Stránka 1 z 1

Demontáž a montáž vstřikovacího čerpadla 2,5TDS

Napsal: 11 led 2010 13:46
od FubuTomas
Zdravim vas a mam par dotazu,kdyz vyndam vstrikovaci cerpadlo za ucelem jeho serizeni U BMW 525TDS E39... je potreba pri zpetne montazi dat si na neco pozor??Musi se cerpadlo nejak doserizovat??Odvzdusnit?Diky 8)

Re: Demontáž a montáž vstřikovacího čerpadla 2,5TDS

Napsal: 11 led 2010 22:36
od FubuTomas
Nikdo nemenil vstrikovaci cerpadlo???

Re: Demontáž a montáž vstřikovacího čerpadla 2,5TDS

Napsal: 11 led 2010 22:49
od Ovarlord
každý vstřikovací čerpadlo musíš odvzdušnit to dá rozum a jinak nastavit do zádkladního nastavení jak máš dávat a mělo by to bejt ok

Re: Demontáž a montáž vstřikovacího čerpadla 2,5TDS

Napsal: 11 led 2010 23:04
od FubuTomas
Rada nad zlato 8)

První technická pomoc ... a možná taky poslední. Poruchy!

Napsal: 24 led 2010 23:28
od T-O-M
vaše akutní
PORUCHY, PROBLÉMY, DOTAZY
mají prostor zde

Re: První technická pomoc ... a možná taky poslední. Poruchy!

Napsal: 26 led 2010 18:51
od H.o.m.i.e.
Chtěl bych se zeptat čím nejvíc trpí E36ky? Jednu jsem si pořídíl a rád bych věděl čemu věnovat větší pozornost, na co si dát bacha, kde se to většinou vysere atd... Díky :D Motor mám M50 bez Vanosu.

Re: První technická pomoc ... a možná taky poslední. Poruchy!

Napsal: 26 led 2010 19:16
od T-O-M
Starší modely neměly pozink karoserie, takže na rizikových partiích je možná koroze. Jinak jako u ostatních BMW - podvozkové díly, které na našich necestách trpí.

Re: První technická pomoc ... a možná taky poslední. Poruchy!

Napsal: 26 led 2010 20:23
od máca
u m50 si hlidej kvalitu a mnozstvi oleje, ale to asi plati u jakyhokoli bawa, samozrejme nesrat na jeho vymenu, drzet se podle "kosticek" na budikach, ja menim i driv a urcite se to oplati, pak jeste bawa sestivalce sou dost nachylny na teplotu, nedavat mu zastudena, pac ta hlava jak je dlouha, tak se dyl prohrejva a kdyz mu davas a neni poradne tepla, tak se prohne a nedejboze praskne! pak je u sestivala docela oser odvzdusneni chlad systemu!

Re: První technická pomoc ... a možná taky poslední. Poruchy!

Napsal: 26 led 2010 20:31
od H.o.m.i.e.
Díky moc kluci. Ještě se zeptám jak je to s těma "kostičkama" na budíku? Svítěj mě 2 uplně v pravo. Je někde nějakej českej návod co znamenají?

Re: První technická pomoc ... a možná taky poslední. Poruchy!

Napsal: 26 led 2010 21:33
od BALI
na začátku svítěj 4 a po jedný zhasínají,když se blíží výměna... pak se ti rozsvítí žlutá a nápis oil service a když se na to vykašleš,tak ke žlutý ještě červená a to už je docela pozdě :lol:

Re: První technická pomoc ... a možná taky poslední. Poruchy!

Napsal: 27 led 2010 09:12
od Goldies
A kdyz uz sme u toho, jakej olej lit do 325tds? e36?

Re: První technická pomoc ... a možná taky poslední. Poruchy!

Napsal: 27 led 2010 10:30
od mikin88
Goldies píše:A kdyz uz sme u toho, jakej olej lit do 325tds? e36?
Rostlinej, fritovací, podle aktualní ceny v tescu diesel ti sežere kde co. :D

A teď vážně. Podle předpisu:

Limo 1990 - 1997 :
http://www.castroledge.cz/iframe.php?f_ide=2155" onclick="window.open(this.href);return false;

Tour 1995 - 1999 :
http://www.castroledge.cz/iframe.php?f_ide=2156" onclick="window.open(this.href);return false;
:wink:

Re: První technická pomoc ... a možná taky poslední. Poruchy!

Napsal: 27 led 2010 19:21
od máca
Goldies píše:A kdyz uz sme u toho, jakej olej lit do 325tds? e36?
gej 10w40, ale nejakej kvalitni, zadnej tesco srac, na oleji nesetri, ale zas tam nelij zadnej 0w30 a pod, nevis na co jezdili ti pred tebou a abys to tim "kvalitnejsim a ridsim" olejem nepodelal, pac ti rozezere usazeniny a ty se zas usadi nekde jinde :lol: pokud znas historii oprav a oleju, klidne nalej to co lili ti predtebou, aleu takhle staryho auta se to obcas blbe dohledava

Re: První technická pomoc ... a možná taky poslední. Poruchy!

Napsal: 27 led 2010 21:05
od Goldies
Super, diky moc :-)

Bude to prvni vymena oleje po komletni vymene motoru, takže tam dam neco kvalitniho a bude :-)

Re: Demontáž a montáž vstřikovacího čerpadla 2,5TDS

Napsal: 01 úno 2010 11:25
od FubuTomas
Nema nekdo dily z cerpadla TDS? :) tady jsem se toho moc nedozvedel... ale nevadi... uz mozna vim cim to je 8)

Re: První technická pomoc ... a možná taky poslední. Poruchy!

Napsal: 20 úno 2010 11:26
od H.o.m.i.e.
Nazdar,

mám takovej dotaz. Čistě teoreticky co všechno bych musel předělat/ vyměnit abych na můj motor M50 BEZ Vanosu přidělal Vanos? Jelikož nejsem automechanik ani nějaký profík ptám se vás. Teoreticky by stačilo koupit hlavu? (to co je nad pístama :D ) a ten dekl co je na ní (nevim jak se tomu nadává). Asi to tak jednoduše nepůjde co? Díky za rady.

edit: Tak jsem našel návod. Takže by asi stačilo sehnat tu vanos jednotku, ten dekl a šikovnýho pomocníka :D . Teď de jenom o to jestli je ten motor "kompatibilní" s montážnáma dírama atd.. ???

Re: První technická pomoc ... a možná taky poslední. Poruchy!

Napsal: 22 úno 2010 09:27
od FubuTomas
H.o.m.i.e. :Copak..? Papka? :lol:

Re: První technická pomoc ... a možná taky poslední. Poruchy!

Napsal: 22 úno 2010 14:19
od T-O-M
H.o.m.i.e. píše:Nazdar,

mám takovej dotaz. Čistě teoreticky co všechno bych musel předělat/ vyměnit abych na můj motor M50 BEZ Vanosu přidělal Vanos? Jelikož nejsem automechanik ani nějaký profík ptám se vás. Teoreticky by stačilo koupit hlavu? (to co je nad pístama :D ) a ten dekl co je na ní (nevim jak se tomu nadává). Asi to tak jednoduše nepůjde co? Díky za rady.

edit: Tak jsem našel návod. Takže by asi stačilo sehnat tu vanos jednotku, ten dekl a šikovnýho pomocníka :D . Teď de jenom o to jestli je ten motor "kompatibilní" s montážnáma dírama atd.. ???

Jednoduchá otázka - k čemu??? Co tím získáš? Potenciální zárodek problémů... Sám řikáš že nejsi automechanik, takže to budeš svěřovat někomu kdo to stejně bude dělat metodou pokus-omyl, pokud nezná BMW a pokud ano, tak ti to vymluví, protože je to k ničemu. Vanosovej motor je pružnější a má trochu lepší spotřebu, ale na koně je to stejně silnej motor. Takže toužíš-li po vanosu, tak si kup rovnou celej motor - kterej můžeš komplet přetěsnit, opravit, upravit, vychytat mouchy a pak ho vrznout do svojí karoserie, pokud si s tim hodláš jakože vyhrát. Jinak při dnešních cenách e36 je nejlepší, nejjednosušší a troufám si tvrdit že nakonec i nejlevnější varinta koupit rovnou celý auto 323i nebo 328i. Zůstaneme-li u tvé m50 320 tak i ta se dá krapátko upravit na výkon a možná o to jednodušeji právě díky absenci vanosu.

Re: První technická pomoc ... a možná taky poslední. Poruchy!

Napsal: 22 úno 2010 16:13
od H.o.m.i.e.
Tak auto mechanik nejsem ale nejsem zase tak levej. Po celém dni pátrání jsem vypátral že to nejde. BMW je aktuálně na prodej, musím jít do něčeho úspornějšího :(.

Re: První technická pomoc ... a možná taky poslední. Poruchy!

Napsal: 22 úno 2010 16:17
od Trhyy
sem koukal i když myslim že za 60 neprodejný, kolik cca žere ta 2.0 bez vanos ?

Re: První technická pomoc ... a možná taky poslední. Poruchy!

Napsal: 22 úno 2010 16:35
od H.o.m.i.e.
No já si zase myslím že 60 je adekvátni tomu v jakým je to stavu. Ale jsem ochoten o ceně jednat. Na mě jakožto studenta to žere moc teďkom mě vyšel průměr 12/100 ale jezdil jsem i za 9,6 :D . Jako já bych to ještě tak 7-8 měsíců utáhl ale co pak. Právě proto jsem sháněl jestli tam jde vanos. Ani výlet si s tím nemůžu udělat protože by mě nevyšla nádrž na 14 dní :( .

Re: První technická pomoc ... a možná taky poslední. Poruchy!

Napsal: 22 úno 2010 16:36
od Trhyy
12 je celkem dost no na to že to je jenom 150koní, ja jezdim pořád za 10 kombinace město a rychle okresky a dá se i za 7 ale to je extrém :lol:

Re: První technická pomoc ... a možná taky poslední. Poruchy!

Napsal: 22 úno 2010 16:40
od H.o.m.i.e.
Tak je pravda že jsem jako řidič začátečník ale i tak se mi to zdá hodně. Ale to už jsme myslím OT.

Re: První technická pomoc ... a možná taky poslední. Poruchy!

Napsal: 07 dub 2010 22:48
od Conscious
M70 mi dost brutálně žere olej,nejvíc je to vidět v okamžiku když přepnu na sport a dám kickdown,to je za mnou normálně modro... Viděl bych to na netěsnící pístní kroužky ale protože sada alusilových tří kroužků na jeden válec vyjde na 55 éček... prostě do toho tolik investovat nechci a tak mám dotaz. Máte někdo zkušenosti s těma sračkama do oleje co by měly zvýšit tlaky a zlepšit těsnost? Eventuelně co byste mi doporučili přímo koupit? Na ceně nesejde,cokoli bude levnější než výbrus a 12 sad výbrusových kroužků. :? :|

Re: První technická pomoc ... a možná taky poslední. Poruchy!

Napsal: 08 dub 2010 14:56
od V12
auta s plynem zerou vic oleje.... jinak najezdi par set km na benzin a uvidis....a jaka je vlastne ta spotreba oleje??

Re: První technická pomoc ... a možná taky poslední. Poruchy!

Napsal: 08 dub 2010 18:57
od Conscious
No Radku právě že se zvyšuje... Momentálně dolejvám litr po 500-600km a zjistil jsem že když jedu v kuse delší trasu tak musím pak vždy dolejt. Ale narozdíl od e38 mě točí že tohle auto málo oleje hlásí vždy až po jízdě když vypnu motor takže bych i věřil že v extrému to můžu zadřít. Jsem to začal řešit páč jsem jel tady kousek,vlekl jsem se za novou pětkou a nějakým fiátkem a tak jsem si říkal že je předjedu... no dal jsem tam benzín,přepnul na sport a dupnul na to. Jelo to jak drak ale já se kouknul do zrcátka a za mnou to bylo jjak mlhy na blatech,modrá mlha se válela po silnici... no nic hezkýho. :roll: Buď je připečenej nějakej kroužek nebo víc... nebo už ten motor odchází do kopru... ale měnit kroužky je dost drahá sranda,koukal jsem že sada na jeden válec stojí 55 euro no k tomu práce,těsnění... za to by už asi byla jiná e32. :lol: Tak sonduju jestli by nebylo lepší to zkusit nějakou tou srágorou vytěsnit...

Re: První technická pomoc ... a možná taky poslední. Poruchy!

Napsal: 08 dub 2010 21:11
od máca
koukni na e 30 forum, tam to ted nedavno nekdo resil na e 39 a nakonec to byl jen nejakej separator par z odfuku bloku motoru, nehazej flintu do zita, nech zmerit tlaky, jestli je problem skutecne na krouzkach, treba jsou v haji jen gufera ventilu-pokud hodne brzdis motorem, da se to vypozorovat-ubejva olej rychleji jinak my v praci pouzivame SLICK 50 stoji okolo litru a je to na 50000km a je fakt, ze sem na vlastni usi slysel, ze se zlepsil chod motoru u ducata, ktery bylo nacaty na klice, nicmene jako mechanik si myslim, ze tohle je jen chvilkova oprava....ikdyz na ten slick nemam zadnaj negativni prispevek a vim ze ho dost lidi pouzilo....max prijdes o litr :lol: urcite tim nic nezkazis, prinejhorsim to bude stejny no :mrgreen:

Re: První technická pomoc ... a možná taky poslední. Poruchy!

Napsal: 09 dub 2010 18:09
od Conscious
Dnes jsem jezdil na benzín a tolik moc to nečudí... ale uvnitř něco začne po přepnutí smrdět,viděl bych to na odvětrání kliky páč z ventildeklů to není zavedený do sání ale jen tam jsou ty čudlíky bez hadic. No samo po dojetí to psalo engine oil low tak jsem dolil litr a vynuloval počítadlo km a uvidíme. 8)

Re: První technická pomoc ... a možná taky poslední. Poruchy!

Napsal: 19 kvě 2010 11:29
od FubuTomas
Chlapci,kde koupit oranzove zarovky blinkru do prednich svetel na E39 po face?Jsou tam takovy maly mrzaci,ne klasicka zarovka :(

Re: První technická pomoc ... a možná taky poslední. Poruchy!

Napsal: 03 bře 2011 16:09
od Tommi R.
zdravim,chtěl bych se zeptat jestli mužu napasovat výfuk z e30 325i na e36 325i ( koncovej tlumič) jestli to bude plnit stejnou funkci nebo je vtom moc velkej rozdíl. díky za odpověď.