Stránka 1 z 2
Tak tohle je hodně hustý vozítko - E30
Napsal: 12 srp 2006 01:38
od Conscious
Nebudu se moc rozepisovat,ale to se musí vidět. Postovat fotky nemusím když se samy nabízejí. Lol lol lol Ale super práce a 4l motor s tím asi bude řádně hýbat.
http://www.bmw-power.de/Fahrzeuge/E30_3 ... icht_1.htm
Napsal: 12 srp 2006 07:50
od Fugo
Tohle je taky velice zajímavý, když už jsme u těch vyšších obsahů.
http://www.rmotorsport.com/saku/e30v12_rmotorsport.wmv
Napsal: 12 srp 2006 10:29
od Conscious
Masakrrrrrrr... Ty jo 471KW? Viděl jsem dobře?

Napsal: 12 srp 2006 11:56
od biker
skoda ze je v cabru

Napsal: 12 srp 2006 12:11
od T-O-M
To cábro je zajímavý, ale bál bych se aby to nebylo "moc" na karoserii cabria, jinak ty odklápěcí přídě jsou v (D) nějaká módní vlna

Napsal: 12 srp 2006 12:16
od V12
mno tak tohle je parada....nevis jeste o nejakym videu e30 s V12?
Napsal: 12 srp 2006 12:18
od biker
me se to odkalpeni nelibi,bych mel pocit ze jezdim anglicakem

Napsal: 12 srp 2006 17:16
od Fugo
V12 píše:
mno tak tohle je parada....nevis jeste o nejakym videu e30 s V12?
zeptám se ti v německu
Napsal: 12 srp 2006 23:49
od Conscious
Pár ujetých fotek...

Napsal: 12 srp 2006 23:51
od Conscious
další
Napsal: 12 srp 2006 23:57
od Conscious
Sakra V8 bych si do žraloka dal hned... Edelbrock 350cui z Camara nebo motorek z Corvettky... Vau.

Tak mě napadlo jak je to vlastně v případě takovýchto úprav u nás s předpisy? Řekněme že bych vyhodil M10 318i+4kvalt a dal tam M20 323i+pětikvalt ze stejné modelové řady? V malým TP počet válců není přece. No jako myšlenka to zní zajímavě,zvláště když ten motor jde stejně z auta ven.

Napsal: 13 srp 2006 01:28
od biker

co etu?

ja se ji musim furt zastavat

Napsal: 13 srp 2006 01:30
od biker

a mozna by nejaka ta etka byla behem zimy volna
teda spis motor 88r.v

Napsal: 13 srp 2006 03:22
od Conscious
Eta je moc slabá na ten obrovskej objem co má,to chce pořádnej vodvaz. Takovou 325iX M20... 318iS M42... nebo sehnat US verzi 3,3L M30,ale to už je totální nesmysl. Zatím to jen promýšlím jestli renovovat prastarou M10 která je 2x po smrti nebo sehnat novější kousek a zase nemít původní auto.

Napsal: 13 srp 2006 10:38
od biker
ver ze eticka neni tak bezcenna
proc emerickou verzi M30?

se snad davaal do e30 seriove? to teda nevim a kdyz uz M30 tak 3.5 obcas se v annonci obejvi cely auto 5 ci 7
ale z e28 lip

a prodat ju na dily a nechat si zaplatit motor
jenze to je podle me dost prestaveb takze ja bych volil M20

Napsal: 13 srp 2006 13:19
od T-O-M
Zajímavý fotky, ten V12 v černý a Vanos v M3 jsem už viděl, ale ta u.s. fauAcht mě vyděsila
jinak ten nápad 323i neni špatnej, zase bych to s tim výkonem nepřeháněl, pokud nepočítáš s jinejma podvozkovejma dílama, mít v takovym autě motor s 200+ PS je hezký, ale využiješ to se sériovym podvozkem?? Myslim tim ramena, poloosy, brzdy, difer..
Napsal: 13 srp 2006 14:53
od Conscious
Jj,to by se muselo asi něco vyměnit no. E21 je skoro hotová po stránce kastle,ale čeká mě ji zvednout na kozy (nemám,sháním) a pak jde dolů difer,kardan,nápravy - výměna silentbloků,přetěsnění,očištění,nalakování apod. - špajzka a motor - kontrola,přetěsnění,výměna silentbloků,přebroušení hlavy... Dál to bude čištění kastle,antikorozní nátěry,lak... no práce na roky dopředu. Otázkou je jestli nepoužít po sundání zadní nápravy tento kus z 323i E21 s kotoučema vzadu,sehnat samosvor pokud to je vůbec zaměnitelné a patřičně posílit i prostor pod vozem a pod kapotou. Jako ideální řešení bych fakt viděl 323i M20 s pětikvaltem. Ale co STK? To by asi neprošlo,šestiválec pozná i úplnej vůl.

Napsal: 13 srp 2006 20:11
od Fugo
E30 V12 von Grimmjar zbytek co mě poslal, přeposílám Radkovi.
Grimmjar má E30 motor M70 převodovka 6kv.
edit fota nejdou vložit
Napsal: 15 srp 2006 00:56
od V12
Fugo píše:E30 V12 von Grimmjar zbytek co mě poslal, přeposílám Radkovi.
Grimmjar má E30 motor M70 převodovka 6kv.
edit fota nejdou vložit
Diky ti moc

Napsal: 16 srp 2006 14:52
od georg
mě spíš berou ty voturbovaný mrchy
napři M coupe turbo
Performance figures
Power output: Approximately 620+ bhp at the engine
¼ mile time: 10.7@ 134 mph with 1.6 second 60 ft time set at WSID August 2004 on drag slicks.
Currently Australia's fastest street registered BMW over the 1/4 mile
Napsal: 16 srp 2006 14:58
od georg
a protože mám rád E30 ...
M30 + turbo = 465 bhp
Napsal: 16 srp 2006 17:43
od T-O-M
tak tahle červená má luxusní motor
Napsal: 16 srp 2006 19:17
od Fugo
georg píše:a protože mám rád E30 ...
M30 + turbo = 465 bhp
tak jdi do toho ať je nás víc.

Napsal: 17 srp 2006 08:22
od georg
Fugo píše:georg píše:a protože mám rád E30 ...
M30 + turbo = 465 bhp
tak jdi do toho ať je nás víc.

no E30 už mám tak jen vyměnit motor a nasadit turbo
a nebo sehnat motor z BMW E23 745i 3,2 nebo 3,5 Turbo
Tohle je spíš výhled tak na pětiletku

Napsal: 17 srp 2006 08:26
od Fugo
ten motor ze 745i teď prodával Fido na e30.cz ale už je pryč.
Napsal: 17 srp 2006 08:46
od georg
jj koukal jsem na to. A v německým BMW Scene tam byl v inzerátech tenhle motor po kompletní repasi připraven na montáž do E30 a chtěl za nej 3000 euro

Napsal: 17 srp 2006 09:20
od Tom_
zde je jedna voturbovana mrcha

(e30)

Napsal: 17 srp 2006 09:44
od georg
jj ta je pořádně voturbená

zajimaly by mě výkonnové hodnoty

Napsal: 17 srp 2006 10:46
od T-O-M
Je víc možností
-motor z E36 (2.8 ať už to stojí za to), kterej padne do E30 jak ulitej, ty úchyty by měly být maximálně podobný, trochu ho poladit a je z toho dobrej atmosferickej motor
-motor z E34 (3.5)
-a když né origo z 745iTurbo tak tu atmosferickou 3.2/3.5 předělat na foukačku, ten atmosfer. je stejnej jako ten turbo v základu, a návod jak to předělat by neměl bejt problém, minimálně si sehnat dokumentaci k tomu turbo motoru a podle něj udělat ten atmosferickej + další tuning, protože sériový výkon motoru 745iT ti asi za chvíli stačit nebude a budeš chtít víc.
a z (D) už se daj tahat jakýkoliv stařenky
jinak ještě obrázek pro potěšení

Napsal: 17 srp 2006 11:01
od Tom_
jo mit jenom ty prachy

pak neni v nicem problem
