Stránka 1 z 1

M5 (F10)

Napsal: 23 čer 2011 10:03
od T-O-M
Specifikace M5 r.2011/2012

motor: V8 twin turbo
výkon: 560 PS
točivý moment: 680 Nm/1500 ot/min
váha: 1945 kg
převodovka: DKG 7st.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

videa
Teaser
http://www.youtube.com/watch?v=qrOS5GLdWMA" onclick="window.open(this.href);return false;

Testování na Ringu
http://www.youtube.com/watch?v=HUV3uc9T7vw" onclick="window.open(this.href);return false;

Intro
http://www.youtube.com/watch?v=kvksmvh0Arg" onclick="window.open(this.href);return false;

V pohybu
http://www.youtube.com/watch?v=cYRhV00HNck" onclick="window.open(this.href);return false;

Nardo
http://www.youtube.com/watch?v=G0AQF228dm0" onclick="window.open(this.href);return false;

Miramas
http://www.youtube.com/watch?v=6aTbyxc9Ko0" onclick="window.open(this.href);return false;

srovnání s konkurencí
http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=545314" onclick="window.open(this.href);return false;
http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=545203" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: M5 (F10)

Napsal: 23 čer 2011 13:26
od V12
skoda toho motoru :(

Re: M5 (F10)

Napsal: 23 čer 2011 13:32
od blázen
co je špatnýho na V8 twinturbo? jestli to má ted 560k ...
podle mě je tohle dokonalý vůz 8)

Re: M5 (F10)

Napsal: 23 čer 2011 13:35
od V12
uz to neni ta cista mechanika jak do ted M motory byvaly...co genereca to ryzi "zavodni" motor...ted "obyc" V8 s turbama :( a kone s turbama umi udelat kazdej druhej...mozna i prvni

Re: M5 (F10)

Napsal: 23 čer 2011 13:38
od crocjirka
nema to rucku... :( :(

Re: M5 (F10)

Napsal: 23 čer 2011 13:40
od blázen
já si myslím,že to je krok správným směrem. Bez přeplnování by takový výkon ten motor prostě nikdy neměl, nemyslím ,že inženýři v BMW jsou hlupáci,moc dobře ví,co dělají, potenciál V8 za pomocí přelnování jím usnadní další vývoj při nástupu dalších generací toho vozu, do nekonečna bez přeplnování prostě držet krok s výkonými vozy konkurence nezvládnou.

to auto má 2000kg . Mít 560k v 8000ot bude asi k ničemu, potřebuje je v polovině..

Re: M5 (F10)

Napsal: 23 čer 2011 13:46
od V12
myslim, ze zrovna v tomhle byli donuceni ekoteroristickou loby :(

a mas pravdu, je to proste i jednodussi dat tam turba a nafoukat to...ale uz to neni motor s velkym M jako predchozi V10 V8 R6 R4 od Motorsportu

Re: M5 (F10)

Napsal: 23 čer 2011 14:08
od T-O-M
V12 píše:uz to neni ta cista mechanika jak do ted M motory byvaly...co genereca to ryzi "zavodni" motor...ted "obyc" V8 s turbama :( a kone s turbama umi udelat kazdej druhej...mozna i prvni
Cítím to podobně. Přeplňování má AMG i Quattro. Ale dnes je doba "přeplňování", atmosféra by neměla takovou efektivitu co do výkoun/spotřeby/emisí. Auto bude dobrý a ten motor potáhne jak stádo volů, ale už to nebude to ///M které to bývávalo.

Re: M5 (F10)

Napsal: 23 čer 2011 14:23
od Ultima
V8 s michackama je samozrejme impozantni, bohuzel je to i logicky krok, ale jak uz V12 zminil tohle je od puvodni myslenky ///M motoru primo skok daleky...

Re: M5 (F10)

Napsal: 23 čer 2011 14:49
od Tead
Auto pro hltače čísel....jinak je to prostě jen o něco rychlejší prostředek jak se pohodlně dostat z místa A do B...nevím co má společnýho s radostí pro řidiče, s váhou 2 tuny a s průběhem krouťáku jak diesel...je to sice logickej krok vůči konkurenci, ale myslím, že oturbením to auto ztratilo duši...

Re: M5 (F10)

Napsal: 23 čer 2011 15:10
od Mirek-200sx
dle meho naprosto nezbytna evoluce ktere se nedalo vyhnout. Preplnovane motory maji proste vetsi ucninnost, takze pri dnesni snaze dosahnout co nejnizsich CO2 to proste prijit muselo. Jen nechapu ty vase negativni nazory? Kdo z Vas v tom aute jel ze pisete ze je skoda motorizace?

Re: M5 (F10)

Napsal: 23 čer 2011 15:16
od Tead
Já si myslím, že se tu nikdo nezlobí na čísla, nebo na to, že to auto nepojede nebo cokoli jinýho....ale ať je to jak chce k M prostě patřil zvuk atmosfery a i ten - mnohem bližší motorsportu projev motoru - to prostě přeplňovanej motor nabídnout nemuže ...

Re: M5 (F10)

Napsal: 23 čer 2011 15:20
od Mirek-200sx
Tead píše:Já si myslím, že se tu nikdo nezlobí na čísla, nebo na to, že to auto nepojede nebo cokoli jinýho....ale ať je to jak chce k M prostě patřil zvuk atmosfery a i ten - mnohem bližší motorsportu projev motoru - to prostě přeplňovanej motor nabídnout nemuže ...
tak v tomhle se neshodneme, preplnovany auta jsou v motorsportu uz dlouho a co se zvuku tyce, nevim o tom ze by zavodni preplnovany motor mel spatny projev 8)

....ale novou M5ku soudit nemohu, nejel jsem v tom ani to neslysel

Re: M5 (F10)

Napsal: 23 čer 2011 15:29
od Tead
No tak samozřejmě, že já jí taky neslyšel ani v ní nejel...ale představa, že ve sportovním modelu budu mít nejideálnější pásmo otáček 1500 - 5500 mi teda nepřijde vůbec ničím sportovní...

Re: M5 (F10)

Napsal: 23 čer 2011 19:00
od T-O-M
Tead píše:No tak samozřejmě, že já jí taky neslyšel ani v ní nejel...ale představa, že ve sportovním modelu budu mít nejideálnější pásmo otáček 1500 - 5500 mi teda nepřijde vůbec ničím sportovní...
To tady hrozit nebude. Z čeho usuzuješ?

Re: M5 (F10)

Napsal: 23 čer 2011 19:04
od T-O-M
Mirek-200sx píše:dle meho naprosto nezbytna evoluce ktere se nedalo vyhnout. Preplnovane motory maji proste vetsi ucninnost, takze pri dnesni snaze dosahnout co nejnizsich CO2 to proste prijit muselo. Jen nechapu ty vase negativni nazory? Kdo z Vas v tom aute jel ze pisete ze je skoda motorizace?
Jaká evoluce??? Přeplňovaný motory jsou na světě bezmála 100 let, nejdříve kompresorem (Bentley 30.léta) pak turbodmychadlem. Přeplňovaný motory žily byly vedle těch atmosferických, které si taky prošly svou evolucí. Ale jde o tu účinnost jak jsem psal výše a ty nakonec taky.

Re: M5 (F10)

Napsal: 23 čer 2011 19:15
od Mirek-200sx
evoluce nemyslim v preplnovani vseobecne, ale u Mkovejch motoru BMW....bez turba maji malou ucinnost a s vysokym vykonem produkuji na dnesni pomery moc CO2 8)

Re: M5 (F10)

Napsal: 23 čer 2011 19:18
od Tead
Usuzuju z toho, že maximum kroutícího momentu je v 1500ot/min a maximum výkonu v 6000ot/min ...jezdit v jakejkoliv jinejch otáčkách než mezi maximem krouťáku a výkonu je nesmysl pro co nejrychlejší jízdu...to pásmo je tady hodně široký tak,že počítám, že křivka momentu bude skoro plochá...

Re: M5 (F10)

Napsal: 23 čer 2011 22:06
od blázen
Tead píše:Já si myslím, že se tu nikdo nezlobí na čísla, nebo na to, že to auto nepojede nebo cokoli jinýho....ale ať je to jak chce k M prostě patřil zvuk atmosfery a i ten - mnohem bližší motorsportu projev motoru - to prostě přeplňovanej motor nabídnout nemuže ...
mě se líbí projev atmosferického M motoru,...ale jsou přeplnované stroje,kde se mi projev líbí daleko víc.. projev M motoru zázrak není.

Re: M5 (F10)

Napsal: 23 čer 2011 22:23
od Tead
Mám prostě rád vysokootáčkový atmosféry a je mi líto, že vymírají :cry: protože logicky stejnou cestu čeká M3 ať už dřív nebo pozdějí...

Re: M5 (F10)

Napsal: 23 čer 2011 22:31
od Butcher
Brzo...

Re: M5 (F10)

Napsal: 24 čer 2011 08:40
od zac.je.toho.loket
Slibujou projev jako u atmosféry, ale stejně...

Freude am Fahren stürzt sich ins Arschloch :lol:

Re: M5 (F10)

Napsal: 24 čer 2011 19:13
od HondaMan
blázen píše:já si myslím,že to je krok správným směrem. Bez přeplnování by takový výkon ten motor prostě nikdy neměl
Viz 63 AMG, které má v performance paketu 558Hp :-D

Re: M5 (F10)

Napsal: 28 čer 2011 09:41
od T-O-M
Ring Taxi

Obrázek
Obrázek

Re: M5 (F10)

Napsal: 11 říj 2011 19:09
od T-O-M
článeček se všemi detaily
http://www.topdrive.cz/clanky/vse-co-po ... em-bmw-m5/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: M5 (F10)

Napsal: 12 říj 2011 02:14
od Ritchma
Tak ono je to tak obecnej dotaz, ale když už to tu bylo zmíněno... Proč nový auta už nemaj klasickou ručku? Nevim jak ostatní, ale to řešení jako má mercedes, že tam je třetí mini pedál a pak se to rukou uvolní na palubce se mi moc nelíbí....

Re: M5 (F10)

Napsal: 12 říj 2011 08:18
od Berry
T-O-M píše:
V12 píše:uz to neni ta cista mechanika jak do ted M motory byvaly...co genereca to ryzi "zavodni" motor...ted "obyc" V8 s turbama :( a kone s turbama umi udelat kazdej druhej...mozna i prvni
Cítím to podobně. Přeplňování má AMG i Quattro. Ale dnes je doba "přeplňování", atmosféra by neměla takovou efektivitu co do výkoun/spotřeby/emisí. Auto bude dobrý a ten motor potáhne jak stádo volů, ale už to nebude to ///M které to bývávalo.
Presne jak to o ten topic napsal výš jak psal V12, ze to jsou ty ekoteroristicke loby a Tome, ty jsi napsal presne ty kriteria, ktere ty motory musi splnovat Spotreba a Emise a myslim, ze u takovych aut jsou to kriteria uplne nah.vno :kladivo:
Uz to asi nikdy a nikde nebude takove jako driv, co motor, to skoro zavodni nebo polozavodni original, dneska se musi ustupovat temhle zelenym panakum :kladivo: :kladivo: ach jo :(

Re: M5 (F10)

Napsal: 12 říj 2011 13:09
od T-O-M
Berry píše:
T-O-M píše:
V12 píše:uz to neni ta cista mechanika jak do ted M motory byvaly...co genereca to ryzi "zavodni" motor...ted "obyc" V8 s turbama :( a kone s turbama umi udelat kazdej druhej...mozna i prvni
Cítím to podobně. Přeplňování má AMG i Quattro. Ale dnes je doba "přeplňování", atmosféra by neměla takovou efektivitu co do výkoun/spotřeby/emisí. Auto bude dobrý a ten motor potáhne jak stádo volů, ale už to nebude to ///M které to bývávalo.
Presne jak to o ten topic napsal výš jak psal V12, ze to jsou ty ekoteroristicke loby a Tome, ty jsi napsal presne ty kriteria, ktere ty motory musi splnovat Spotreba a Emise a myslim, ze u takovych aut jsou to kriteria uplne nah.vno :kladivo:
Uz to asi nikdy a nikde nebude takove jako driv, co motor, to skoro zavodni nebo polozavodni original, dneska se musi ustupovat temhle zelenym panakum :kladivo: :kladivo: ach jo :(
V očích majitelů asi ano, ale v očích výrobce ne, jinak by se downsizing tak masově neprosadil. Jinak s tebou souhlasim 8)

Re: M5 (F10)

Napsal: 12 říj 2011 14:42
od jajiN
8) 8)

http://www.jenproauta.cz/video/1812-vid ... o-novou-m5" onclick="window.open(this.href);return false;

8) 8)

Re: M5 (F10)

Napsal: 16 říj 2011 18:22
od bexiczek
To auto jsem viděl v top gearu a řeknu vám pánové fakt peckovní. Taly chci mít jedno doma :)