Stránka 1 z 6

Jak začít s tuningem

Napsal: 24 lis 2007 13:06
od Brozik
Zdravim všechny tunery, začínám s tuningem a chtěl bych se zeptat jestli by mi někdo nemohl poradit s čim mám na autě začít jako první a tak. Diky :D

Napsal: 24 lis 2007 13:09
od pdk88
ideál je podvozek a kola :wink:

Napsal: 24 lis 2007 13:30
od MComb
pdk88 píše:ideál je podvozek a kola :wink:
Souhlas 8) Na jakýmkoliv sériovým autě, když snížíš a přitvrdíš podvozek tak můžeš projíždět zatáčky jistěji a rychleji. Od toho se odvíjí dále kola. Máš širší a jistější stopu. Potom by neměli pokulhávat brzdy ! Velice důležitá věc ! :wink:

Napsal: 24 lis 2007 13:47
od pdk88
..a rozhodně vypadá líp třebas stodváca jen s kolama za 10k než jenom se spojlerama za 10k :lol: - je to blbě zformujovaný tak doufám že bude správně pochpeno 8)

Napsal: 24 lis 2007 14:23
od Brozik
OK, tak diky moc, auto mám Fiat Cinquecento takovy maly, takže podvozek a gumy jo a vyplati se vrážet peníze do stylingu?

Napsal: 24 lis 2007 15:26
od Beaver
V tom pripade bych to jako prvni krok prodal :D

Napsal: 24 lis 2007 15:59
od vt.tuner
mno ja bych to az tak blede nevidel,ze by se to muselo prodat ne?
z toho by slo udelat krutý dělo náhodou :)

Napsal: 24 lis 2007 16:04
od Ludwig
Beaver píše:V tom pripade bych to jako prvni krok prodal :D
to já taky a koupil bych si schnilou supru nebo 200sx, kterou bych buď hodil na střechu nebo by se mi vysypalo turbo :lol:

Napsal: 24 lis 2007 16:04
od Ondras
Brozik píše:OK, tak diky moc, auto mám Fiat Cinquecento takovy maly, takže podvozek a gumy jo a vyplati se vrážet peníze do stylingu?
Tak to bych začal procvičením si polštiny a sjetím polských for.

Napsal: 24 lis 2007 16:07
od Ludwig
pdk88 píše:ideál je podvozek a kola :wink:
a sportovní vejfuk 8)

Napsal: 24 lis 2007 16:25
od Generics
Na co hned prodavat..takovej Zemi si ho koupil specialne na Swap.

Re: Jak začít

Napsal: 24 lis 2007 16:50
od semysak
asi bych si sehnal motor i s celou alfou 164 V6 turbo a dal ho misto zadnich sedacek a nebo dopredu a dozadu by to chtelo asi tak 4 pytle cementu aby se to neprevazovalo, potom se o to starat aby se nerozsypala tahle vecicka

edit: nebo i ten 3.0V6 12 ventilu

Napsal: 24 lis 2007 19:52
od MComb
Brozik píše:OK, tak diky moc, auto mám Fiat Cinquecento takovy maly, takže podvozek a gumy jo a vyplati se vrážet peníze do stylingu?
No vidíš. Podvozek, kola, rám, skořápky a nějakej koncernovej performance :wink: 8)

Napsal: 24 lis 2007 23:32
od Beaver
Ludwig píše:
Beaver píše:V tom pripade bych to jako prvni krok prodal :D
to já taky a koupil bych si schnilou supru nebo 200sx, kterou bych buď hodil na střechu nebo by se mi vysypalo turbo :lol:
Nic takovýho jsem netvrdil, to za prvé. Za druhé tady napsal příspěvek do sekce tuning a ptal se, s čím začít - prosím pěkně, u Fiatu Cinquecento je provozování tuningu celkem náročná záležitost vzhledem k tomu, že to není auto stavěný na výkony nebo úchvatný jízdní vlastnosti. Co s tím chceš dělat ? Prsknout na to velký kola co to ještě víc zpomalí ? "Sportovní výfuk" co bude akorát dělat kravál a s výkonem motoru ani nehne ?

Napsal: 25 lis 2007 00:09
od Ritchma
Brozik píše:OK, tak diky moc, auto mám Fiat Cinquecento takovy maly, takže podvozek a gumy jo a vyplati se vrážet peníze do stylingu?
Do stylingu se nikdy nevyplatí vrážet peníze, nevim jak si to myslel :wink:
A když už tuning tohohle zaprcatělýho fiata, tak bych začal rámem, protože je to měkoučký auto, táta o něj pouze dobrzdil a ženská umřela (byla to její vina vjela mu přímo před auto). Pak podvozek, motor a seš na ceně za kterou by si moh mít daleko lepší auto. Je to na tobě :)

Napsal: 25 lis 2007 00:30
od Idaho
Ludwig píše:
Beaver píše:V tom pripade bych to jako prvni krok prodal :D
to já taky a koupil bych si schnilou supru nebo 200sx, kterou bych buď hodil na střechu nebo by se mi vysypalo turbo :lol:
nemusíš kupovat shnilou, to by koupil jen vul, a hodit na strechu hodíš spáš to sejčento když vemes v kilče ostřejší zatáčku :)

nebud takovej rejpal.. pokud chceš jít cestou stylingu tak da i z tohohle "skoroauta" udelat zajimavý vuz, pokud chceš ladit motor, brzdy, podvozek, tak to fakt radsi střel a kup shnilou e30 nebo nejakého Opla :)

Re: Jak začít

Napsal: 25 lis 2007 01:30
od Idaho
L.A.M.A. píše:nechte toho, z Cinqve se da udelat super auto. Na okresku, slalom, vrsek.
sám víš jak to s temahle "prvníma porjektama" dopadá :) myslíš že je to nekdo kdo s tím chce jezdit amaterské RZty ?
ne je to mladej kluk co chce zacít a osobne bych si tipnul že asi ani moc naježdeno mít nebude když se takhle ptá. myslím že pro jeho zdraví bufde lepší - pokud chce jít touhle cestou - at se sejče zbaví a koupí neco co má hoodne pevnej čumák a pro začátečníka bude 100% vhodnejší..

Re: Jak začít

Napsal: 25 lis 2007 01:30
od JonnY
L.A.M.A. píše:nechte toho, z Cinqve se da udelat super auto. Na okresku, slalom, vrsek.
a da sa to aj lacnejsie, nez kupit taku e30 320i ?

Re: Jak začít

Napsal: 25 lis 2007 01:35
od Idaho
sakra e30 sem zvoli jako lehkej příklad čeho se chytá dnesní mládež.. ( a tak trosku jako zpetné rejpnutí do Ludwiga a jemu podobných ) je spoust amožnosti co zvolit, ale osoben si mylsím že ta e30 bude v případe celního nárazu vte cene asi nejbezpecnejsí, pokud teda nebude moc sežraná - což při trose výberu omezí, ale motorove a výkonově jiste najde dost lepších na takovýhle skopiciny aut než je e30 ..

Re: Jak začít

Napsal: 25 lis 2007 01:42
od JonnY
no jo, lenze kazdy spravny driftaaaa musi mat bmw :p


mne tiez nejde konkretne o e30. jasne ze sa cinq da upravit, len si treba spocitat, ci za tie prachy nekupi vacsie/lepsie/rychlejsie/bezpecnejsie auto...

Napsal: 25 lis 2007 07:49
od MComb
Jenže já si myslím, že toho Fiátka dostal od rodičů nebo po dědovi. Pochybuju, že mladej kluk kterej je zapálenej do tuningu koupí tuhle krabičku ( v dobrým :D ) . A už vidím rodiče jak se budou tvářit až doma řekne : "Mami tak já toho rodinnýho Fiátka prodám a koupím BMW. Kluci na foru to říkali!" :lol:

Napsal: 25 lis 2007 10:34
od Idaho
MComb píše:Jenže já si myslím, že toho Fiátka dostal od rodičů nebo po dědovi. Pochybuju, že mladej kluk kterej je zapálenej do tuningu koupí tuhle krabičku ( v dobrým :D ) . A už vidím rodiče jak se budou tvářit až doma řekne : "Mami tak já toho rodinnýho Fiátka prodám a koupím BMW. Kluci na foru to říkali!" :lol:
to už je druhá věc,. myslím že nebudou o nic mít nadsený než když jim řekne žo to rozřeže aby tam nacpal V6 z alfy :D

Re: Jak začít

Napsal: 25 lis 2007 10:55
od Breakthru
Idaho píše:sakra e30 sem zvoli jako lehkej příklad čeho se chytá dnesní mládež.. ( a tak trosku jako zpetné rejpnutí do Ludwiga a jemu podobných ) je spoust amožnosti co zvolit, ale osoben si mylsím že ta e30 bude v případe celního nárazu vte cene asi nejbezpecnejsí, pokud teda nebude moc sežraná - což při trose výberu omezí, ale motorove a výkonově jiste najde dost lepších na takovýhle skopiciny aut než je e30 ..
a tak pořád lepší koupit e30 v relativně slušným stavu za 30 000, než za stejnou cenu shnilý fávo s lpg a kopou lamina..... :wink:

Napsal: 25 lis 2007 11:58
od honza 2.0 16v
určitě podvozek , rozpěru mezi tlumiče - pokud seženeš i zadní a ještě spodní do předu bude to ideální

nevím co máš za motorizaci ale takovej swap za 1.2 16v 80PS z toho udělá malou raketu..případně investice do úprav stávajícího motoru (která by byla stejná jako za swap..), ale to zas chce trochu cviku se s tak upraveným motorem naučit jeezdit..

Re: Jak začít

Napsal: 25 lis 2007 14:59
od Idaho
Breakthru píše:
Idaho píše:sakra e30 sem zvoli jako lehkej příklad čeho se chytá dnesní mládež.. ( a tak trosku jako zpetné rejpnutí do Ludwiga a jemu podobných ) je spoust amožnosti co zvolit, ale osoben si mylsím že ta e30 bude v případe celního nárazu vte cene asi nejbezpecnejsí, pokud teda nebude moc sežraná - což při trose výberu omezí, ale motorove a výkonově jiste najde dost lepších na takovýhle skopiciny aut než je e30 ..
a tak pořád lepší koupit e30 v relativně slušným stavu za 30 000, než za stejnou cenu shnilý fávo s lpg a kopou lamina..... :wink:
ten relativne slušnej stav bude znamenat že do uplne slušného stavu bude muset investovat podstatne méně než když za polovinu té samé ceny koupí fávo v "relativne slušném stavu" a dá ho do slušného stavu... takže je to otázka prioriity, zda jezdit se starou popelnicí jak říkáš ty "v relativne lsušném stavu" nebo se stejne starým autem ve stavu dobrém, jen ne tak výkonném..
i favo dokáže být spolehlivé a dobře brzdit a troufám si říct že za mnohem nižší cenu než e30..

Re: Jak začít

Napsal: 25 lis 2007 15:10
od Breakthru
Idaho píše:
Breakthru píše:
Idaho píše:sakra e30 sem zvoli jako lehkej příklad čeho se chytá dnesní mládež.. ( a tak trosku jako zpetné rejpnutí do Ludwiga a jemu podobných ) je spoust amožnosti co zvolit, ale osoben si mylsím že ta e30 bude v případe celního nárazu vte cene asi nejbezpecnejsí, pokud teda nebude moc sežraná - což při trose výberu omezí, ale motorove a výkonově jiste najde dost lepších na takovýhle skopiciny aut než je e30 ..
a tak pořád lepší koupit e30 v relativně slušným stavu za 30 000, než za stejnou cenu shnilý fávo s lpg a kopou lamina..... :wink:
ten relativne slušnej stav bude znamenat že do uplne slušného stavu bude muset investovat podstatne méně než když za polovinu té samé ceny koupí fávo v "relativne slušném stavu" a dá ho do slušného stavu... takže je to otázka prioriity, zda jezdit se starou popelnicí jak říkáš ty "v relativne lsušném stavu" nebo se stejne starým autem ve stavu dobrém, jen ne tak výkonném..
i favo dokáže být spolehlivé a dobře brzdit a troufám si říct že za mnohem nižší cenu než e30..
já na fáčko nenadávam, to pozor!Jen jsem si dovolil přirovnat.Auta se neprodávaj podle ceníku.Můžeš za ty prachy narazit na zachovalý auto v dobrým stavu.Ono dost záleží na okolnostech, štěstí atd.Já bych fávo klidně bral,ale pořád vím, že za ty peníze se daj sehnat lepší auta.A taky vím, že stejně bude člověk do auta cpát prachy.Taky mám starý auto a jsem s tím smířenej :wink:

Napsal: 25 lis 2007 15:10
od pdk88
zdá se mi to nebo se tenhle rozhovor ubral směrěm: Ideální auto pro tunerovy začátky??? :lol: