Stránka 1 z 1
Zástavba M50do E30
Napsal: 04 lis 2007 19:28
od Idaho
na e30 foru jsem se moc nedozvedel takže se ptám zda tady nekdo má nejaké zkusenosti co to obnáší?
1) Co vše potřebuju k motoru a ECU ? ( předpokládám že kabeláž od čidel a vstřiku až k ECU ).
2) Co na to přístrojovka - cobude / nebude fungivat případne co udelat aby vse fungovalo?
3) co převodovka? pásne převodovka z puvodního 325i ( plastáka ) ?
dík za jakékoliv info, na e30foru jsem rozeslal SZ lidem co to udajne delali na svých vozech ale zatím nikdo neodpovedel..
Napsal: 04 lis 2007 20:49
od V12
Re: Zástavba M50do E30
Napsal: 04 lis 2007 22:50
od Rostik
Idaho píše:na e30 foru jsem se moc nedozvedel takže se ptám zda tady nekdo má nejaké zkusenosti co to obnáší?
1) Co vše potřebuju k motoru a ECU ? ( předpokládám že kabeláž od čidel a vstřiku až k ECU ).
2) Co na to přístrojovka - cobude / nebude fungivat případne co udelat aby vse fungovalo?
3) co převodovka? pásne převodovka z puvodního 325i ( plastáka ) ?
dík za jakékoliv info, na e30foru jsem rozeslal SZ lidem co to udajne delali na svých vozech ale zatím nikdo neodpovedel..
1)potrebujes kompletni kabelaz motoru s jednotkou
2)nevim ale pokud je to stejne (mylsim ze ano ale radsi to jeste zjistim)tak zasuunes normalne konektor od motoru na elektriku auta a melo by fungovat vse krome ekonomeru ten je na konektoru jinak
3)převodovka musi byt z m50 tusim, a pokud budes chtit mit motor spravne naklonen budes muset vyesit jinak posilovac brzd nebo tam dat mensi v prumeru
tuhle zastavbu jsem nikdy nedelal tak to nevim jiste a nevim ani jak s kardanem jestli ho nebudes muset skracovat, uprava razeni je jasna to je to nejmensi , chlazeni nevim jestli tam vleze visca ale pochybuji takze elekricka vrtule jsou to kraviny normalne se do toho pust urcite to zvladnes je lepsi zacit a jak prijde problem se zeptat ale zastavet to neni zadna veda pro prumerne zrucneho cloveka

Napsal: 04 lis 2007 22:55
od Idaho
možná to tam je ale nikdo nekomunikuje, obeslal jsem Sz ty lidi o kterých vím že to staveli ale nikdo nereaguje.
a mezi námi forum e30 je co se týče hlubší technické urovne dost zaostalé, je tam pár lidí co umí a ví , ale většina je tak zahledená do sebe že nemá smysl se s nima bavit protože člověka považujou za méněceného jelikož "nesložil ani jednu desítku motoru BMW" - což je konkrétní odpoved co se mi dostala na pár dotazu.
Napsal: 04 lis 2007 22:56
od biker
Idaho píše:
možná to tam je ale nikdo nekomunikuje, obeslal jsem Sz ty lidi o kterých vím že to staveli ale nikdo nereaguje.
a mezi námi forum e30 je co se týče hlubší technické urovne dost zaostalé, je tam pár lidí co umí a ví , ale většina je tak zahledená do sebe že nemá smysl se s nima bavit protože člověka považujou za méněceného jelikož "nesložil ani jednu desítku motoru BMW" - což je konkrétní odpoved co se mi dostala na pár dotazu.
helec nespletl jsi si koncovky?
de/cz?
Re: Zástavba M50do E30
Napsal: 04 lis 2007 22:59
od Idaho
Rostik píše:Idaho píše:na e30 foru jsem se moc nedozvedel takže se ptám zda tady nekdo má nejaké zkusenosti co to obnáší?
1) Co vše potřebuju k motoru a ECU ? ( předpokládám že kabeláž od čidel a vstřiku až k ECU ).
2) Co na to přístrojovka - cobude / nebude fungivat případne co udelat aby vse fungovalo?
3) co převodovka? pásne převodovka z puvodního 325i ( plastáka ) ?
dík za jakékoliv info, na e30foru jsem rozeslal SZ lidem co to udajne delali na svých vozech ale zatím nikdo neodpovedel..
1)potrebujes kompletni kabelaz motoru s jednotkou
2)nevim ale pokud je to stejne (mylsim ze ano ale radsi to jeste zjistim)tak zasuunes normalne konektor od motoru na elektriku auta a melo by fungovat vse krome ekonomeru ten je na konektoru jinak
3)převodovka musi byt z m50 tusim, a pokud budes chtit mit motor spravne naklonen budes muset vyesit jinak posilovac brzd nebo tam dat mensi v prumeru
tuhle zastavbu jsem nikdy nedelal tak to nevim jiste a nevim ani jak s kardanem jestli ho nebudes muset skracovat, uprava razeni je jasna to je to nejmensi , chlazeni nevim jestli tam vleze visca ale pochybuji takze elekricka vrtule jsou to kraviny normalne se do toho pust urcite to zvladnes je lepsi zacit a jak prijde problem se zeptat ale zastavet to neni zadna veda pro prumerne zrucneho cloveka

thnax za odpoved, visca musí pryč v každém případe, když jsme videl co to udlealo s esuprou tak je to jedna z prvních vecí co delám když dostanu auto s tím nesmyslem do rukou
mluvíš o konektoru od motoru do elektriky - zatím jsem to neotevíral ale jsem zvyklej z JPN motoru že kabelový svazek jde přímo až do ecu ( bez jakéhokoliv mezikusu se zasunuje konektor motoru přímo do ecu ) a z dalšího konektoru z ecu vede kabel k přístrojovce.. tady je to tedy jinak??
kurna naivne sem si myslel že převodovka zustane puvodní
co se týče napojení kardanů, jsounavzájem kompatibilní? ( mylsím rozteč der na napojení do diffu )
Napsal: 04 lis 2007 23:01
od Idaho
biker píše:Idaho píše:
možná to tam je ale nikdo nekomunikuje, obeslal jsem Sz ty lidi o kterých vím že to staveli ale nikdo nereaguje.
a mezi námi forum e30 je co se týče hlubší technické urovne dost zaostalé, je tam pár lidí co umí a ví , ale většina je tak zahledená do sebe že nemá smysl se s nima bavit protože člověka považujou za méněceného jelikož "nesložil ani jednu desítku motoru BMW" - což je konkrétní odpoved co se mi dostala na pár dotazu.
helec nespletl jsi si koncovky?
de/cz?
jo ted na ot koukám

bohužel pokud myslel de tak nemecky nemluvím

pokud s etam dá domluvit anglicky tak to zkusím al eaž vyčerpám všechny možnosti tady v cr, přeci jen mít nekoho kdo to zná na dráte je 100x lepší než pokládat dotazy v řeči kterou človel nijakl extra neovládá a navíc ani není u toho auta..
Re: Zástavba M50do E30
Napsal: 04 lis 2007 23:15
od Rostik
Idaho píše:Rostik píše:Idaho píše:na e30 foru jsem se moc nedozvedel takže se ptám zda tady nekdo má nejaké zkusenosti co to obnáší?
1) Co vše potřebuju k motoru a ECU ? ( předpokládám že kabeláž od čidel a vstřiku až k ECU ).
2) Co na to přístrojovka - cobude / nebude fungivat případne co udelat aby vse fungovalo?
3) co převodovka? pásne převodovka z puvodního 325i ( plastáka ) ?
dík za jakékoliv info, na e30foru jsem rozeslal SZ lidem co to udajne delali na svých vozech ale zatím nikdo neodpovedel..
1)potrebujes kompletni kabelaz motoru s jednotkou
2)nevim ale pokud je to stejne (mylsim ze ano ale radsi to jeste zjistim)tak zasuunes normalne konektor od motoru na elektriku auta a melo by fungovat vse krome ekonomeru ten je na konektoru jinak
3)převodovka musi byt z m50 tusim, a pokud budes chtit mit motor spravne naklonen budes muset vyesit jinak posilovac brzd nebo tam dat mensi v prumeru
tuhle zastavbu jsem nikdy nedelal tak to nevim jiste a nevim ani jak s kardanem jestli ho nebudes muset skracovat, uprava razeni je jasna to je to nejmensi , chlazeni nevim jestli tam vleze visca ale pochybuji takze elekricka vrtule jsou to kraviny normalne se do toho pust urcite to zvladnes je lepsi zacit a jak prijde problem se zeptat ale zastavet to neni zadna veda pro prumerne zrucneho cloveka

thnax za odpoved, visca musí pryč v každém případe, když jsme videl co to udlealo s esuprou tak je to jedna z prvních vecí co delám když dostanu auto s tím nesmyslem do rukou
mluvíš o konektoru od motoru do elektriky - zatím jsem to neotevíral ale jsem zvyklej z JPN motoru že kabelový svazek jde přímo až do ecu ( bez jakéhokoliv mezikusu se zasunuje konektor motoru přímo do ecu ) a z dalšího konektoru z ecu vede kabel k přístrojovce.. tady je to tedy jinak??
kurna naivne sem si myslel že převodovka zustane puvodní
co se týče napojení kardanů, jsounavzájem kompatibilní? ( mylsím rozteč der na napojení do diffu )
na bmw je to stejne moor od elektriky auta odpojis jednim konektorem a stejne tak ecu, zadna veda jen nevim jestli jsou konektory stejne ja zastavoval 3,5 m30....
prevodovka tusim ze je jina ale nevim zda se mi ze m50 blok vychazi z m20 tak mozna budou stejne ale tomu moc neverim..
kardan no na prevodovce m50 bude podle me velka hardy spojka oproti m20 takze predni cast kardanu das z m50 (mozna ji budes muset skratit) a druhou k difu nechas puvodni treba z m20 ..
Napsal: 04 lis 2007 23:22
od Ilegaltuner
u m20 má jen 2,0 malou hardynu 2,5l má velkou jako m50

Re: Zástavba M50do E30
Napsal: 04 lis 2007 23:29
od BALI
idaho:jako plzeňák by jsi mohl znát vášu... má třícu sedan,zavařený kliky a barvu měňavku z alfy... jestli ho znáš tak se ho poptej,ptž ten tam M5O 2,5 má

kdyby ne tak od něj vysonduju informace
Napsal: 04 lis 2007 23:29
od Rostik
Ilegaltuner píše:u m20 má jen 2,0 malou hardynu 2,5l má velkou jako m50

Tak to nevim m20 by mely mit stejnou hardynu malou , a m30 a m50 bych typoval vetsi ale nevim...
mrkni na to e30.de i fotky ti dost napovi ja se ted dival a zda se mi ze se bude muset delat i neco s elekrikou a treba se mi zdalo podle fotek ze s kardanem se zas nic delat nemusi, tak nejlepsi asi bude se zeptat nekoho kdo uz to delal....
Napsal: 04 lis 2007 23:35
od Tweety
Rostik píše:Ilegaltuner píše:u m20 má jen 2,0 malou hardynu 2,5l má velkou jako m50

Tak to nevim m20 by mely mit stejnou hardynu malou , a m30 a m50 bych typoval vetsi ale nevim...
mrkni na to e30.de i fotky ti dost napovi ja se ted dival a zda se mi ze se bude muset delat i neco s elekrikou a treba se mi zdalo podle fotek ze s kardanem se zas nic delat nemusi, tak nejlepsi asi bude se zeptat nekoho kdo uz to delal....
Jak píše ilegal, jen 320 má malou...2,5 a 323 má větší
Napsal: 04 lis 2007 23:48
od Rostik
neco z e30 fora staci hledat a nak to do kupy das je tam toho dost
prevodovka:
podle mých teoretických znalostí z dob kdy jsem ještě uvažoval o vanosu do E30 bych řekl že nej volba je převodovka z 318iS M42 a spojka z 320i/325i M20, plus posilovač z iX kvůli náklonu motoru...
elektrika:
E30+M50
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f01128.htm[/quote][/img]
Napsal: 04 lis 2007 23:55
od Tweety
Rostik píše:neco z e30 fora staci hledat a nak to do kupy das je tam toho dost
prevodovka:
podle mých teoretických znalostí z dob kdy jsem ještě uvažoval o vanosu do E30 bych řekl že nej volba je převodovka z 318iS M42 a spojka z 320i/325i M20, plus posilovač z iX kvůli náklonu motoru...
Přesně tak....a jiná vana, ale kdyby jste mě mlátili nevzpomenu si z čeho...
Re: Zástavba M50do E30
Napsal: 05 lis 2007 12:11
od Idaho
uff až takhel náročné to je? to s ena to vyseru koupím opet 2,5i plastáckej a udelám si Go..
Nehoním s eza výkonem ale uvažoval jsme že když za takřka stejnou cenu mám m50 tak udelám Go a zabuduju tam rovnou ten.. pokud bych musel shánet tun yokolních sraček tak to na to asi kašlu a vyměním motor za motor..
s BMW jezdím z donucení, ne pro radost

takže peníze spíš nasypu do nejakého mého projektu než do otloukánka kterje nikdy pořádnej výkon mít nebude

Re: Zástavba M50do E30
Napsal: 05 lis 2007 14:07
od biker
Idaho píše:uff až takhel náročné to je? to s ena to vyseru koupím opet 2,5i plastáckej a udelám si Go..
Nehoním s eza výkonem ale uvažoval jsme že když za takřka stejnou cenu mám m50 tak udelám Go a zabuduju tam rovnou ten.. pokud bych musel shánet tun yokolních sraček tak to na to asi kašlu a vyměním motor za motor..
s BMW jezdím z donucení, ne pro radost

takže peníze spíš nasypu do nejakého mého projektu než do otloukánka kterje nikdy pořádnej výkon mít nebude

ze jezdis s bmw z donuceni nam sem necpi. neni to prijemny(kdyz budu citlivka) tobe taky nikdo v bmw sekci rejze nehani
"plastackej m20 2.5"............. vsechny 2,5 jsou motronic,jestli ti jde o tohle
Napsal: 05 lis 2007 16:05
od Tweety
No řečmi o tom jak jsou na E30 foru všichni k hovnu a zakončíš to tim, že s BMW jezdíš s donucení...raději začni uvažovat o nějakym japonskym lemplu a na auta se vykašli...ty jsou jen pro řidiče

Napsal: 05 lis 2007 17:04
od Tom_
Tweety píše:No řečmi o tom jak jsou na E30 foru všichni k hovnu a zakončíš to tim, že s BMW jezdíš s donucení...raději začni uvažovat o nějakym japonskym lemplu a na auta se vykašli...ty jsou jen pro řidiče

musím s tweetym souhlasit
Re: Zástavba M50do E30
Napsal: 07 lis 2007 10:51
od thomaswilliams
pokud mě paměť nemýlí tak si zahleděný do toyot super né??? tak nehaň BMW....sem na to háklivej...my ostatní nemůžem za to že máš doma nějakou mrdku za ár peněz a sereš nám to sem... já měl v životě 4 BMW 2* 30 2* 36 a jsou to fakt velmi příjemný auta na svezení a ovládání....i když jsem jezdil s velmi vynikajícím vozem Opel vectra B 2,5 V6 steinmez 202 HP nikdy nehaním jinou značku jenom proto že mám smůlu na problémovej kus....
Re: Zástavba M50do E30
Napsal: 13 lis 2007 19:00
od Tom_
thomaswilliams píše:pokud mě paměť nemýlí tak si zahleděný do toyot super né??? tak nehaň BMW....sem na to háklivej...my ostatní nemůžem za to že máš doma nějakou mrdku za ár peněz a sereš nám to sem... já měl v životě 4 BMW 2* 30 2* 36 a jsou to fakt velmi příjemný auta na svezení a ovládání....i když jsem jezdil s velmi vynikajícím vozem Opel vectra B 2,5 V6 steinmez 202 HP nikdy nehaním jinou značku jenom proto že mám smůlu na problémovej kus....
přesně tak
Re: Zástavba M50do E30
Napsal: 15 lis 2007 17:51
od Idaho
biker píše:že jezdis s bmw z donuceni nam sem necpi. neni to prijemny(kdyz budu citlivka) tobe taky nikdo v bmw sekci rejze nehani
ad tahle hláška.. já jezdím tím 25let starým keplem opravdu jen z donucení. Bylo to mylseno tak že bych radsi jezdil novým ale potřeboval jsme rychle neco pořídit tak jsme pořídil. je jedno jestli je to japonec nebo BMW ( nebudte až takové citlivky ) jakmile je to 25let staré tak i kdyby to bylo v tok ( originál ) stavu pořád to bdue starej kepl ketrej bude v mnoha vecech hodne pokulhávat za novejšíma ( třeba i "jen" o 15let ) autama.
že s ním jezdím z donucení je také mysleno že s ním jezdím protože musím nikoliv pro radost, proto nevidím jediný duvod do nej zbytecne in vestovat přestravbou atd. nechtel jsem tím bmw hanit ( to bych si ted nekupoval druhé ) .
Re: Zástavba M50do E30
Napsal: 15 lis 2007 17:58
od Idaho
thomaswilliams :
stejne nechápu co je tak spatné na tom říct že s nejakým autem nejezdím pro radost ale z nutnosti ( nebo donucení

). Když jako služebáka dostanete 1.2 htp tak s tím taky jezdíte pro radost nebo z nutnosti? já koupil e30 protože byla levná , jezdí za málo. nevím podle čeho si usoudil že sem koupil mrdku když si tu nic nestěžuju

-
sem s tím autem spokojenej ( vzhledm k učelu k jakému bylo pořízeno ) ale proste nijak mne neteší a nenaplnuje jízda s ním, je to proste pracovní prostředek..
Napsal: 15 lis 2007 18:00
od Idaho
Tweety píše:No řečmi o tom jak jsou na E30 foru všichni k hovnu a zakončíš to tim, že s BMW jezdíš s donucení...raději začni uvažovat o nějakym japonskym lemplu a na auta se vykašli...ty jsou jen pro řidiče

rád te vemu za slovo a omluvím se, když mi ukážes kde jsem napsal že jsou vsichni k hovnu?
nauč se číst...
Napsal: 15 lis 2007 18:40
od Tweety
Idaho píše:
rád te vemu za slovo a omluvím se, když mi ukážes kde jsem napsal že jsou vsichni k hovnu?
nauč se číst...
a mezi námi forum e30 je co se týče hlubší technické urovne dost zaostalé, je tam pár lidí co umí a ví , ale většina je tak zahledená do sebe že nemá smysl se s nima bavit
Přelož mi tohle do hovorové češtiny....
Já ti něco povim, nejde o to, že bereš E30 jako nutnost. Já bych do japonce taky nikdy nešel aby mi při 140km/h a 6 let starym autě foukalo na nohy jak je shnilé (proti motoru nemám absolutně nic). O to nejde, každý máme prostě ten koníček v jiné značce, ale jde o to, že v sekci BMW, kde je většina uživatelů zároveň členů E30 fora napíšeš takovou hovadinu. No nediv se že ti na E30 foru nikdo neporadil, když máš hloupé řeči o BMW...takovým lidem se tam neradí
Nepotřebuji od Tebe omluvu, jsi mi ukraden ty, i tvoje stará paštika jak říkáš...jen nepočítej s rady když se k tomu stavíš takhle. HOWGH

Napsal: 15 lis 2007 20:40
od Idaho
Tweety píše:Idaho píše:
rád te vemu za slovo a omluvím se, když mi ukážes kde jsem napsal že jsou vsichni k hovnu?
nauč se číst...
a mezi námi forum e30 je co se týče hlubší technické urovne dost zaostalé, je tam pár lidí co umí a ví , ale většina je tak zahledená do sebe že nemá smysl se s nima bavit
Přelož mi tohle do hovorové češtiny....
Já ti něco povim, nejde o to, že bereš E30 jako nutnost. Já bych do japonce taky nikdy nešel aby mi při 140km/h a 6 let starym autě foukalo na nohy jak je shnilé (proti motoru nemám absolutně nic). O to nejde, každý máme prostě ten koníček v jiné značce, ale jde o to, že v sekci BMW, kde je většina uživatelů zároveň členů E30 fora napíšeš takovou hovadinu. No nediv se že ti na E30 foru nikdo neporadil, když máš hloupé řeči o BMW...takovým lidem se tam neradí
Nepotřebuji od Tebe omluvu, jsi mi ukraden ty, i tvoje stará paštika jak říkáš...jen nepočítej s rady když se k tomu stavíš takhle. HOWGH

berete si vse moc osoben a jste moc zaslepeni, podejte si ruce s hondařema

Re: Zástavba M50do E30
Napsal: 15 lis 2007 20:46
od Goldies
uz se poprali? Jinak si muzeme podat ruce i s nama Fordarema a vubec s milovnikama znacek (VW, SKODA, HONDA, BMW...)