BMW Road Show
Napsal: 05 kvě 2008 21:28
Tak jsem byl na dnešek pozván do autosalonu BMW Auto Grál, kde jsem se zůčastnil BMW Road Show 2008

Akce začala 3/4 hod proslovem pana němce z Mnichova, jakéhosi zaměstnance fabriky BMW v Mnichově. Povídání bylo i přes mou touhu už se konečně projet velmi zajímavé. Dozvěděl jsou se něco o DSC, X-drive, aktivním řízení nebo nové koncepci šetření paliva u motorů BMW, jehož složitý název jsem teď zrovna zapoměl
No a potom se šlo na věc. Venku na nás čekali takové Mnichovské krásky

No potom jsem nasedl do nejsilnějšího modelu na place 135i s motorem 3.0i Twin-turbo 306ps a vyrazil na 1/2hod spanilou jízdu po okolí. Jízda byla vcelku asi hodinová, ale střídal jsem se ještě s kolegou. Cesta vedla i po dálnici, tak jsem měl možnost vyzkoušet "jedničku" i dost přes 200
Do města jsme se vrátili na plac k městskému zimnímu stadionu, kde byl připraven slalom (možnost vyzkoušet si vozidlo bez a s aktivním řízením a porovnat) a nouzové brzdění na mokré vozovce v zatáčce. Na tomto parkovišti se také střídali auta po každých dvou kolech, takže jsem měl možnost svézt se v :
120d, 120i, 123d a 135i
330d Touring, 330i Cabrio, 335d Coupe
530iX, 530d Touring
Po blbnutí na place jsme se spanilou jízdou vrátili zpět k BMW Auto Grál. Cestu jsem prožil za volantem 330d Touring M-paket a to auto mi z dnešního dne přirostlo k srdci asi nejvíc. 135i je neskutečná raketa a velikostí i obratností má asi nejblíže k E30, ale průměr za dopoledne jsem měl 20l/100km a ruku na srdce, koho by to bavilo pořád tankovat
(kombinovanou by to mělo mít prý 9,2). Dále mě znervózňovala funkce Stop and start, kdy auto při vyřazení chcípá a při sešlápnutí spojky samo zase nastartartuje (to se jednalo ve dvou případech o BMW 1 v dieselu, 135i měla pádla pod volantem, to nebyl manuál). Na to bych si asi nezvykl.
Jediný ošklivý zážitek nastal při testech nouzového brzdění, kdy to kolega řidič narval do obrubníku a 123d ohnul rameno a zkurvil kolo
Už od ranních hodin při projížďce jsem měl s tím exotem trochu strach a nakonec se mi to jen potvrdilo. Idiot neskutečnej
Je na fotkách, tak až ho potkáte, dejte bacha 

Akce začala 3/4 hod proslovem pana němce z Mnichova, jakéhosi zaměstnance fabriky BMW v Mnichově. Povídání bylo i přes mou touhu už se konečně projet velmi zajímavé. Dozvěděl jsou se něco o DSC, X-drive, aktivním řízení nebo nové koncepci šetření paliva u motorů BMW, jehož složitý název jsem teď zrovna zapoměl



No potom jsem nasedl do nejsilnějšího modelu na place 135i s motorem 3.0i Twin-turbo 306ps a vyrazil na 1/2hod spanilou jízdu po okolí. Jízda byla vcelku asi hodinová, ale střídal jsem se ještě s kolegou. Cesta vedla i po dálnici, tak jsem měl možnost vyzkoušet "jedničku" i dost přes 200








Do města jsme se vrátili na plac k městskému zimnímu stadionu, kde byl připraven slalom (možnost vyzkoušet si vozidlo bez a s aktivním řízením a porovnat) a nouzové brzdění na mokré vozovce v zatáčce. Na tomto parkovišti se také střídali auta po každých dvou kolech, takže jsem měl možnost svézt se v :

120d, 120i, 123d a 135i
330d Touring, 330i Cabrio, 335d Coupe
530iX, 530d Touring




Po blbnutí na place jsme se spanilou jízdou vrátili zpět k BMW Auto Grál. Cestu jsem prožil za volantem 330d Touring M-paket a to auto mi z dnešního dne přirostlo k srdci asi nejvíc. 135i je neskutečná raketa a velikostí i obratností má asi nejblíže k E30, ale průměr za dopoledne jsem měl 20l/100km a ruku na srdce, koho by to bavilo pořád tankovat

Jediný ošklivý zážitek nastal při testech nouzového brzdění, kdy to kolega řidič narval do obrubníku a 123d ohnul rameno a zkurvil kolo


