Stránka 1 z 1

zahlazeni karoserie

Napsal: 01 lis 2009 10:48
od carlos8
lidi potreboval bych na ax zahladit misto pro listu na boku auta je tak 4-5mm hluboka jak to udelat zavarit a zabrosit je moc prace a bojim se abych neznicil a kit aby nepopraskal jak to delate

Re: zahlazeni karoserie

Napsal: 01 lis 2009 16:38
od Peugeot.309
Jedině zavařit,ale jestli je to pro tebe moc práce,tak se na to rovnou vyser :roll: Zavařit,zabrousit,zakitovat a nalakovat...kit ti popraská,na to je to moc hluboký

Re: zahlazeni karoserie

Napsal: 01 lis 2009 17:08
od fiat12PMR
zavarit => zapájet => zakytovat => nastrikat.

Re: zahlazeni karoserie

Napsal: 03 lis 2009 13:41
od m1tv
4mm bych možna rovnou zacinoval

Re: zahlazeni karoserie

Napsal: 03 lis 2009 19:25
od fiat12PMR
m1tv píše:4mm bych možna rovnou zacinoval
to si neumim dost dobre predstavit, me by se to urcite nepovedlo udelat peknou vrstvu cinu na tl. 4mm ale nerikam ze to nejde :-)

Re: zahlazeni karoserie

Napsal: 03 lis 2009 19:28
od AR166
udelat salunk a vylejt olovem. :D

Re: zahlazeni karoserie

Napsal: 04 lis 2009 09:40
od BIGPAPA
fiat12PMR píše:
m1tv píše:4mm bych možna rovnou zacinoval
to si neumim dost dobre predstavit, me by se to urcite nepovedlo udelat peknou vrstvu cinu na tl. 4mm ale nerikam ze to nejde :-)
jak se spoji cin s železem??? jsou to dva uplně odlišný kovy :? :?

Re: zahlazeni karoserie

Napsal: 04 lis 2009 09:55
od fiat12PMR
BIGPAPA píše:
fiat12PMR píše:
m1tv píše:4mm bych možna rovnou zacinoval
to si neumim dost dobre predstavit, me by se to urcite nepovedlo udelat peknou vrstvu cinu na tl. 4mm ale nerikam ze to nejde :-)
jak se spoji cin s železem??? jsou to dva uplně odlišný kovy :? :?
co praví odborný text:
Pájení je metalurgické spojení materiálů stejného nebo rozdílného chemického složení pájkou mající teplotu tavení nižší než spojované materiály. Spoj vzniká vlivem adheze – přilnutí materiálů a částečně může vniknout i vlivem difuze – prolnutí částic. Pájené spoje se používají především v elektrotechnice a klempířství. Nástroj používaný k zahřátí pájky a pájení se nazývá páječka.

Re: zahlazeni karoserie

Napsal: 04 lis 2009 10:05
od BIGPAPA
ach jo to jsem ale blbej, rok a pul jsem dělal ve fabrice kde se letovaly nárazníky na Mercedec W204 a nějak jsem si neuvědomil, že ty zinkovaný plechy byly letovavý mosazí...... :( :( (hnus, smrad, bordel ať žije poletující zinek) taky chci zahladit dveře, ale strýcovi se do toho moc nechce že se to prý zkroutí :roll: a kdo to pak bude kitovat

Re: zahlazeni karoserie

Napsal: 09 lis 2009 12:44
od m1tv
mam zacinovany žlabky na střeše bylo tam tak tak 4mm a bez problemu drži to vic jak 3 roky ..rozhodne je to lepši než kit ..

Re: zahlazeni karoserie

Napsal: 28 pro 2010 20:13
od Marta
Takže zavařit, svár pocínovat aby nerezl a na to sklelnej kit a vše bude oki :D Osobně teda jsem to dělal bez cínu a tak mi to zajímá kdo to testoval a jestli používáte nějakou kyselinu aby to lepe chytalo.

Re: zahlazeni karoserie

Napsal: 28 pro 2010 20:17
od AR166
pajeci vodicka, da se normalne koupit v drogerii. jinak se da vyrobit- kyselina solna, do ktery hodis zinek v takovym mnozstvi, aby se nasytila, prestala varit.

Re: zahlazeni karoserie

Napsal: 28 pro 2010 20:39
od Marta
AR166 píše:pajeci vodicka, da se normalne koupit v drogerii. jinak se da vyrobit- kyselina solna, do ktery hodis zinek v takovym mnozstvi, aby se nasytila, prestala varit.
A je to stím lepší?Moc se mi nechce věřit tomu že ten cín fakt drží :(

Re: zahlazeni karoserie

Napsal: 28 pro 2010 20:53
od AR166
musis plech poradne prohrat. nejakym silnejsim pajedlem.. např. 190/380W

Re: zahlazeni karoserie

Napsal: 29 pro 2010 21:00
od Marta
Takže pořádně prohřát nakapat kyselinu a zalít cínem a vše bude oki?

Re: zahlazeni karoserie

Napsal: 30 pro 2010 18:10
od Kesam
Vyser se na to vraž tam to co tam má bejt a máš pokoj 8)
Jinak já mám zavařené kanály na střeše 4 roky kliky asi 6 let zadní víko taky žádnej cín tam nemám a žádnej problem.

Re: zahlazeni karoserie

Napsal: 31 pro 2010 19:12
od kucik
Jestli to není lišta přes celé dveře,nebál bych se to zakitovat skelným kitem.Ten jen tak nepraskne.Je určenej na kitování i větších děr než 4mm,ale i na prorezlý místa.

Re: zahlazeni karoserie

Napsal: 31 pro 2010 19:25
od AR166
zkusil jsem si zavareni zlabku na strese a na dverich pred 7 lety na calibre a uz bych to nedelal. sice to nepraskalo, ale ta prace za to nestala. mraky kitovani a v miste pred zadnim kolem, kde je u calibry velka plocha, doslo prohratim k peknymu lavoru. plech se tam stahnul, propadl. :(

Re: zahlazeni karoserie

Napsal: 01 led 2011 21:39
od Kesam
Ano to se skroutí já měl střechu taky skroucenou jako kráva.Jakmile začneš někde něco vařit tak se to holt hejbe no :-)

Re: zahlazeni karoserie

Napsal: 10 úno 2011 21:56
od BoboCali
Jedině cínovat.Pokud jde o to jak spojit cín s plechem,používám před samotným cínováním tzv.cínovací pastu.Ta po zahřátí a následným rozetřením třeba hadříkem,vytvoří podklad pro samotný cínování.Jinak vše za použití propan-butanu.
Tímto způsobem to dělám již několik let včetně renovací veteránů do Rakouska a Německa a proti skelnýmu kitu nemá konkurenci.

Re: zahlazeni karoserie

Napsal: 10 úno 2011 22:04
od F.l.a.n.e.l.
Cínovaní je asi nejspolehlivější, nicméně já pouze "bodoval" a nic se nekroutilo ;-)

Obrázek

Obrázek