Stránka 1 z 1

otazka na lakyrniky

Napsal: 25 led 2009 22:02
od máca
mam dotaz, mam na aute laminatovy blatniky a ted resim jak s tim nalozit, aby se mi neosekavala barva od kaminku, vim, ze by se mel dat zaklad na plasty, nebo zmekcovadlo, je to jedno a to samy? a pak ten zaklad se dava na ten laminat a pak se pres to kituje a nebo to mam nakytnout a pak prestrikat tim zakladem? a pak plnic a lak?

Re: otazka na lakyrniky

Napsal: 31 led 2009 11:42
od HANYSx
máca píše:mam dotaz, mam na aute laminatovy blatniky a ted resim jak s tim nalozit, aby se mi neosekavala barva od kaminku, vim, ze by se mel dat zaklad na plasty, nebo zmekcovadlo, je to jedno a to samy? a pak ten zaklad se dava na ten laminat a pak se pres to kituje a nebo to mam nakytnout a pak prestrikat tim zakladem? a pak plnic a lak?
lakýrník nejsem, ale dělám to tak, že v místech kde budu kitovat udělám listem pilky na železo lehký zářezy v několika směrech, do kterejch se tmel prováže, pak laminát zdrsnim 40kou a kituju tmelem se skelnym vláknem... když mám dobroušíno do požadovanýho tvaru začnu plnit... a drží a drží :)

Re: otazka na lakyrniky

Napsal: 31 led 2009 12:07
od kopriw
ma pravdu predsedo 8) kamos lakyra to dela stejne.akorat ten skelnak se hrozne brousi :roll:

Re: otazka na lakyrniky

Napsal: 31 led 2009 12:14
od HANYSx
doporučuju ROBERLO brousí se líp než rapid bez vlákna :lol: je po vytvrdnutí oproti ostatním skelňákům lehkej a většinou na něj můžeš rovnou plnit nebo maximálně jednou přejedeš dokončovacím tmelem pár malejch nepřesností a plníš :wink:

Re: otazka na lakyrniky

Napsal: 03 úno 2009 23:19
od bóďa
ale tim se stejne nevyresi to, že se to bude osekávat od kamínků, ne? to by se musel potáhnout celej ten lamino díl kitem...?

Re: otazka na lakyrniky

Napsal: 10 úno 2009 14:23
od HANYSx
to nevyřeší nikdy... kapotu lakovanou z výroby máš taky po pár zimách samou díru, čim víc kitu tam bude tim víc hrozí praskání a odlupování, nejlépe mít laminátovej díl tak přesnej, že nemusim kitovat, jenom ho zplnit a láknout... laminát začne praskat rozhodně výrazně pozdějc než kit...
Problém je v tom, že neexistuje lak kterej by byl tak tvrdej aby mu nevadil šutr co přilít od auta před tebou...
jedině použít změkčovač do průhlednýho laku aby zůstal pružnější, používá se to právě na nárazníky a kapoty, ale to už nemá nic společnýho s tim, že díl je laminátovej