Stránka 1 z 2
Jaký motor pro BMW zvolit?
Napsal: 23 kvě 2006 17:10
od Conscious
Jelikož začínám pomalu v označeních motorů pro BMW tápat a protože slyším všelijaké názory na to jaký je pro daný model nejlepší a na jaký si dávat pozor,napadlo mě že by se mohla založit jakási poradna s fotogalerií kde by se seskupily motory s kódy M a S a trochu bysme pokecali který zvolit. Budu kupovat E30 a protože mám nabídek víc a je to pro babu tak by mě zajímalo který zvolit nejvhodněji. Takže můžu mít chromáka s M10 318i r.v. 87,dále chromáka 325iX M20 r.v. 87, plasťáka M40 318i r.v. 88 a plasťáka s 2,4TD M21 r.v. 89... první jmenovaný má pár kosmetických vad a chybí mu katalyzátor který je v TP psaný takže i když to auto vypadá jinak velmi pěkně,tohoto se bojím a zároveň mě odrazuje ta M10 motor,je to už myslím stará vražda. Navíc mechanický podtlakový vstřiky dělají jen zlou krev. 325 mi už připadá na ženskou moc silná. M40 mi z toho vychází nejlépe stejně jako i ta M21,ten diesel aspoň moc nežere ale zase je na to zbytečně vysoké povinné ručení. Co navrhujete?
Abych trochu podpořil thread tak zde vypíšu motory u nejběžnějších řad.
3 E21: M10,M20
3 E30: M10,M20,M20eta,M21,M30,M40,M42,S14
3 E36: M40,M41,M42,M43,M44,M50,M51,M52,S50,S52
5 E12: M10,M20,M30
5 E28: M20,M21,M30,M40,S38
5 E34: M20,M21,M30,M40,M43,M50,M51,M60,M62,S38
5 E39: M51,M52,M54,M62,S62
6 E24: M30,S38
7 E23: M30,M102,S38
7 E32: M30,M60,M70
7 E38: M52,M54,M57,M60,M62,M73
8 E31: M60,M62,M70,S70
Z modelových řad a typů motorů lze jednoznačně odvodit prastaré vykopávky které asi dnes už nikoho neohromí ani výkonem a jsou zátěží pro peněženku. Jsou jimi M10,M20 a M30 a z vlastní zkušenosti musím potvrdit že například M10 který byl montován již do vozů E6-E10-E20 což byly předchůdci řady 3 s označením např. 1502 apod. je jen pro zlost. Velmi malý výkon okolo 70KW a velmi vysoká spotřeba z nich dělá outsidery,navíc jde o velmi staré a dnes již unavené čtyřválce které mají s většinou celkem těžkým vozem co dělat. Na druhou stranu bych řekl že jsou maximálně spolehlivé a lze si na nich spoustu věcí udělat doma protože absence elektroniky je dle mého názoru jen přínosem. Co myslíte vy? Lze z těchto dědků vyždímat výkon? Má vůbec cenu za obrovských nákladů tyto motory dávat do pořádku,dělat na nich GO a následně jim např. dávat sportovní vzducháče či laděné výfuky když mají nalítáno např. 400000km jako v mém případě? Mám auto u klempíře,oprava bude dražší než celá E30 v průměrné kondici a vlastně nevím jestli to má smysl,může se klidně stát že se to opraví a klekne motor a co pak? Znovu M10 v tom již nechci vidět a blbá M20 je již V6 takže mi to papírově nepůjde a neprolezu na STK. A co novější V4? Dělají se vůbec ještě? Zase tak dokonale se v těch číslech neorientuju a protože se chci honit za každým koněm navíc,musím se zeptat.

Napsal: 23 kvě 2006 18:54
od T-O-M
pokud se budem pohybovat jen ve vodách e30, tak teda moc na výběr nemáš - M10,20 nechceš, na S14 zapomeň , takže aby to mělo nějakej výkon a nebylo zas tak silný pro slečnu jak řikáš, tak nejlepším řešením by byla M42 (1,8iS)
další možností je čtyřvál z e36 - 1,8i nebo 1,8iS=točivý motor co má výkon.
jinak po pravdě si řekněme, že výdrž, krouťák, výkon a zvuuuk máj šestiválce
další ladění bude lepší samožřejmě u šestiválů a to co nejnovějších, záleží u jaký výkonový a finanční hranice chceš začít a skončit
lze všechno, záleží jak a za kolik, e36kový motory by v e30 neměly být problémem
samožřejmě počítej s úpravami i podvozku a nutnosti řídících jednotek+další elektriky
v tom výběru co píšeš, tak iX měly jiný podvozkový čášti než bězný 325i, což samožřejmě víš, jen je potřeba být opatrný na tech.stav daného kusu, aby se z něj nestala studna na prachy.
možná že jsem zcela nepochopil tvoji otázku a mluvil jsem z cesty, v tom případě se omlouvám
Napsal: 23 kvě 2006 19:03
od Conscious
Popsal jsi to hezky náhodou. Je to tak,že pro slečnu chci něco spolehlivýho,něco co jen tak neklekne když s tím nepojede zrovna ukázkově a něco co nebude příliš náročný na běžný náklady - povinné ruční,benzín a tak. E30.
Pro mě na tunění jsem se ptal na možnosti co vrazit do E21 aby to bylo V4 nebo co by bylo v mezích udělat s tou M10 co v tom mám. Je to utahaná olejnička,sice to má zdravý zvuk a je to fakt spolehlivý,ale GO mě asi nemine a nevím jestli to má vůbec smysl u motoru koncepčně někdy z roku 1970. Řečeno slovy automechanika: Ten motor je už po smrti. Náklady na jeho generálku budou dražší než nějaká M40 z E30 a výměna tak se ptám na eventuelní smysl celé operace. E21 zachovat chci,M10 v ní ne. Třeba by tam šel jinej motor z E30 aniž by to méně znalí poznali.
Napsal: 23 kvě 2006 19:13
od T-O-M
"méně znalí" z toho vynech, buď chceš 100% veterána, pak nech původní motor nebo chceš klasiku auto a jinej motor. já bych v tvém případě taky volil jinej motor, problém je že i dost motorů z e30 bude potřebovat generálku, je to +-20 let

se podívej kolik maj najeto, ale lepší generálkovat novejší motor ze kterýho pak bude větší užitek
ty "ieSa" jsou točivý motory, tak počítej, že kdo to měl, tak to honil
osobně bych se nebránil dobrýmu kusu v podobě 2,0 šestihrnec
Napsal: 23 kvě 2006 19:17
od Conscious
Takže pro slečnu zatím vychází nejlépe E30 318i M40 r.v.88,je to docela i vytuněný jen to má bouchlý dveře a shnilej blatník vepředu což je myslím řešitelné. Ale po stránce vzhledu vede ten chromák s M10,je moc pěknej,ale protože nemá KAT který tam má být,ddocela to odsouvám. Má kosmetické vady jako promáčklé nárazníky či drobné puchýřky na lemech - sem tam - a blikají mi varovná světla a moc se mi nechce ani se na to jezdit podívat. TOMe kdyžtak ti můžu dát linky na ty auta,třeba poznáš na těch fotkách víc. Ale to pouze soukromě,nechci tady z toho dělat bazar.
Napsal: 23 kvě 2006 19:25
od T-O-M
poslat mi odkaz je sice hezká věc, ale čistě vzato, co já poznám z fotky 10x10 ? když vidíš auto na netu, tak se můžeš maximálně rozhodovat jestli se na něj pojedeš podívat do bazaru či nikoliv, soudy můžeš dělat až tam, když to vidíš na vlastní oči. Taky se mě kamarádi občas ptaj na to či ono auto, který viděli na netu, pak se jedem na to podívat abychom viděli realitu a ta bejvá často

Napsal: 23 kvě 2006 19:35
od Conscious
T-O-M píše:poslat mi odkaz je sice hezká věc, ale čistě vzato, co já poznám z fotky 10x10 ? když vidíš auto na netu, tak se můžeš maximálně rozhodovat jestli se na něj pojedeš podívat do bazaru či nikoliv, soudy můžeš dělat až tam, když to vidíš na vlastní oči. Taky se mě kamarádi občas ptaj na to či ono auto, který viděli na netu, pak se jedem na to podívat abychom viděli realitu a ta bejvá často

Jasný,já jen jestli je správné se pídit dál po podezřele naleštěném chromajzlíkovi nebo volit raději zdá se relativně slušnou potvoru která má vady jasné jak facka.
Re: Jaký motor pro BMW zvolit?
Napsal: 23 kvě 2006 22:20
od Slavisimo
mohl by mi nekdo rict co to je za motor M41 u E36???
BTW. 318i M10 je moc dobrej motor vydrzi toho dost a pekne to jede
EDIT:aha 1.8TDS

Re: Jaký motor pro BMW zvolit?
Napsal: 23 kvě 2006 22:30
od Slavisimo
i kdyz tvrdit neco o penezence u M10, nevim no
Re: Jaký motor pro BMW zvolit?
Napsal: 23 kvě 2006 23:35
od monty01
jen upozornění -M 40 je háklivá na hydroštely -rády odcházej a domrví to vačku a nový jsou drahý.Doporučil bych ti iso ,jestli seženeš, tj M 42-aspoň myslím.
Re: Jaký motor pro BMW zvolit?
Napsal: 24 kvě 2006 03:07
od Conscious
Slavisimo píše:i kdyz tvrdit neco o penezence u M10, nevim no
Právě... M10 je až nehorázně žíznivej motor na to co odvádí za výkon. Ale je to čistá mechanika takže většina závad je řešitelná doma. Má své plusy i mínusy,ale osobně bych raději šestihrnek a to i pro babu,ty motory jsou k neutahání. Jinak výhodou M10 pro mladou je snad jen to že ho znám jak svý boty a že na něj mám doma díly.

Re: Jaký motor pro BMW zvolit?
Napsal: 24 kvě 2006 03:22
od Conscious
monty01 píše:jen upozornění -M 40 je háklivá na hydroštely -rády odcházej a domrví to vačku a nový jsou drahý.Doporučil bych ti iso ,jestli seženeš, tj M 42-aspoň myslím.
Aha... Mno majitel tvrdí že motoricky je to auto v super stavu a docela vypadá přesvědčivě. Prostě můžu mít E30 s motory M10,2x s M20,M21 a M40. Zatím vedou jednoznačně auta s M10 a M40,u těch je dohoda s majiteli nejdále,dá se říct že jsme domluveni na okouknutí. Mladé se líbí ten s M10 a mě zase ten s M40,je o rok mladší,je to už plasťák a má vady které nejsou tak moc schované pod novým lakem a navíc diamantschwarz metallic můžu sehnat jeté dobré díly levně takže mě nějaký shnilý blatník nerozhází. Víc budu schopen sdělit po shlédnutí obou vozů,kdyžtak budu muset shánět dál. Ale když už jsem mladou zpracoval že místo japonců chce BMW,musím jí sehnat slušnej kousek.Bohužel jsem limitován cenou kterou do toho chce investovat a zároveň tím,že chce pouze řadu 3, pětky jí připadají moc veliké už.

Re: Jaký motor pro BMW zvolit?
Napsal: 24 kvě 2006 09:57
od z-aires
Z modelových řad a typů motorů lze jednoznačně odvodit prastaré vykopávky které asi dnes už nikoho neohromí ani výkonem a jsou zátěží pro peněženku. Jsou jimi M10,M20 a M30
já ti dám prastarou vykopávku, mam m20 325i, žere to málo a výkon by tě ohromil myslim

Re: Jaký motor pro BMW zvolit?
Napsal: 24 kvě 2006 14:34
od Conscious
z-aires píše:Z modelových řad a typů motorů lze jednoznačně odvodit prastaré vykopávky které asi dnes už nikoho neohromí ani výkonem a jsou zátěží pro peněženku. Jsou jimi M10,M20 a M30
já ti dám prastarou vykopávku, mam m20 325i, žere to málo a výkon by tě ohromil myslim

Hih. Jako ale jukni se do čeho se M20 začal montovat. Do řady E21 a E12 což jsou vozy z let 1975 zhruba. Koncepčně je to prostě vykopávka stejně jako M10 který je ještě asi o 7 let starší. Samozřejmě že s objemem roste i síla,2.5l už by měl něco ukázat,taková M20eta 2.7l je velmi slušný kousek ale spíš jsem to zaměřil na základní M20 V6 2.0l. Ten vskutku příliš úsporný ani moderní není. Jsme ale u toho,chtělo by to sem hodit fotky,M10 a M20 sem dát můžu,není to však ono,musel bych je přefotit z dobové servisní knížky. Ale samozřejmě proti gustu... hehe pokud jde o spolehlivost tak těmto starým poctivým jednotkám nelze nic vytknout.
Napsal: 24 kvě 2006 14:49
od T-O-M
2,0
2,5
3,5
2,8 alpina
1,8 16V
1,8
2,7 tuning
2,3 M
2,3 M tuning

Re: Jaký motor pro BMW zvolit?
Napsal: 24 kvě 2006 15:11
od z-aires
Conscious píše:z-aires píše:Z modelových řad a typů motorů lze jednoznačně odvodit prastaré vykopávky které asi dnes už nikoho neohromí ani výkonem a jsou zátěží pro peněženku. Jsou jimi M10,M20 a M30
já ti dám prastarou vykopávku, mam m20 325i, žere to málo a výkon by tě ohromil myslim

Hih. Jako ale jukni se do čeho se M20 začal montovat. Do řady E21 a E12 což jsou vozy z let 1975 zhruba. Koncepčně je to prostě vykopávka stejně jako M10 který je ještě asi o 7 let starší. Samozřejmě že s objemem roste i síla,2.5l už by měl něco ukázat,taková M20eta 2.7l je velmi slušný kousek ale spíš jsem to zaměřil na základní M20 V6 2.0l. Ten vskutku příliš úsporný ani moderní není. Jsme ale u toho,chtělo by to sem hodit fotky,M10 a M20 sem dát můžu,není to však ono,musel bych je přefotit z dobové servisní knížky. Ale samozřejmě proti gustu... hehe pokud jde o spolehlivost tak těmto starým poctivým jednotkám nelze nic vytknout.
svatá pravda

já ho mam v e30 touring a jsem zatim velice spokojen

Re: Jaký motor pro BMW zvolit?
Napsal: 24 kvě 2006 22:16
od monty01
Conscious píše:
Aha... Mno majitel tvrdí že motoricky je to auto v super stavu a docela vypadá přesvědčivě. Prostě můžu mít E30 s motory M10,2x s M20,M21 a M40. Zatím vedou jednoznačně auta s M10 a M40,u těch je dohoda s majiteli nejdále,dá se říct že jsme domluveni na okouknutí. Mladé se líbí ten s M10 a mě zase ten s M40,je o rok mladší,je to už plasťák a má vady které nejsou tak moc schované pod novým lakem a navíc diamantschwarz metallic můžu sehnat jeté dobré díly levně takže mě nějaký shnilý blatník nerozhází. Víc budu schopen sdělit po shlédnutí obou vozů,kdyžtak budu muset shánět dál. Ale když už jsem mladou zpracoval že místo japonců chce BMW,musím jí sehnat slušnej kousek.Bohužel jsem limitován cenou kterou do toho chce investovat a zároveň tím,že chce pouze řadu 3, pětky jí připadají moc veliké už.

No jednoduchá pomoc -stačí mu zvednout otáčky tak na 2-2,5t ,případně protúrovat -jak uslyšíš cvakání nebo nedejbože rachot (jeden takovej v okolí znám) honem pryč od něj -nový hydroštely jsou za dobrou cenu kolem 400,- za kus takže trošku drahá oprava + kdyby byla v tahu ta vačka

. No když jsem se bavil s maníkem ,kterej se na brambory specializuje ,tak mi tvrdil ,že není m 40 (pokud hydroštely někdo nevyměnil )která je má ok.Pročs mladý rozmlouval takový supr auta a cpeš ji do německý ....., taková hondička je

,švára s E30 1,8i nemá šanci ,jedna dvě zatáčky a je v...

Napsal: 24 kvě 2006 23:27
od Conscious
Zrovna na Hondičky ona je... Ale známej si kdysi pořídil Galanta a něco se mu tam podělalo a on normálně v servisu brečel. Znám i případ kdy holčina sháněla přední blatník na Subaru levně páč novej prý stojí 7000. Možná proto jsem ji přeorientoval na bavory,jsou to robustní auta,dobře se s nima jezdí a hlavně u E21,30,28,34 atp. sehnat díly není žádný problém a je to celkem levná věc když se trochu člověk dívá okolo nebo ví kam zavolat či za kým zajít. Teď jsem například koupil 4 přední blikače na E21 za 500. Z krámu,funglovky a komplet i s drátama,těsněním a šrouby. Tytéž od jiného dodavatele ale stojí 464 bez DPH za kus. Mladá tohle samozřejmě vidí a i vidí že si na tom autě dělám skoro všechno sám a nikdy nic nezkoním přestože to dělám poprvé a tak postupně k těm autům získala jistý vztah který samozřejmě podporuju.

Jinak ale myslím že by stejně dala přednost slušnému Civicu či CRX před E30,stále se jí ty auta líbí. Ale vyčlenila finanční obnos za který se takové auto nekoupí,lepší je tedy porozhlédnout se ve vodách které znám. Vím trochu jak ty auta jezdí a kde třeba je nutno se podívat kvůli korozi. U japonců jsem v tomto směru naprosto mimo. Ty auta jsou výkonná,spolehlivá,dobře vybavená atd,to nerozporuju,ale jak se něco podělá tak to je masakr.

U toho motoru M40 jsem se setkal s názorem že se na tom něco "sere" neustále,že je stará M10 lepší,pohodová na cestování. Tak asi ten někdo věděl o čem mluví. Je fakt že mechanika je mechanika. Tam platí úsloví kdo maže,ten jede.

Re: Jaký motor pro BMW zvolit?
Napsal: 25 kvě 2006 10:56
od z-aires
Pročs mladý rozmlouval takový supr auta a cpeš ji do německý ....., taková hondička je

,švára s E30 1,8i nemá šanci ,jedna dvě zatáčky a je v...

[/quote]
asi jednak proto, že mladá nebude jezdit jak prase a předjíždět do zatáček a druhak proto, že kdyby se náhodou ta tvoje honda srazila s tou německou sračkou, tak ta sračka hondu spolkne jak bonbonek

Napsal: 25 kvě 2006 11:30
od Conscious
LOL

Jsou to prostě tanky,na běžné shade či feldy hravě stačej a s Modenou závodit nebudu. Mladá je nezkušená řidička,udělala si papíry a od té doby neseděla za volantem takže myslím že na občasné odřeninky si bude muset zvyknout. A jak zde bylo správně zmíněno,honit to nebude,potřebuje se dopravit do svého rodiště za maminkou a zpět a maximálně jezdit po okolí či městě takže v tomto případě koně honit nebudeme a myslím že jí 1.8 bohatě nabídne co potřebuje a přihodí i potřebnou robustnost pro všechny případy.
Napsal: 25 kvě 2006 12:02
od biker
vis co? prdni do ty svy e21, M20 z ety na 2.7i, udelas si to sam takze te nikdo "neosidi" odflaknutim

navic M20 neni tak spatnej motor
dily jdou............. ete

ze vic papa to je vec jina

Napsal: 25 kvě 2006 13:18
od Conscious
biker píše:vis co? prdni do ty svy e21, M20 z ety na 2.7i, udelas si to sam takze te nikdo "neosidi" odflaknutim

navic M20 neni tak spatnej motor
dily jdou............. ete

ze vic papa to je vec jina


Jako rozhodně by se mi v tom eta líbila,asi by to jelo jak urvanej vagón.

Blbý je že mám v dokladech psanej čtyřválec takže moc na výběr nemám. Kua asi seženu ještě jednu E21 bez TP a vyřádím se na tom.

Musím sehnat ještě tu E30 pro mladou,na E36 compacta kterýho by chtěla maximálně nejsou chechtáky takže nějaký chromajzlík či plasťáček to bude muset jistit. Snad se povede něco sehnat za ty peníze co do toho hodlá investovat.

Re: Jaký motor pro BMW zvolit?
Napsal: 25 kvě 2006 22:40
od monty01
z-aires píše:Pročs mladý rozmlouval takový supr auta a cpeš ji do německý ....., taková hondička je

,švára s E30 1,8i nemá šanci ,jedna dvě zatáčky a je v... :wink
asi jednak proto, že mladá nebude jezdit jak prase a předjíždět do zatáček a druhak proto, že kdyby se náhodou ta tvoje honda srazila s tou německou sračkou, tak ta sračka hondu spolkne jak bonbonek

no zjevně mě někdo nepochopil ,netvrdím ,že předjíždím do zatáček ,myslel jsem to tak ,že když se mě chce švára s baworem držet tak mu to celkem jde jen po rovině, jak se dostanem do zatáček tak si prostě nemůže dovolit to co já ,ten podvozek bmw na to nemá -už se plánujou trošku změny,tam výztuha ,tuhle pouzdro.Uznávám ,že se s bavorem pěkně blbne ,hlavně v zimě, ale jinak

.Dál výbava oo nic ,max el zrcátka ,šíbr je na kliku ,servo jsem viděl u 1 z 10.Motor prehistorickej (myslím ten M10), o nějakej 16V si může nechat zdát ,atd .Prostě na BMW mě švagr neukecal
No o tý robustnosti ,je fakt ,že ty plechy jsou tvrdý ,pár kastlí jsme rovnali na stolici a nic moc práce .No na druhou stranu ta kastle je celkem bez výztuh a když dostane ránu v blbým směru lehce se pohne -předek zleva do steny sněhu cca ve 40ti =hnutý 3cm na uhlopříčce mezi nosníkama motoru.CRX na to nemá ,to je skoro poloviční auto váhově tak s unem ,ale preluda nebo accord je dle mě srovnatelnej soupeř.
Jo k těm dílům -platí to stejný jak u bmw -když víš kde ,tak se dá sehnat taky levně.
že je bmw sračka jsem nepsal,to jste si doplnili sami

,ale proč to vymlouvat

Napsal: 26 kvě 2006 00:36
od Conscious
Tak i M10 je hezký motor když se udělá a i jede což jsem viděl na jednom videíčku na jednom fóru. Jen je starý,dnes se už dávno nevyrábí a nové díly na něj jsou buď šíleně drahé nebo si je člověk musí udělat sám což je poměrně zbytečná snaha. O robustnosti BMW jsem se přesvědčil na vlastní kůži před lety když jsem měl svou první E21,bourali jsme s tím do betonovýho pilíře mostu a pohoda. A tak jsem to auto chtěl znovu. Léta jsem neměl šanci ho sehnat a pak náhodou jsem jeden kousek mohl mít a skočil jsem po něm a neptal se v jakém je stavu. No,řeším to dodnes ale vím že mám exota a mám ho rád. Lituju jen toho motoru,nemá na to už prostě. Teda jinak - motor je silnej a má na to,nemá na to stříkačka která se fakt nepovedla,těžko říct proč to do těch aut montovali když se to neosvědčilo. Následnice řízená počítačem už odvádí mnohem lepší výsledky. Možná by to tam šlo nějak nacpat...

Re: Jaký motor pro BMW zvolit?
Napsal: 26 kvě 2006 08:56
od z-aires

.Dál výbava oo nic ,max el zrcátka ,šíbr je na kliku ,servo jsem viděl u 1 z 10.Motor prehistorickej (myslím ten M10), o nějakej 16V si může nechat zdát ,atd .Prostě na BMW mě švagr neukecal
nepiš to radši, když o těch autech nevíš zhola nic, měl sem to komplet v elektrice, servo taky .... a kdyby tam byla prehistorická M20ka, tak ani tu hondu nemusíš startovat

))))))))))))))))))
Napsal: 26 kvě 2006 09:00
od biker
Napsal: 26 kvě 2006 09:04
od biker
Napsal: 26 kvě 2006 14:56
od Conscious
Biker: Začínám spíš uvažovat že se na celou záležitost s gustem vyseru. Mladá prostě nikdy nepochopí že koupila třeba auto jen za 20 či 35k a že to auto není nový a tudíž má i vady. Úplně živě to vidim. Budu volat,jezdit po všech prdelích co jich v republice je a když nakonec najdu slušnou káru za ty peníze tak určitě nějakou vadu přehlídnu a budu to mít na talíři až do smrti. Jako každý ví že se na autě nedá prostě najít všechno,časem to člověk objeví sám,ale to už je jeho problém a pak jde jen o to nakoli vážná vada to je. Mě je to samozřejmě fuk,koupím si auto,sám si ho vyberu a když pak zjistím že třeba blbnou synchrony tak je to moje blbost protože jsem si to měl pořádně vyzkoušet. Ona to ale hází na mě. Něco vyber,máš mou důvěru...

No uvidíme,zítra jedu juknout na jasného favorita celé operace a uvidíme. Jen se mi nechce bez ní něco koupit a pak poslouchat co jsem to za ty hrozný peníze přivezl.

Heh,asi se budu věnovat své staré vraždě a ona ať si koupí co chce. Domluvenou schůzku absolvuju,podám jí informace a jinak ať se stará.
Hele já to s ní myslím vážně ale do rodinných aut mě nezatahuj jako.

Přeci jen jsem a doufám že ještě dlouho budu svobodnej člověk. Stejně touring nechce takže to je jedno.
Napsal: 26 kvě 2006 17:16
od biker
Napsal: 26 kvě 2006 17:23
od Conscious