Stránka 1 z 2
Neobyčejná BMW
Napsal: 26 pro 2006 12:46
od T-O-M
Už delší dobu vám chci ukázat zajímavé karosářské varianty BMW, které "ofiko" neexistovaly. Pár jsem jich nashromáždil, některé jsou ale VT, nicméně stojí za to je vidět. Kdo má nějaký materiál ať přidá, bude to tady na jednom místě.
E28 Touring - real
645Ci saloon - VT
7er coupé - VT
E12 coupé - VT
M3 2door touring - VT
E32 touring - VT
E3 touring - VT
E23(?) touring - real
E23 alpina touring - ???? tady fakt nevim

spíš VT, protože záď je zde jiná než u té bílé viz výše.
850 cabrio - real
CSL 4 door - real, ale tuning
E30 2 door touring - real
E30iextraLong - asi VT?
E23iextraLong - real

Napsal: 26 pro 2006 12:48
od biker
e28 tour byl loni na prodej v cr

Napsal: 26 pro 2006 12:50
od Trhyy
Super, některý jsou povedený
Tady eště doplnim E21 Touring

Napsal: 26 pro 2006 12:56
od T-O-M
to Trhyy - ty dával do "trojek" Conscious, v "šestkách" by měla být i E24 cábro
Napsal: 26 pro 2006 13:03
od T-O-M
Napsal: 26 pro 2006 13:40
od Fugo
7er Touring E32 real v německu na pumpě, běžela o tom diskuze na 7er.com
Napsal: 26 pro 2006 14:16
od georg
biker píše:e28 tour byl loni na prodej v cr

jj tomu chlapíkovi tam stojí stále mám ještě někde foto můžu ho sem hodit

Napsal: 26 pro 2006 17:32
od Pepezx
Nevím jak jsou neobviklý ...nejsem BMWář ale tak líbí se mi .....

Napsal: 26 pro 2006 18:52
od T-O-M
Papezx
pěkný, velice vzácný, ale seriový model
Napsal: 26 pro 2006 19:14
od Conscious
http://img403.imageshack.us/img403/9341/zze30t1gm4.jpg
Tohle je VT Tome,všimni si nepovedeně zamaskovaných lišt... je to z Baura... to pro návod kde hledat. Sedí to myslím když si tam představíš ten C sloupek.

Ale iinak bomba topic.

Napsal: 26 pro 2006 22:21
od T-O-M
to Fugo - aha, to jsem vůbec netušil, narazil jsem jen na tu fotku, kterou jsem přiložil a to je taková profláklá katalogová fotka 750ky, takže to je VT, ale že v reálu něco takovýho existuje jsem nevěděl.
to Conscious - tady je to zase opačný případ, na e30.de jsem kdysi viděl takovou 2d touring třícu, bohužel jsem tu fotku už nemám. Když jsem narazil na tuto tak mě nenapadlo to zkoumat (máš pravdu tato konrétní fotka je VT z baura).
Napsal: 26 pro 2006 23:10
od Conscious
Však jo Tome,budeme - já teda určitě - postovat zajímavosti dál.

I když třeba jen VT tak i ten v sekci chybí,docela bych se rád podíval na virtuálně upravené BMW,příliš často se tyto vozy nedělají.

Napsal: 27 pro 2006 01:39
od matal
Některý jsou noc pěkný..

Např. e12 Coupe a e24 cabrio..

Napsal: 27 pro 2006 11:39
od Jardafox
seš si jistej všema těma, co jsou VT? některý vypadají hodně reálně, není tam ani chybka vidět...
Napsal: 27 pro 2006 15:09
od T-O-M
Panda píše:seš si jistej všema těma, co jsou VT? některý vypadají hodně reálně, není tam ani chybka vidět...
obr 2, 3, 4, 6, 7 jsou pěkný ale VT
645i sedan neni, navíc je to VT dělaný z ofiko BMW fotky když představovaly 6ku, najdeš ji snad všude
7 coupé je taky sci-fi
ta modrá 5ka E12 coupé je hodně dobrá a designově fakt pěkný auto, ale VT, viděl jsem origo foto, kde je tak jak má být - sedan
no a ty starý kombíkový 7ky (obrázky s logem cww) jsou sice taky dokonalý, ale VT, i když jak nám Fugo dokázal tak E32 v kombi existuje (asi jedna na světě, nevím, každopádně se normálně nevyráběly) nicméně ta fotka je VT a stará E3 byla taky jen jako sedan a je nejdůležitější je že tyhle skorodokonalý VT maj jednu chybu - jsou dělaný z ofiko BMW fotek, takže každej hned ví vo co go.
zmatenej jsem jen z Alpiny - to fakt nevim.
Napsal: 30 pro 2006 02:09
od Conscious
Jistě znáte koncept BMW Nazca C2,myslím že sem patří,je to skutečně nevídaný kousek u kterého je škoda že se nedostal vůbec do výroby. Ale jezdí.

Napsal: 30 pro 2006 02:20
od Conscious
A co třeba sedmička na vodík? Velmi propracovaná studie,docela se divím že tohle se nechytilo.

Napsal: 30 pro 2006 02:34
od Ritchma
E30iextraLong - asi VT?
tam v tom nejširšim okně je vidět jak je to blbě udělaný

Napsal: 30 pro 2006 02:54
od biker
nejkrasnejsi je e12 cupe, teda by byla nejkrasnejsi ze

Napsal: 30 pro 2006 13:37
od T-O-M
to Cons - no s tou novou 7H to myslí prej víc než vážně, problém je, že v celym Německu je benzínek na vodík, že by je člověk na prstech jedné ruky spočítal a ve zbytku EU tušim žádná, ale to je druhotný problém - ještě není doba (díííííky Bohu, fuel forever) zralá na takovýhle hybridy, cena na vývoj neni zrovna malá - nejdál to dotáhlo BMW s touto technologií, a v neposlední řadě dělá problém i váha, nevím o kolik kg, ale rozdíl mezi 760i a 760H je značný. Než začnou ostatní výrobci o něčem podobném vážně uvažovat, to bude ještě trvat...
Nazca C2 je krasavice, máš foto kokpitu?? Měl jsem několik fotek, bejvávalo...
Napsal: 30 pro 2006 13:53
od bohhy
T-O-M píše:to Cons - no s tou novou 7H to myslí prej víc než vážně, problém je, že v celym Německu je benzínek na vodík, že by je člověk na prstech jedné ruky spočítal a ve zbytku EU tušim žádná, ale to je druhotný problém - ještě není doba (díííííky Bohu, fuel forever) zralá na takovýhle hybridy, cena na vývoj neni zrovna malá - nejdál to dotáhlo BMW s touto technologií, a v neposlední řadě dělá problém i váha, nevím o kolik kg, ale rozdíl mezi 760i a 760H je značný. Než začnou ostatní výrobci o něčem podobném vážně uvažovat, to bude ještě trvat...
Do Ameriky se prej uz vyvazi sedma na vodik. Husty je na tom to ze je to V12ka ktera umi spalovat beno stejne jako vodik, takze jen si vybrat kde nacepovat

Napsal: 30 pro 2006 22:40
od matal
bohhy píše:T-O-M píše:to Cons - no s tou novou 7H to myslí prej víc než vážně, problém je, že v celym Německu je benzínek na vodík, že by je člověk na prstech jedné ruky spočítal a ve zbytku EU tušim žádná, ale to je druhotný problém - ještě není doba (díííííky Bohu, fuel forever) zralá na takovýhle hybridy, cena na vývoj neni zrovna malá - nejdál to dotáhlo BMW s touto technologií, a v neposlední řadě dělá problém i váha, nevím o kolik kg, ale rozdíl mezi 760i a 760H je značný. Než začnou ostatní výrobci o něčem podobném vážně uvažovat, to bude ještě trvat...
Do Ameriky se prej uz vyvazi sedma na vodik. Husty je na tom to ze je to V12ka ktera umi spalovat beno stejne jako vodik, takze jen si vybrat kde nacepovat

Největší problém je v ropné lobi..
Koncept vodíkových motorů pochází už z 50tých let..

Taky je problém se skladováním vodíku, pokuď se nemílím, tak se dá skladovat jen v kulových nádržích, ale nevím přesně proč..
Napsal: 01 led 2007 14:36
od bohhy
matal píše:bohhy píše:T-O-M píše:to Cons - no s tou novou 7H to myslí prej víc než vážně, problém je, že v celym Německu je benzínek na vodík, že by je člověk na prstech jedné ruky spočítal a ve zbytku EU tušim žádná, ale to je druhotný problém - ještě není doba (díííííky Bohu, fuel forever) zralá na takovýhle hybridy, cena na vývoj neni zrovna malá - nejdál to dotáhlo BMW s touto technologií, a v neposlední řadě dělá problém i váha, nevím o kolik kg, ale rozdíl mezi 760i a 760H je značný. Než začnou ostatní výrobci o něčem podobném vážně uvažovat, to bude ještě trvat...
Do Ameriky se prej uz vyvazi sedma na vodik. Husty je na tom to ze je to V12ka ktera umi spalovat beno stejne jako vodik, takze jen si vybrat kde nacepovat

Největší problém je v ropné lobi..
Koncept vodíkových motorů pochází už z 50tých let..

Taky je problém se skladováním vodíku, pokuď se nemílím, tak se dá skladovat jen v kulových nádržích, ale nevím přesně proč..
Asi aby se ta potvurka nemohl vyskrabat ven a neutekl

forek
To je zajimyvy, to by me zajimalo proc???

Napsal: 01 led 2007 14:56
od Spajky
bohhy píše:
Asi aby se ta potvurka nemohl vyskrabat ven a neutekl

forek
Dobréj

Napsal: 01 led 2007 19:00
od T-O-M
matal píše:bohhy píše:T-O-M píše:to Cons - no s tou novou 7H to myslí prej víc než vážně, problém je, že v celym Německu je benzínek na vodík, že by je člověk na prstech jedné ruky spočítal a ve zbytku EU tušim žádná, ale to je druhotný problém - ještě není doba (díííííky Bohu, fuel forever) zralá na takovýhle hybridy, cena na vývoj neni zrovna malá - nejdál to dotáhlo BMW s touto technologií, a v neposlední řadě dělá problém i váha, nevím o kolik kg, ale rozdíl mezi 760i a 760H je značný. Než začnou ostatní výrobci o něčem podobném vážně uvažovat, to bude ještě trvat...
Do Ameriky se prej uz vyvazi sedma na vodik. Husty je na tom to ze je to V12ka ktera umi spalovat beno stejne jako vodik, takze jen si vybrat kde nacepovat

Největší problém je v ropné lobi..
Koncept vodíkových motorů pochází už z 50tých let..

Taky je problém se skladováním vodíku, pokuď se nemílím, tak se dá skladovat jen v kulových nádržích, ale nevím přesně proč..
No na jedné straně to je silné lobby naftařských koncernů ale na straně druhé to je samotný vývoj. Ano koncepty a alternativy všeho druhu v celém automobilovém odvětví nás provází od počátku automobilismu jednodušše řečeno, ale až nyní se některé začínají uplatňovat či správně fungovat. Ten vodíkový pohon se zdá být +plusem v mnoha směrech, ale problém je v jeho skladování a uchovávání, viz automobilové nádrže - problém je s prostorem - váhou - bezpečností, né nadarmo to BMW ušilo v 7er. A ta správná doba ještě nenastala, protože ropa pořád je a ještě nějakých pár let bude, tak by automobilky byly sami proti sobě (v éře úspor, fůzí, šetření) odcházet od vymyšleného a osvědčeného k novému (relativně) a neznámému.
Napsal: 04 led 2007 15:41
od spooky-0987
Napsal: 04 led 2007 16:11
od wrenklin
no nevim e30toring 2dv to se my teda nelibi takovej mutantiček
Napsal: 04 led 2007 16:59
od Conscious
Tome samozřejmě že mám i interiér.

Jinak tvůrcem vozu Nazca C2 je firma Italdesign a předchůdce má označení Nazca M12. Firma Italdesign se hojně objevovala v prvních dílech herní série NFS,její koncepty Calá,Schighera a Nazca C2 byly k dokonalému prohlédnutí v dílech II a III. Konkrétně nás však zajímá C2,v té se dalo "projet" v NFS II SE,bylo tam i epesní video,pokusím se to spustit a hodím screeny pokud se zadaří. Jinak pár fotek C2 je zde:
Hmmm,imageshack ukončuje spojení,pošlu to tedy přímo sem.
Napsal: 04 led 2007 17:01
od Conscious
Napsal: 04 led 2007 17:04
od Conscious