Stránka 1 z 2
e34 m5 vs 4,0 V8
Napsal: 16 kvě 2007 08:55
od Ilegaltuner
Kdyby jste se mněli rozhodnour pro jedno s těchhle au tak pro které.
napíšu sem +- co mně tak napadají pro jednotlivé auta.
4,0 v8 manuál- 286 ps 400Nm
+ dá se sehnat v hodně dobrém stavu a výbavě kolem 120tis
po pár nenáročných upravách výkon přez 300 ps a krouták pak větší než m5 3,8
levnější na udržbu než m5
pravděpodobně větší výdrž (menší poruchovost)
-není to z fabriky závodní auto jako m5
žere to i trávu kolem cesty, i když se u takových aut na to nedá dívat tak s m5 jde jezdit i celkem ekonomicky když se chce.
s 6ti stupnovým manuálem jich bylo vyrobeno jen něco přez 600ks pokud se nepletu
m5 3,6 a 315ps tuším 380Nm
+Je to prostě m5

sdeční záležitost
-Nedostatek kousků v fakt solidním stavu,pokud je auto po nějakém mamlasovi co ho jen trápil a nedával mu co potřebuje tak to může vyjít ta hodně velký balík to dát do solidního stavu.
moc jsem toho nevypsal ale tet mně vic nenapadá.
Jo někde jsem slšel, že m5 je lepší na okruhu a 4,0 je lepší v přímé akceleraci.Příjde mi to divné
Pište sem vše co víte o m5 nebo 4,0

Re: e34 m5 vs 4,0 V8
Napsal: 16 kvě 2007 10:19
od Misa
Jak tě tak čtu, pro tebe by bylo ideální bývalé Alpovo auto, nyní NoNamovo. E34 540i V8 6q - novější motor ( tuším M62

) Komplet v eMpacketu včetně podvozku (některé věci už z továrny) a s moderním systémem LPG. Jinými slovy parádní libovice s výkonem něco kolem 300 koní a spotřebou přepočteno na benzín 7l/100

Co zkusit jít touhle cestou?
Jinak pěknou mazlenou M5 má na prodej Pavel H z BMW klubu
Napsal: 16 kvě 2007 10:38
od Ilegaltuner
jo no 540 a komplet m paket by byla super...kdyby to prostě bylo Mko jen s 4,0l
ta vínová m5 mi nepříjde tak super za těch 200papírů to raději tu od m3maniaca
tak jen pro představu tahle 540 sice v automat byla na prodej za 120tis. a je tam seqvenční plyn ,Kw varianta 3 podvozek a full vybava včetně vyhřívané kůže

Napsal: 16 kvě 2007 11:55
od T-O-M
540i na plyn - to je rozumný, koupit si auto s největšim motorem a šetřit na benzinu.
Jinak těch s manuálem moc neni, drtivá většina jsou automaty, ale najít se dá.
Napsal: 16 kvě 2007 12:02
od Ilegaltuner
já osobně bych auto na plyn ani moc nechtěl,aspon né takové které bych mněl na pořádné svezení
Tak mně napadá do kterých bmw se ještě dával ten 6q co je v 540?
ono totiž není zas takový problém to předělat na manuál

Re: e34 m5 vs 4,0 V8
Napsal: 16 kvě 2007 12:05
od Rendis
[quote="Misa"]Jak tě tak čtu, pro tebe by bylo ideální bývalé Alpovo auto, nyní NoNamovo. E34 540i V8 6q - novější motor ( tuším M62

) Komplet v eMpacketu včetně podvozku (některé věci už z továrny) a s moderním systémem LPG. Jinými slovy parádní libovice s výkonem něco kolem 300 koní a spotřebou přepočteno na benzín 7l/100

Co zkusit jít touhle cestou?
Jinak pěknou mazlenou M5 má na prodej Pavel H z BMW klubu[/quote]
Už na prodej není.

Re: e34 m5 vs 4,0 V8
Napsal: 16 kvě 2007 12:07
od Ilegaltuner
Rendis píše:Misa píše:Jak tě tak čtu, pro tebe by bylo ideální bývalé Alpovo auto, nyní NoNamovo. E34 540i V8 6q - novější motor ( tuším M62

) Komplet v eMpacketu včetně podvozku (některé věci už z továrny) a s moderním systémem LPG. Jinými slovy parádní libovice s výkonem něco kolem 300 koní a spotřebou přepočteno na benzín 7l/100

Co zkusit jít touhle cestou?
Jinak pěknou mazlenou M5 má na prodej Pavel H z BMW klubu
Už na prodej není.

tys ji koupil?
Napsal: 16 kvě 2007 12:08
od T-O-M
Ilegaltuner píše:já osobně bych auto na plyn ani moc nechtěl,aspon né takové které bych mněl na pořádné svezení
Tak mně napadá do kterých bmw se ještě dával ten 6q co je v 540?
ono totiž není zas takový problém to předělat na manuál

840i a 850CSi (tady ale musel být asi trochu silnější aby se popral s 380PS)
Napsal: 16 kvě 2007 12:15
od Ilegaltuner
T-O-M píše:Ilegaltuner píše:já osobně bych auto na plyn ani moc nechtěl,aspon né takové které bych mněl na pořádné svezení
Tak mně napadá do kterých bmw se ještě dával ten 6q co je v 540?
ono totiž není zas takový problém to předělat na manuál

840i a 850CSi (tady ale musel být asi trochu silnější aby se popral s 380PS)
a do e38 nebo e39 se to nedávalo?
Napsal: 16 kvě 2007 12:22
od T-O-M
Ilegaltuner píše:T-O-M píše:Ilegaltuner píše:já osobně bych auto na plyn ani moc nechtěl,aspon né takové které bych mněl na pořádné svezení
Tak mně napadá do kterých bmw se ještě dával ten 6q co je v 540?
ono totiž není zas takový problém to předělat na manuál

840i a 850CSi (tady ale musel být asi trochu silnější aby se popral s 380PS)
a do e38 nebo e39 se to nedávalo?
728i byl 5.st stejně jako všechno v 5er e39 mimo M5
Napsal: 16 kvě 2007 12:25
od T-O-M
jinak e34 M5 byly taky 5.st do faceliftu, pět kvaltů je akorát nebo ti to je málo?
Napsal: 16 kvě 2007 12:31
od Ilegaltuner
T-O-M píše:jinak e34 M5 byly taky 5.st do faceliftu, pět kvaltů je akorát nebo ti to je málo?
jj vím že m5 byly 5st. 6st byly jen 3,8 340 ps 400Nm
5st manuál je dostatečný
Jak by asi jezdila 540 s manuálem z 728

Napsal: 16 kvě 2007 15:49
od kosh
nádhernou, se serviskou, s původním čelním sklem v top stavu má M3maniac z bmwklubu a je na prodej
Napsal: 16 kvě 2007 16:00
od StreetFighter
kosh píše:nádhernou, se serviskou, s původním čelním sklem v top stavu má M3maniac z bmwklubu a je na prodej
Zbytek je ne-původní po ráně? těmto vozům nerozumím, tam se musí pravidelně měnit čelní okna?
kdyžtak mě někdo poučte, díky

Napsal: 16 kvě 2007 20:39
od Ilegaltuner
StreetFighter píše:kosh píše:nádhernou, se serviskou, s původním čelním sklem v top stavu má M3maniac z bmwklubu a je na prodej
Zbytek je ne-původní po ráně? těmto vozům nerozumím, tam se musí pravidelně měnit čelní okna?
kdyžtak mě někdo poučte, díky

Bylo tím nejspíš myšleno, že je to top stav
jediná tak trochu nevýhoda té m3maniacovo m5

je že je to první rok coo se to vyrábělo.Ale zas pokud je auto v tak top stavu jak o tom všichni mluví je to jedno, jestli je to první nebo poslední rok

Napsal: 16 kvě 2007 23:45
od matal
Tak sháněj M5 3,8..

Napsal: 16 kvě 2007 23:58
od M3maniac
StreetFighter píše:kosh píše:nádhernou, se serviskou, s původním čelním sklem v top stavu má M3maniac z bmwklubu a je na prodej
Zbytek je ne-původní po ráně? těmto vozům nerozumím, tam se musí pravidelně měnit čelní okna?
kdyžtak mě někdo poučte, díky

No poučovat tě nebudu...stačí se jen normálně zamyslet...a když se trochu budeš soustředit tak ti možná dojde...že emka většínou jezdí dost rychle a každej normální člověk co trochu víc jezdí určitě ví,že původní čelní sklo na 17let starém a rychlém autě je docela nezvyklé...šutr chytneš většinou i na 3letém autě.....ale to je jedno.Jinak pro ty co je jim škoda že je to první co se dělala ... je zálohovaná

Napsal: 17 kvě 2007 10:30
od T.o.m.
StreetFighter píše:kosh píše:nádhernou, se serviskou, s původním čelním sklem v top stavu má M3maniac z bmwklubu a je na prodej
Zbytek je ne-původní po ráně? těmto vozům nerozumím, tam se musí pravidelně měnit čelní okna?
kdyžtak mě někdo poučte, díky 
... tady je nejaka soutez o nejhloupejsi prispevek, nebo nej lamu fora? snad to ti lidi nemysli vazne ... OMG
Napsal: 17 kvě 2007 10:55
od M3maniac
T.o.m. píše:StreetFighter píše:kosh píše:nádhernou, se serviskou, s původním čelním sklem v top stavu má M3maniac z bmwklubu a je na prodej
Zbytek je ne-původní po ráně? těmto vozům nerozumím, tam se musí pravidelně měnit čelní okna?
kdyžtak mě někdo poučte, díky 
... tady je nejaka soutez o nejhloupejsi prispevek, nebo nej lamu fora? snad to ti lidi nemysli vazne ... OMG
Nechtěl jsem být tak přimočarej

ale díky tome,to bylo naprosto trefné

njn....čert ví kdo u těch klávesnic sedí....možná řidiči koloběžek....možná skůtrů

Napsal: 17 kvě 2007 10:59
od Rudi
T.o.m. píše:StreetFighter píše:kosh píše:nádhernou, se serviskou, s původním čelním sklem v top stavu má M3maniac z bmwklubu a je na prodej
Zbytek je ne-původní po ráně? těmto vozům nerozumím, tam se musí pravidelně měnit čelní okna?
kdyžtak mě někdo poučte, díky 
... tady je nejaka soutez o nejhloupejsi prispevek, nebo nej lamu fora? snad to ti lidi nemysli vazne ... OMG
no nevim, ale posuzovat stav auta podle čelního skla, to už chce opravdu odvahu

to je jak sázka do loterie

Napsal: 17 kvě 2007 11:05
od M3maniac
Rudi píše:T.o.m. píše:StreetFighter píše:
Zbytek je ne-původní po ráně? těmto vozům nerozumím, tam se musí pravidelně měnit čelní okna?
kdyžtak mě někdo poučte, díky 
... tady je nejaka soutez o nejhloupejsi prispevek, nebo nej lamu fora? snad to ti lidi nemysli vazne ... OMG
no nevim, ale posuzovat stav auta podle čelního skla, to už chce opravdu odvahu

to je jak sázka do loterie

a teď mi řekni kdo posuzoval stav podle čelního okna? je to jen jedna ze zvláštností toho auta....že má původní servisku,je po 1.majiteli a má dokonce původní čelní sklo...což vylučuje i ránu....hoši serte na to páč píšeštš fakt kokotiny....pokud se vám zdá normální.že má 17let stará M5ka původní čelní okno....tak 8 z 10 v česku ho mít už prostě nebude....
Napsal: 17 kvě 2007 11:31
od SkejT
co todle
BMW Řada 740i
Rok výroby: 1994
STK: 03/2008
Cena: 125 900 Kč
Karoserie: sedan
Počet míst: 5
Dveří: 4
Barva: fialová met.
Najeto: 284 620 km
Obsah motoru: 3 982 ccm
Výkon: 210 kW
Palivo: benzín
Prodejce: TROTINA Auto s.r.o. - osobní vozy
Adresa: Trotina, 503 03 SMIŘICE u Hradce Králové
Region: Královehradecký kraj
Kontakt: 495 420 204, 495 422 814, 602 405 803,fax: 495 420 203
Email:
info.osobni@trotina.cz
Web:
www.trotina.cz
4 x airbag, ABS, aut. klimatizace, centrál dálkový, el. okna, el. seřiditelná sedadla, el. zrcátka, multifunkční volant, nastavitelný volant, palubní počítač, posilovač řízení, rádio, střešní šíbr el., výškově nastavitelná sedadla,tempomat
BMW Řada 535i manual
Rok výroby: 1998
STK: 02/2007
Cena: 139 900 Kč
Karoserie: sedan
Počet míst: 5
Dveří: 4
Barva: modrá met.
Najeto: 152 000 km
Obsah motoru: 3 500 ccm
Výkon: 173 kW
Palivo: benzín
Prodejce: AUTOBAZAR BB
Adresa: U výstaviště 21, 170 00 PRAHA 7 Holešovice
Region: Praha
Kontakt: 608 111 111
Email:
autobb21@centrum.cz
ABS, airbag řidiče, alarm, aut. klimatizace, centrál dálkový, dělená zadní sedadla, dřevěné obložení, el. okna, el. seřiditelná sedadla, el. zrcátka, hliníková kola, imobilizér, manuální převodovka, nastavitelný volant, originál autorádio, otáčkoměr, palubní počítač, posilovač řízení, střešní šíbr el., tónovaná skla, vyhřívaná zrcátka, xenonové světlomety,mlhovky, tempomat..., nová spojka

Napsal: 17 kvě 2007 12:49
od kosh
Típek schání 540 nebo M5 a ty mu tady plácneš sedmu.
Napsal: 17 kvě 2007 15:10
od SkejT
kosh píše:Típek schání 540 nebo M5 a ty mu tady plácneš sedmu.
jsi dobrej,to ja nepoznam,jen vim ze to je asi bmW

Napsal: 17 kvě 2007 17:49
od T-O-M
Ta sedma je v manuálu

To je hodně velká vyjímka, tak 1 z 1000 vyrobných, ale má moc najeto, ale ta 535i je za dost solidní peníz, škoda že neni kůže, ale to by člověk přežil. Dost OT, zpět k E34

Napsal: 17 kvě 2007 22:45
od Ilegaltuner
slušné auti,ale mají málo koníku na svoji váhu
Dneska jsem se poprvé svez v m3 e36 3,2 a jede to solidně, ale vyklepaný jsem z toho nyvycházel

To příjde jestli mi s tím někdy dá kámoš sjet
Každopádně pila neskutečná a hned jsme se v tom dneska i cca 7hod hrabali

Napsal: 17 kvě 2007 23:16
od GeorgosAC
Ilegaltuner píše:slušné auti,ale mají málo koníku na svoji váhu
Dneska jsem se poprvé svez v m3 e36 3,2 a jede to solidně, ale vyklepaný jsem z toho nyvycházel

To příjde jestli mi s tím někdy dá kámoš sjet
Každopádně pila neskutečná a hned jsme se v tom dneska i cca 7hod hrabali

no pokud jsi z toho nevylezl vyklepany , tak jsi bud jel na ctvrt plynu a nebo te vezl nekdo kdo se s tim umi akorat rozjet....

Napsal: 18 kvě 2007 07:27
od Ilegaltuner
GeorgosAC píše:Ilegaltuner píše:slušné auti,ale mají málo koníku na svoji váhu
Dneska jsem se poprvé svez v m3 e36 3,2 a jede to solidně, ale vyklepaný jsem z toho nyvycházel

To příjde jestli mi s tím někdy dá kámoš sjet
Každopádně pila neskutečná a hned jsme se v tom dneska i cca 7hod hrabali

no pokud jsi z toho nevylezl vyklepany , tak jsi bud jel na ctvrt plynu a nebo te vezl nekdo kdo se s tim umi akorat rozjet....

Co na to řict

Asi tak určitě jsme nejeli na čtvrt plynu, Kámoš je za volantem hovado

víc asi psát nemusím. Snad jen, když je někdo hovado za volantem tak ho těško svezeš aby z auta vyšel vyklepaný

Pokud se neletu taknaposled se mi klepaly kolena z auta před 4rokama
Hledám někoho kdo mně sveza,až se s toho poseru

Každopádě m3 je brutal jak to tahá na každou rychlost

Napsal: 18 kvě 2007 09:23
od kosh
Ilegaltuner píše:GeorgosAC píše:Ilegaltuner píše:slušné auti,ale mají málo koníku na svoji váhu
Dneska jsem se poprvé svez v m3 e36 3,2 a jede to solidně, ale vyklepaný jsem z toho nyvycházel

To příjde jestli mi s tím někdy dá kámoš sjet
Každopádně pila neskutečná a hned jsme se v tom dneska i cca 7hod hrabali

no pokud jsi z toho nevylezl vyklepany , tak jsi bud jel na ctvrt plynu a nebo te vezl nekdo kdo se s tim umi akorat rozjet....

Co na to řict

Asi tak určitě jsme nejeli na čtvrt plynu, Kámoš je za volantem hovado

víc asi psát nemusím. Snad jen, když je někdo hovado za volantem tak ho těško svezeš aby z auta vyšel vyklepaný

Pokud se neletu taknaposled se mi klepaly kolena z auta před 4rokama
Hledám někoho kdo mně sveza,až se s toho poseru

Každopádě m3 je brutal jak to tahá na každou rychlost

to není o tahání na každou rychlost, ale o tom podvozku co tam je
Napsal: 18 kvě 2007 09:46
od GeorgosAC
Ilegaltuner píše:GeorgosAC píše:Ilegaltuner píše:slušné auti,ale mají málo koníku na svoji váhu
Dneska jsem se poprvé svez v m3 e36 3,2 a jede to solidně, ale vyklepaný jsem z toho nyvycházel

To příjde jestli mi s tím někdy dá kámoš sjet
Každopádně pila neskutečná a hned jsme se v tom dneska i cca 7hod hrabali

no pokud jsi z toho nevylezl vyklepany , tak jsi bud jel na ctvrt plynu a nebo te vezl nekdo kdo se s tim umi akorat rozjet....

Co na to řict

Asi tak určitě jsme nejeli na čtvrt plynu, Kámoš je za volantem hovado

víc asi psát nemusím. Snad jen, když je někdo hovado za volantem tak ho těško svezeš aby z auta vyšel vyklepaný

Pokud se neletu taknaposled se mi klepaly kolena z auta před 4rokama
Hledám někoho kdo mně sveza,až se s toho poseru

Každopádě m3 je brutal jak to tahá na každou rychlost

RAdek Dvořák ze Svitav , kdyby tě svezl , tak se nejen že posereš , pobliješ a zešediví ti vlasy , ale hlavně bys už neměl sílu pak vysednout
