Stránka 1 z 1

Které 1.9 TDi?

Napsal: 13 říj 2011 09:33
od Jirka.Kolouch
Jaké TDi vybrat a kterému se spíše vyhnout?
Nejlepší volba by prý měla být klasika 66 kW? Ať už z hlediska údržby, tak prý se to dá lehko vymačkat na větší výkon? Nim moc prý jedny z těch 96 kW? Díky 8)
O výkon ani tak nejde, spíš aby se to nesralo a něco to vydrželo :wink:

Re: Které 1.9 TDi?

Napsal: 13 říj 2011 09:35
od Jord
81kw, 96kw, 77kw :lol:

Re: Které 1.9 TDi?

Napsal: 13 říj 2011 09:53
od Jirka.Kolouch
Není to info pro mě. Takže nebrat akorát tu 66 a 110 kW? :D
Nejsem naftař, takže v tomto se fakt nevyznám

Re: Které 1.9 TDi?

Napsal: 13 říj 2011 09:55
od Jord
ja, co jsem slyšel tak nejspolehlivější bude ta 81kw, ale už jich je málo, je to držák, klasická rotačka.
Pro 96kw si teďka jedu, tak to musí bejt spolehlivý :lol: taky super motory, co vydržej dost, když se o ně patřičně staráš

s ostatníma nemám moc zkušenosti, je tady dost "profíků" který ti k tomu řeknou více

Re: Které 1.9 TDi?

Napsal: 13 říj 2011 10:00
od pavelini
Ja bych naopak, minimalne 96 a kdyz tak ideal 110kw.
Ale jak to nema alespon 180kw, tak je to stejne jedno.
66 v octe fungovalo na spotrebu super, 81 tez v Octe rozdil peknej, 96 v me FRS bylo krasnych ( to bylo snad jedinne TDi, ktere jsem mel vazne rad ), kort s lehkym softem a 110 v Leonu Cupra 4 nemelo tez chybu.
Pokud chces VW, tak jakejkoliv motor, porad to bude jen VW, pokud ve Skode, tak 96 je dle me ideal a pokud Seat, tak 110 a budes si chrochtat blahem...
Urcite cast, si inteligent precte s nadhledem , nez si bude lecit svoje ego.. :wink: :wink:
Je to me porovnani a muj nazor na Tvuj dotaz....
Jinak plati to, co koupis za ten kus a jak o nej dal budes pecovat, jako snad ve vsem v zivote. 8) 8)

Re: Které 1.9 TDi?

Napsal: 13 říj 2011 10:04
od remix
z tech starsich 81kw super volba, 96kw z novsich taky ok ale vice zere, 110kw nebrat :nono: a v tech 103kw se moc nevyznam, ale urcite typy spatne. Jinak 66kw taky stejne spolehlivy jako 81kw ;)

Re: Které 1.9 TDi?

Napsal: 13 říj 2011 10:17
od Aladin
jj, 66 a 81kW jsou spolehlivé rotačky...
ono celkově pokud se člověk o to auto stará a pravidelně mění olej, tak myslím, že no problem

Re: Které 1.9 TDi?

Napsal: 13 říj 2011 10:17
od Rudi
66 a 81kW brát už jenom snad kvůli fakt nejmenší spotřebě těchhle naft, ale počítej s monstrózním nájezdem. Na dálkový cestování po dálnicích a "sportovnější" svezení naopak upřednostňovat 96kW, v nejlepším případě 110kW( tahá fakt fest). Všechny verze ale v 1,9, pokud možno 2,5 TDI se vyhnout.

Re: Které 1.9 TDi?

Napsal: 13 říj 2011 10:40
od Jirka.Kolouch
Jo, byla by to 1.9 TDi - buď Golf III nebo jedničková Octa. S nájezdem okolo 300 tis. se počítá :wink: Radši 300 tis. na autě než 130 na papíře a budíkách :D
Jednoduše - čísílka jsou jedno, pokud to auto bude hezké 8)
Zatím díky moc za info 8)

Re: Které 1.9 TDi?

Napsal: 13 říj 2011 10:59
od MartyCZe
máme doma 66kw chiplou na 81kw, ma nalitano kolem 300 táců a pořád šlape jak hodinky, dle meho nazoru jsou starší 1.9TDi jedny z nejlepších naftových motorů vubec :wink:

Re: Které 1.9 TDi?

Napsal: 13 říj 2011 11:15
od Berry
Pokud je to do takto starsiho model, tak rozhodne rotacka a ono vlastne ani nic jineho tam nejde, pak pokud by byl GIV, Bora, Passik B5/5,5, nebo A4 B5, tak tam uz jsou jine a taky pozor treba na prvni TDI PD, tedy TDI se sdruzenym vstrikovacem, ty prvni byly verze AJM a AHK, myslim ze te prvni odchazely ty vstriky, ale tak je to koncern a dily na to jsou s prehledem sehnatelne a za rozumnou cenu.

U rotacek se neda zas tak sahnout vedle rozdil mezi 66Kw a 81Kw obecne vzato - jine vstriky, turbo (lopatky v nem a reguluje je ventil N75 - obcas odejde a lidi vystrasi, ze turbo je KO,ale neni :) VAG pozna), vnitrnosti by mely byt stejne a smaozrejme jina ECU motru. Sam jsem mel 81Kw verzi v Audi a pohoda. V 66Kw jsem nikdy nejel, ale slyselod uzivatelu, jaky je to drzak, ono je o tom i hodne napsano.

Kdyz jsme u tech TDI PD, tak jsem mel ATD - TDI PD 74Kw a byl jsem nadmiru spokojen, jen u tech TDI PD uz byva dvouhmota, coz u rotacek myslim, ze neni, a trosku drazsi dily jako turbo, vstriky.

Mega obloukem se vyhnout 2.5TDI pokud nebude mit hotove vacky a cerpadlo, pak bych se takove nebal, ale lide, co do toho tech cca 50tis investuji, uz se jich pak nezbavuji, pak slouzi velmi dobre a spolehlive, aspon u audi to tak je 8)

Re: Které 1.9 TDi?

Napsal: 13 říj 2011 12:02
od Motor
Za mě urcite 66kw, nesmrtelny motor, sice to neni zadny zavodak,ale myslim ze jezdí slusně. 81 udajne uz tak bezproblemova neni.
74PD jsem mel taky, najeto 300tkm a v pohode, jen uz ta spotreba je jinde.

Re: Které 1.9 TDi?

Napsal: 13 říj 2011 12:38
od Berry
To bych mohl potvrdit, ze 81Kw tak bezproblemova neni, na ty 66KW relativne neni zas tak moc, co se podelat, samozrejme turbo vstriky cerpadlo, ale na tu 66Kw je to cenova relace - sranda.

Ja mel asi dobry kus te 74Kw ATD PD, spotrebu jsem mel od 4,3 do 5,8L bez rozdilu mesto, dalnice, "kudla" , nebo klobouk. je tam uz ta dvouhmota, takze tam mozna ciha riziko, jinak byl jsem s tim nejvic spokojen z aut, co jsem mel. Nezrala olej, jela tak jak mela, proste dodrzovat kvalitni olej a pravidelnou vymenu plus nejaky ty "pomeje" do oleje 8)

Re: Které 1.9 TDi?

Napsal: 13 říj 2011 13:06
od Motor
Je pravda ze ja mel tu 74 v combikove 4x4, to urcite hralo svou roli, jezdil jsem mezi 6-7L. stejny stylem jizdy jezdim v obyc, kratke 66 za drouhodobou 4,4L

Re: Které 1.9 TDi?

Napsal: 13 říj 2011 16:24
od Berry
Aha tak to vysvetluje, ja to mel ve Fabii Combi :D