Jak začít s tuningem
Napsal: 24 lis 2007 13:06
Zdravim všechny tunery, začínám s tuningem a chtěl bych se zeptat jestli by mi někdo nemohl poradit s čim mám na autě začít jako první a tak. Diky 

Největší forum o tuningu na českém internetu
./forum/
Souhlaspdk88 píše:ideál je podvozek a kola
to já taky a koupil bych si schnilou supru nebo 200sx, kterou bych buď hodil na střechu nebo by se mi vysypalo turboBeaver píše:V tom pripade bych to jako prvni krok prodal
Tak to bych začal procvičením si polštiny a sjetím polských for.Brozik píše:OK, tak diky moc, auto mám Fiat Cinquecento takovy maly, takže podvozek a gumy jo a vyplati se vrážet peníze do stylingu?
a sportovní vejfukpdk88 píše:ideál je podvozek a kola
No vidíš. Podvozek, kola, rám, skořápky a nějakej koncernovej performanceBrozik píše:OK, tak diky moc, auto mám Fiat Cinquecento takovy maly, takže podvozek a gumy jo a vyplati se vrážet peníze do stylingu?
Nic takovýho jsem netvrdil, to za prvé. Za druhé tady napsal příspěvek do sekce tuning a ptal se, s čím začít - prosím pěkně, u Fiatu Cinquecento je provozování tuningu celkem náročná záležitost vzhledem k tomu, že to není auto stavěný na výkony nebo úchvatný jízdní vlastnosti. Co s tím chceš dělat ? Prsknout na to velký kola co to ještě víc zpomalí ? "Sportovní výfuk" co bude akorát dělat kravál a s výkonem motoru ani nehne ?Ludwig píše:to já taky a koupil bych si schnilou supru nebo 200sx, kterou bych buď hodil na střechu nebo by se mi vysypalo turboBeaver píše:V tom pripade bych to jako prvni krok prodal
Do stylingu se nikdy nevyplatí vrážet peníze, nevim jak si to myslelBrozik píše:OK, tak diky moc, auto mám Fiat Cinquecento takovy maly, takže podvozek a gumy jo a vyplati se vrážet peníze do stylingu?
nemusíš kupovat shnilou, to by koupil jen vul, a hodit na strechu hodíš spáš to sejčento když vemes v kilče ostřejší zatáčkuLudwig píše:to já taky a koupil bych si schnilou supru nebo 200sx, kterou bych buď hodil na střechu nebo by se mi vysypalo turboBeaver píše:V tom pripade bych to jako prvni krok prodal
sám víš jak to s temahle "prvníma porjektama" dopadáL.A.M.A. píše:nechte toho, z Cinqve se da udelat super auto. Na okresku, slalom, vrsek.
a da sa to aj lacnejsie, nez kupit taku e30 320i ?L.A.M.A. píše:nechte toho, z Cinqve se da udelat super auto. Na okresku, slalom, vrsek.
to už je druhá věc,. myslím že nebudou o nic mít nadsený než když jim řekne žo to rozřeže aby tam nacpal V6 z alfyMComb píše:Jenže já si myslím, že toho Fiátka dostal od rodičů nebo po dědovi. Pochybuju, že mladej kluk kterej je zapálenej do tuningu koupí tuhle krabičku ( v dobrým) . A už vidím rodiče jak se budou tvářit až doma řekne : "Mami tak já toho rodinnýho Fiátka prodám a koupím BMW. Kluci na foru to říkali!"
a tak pořád lepší koupit e30 v relativně slušným stavu za 30 000, než za stejnou cenu shnilý fávo s lpg a kopou lamina.....Idaho píše:sakra e30 sem zvoli jako lehkej příklad čeho se chytá dnesní mládež.. ( a tak trosku jako zpetné rejpnutí do Ludwiga a jemu podobných ) je spoust amožnosti co zvolit, ale osoben si mylsím že ta e30 bude v případe celního nárazu vte cene asi nejbezpecnejsí, pokud teda nebude moc sežraná - což při trose výberu omezí, ale motorove a výkonově jiste najde dost lepších na takovýhle skopiciny aut než je e30 ..
ten relativne slušnej stav bude znamenat že do uplne slušného stavu bude muset investovat podstatne méně než když za polovinu té samé ceny koupí fávo v "relativne slušném stavu" a dá ho do slušného stavu... takže je to otázka prioriity, zda jezdit se starou popelnicí jak říkáš ty "v relativne lsušném stavu" nebo se stejne starým autem ve stavu dobrém, jen ne tak výkonném..Breakthru píše:a tak pořád lepší koupit e30 v relativně slušným stavu za 30 000, než za stejnou cenu shnilý fávo s lpg a kopou lamina.....Idaho píše:sakra e30 sem zvoli jako lehkej příklad čeho se chytá dnesní mládež.. ( a tak trosku jako zpetné rejpnutí do Ludwiga a jemu podobných ) je spoust amožnosti co zvolit, ale osoben si mylsím že ta e30 bude v případe celního nárazu vte cene asi nejbezpecnejsí, pokud teda nebude moc sežraná - což při trose výberu omezí, ale motorove a výkonově jiste najde dost lepších na takovýhle skopiciny aut než je e30 ..
já na fáčko nenadávam, to pozor!Jen jsem si dovolil přirovnat.Auta se neprodávaj podle ceníku.Můžeš za ty prachy narazit na zachovalý auto v dobrým stavu.Ono dost záleží na okolnostech, štěstí atd.Já bych fávo klidně bral,ale pořád vím, že za ty peníze se daj sehnat lepší auta.A taky vím, že stejně bude člověk do auta cpát prachy.Taky mám starý auto a jsem s tím smířenejIdaho píše:ten relativne slušnej stav bude znamenat že do uplne slušného stavu bude muset investovat podstatne méně než když za polovinu té samé ceny koupí fávo v "relativne slušném stavu" a dá ho do slušného stavu... takže je to otázka prioriity, zda jezdit se starou popelnicí jak říkáš ty "v relativne lsušném stavu" nebo se stejne starým autem ve stavu dobrém, jen ne tak výkonném..Breakthru píše:a tak pořád lepší koupit e30 v relativně slušným stavu za 30 000, než za stejnou cenu shnilý fávo s lpg a kopou lamina.....Idaho píše:sakra e30 sem zvoli jako lehkej příklad čeho se chytá dnesní mládež.. ( a tak trosku jako zpetné rejpnutí do Ludwiga a jemu podobných ) je spoust amožnosti co zvolit, ale osoben si mylsím že ta e30 bude v případe celního nárazu vte cene asi nejbezpecnejsí, pokud teda nebude moc sežraná - což při trose výberu omezí, ale motorove a výkonově jiste najde dost lepších na takovýhle skopiciny aut než je e30 ..
i favo dokáže být spolehlivé a dobře brzdit a troufám si říct že za mnohem nižší cenu než e30..