://www.youtube.com/watch?v=-u7ajkZO ... ted&search
tohle je brutal kouknete do konce
http://www.youtube.com/watch?v=NzPXj6i8 ... ed&search=

Napsal: 24 zář 2007 23:41
od misokgb
Napsal: 24 zář 2007 23:55
od Beaver
A líbí se ti třeba holka od vás od vedle ? Dej ji taky na auto ! A co třeba nový CD tvé oblíbené kapely ? Taky se ti líbí, tak ho na to auto taky nalep... Každej vidí někde ve filmu nebo na závodech jak z auta blafne plamen a hned to musí cpát k sobě na auto i když to je jen imitace. Zvaž dobře, jestli auto náhodou nestavíš jen proto, aby ohromil nějaký pubescenty

Napsal: 24 zář 2007 23:57
od misokgb
Beaver píše:
A líbí se ti tøeba holka od vás od vedle ? Dej ji taky na auto ! A co tøeba nový CD tvé oblíbené kapely ? Taky se ti líbí, tak ho na to auto taky nalep... Každej vidí nìkde ve filmu nebo na závodech jak z auta blafne plamen a hned to musí cpát k sobì na auto i když to je jen imitace. Zvaž dobøe, jestli auto náhodou nestavíš jen proto, aby ohromil nìjaký pubescenty

Nechapem co proti tomu mate? Nemam ziadne polepene auto nalepkami ani nic take, zatial uplna seria, ale chysta sa renovacia spojena s komplet tuningom... A zatial by som chcel mat tie plamene za sebou

Vas to tak sere abo co, sak namontujte aj vy ne

Co je na tom, jedny plamene oo nechapem

Napsal: 25 zář 2007 00:07
od Beaver
Já je montovat nepotřebuju, já mám turbomotor, mě stačí odpojit jednu hadičku - měl bys ale vědět, že i u turbomotorů je ten plamen spíš nežádoucí projev.
Napsal: 25 zář 2007 05:31
od Taboo
Smazano
Napsal: 01 říj 2007 17:46
od Floppy
Hele lidi, když to všichni tak dobře znáte, nešlo by něco podobnýho udělat na Škodu 100 s motorem ze 120 ???

Re: Plameny z vyfuku > jak na to?
Napsal: 01 říj 2007 17:49
od Lander
Pojede to pak líp? Rychleji?

))))
Lander
Re: Plameny z vyfuku > jak na to?
Napsal: 01 říj 2007 17:51
od petr18.vt
jo bude to mít o 60ps větší výkon poojede to o 20% více a nebude to tak žráát...a to se vyplatí

Napsal: 24 říj 2007 16:56
od redy
Jak to na tom druhym videu strili, tak to me presne 2x udelalo na skodovce(motor Lada 1600) kdyz sem to vubec necekal,kdybych stal hned za vejfukem

tak nevim...
Napsal: 25 říj 2007 10:06
od jps
jeden týpek z Tigra teamu to má. Dělali to maxpervers.
je to dobrý, když se na tebe někdo lepí v koloně
a udělat to jde na cokoliv, přijde na to proč..
Napsal: 25 říj 2007 15:20
od Beaver
jps píše:je to dobrý, když se na tebe někdo lepí v koloně
Na takový týpky se lepím často na dálnici, protože místo motoru maj v autě píčoviny typu plamenomet a potom zasírají levej pruh

Každopádně jak se to dělá (když už to teda někdo chce) se tu psalo a že to je kravina taky.
Re: Plameny z vyfuku > jak na to?
Napsal: 05 lis 2007 16:41
od ozzy2
čau,mam dotaz chtel sem se optat jestli nekdo nema zkusenosti s plamenama na dieslo,mam bravo jtd.dikas
Re: Plameny z vyfuku > jak na to?
Napsal: 05 lis 2007 16:41
od ozzy2
teda na dieslu!!
Re: Plameny z vyfuku > jak na to?
Napsal: 05 lis 2007 17:10
od max3rx
Si tam naházejte prskavky do tlumiče a máte Flamy

Napsal: 05 lis 2007 20:32
od AntonioGT
Viděl jsem to na Trabant srazu.U dvoutaktů je to lepší.Dáš sytič a na konci výfuku máš normální svíčku.Při teplým motoru vytáhneš sytič a tlačítkem spustíš svíčku.Lítaj z toho proudy benzínu.
Jako na Trabantech to beru......jsou to hecaři a fakt super sorta lidí,ale na čemkoliv jiným je to hovadina. Teda aspoň pro mně.

Re: Plameny z vyfuku > jak na to?
Napsal: 08 lis 2007 14:00
od reskator
Kamos to ma a vypada to skvele.