Přestavba diferáku
Napsal: 30 bře 2008 10:49
Jak už si možná někdo všiml, tak jsem sehnal samosvor. Původně se nejspíš jednalo o 3,2 - 3,5. Jenže samosvor hučel jako kráva. Takže dnes jsem jel na dílnu a začlo se testovat :
Samosvor zatím vcelku a se sundaným deklem. Je možné si všimnout, že nemá hvězdu na snímač rychlosti jízdy (byl na závodní M3 bez tachometru) :

Rozebraný samosvor + vnitřnosti z otevřeného originálního difu :

Rozdíl mezi samosvorem a normálním diferákem :

No a šlo se na věc, sundání ložisek :

Sundání hvězdy pro tachometr z otevřeného difu :

Povolit a odklepnout na obou diferákách čelní kolo :

Tak, potom se přehodily některé věci z mého difu na samosvor, konkrétně obě ložiska, čelní kolo, hvězdice pro tachometr a to všechno se dalo do mé staré skříně, jelikož jsme nechtěli řešit vůli na hrušce. Navíc jsme výměnou čelního kola měnili poměr, jelikož čelní kolo mělo jiný počet zubů. A koupily se nový gufera a gumičky.

No a jelo se na testovací jízdu. Samosvor nehučel, svíral....vše jak mělo být. Ale dlouho mi radost a úsměv na rtech nevydržel :

Samosvor zatím vcelku a se sundaným deklem. Je možné si všimnout, že nemá hvězdu na snímač rychlosti jízdy (byl na závodní M3 bez tachometru) :


Rozebraný samosvor + vnitřnosti z otevřeného originálního difu :

Rozdíl mezi samosvorem a normálním diferákem :


No a šlo se na věc, sundání ložisek :

Sundání hvězdy pro tachometr z otevřeného difu :

Povolit a odklepnout na obou diferákách čelní kolo :



Tak, potom se přehodily některé věci z mého difu na samosvor, konkrétně obě ložiska, čelní kolo, hvězdice pro tachometr a to všechno se dalo do mé staré skříně, jelikož jsme nechtěli řešit vůli na hrušce. Navíc jsme výměnou čelního kola měnili poměr, jelikož čelní kolo mělo jiný počet zubů. A koupily se nový gufera a gumičky.



No a jelo se na testovací jízdu. Samosvor nehučel, svíral....vše jak mělo být. Ale dlouho mi radost a úsměv na rtech nevydržel :
